Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. corad0

    Volkswagen Touareg 2017

    "In plus, pe dimensiuni mai mari sunt disponibile anvelope mai performante, indisponibile pe marimi mici" Gasesti si pe 17" toate brandurile de top si oricum, la mers normal, la fel ca si restul traficului nu prea conteaza brandul cand vine vorba de performante, poate doar de fiabilitate, unele "se consuma" mai repede decat altele.
  3. atti206

    Passat CC - Fuge spatele (suspensie DCC)

    Nici o problema sunt ca si oe poti lua cel ieftin , nu cred ca este nici o diferenta intre ele. Recomand
  4. Cristi_V

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    Cine a greșit? Nimeni. Nivelul măsurat pe joja trebuie sa fie între cele doua repere.
  5. Dolfin

    Mașini electrice - merita sau nu?

    UK to hit EV drivers with pay-per-mile tax
  6. Astăzi
  7. tavitara

    Volkswagen Touareg 2017

    Apoi 7P nu e masina de curse Daca esti sofer normal este foarte ok si cu 17" cum am eu , nu am simtit niciodata probleme de stabilitate , franare si aderenta indiferent de situatie si vreme Daca vrei sa ataci ace de par cu 100 la ora sigur sunt mai bune alea de care spui , dar cine face asa ceva ?
  8. Teodoreanu

    Discutii generale

    Mulțumesc pentru răspuns!
  9. dercos

    Volkswagen Touareg 2017

    Anvelope mai late/jante mai mari determina stabilitate mai buna, franare mai buna, aderenta mai buna. In plus, pe dimensiuni mai mari sunt disponibile anvelope mai performante, indisponibile pe marimi mici
  10. cristi511

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Doar ca mi plac generalizarile de mor..not....la mine in casa, cel putin de 3 ori pe sapt se intampla ca IN ACELASI TIMP sa functioneze plita pe minim 2 ochiuri, cuptorul, masina de spalat vase, cea de spalat rufe, uscatorul, 1 tv, vreo 10 becuri (led), 2 laptopuri in priza, 1 telefon la incarcat si vreo 2 frigidere. Vorbim de consum de curent electric, da? Rar, peste astea, mai prind si phev-u la incarcat. Si toate astea cam dupa 5, 5.30 dupa amiaza cand iarna cam ciuciu soare. Deci, cum facem? Legat de deciziie tampite luate, da, sunt de acord cu tine.
  11. lupo_bv

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Despre logul în mers am spus data trecută. Se observă că face presiune cu întîrziere plus că spike-ul este lung şi urmat de o scădere bruscă de presiune. Se mai observă că MAF citeşte o valoare cam mică chiar cînd ai suprapresiune (am tras o linie punctată pentru exemplificare) În BS003 se observă că în motor intră o cantitate cam mică de aer (am desenat cam pe unde ar trebui să fie valoarea) În BS011 se observă următoarele: diferenţa On/Off este cam mică, 140 mbari, ar trebui să fie cam 180 mbari cu motorul cald. Presiunea minimă este cam mult sub cea atmosferică, vreo 20 mbari. Aici suspectez un reglaj defectuos al geometriei, dar dacă a avut momente cînd a funcţionat bine o excludem pe asta. Ar putea să fie şi o problemă de vacuum, trebuie măsurat cu un manometru de vacuum Referitor la valoarea cam mică citită de MAF cauze pot fi următoarele: - MAF obosit - aer fals între MAF şi turbină - recirculare parazită de gaze arse Avînd în vedere că EGR este blindat excludem ultima cauză. Verifică în primul rînd tubulatura dintre MAF şi turbină . Dacă nu este nimic suspect ar trebui încercat cu un MAF de probă. Şi verificat vacuum-ul cu manometru înainte de N75 şi după. Ideea este că dacă MAF citeşte mai puţin decît ar trebui atunci cantitatea injectată va fi mai mică şi motorul va dezvolta o putere mai mică.
  12. CristiALF

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Articolul de mai sus suna cam alarmist, considerand ca se mentioneaza ca penalitatile ar fi de cateva zeci de euro pe luna. Sa nu mai zic ca e usor sa bagi in articol bazaconii gen plita “poate folosi si 9 kW”, cand in >95% din cazuri (ca sa nu zic 99%), nimeni nu da drumul la plita cu toate ochiurile simultan si cu putere maxima, ci probabil media este de maxim 3-4 kW in orice gospodarie. Oricum, astia (suedezii) fac parte clar dintre idiotii Europei (gen nemtii) care s-au gandit ei sa isi opreasca centralele nucleare, in timp ce apasau pedala electrificarii. Au mai fost niste idioti la noi in tara care au semnat ca niste babuini si s-au angajat sa opreasca capacitati de productie fara sa gandeasca ca este nevoie de a pune ceva in loc, adica a gandi etapizat. Europa a facut o gramada de tampenii in ultimii (destui..) ani. In prezent nici nu conteaza in lumea AI, China si SUA detin suprematia iar noi (Europa) ne uitam “cu ingijorare” gen. Cand esti prost si gandesti doar cu Greta, ajungi sa iei pe paine.
  13. Das Mechanikus

