Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. tetea

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    Și la Superb este problema asta. Trebuie să te miști ca un începător, foarte ușor altfel îți va frâna. De asemenea, frânează dacă este mișcare pe lângă tine, chiar și la câțiva metri, oameni, animale, mașini în mișcare, iarba înaltă etc. Poti dezactiva, dar nu recomand, din setările asistentului de parcare la Settings, Manoeuvre braking.
  3. halamadrid

    BENTLEY "de saraki"

    Prinderea centurii se vede in lateralul scaunului. O fi difuzor de aer pentru racirea "bijuteriilor".😀 Zonda arata altfel, ai 2 variante iti place mult sau nu iti place deloc. Interiorul e plin de "chestii" din carbon, metal, piele, pare foarte aglomerat, dar arata foarte fain. V12 twin turbo AMG, cred ca rupe asfaltu'. @corad0de acord cu tot ce ai spus de F1, dar in privinta Nurburgring s-a declarat impotriva inclusiv Max (care e singurul pilot cu oo din F1). Inseamna ca dimensiunile masinilor actuale, performantele lor, plus lipsa de inttetinere a circuitului, fac o cursa sa fie extrem de periculoasa acolo. Imi vine in minte accidentul lui Grosjean din Bahrain, a scapat cu viata doar datorita halo-ului. comparativ cu Justin Wilson care a murit stupid in Indycar, doar pentru ca americanilor le placeau cursele mai barbatesti. Acum halo au si masinile din Indy. Masinile au devenit pur si simplu prea performante, strategiile prea elaborate, cursele prea plictisitoare. Dar FIA poate introduce reglementari simple, gen 3 schimburi obligatorii de cauciucuri, sa vezi cum nimeni nu mai face managementul uzurii pneurilor si toti merg la limita posibilitatilor masinii. In DTM era obligatoriu sa faci 2 schimburi de anvelope, intr-o cursa mai scurta.
  4. acidone77

    Regenerare DPF - prea des

    Masina nu regenereaza cand vreti voi sau poate cand o scoateti alea 30min de 2 ori pe luna... ar trebui urmarite regenerarile si ar trebui iesit cu ea cand e cazul/cand urmeaza o regenerare... ar fi utila aplicatia VAGDPF, sa ti faci o idee despre intervalele de regenerare si sa stii ca la aprox X km din rutina ta trebuie sa iesi cu ea la drum mai lung. Altfel poate iesi degeaba, si regenerarea o apuca tot cand te-ai intors in oras, sau cana ajungi la lucru. Eu cand aveam Passat B8, am preferat sa o las sa si faca regenerarea si pe loc ( foarte rar am prins ) si da, a facut o pana la urma, si am lasat si DPF sa se raceasca inainte sa opresc motorul ( DPF in timpul regenerarii ajunge si la 700-750grade, iti dai seama cum e sa opresti motorul si regenerarea la temperaturile alea, mai ales ca in mers, motorul mai are ventilatoarele pornite sa mai raceasca zona, nu sa opresti motorul sa lasi DPF sa se raceasca "natural" de la temperaturile alea )
  5. marius1982.11

    BENTLEY "de saraki"

    O fi prinderea centurii in 5 puncte
  6. mishulake

    Passat Alltrack 2.0 TSI DSG7 GPF 4Motion

    Mi se pare totusi de bun simt pretul la revizie ... eu la Mercedesul meu E220 All Terrain am platit in toamna 1900 de lei, la service autorizat MB, cu scrierea operatiunii in Digital Service Booklet (istoric)... si e anuala revizia, nu la 2 ani...
  7. Gabriel*77

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    Salut! Revin cu o întrebare. Ce e de făcut în situația în care, la plecarea de pe loc, cu 5 km/h mi-a detectat două bumpere (intram într-o benzinărie care la apropierea de pompă avea bumpere antiviteză) ca obstscol și mi-a frânat sigură luându-mă prin surprindere. Repet, Aveam 5 km/h. A doua oară am vrut să bag mașina în curte, tot cu 5 km/h și mi-a detectat bordura ca obstacol și iar a frânat brusc deși în dreptul porții e acea decupare pentru a putea intra lin. Nu mi s-a mai întâmplat până acum. E ceva din setări?
  8. laurstef

    Regenerare DPF - prea des

    Asta și fac. O scot de două ori pe lună, week-end pe șoseaua de centură și merg vreo 30 de minute într-a III-a sau a IV-a cu 2500 de turații. Dar se mai întâmplă să o apuce și când jung la birou. Oricum, am înțeles ideea: mai bine o regenerare sănătoasă în mers decât una statică. Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri.
  9. Astăzi
  10. vizitator

    BENTLEY "de saraki"

    gaura aceea din mijlocul scaunelor la ce foloseste?
  11. livescu

    Regenerare DPF - prea des

    avand in vedere ca esti din bucuresti, pana o scoti la "alergatura", se va face regenerarea tot static, in trafic dar, ca idee, daca mergi zilnic cu masina in bucuresti, ar fi bine sa o scoti putin din oras in weekend sa o mai turezi putin si pentru alt gen de curatare...
  12. Xman_ghio

    Regenerare DPF - prea des

    @laurstef opreste-o cand ajungi la birou. Cand vei pleca, dupa ce se incalzeste apa si uleiul o sa vezi ca reporneste regenerarea - mai buna e o regenerare in mers, decat statica. Dupa ce pleci de la birou o "scoti la o alergatura" si se regenereaza complet in mers. Ideea este ca nu pleci de la birou si sa faci tot un drum scurt (5 minute; 4km, etc), ci sa te duci la un drum mai intins sa apuce sa se finalizeze regenerarea.
  13. Al Bundy

    Comenzi Pe Volan

    5k0 AL stie de g85, si se poate monta schimband suportul de pe coloana de volan. Am montat eu pe golful 5 a lui Andrei Stoian
  14. Al Bundy

    Incalzire scaune

    In teorie da.
  15. Al Bundy

    Golf 6 - Climatronic/AC - probleme

    DA, dupa modelul compresorului.
  16. Al Bundy

    Montaj senzori lumina/ploaie

    NU, nu ai parbrizul cu locas pentru senzor.
  17. Al Bundy

    Passat Alltrack 2.0 TSI DSG7 GPF 4Motion

    Ieri am facut revizia de 2 ani, chiar daca masina nu a facut 2 ani , deoarece ma avertiza de schimb de ulei. Cost 1360 la Avia Motors. CAm scump, dar asta e. Am cerut expres ulei original, uleiul a fost 850 lei.,
  18. Al Bundy

    Schimbare flansa amortizor

    sagetile sa fie in interiorul masinii, una dintre ele orientata inspre sensul de mers.
  19. EEXCALADE

    Regenerare DPF - prea des

    Inutil . Opreste-o si o scoti la drum cand pleci .
  20. laurstef

    Regenerare DPF - prea des

    Vă salut domnilor, Spuneți-mi, vă rog, ce se întâmplă dacă, în cazul în care pornește regererarea imediat ce ajung la birou (deci nu pot pleca hai-hui) o țin în parcare, turată la 2500 timp de 10-15 minute, până își revine cât de cât la limite normale (în principal turația sub 10.000 și consum sub 0,5l/h) Cât de nasol este pe termen lung pentru DPF? Deocamdată nu mi s-a întâmplat decât de două ori, dar nu aș vrea să abuzez de așa ceva.
  21. acidone77

    BENTLEY "de saraki"

    si eu sunt de aceeasi parere, F1 got softer and softer... iar filmul F1 scoate in evidenta perfect realitatea... totul e show, instagram, imagine, reclama, bani si tot mai putina pasiune. imi pare rau ca n-am fost la vreo cursa pe vremea cand urla un V10 pe pista.
  22. Ieri
  23. aragorn2033

    Schimbare flansa amortizor

    Salutare tuturor, din ce am cititi aici si ce am mai gasit pe internet, nu inteleg cum trebuie asezata flansa pe arc, am vazut ca pe flansa sunt doua sageti in sensuri opuse, ma puteti ajuta va rog, cum ar trebui pozitionate acele sageti!? trebuie sa fie pe exteriorul masini, rezultand una catre spate si cealalta carte fata?! Multumesc mult!!! Am uitat sa specific W passat b7 flanse SKF
  24. akon