    Upgrade volan T6 Multivan

    Am simțit nevoia tehnica de a avea padele la volan (motorul merge foarte subturat la viteze mici) si m-am gândit sa schimb volanul. Cautand variante am văzut pe net unii care au pus de exemplu pe golf 7 ( generația lui T6) volan de golf 8. Întreb, ar fi compatibil plug&play sau necesita si alte piese (calculator, spirala...etc) sau doar codare?
  14. Das Mechanikus

    Coduri vopsea T6

    În sfârșit am pus codurile in practica. LA7W + LR5T Cam asta a ieșit:
  15. Das Mechanikus

    VW T7 CARAVELLE PRIMELE IMPRESII

    Întreb si eu... Asta nu T8?
  16. cristi511

    Discutii generale

    1. Nu mai merge cu masina in eco. 2. Ceea ce ai sesizat este coasting, adica o scoate pe liber. 3. Probabil ca ai sesizat faptul ca nu ai frana de motor de aici treaba cu placutele. Bineinteles si modul de condus conteaza... 4. De regula exista atat o intarziere cauzata de cutie dar si o limitare de cuplu/putere. Mai ales in modul eco. 5. (Cred ca) In modul Individual poti seta totul pe normal si cutia pe sport, moment in care rezolvi mersul subturat.
  17. gabitekad

    Golf 6 - Motorizare 1.4 MPI - 80CP

    Multumesc
  18. Teodoreanu

    Discutii generale

    Va salut ! Sunt la prima masina cu , cutie automata si am cateva intrebari legate de modul de functionare eventuale recomandari . Am vazut ca in modul eco cutia tine turatia mai jos si in momentul cand iau piciorul de pe acceleratie scade automat turatia la 1000 de rot/min . In modul drive sau sport in momentul cand iau piciorul de pe acceleratie turatia ramane nu coboara instant la 1000 de rot/min . Este normal ? Sa inteleg ca la masininile cu , cutie automata se duc placutele de frana mai repede ? La 30 de mii de km si pe fata si pe spate erau la limita le-am inlocuit . La vechea masina pe fata au fost schimbate la 52 de mii si pe spate la 82 de mii de km . Am sesizat ca plecarea de pe loc este ceva mai lenta decat la o manuala urca mult mai repede treptele de viteze si deja esti in treapta 7 la 90 km/h .
  19. cobrax2

    Nu baga caldura in habitaclu - mister 5F

    Vai! Am cum sa verific? In ulei nu se duce, nivelul e ok. Temperatura nu sare, am urmarit in mers si cu diagnoza
  20. ovix1986

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Salutări. Revin cu logurile necesare după ce am înlocuit intercooler-ul și senzorul MAP, ambele noi. Masina merge la fel. Atașez logurile pe care le-am făcut, poate identificam vreo problema. Multumesc anticipatLOG-01-003-010-011 (1).CSVLOG-01-003-xxx-xxx basic setings.csvLOG-01-011-xxx-xxx.CSV
  21. razvancc

    Mașini electrice - merita sau nu?

    O planeta mai sanatoasa pentru bogati!
  22. Al Bundy

    Caseta De Directie Defecta

    verifica alimentarea casetei.
  23. andrei_221

    KAROQ grey steel

    in cazul DQ200 chiar nu are ce se strica de la ulei....
  24. EEXCALADE

    Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire

    Cel din imagine e termostatul de la cutie ,NU supapa de sens .
  25. cozma1

    Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire

    Se pare ca e termostatul mic sau al 2 lea, o supapa unusens
  26. Gabriel*77

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    @Benchia GabrielEu când am luat mașina, în septembrie 2024 (1.5 tsi mhev) nivelul de ulei era aproape de maxim. Cred că o liniuță făcea diferența. Într-un an de utilizare a scăzut câteva liniuțe, dar n-a ajuns la minim, ci la vreo 3 diferență de minim. Le revizia pe care am făcut-o la un an mi-au fost puși 4,3 litri de ulei (atât are baia de ulei în cazul meu), iar nivelul era fix la mijloc. Acum, ca o glumă, cine a greșit? Fabrica? Care a pus ulei până aproape de maxim, sau reprezentanța care a pus potrivit specificațiilor tehnice și nivelul e la mijloc? Cum ar putea pune mai mult ulei dacă cel care face schimbul respectă specificațiile tehnice?
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!