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Probabil din cauza contractelor, VAG e cu*wa veche si scrie clar in contract ca nu-si asuma responsabilitatea pt remat iar avansul este 10% care nu se returneaza. Lor practic dupa ce le-ai dat avansul nici nu mai conteaza ce se intampla cu masina ca profitul l-au incasat deja. Ceilalti in schimb ia avans 1000, Dacia 500 etc Sunt multe variabile, Hyundai pana recent era in topul vanzarilor pe Ro, acum nu mai prinde podiumul. Daca ti-au facut o surpriza e f bine
  25. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @halamadridPentru mine s-a cam "diluat" F1 de cand au bagat reglementari peste reglementari, motoare de 1.6 care sa nu polueze, masuri de siguranta exagerate si abereatii de 2 lei implementate de politic. Unde mai e "spectacolul"? Daca ploua intra safetycarul! Really? Pai ori esti pilot, ori nu mai esti! Daca ploua ceva mai tare, se anuleaza cursa! Ies in decor si/sau abandoneaza 6-7 piloti daca e pista uda, iar restul reduc ritmul dorindu-si "DOAR" sa termine cursa... Mergea Schumacher pe ploaie mai tare decat merg astia acu' pe uscat, nu mai zic de SENNA, Alain Prost, Niki Lauda care aveau masini neasistate electronic, fara ABS, fara servo, fara control al tractiunii! 🏎️ Pe vremea aia nu anula nimeni cursele! Isi puneau viata in pericol in orice secunda, dar baietii si-au asumat asta si si-au dedicat viata pentru asta! De fapt pentru asta traiau, si se vedea! Era SPECTACOL! ❤️ Toata lumea traia momentul cu sufletul la gura! Eram copil cand ma uitam la F1 in direct in 1994 si l-am vazut pe Senna cand a iesit in decor si a murit. Tin minte ca am plans. Talentul de PILOT se tria atunci! Baietii se diferentiau de barbati! Masina te solicita fizic in primul rand, cica pilotii pierdeau 5 KG dupa o cursa. Acum asistam la niste masini controlate de niste computere, cea mai puternica si cea mai fiabila castiga. A dat 3 stropi de ploaie la Silverstone si au abandonat vreo 5 piloti. Pe bune? Au renuntat la curse F1 pe Nurburgring din motive de siguranta. Circuitul era "prea solicitant", prea lung si pot aparea diferente de temperatura si de umiditate in sectoare diferite ale circuitului, astfel "siguranta pilotilor poate fi pusa in pericol". Really? Pai astia de acu' nici n-ar termina cursa daca ar ploua la Nurburgring. Formula 1, pe vremuri, iti oferea EMOTIE! Acum e ALA BALA PORTOCALA! Bineinteles, e strict parerea mea de MOS EXPIRAT. In curand o sa stea toti pilotii cu o casca VR intr-o camera si vor concura online, fara sa polueze cu "emisii" sau fonic, de altfel si razboaiele sunt controlate dintr-un birou, niste "piloti" zboara niste drone, din celalalt capat al lumii, cu o mana pe joystick si cu o mana pe o Cola. Azi am vazut in trafic o duba de politie cu un curcubeu pictat pe ea cu un LOGO mare: PRIDE POLICE! N-am apucat sa-i fac poza, dar va arat ceva asemanator, oricum ma simt mult mai "in siguranta", astept si niste TANCURI pictate la fel, conduse de niste "soldati" cu parul roz: Pe vremea cand F1 era V12 si nu polua nici cu emisii si nici fonic, va recomand sa va uitati pe Youtube la urmatorul clip, nu am acces sa il postez, cautati F1 Classic Onboard: Senna On The Charge At The 1990 Monaco Grand Prix Cam asa era Formula 1 pe vremuri, cand pilotii erau BARBATI TALENTATI si erau nevoiti sa controleze o masina fara asistari de nici un fel: Va recomand sa va uitati si la documentarul cu Senna: Bun, am spus ce am avut pe suflet, sa revenim la MASINI cu adevarat BARBATESTI! N-am facut poze la toate masinile, n-am avut rabdare, insa asta mi-a atras atentia, cineva a platit pe aceasta Huayra V12, 3.3 milioane £ la licitatie, am mai gasit una disponibila la vanzare, aceeasi culoare, pretul se negociaza cu vanzatorul, i-am facut poze si la aia, masina asta am vazut-o live doar la Geneva Motor Show:
  26. corad0

    Cu ce curatam volanele imbracate in piele?

    Exista servetele umede dedicate, cu ceara de albine speciale pentru curatare/hidratare piele, se poate curata atat volanul cat si orice ornament imbracat in piele/interior, bord, cotiera, fete de usi, scaune, bancheta, tetiere etc, ma gandesc ca se gasesc si in Ro online. Pielea se curata, se "moaie", devine mai "vie" si prinde culoare si am inteles ca ofera si un strat suplimentar de protectie, doar ca iti ia ceva timp sa "freci". Pentru scaune si banchete de piele recomand o aspirare inainte de aplicare, mai ales daca pielea este perforata. face La 3-4 luni ii dau cu servetele pe volan, de luat in considerare ca masina are 14 ani si o folosesc zilnic:
  27. CristianH

    VW Passat B7 1.6 tdi cr

    MOTUL Specific 504.00-507.00 5W30, dedicat VW nu se mai produce. Mai nou, e MOTUL 8100, XClean+, 5W30, care e pentru vreo 3 motoare inclusiv VW 504.00-507.00.
  28. grp

    Balena argintie - Skoda Superb 2

    Săptămâna trecută trebuia sa ajungă la Galați, dar joi i s-a aprins martorul filtru de particule si ulterior check enengine. S-a încercat o regenerare forțată, dar nu a reușit operațiunea așa că azi a ajuns la AVD TURBO pentru curățarea filtrului de particule. Aștept vesti când va fi gata operațiunea.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!