Toată activitatea
- Ultima oră
-
Daca incepi sa schimbi jumate de motor e altceva ( axe cu came, pompa ulei, capac culbutori, pompa recirculare, garnituri intre V-uri si altele ) deja nu mai vorbim doar de distributie
-
Din pacate, asa e. Nu e doar o simpla distributie, se schimba dupa o procedura, nefiind parte din procesul de mentenanta (din cate stiu axe cu came, generator, pompa recirculare). Eu fac referire la un Q7, 2021. Ceva superb
-
pronet s-a abonat la Porsche Macan S
-
Preturi normale pentru un suv 3.0 V6,nu cred ca se asteapta cineva ca aceste masini sa aiba costuri de intretinere de Golf/Polo.
-
Cu totul OE si revizie inclusa , o saptamana fara masina , motor si cutie date jos , 285k in bord atunci , 345k acum De cand am intrebat cat costa si pana am facut operatiunea au durat cateva luni timp in care pretul stiu ca a urcat deci am platit mai mult pana m-am hotarat Probabil azi sub 20.000 nici nu se discuta Si tot mi s-a parut mult atunci dar aveam picurare de ulei de cand am luat masina in 2018 asa ca am asteptat sa fiu nevoit sa schimb si distributia 😎 Tin minte ca mi-au ciobit ceva teava si s-a fisurat furtunul de intercooler la scurt timp in acea zona , avea scapari Dar na , nimic nu e perfect Dupa 60k inca e ok , nicio picatura ... inca Eu de ex m-am bucurat cand am dat 15.5k pe un 7P de 7 ani 😇
- Astăzi
-
Asta era devizul, in toamna anului trecut, reprezentanta din Bucuresti, masina de firma.. Colegul @tavitaraa schimbat distributia la Touareg 3.0 tdi la Nurvill Toyota, a fost 15.900 lei in 2022, dar a schimbat si uleiul din cutie. Daca updatam pretul de acum 3 ani, cred ca atat ar costa doar distributia, fara schimb ulei cutie.
-
Adriano666 şi-a înregistrat cont de membru
-
Un test de consum in stand by s-a facut? De incarcat...cat incarca? Mk6 nu are nevoie de update can.
-
La km aia pe an, nu as lua fara 4motion, iar daca nu te intereseaza intretinere/consum, as merge clar pe 2.0TSI 272/280/320 vezi care le gasesti mai ok la pret/buget/dotari. Cu o benzinara scapi de problemele eterne - EGR, DPF, Adblue, etc... adica inteleg ca ala aia 60k pe an, ai nevoie de masina constant, fara sa stea prea mult prin service Te inteleg, pentru ca si eu am facut in ultimii 2 ani cate 50k km/an.
-
Imi vine greu sa cred ca e 9-10k eur o distributie la Audi, la reprezentanta. La BMW, tot la 3.0, e undeva pana in 15000lei. La service-uri autorizate e intre 6-9000lei. Ce mai schimba astia de la Audi in plus?
-
Se rezolva din adaptari in ABS sau caseta
-
Xman_ghio s-a abonat la Porsche Macan S
-
Martori aprinsi in bord / Mesaje afisate
cristy2me a postat în topic iniţiat de emilian2005 din Passat B7
Salutare! Scriu si eu pe acest topic, deoarece ieri mi s-a aprins limp mode (din nou), iar la scanare mi-a a aparut o noua eroare P00AF 00 [167] Stuck legata de actuatorul de la turbina (atasez fisierul cu erorile scanate). Am un Passat B7, 2012, 2.0 TDI, 170 cp, CFGB, aproximativ 310000 km. Aceasta problema cu LIMP MODE mi-a a aprut prima data acum 2-3 ani. De atunci am schimbat actuatorul, EGR, curatare DPF. Ce mi s-a parut ciudat a fost ca acest martot (spirala) mi se aprindea in ultima vreme, mai des cand bagam in marsarier si dadeam cu spatele. De doua zile mi s-a aprins si in mers si mi-a limitat puterea masinii. Am vb cu mecanicul si mi-a spus ca e posibil sa fie si de la geometria turbinei. Am incercat sa schimb si electrovalva (solenoid) cu unul nou (OEM), dar masina nu functioneaza deloc cu cel nou, iar cand il pun pe cel vechi isi revine. Nu mai stiu ce sa ii mai fac, ce sa mai verific. Imi puteti recomandati un service / mecanic care poate gasi solutia la aceasta problema? Multumesc!! Log-IF26WDR-WVWZZZ3CZDE038893-309970km-192606mi.txt -
Buna dimineata, ieri am scos siguranta navigatiei, asta dupa ce pe baterie aveam 11.8 volti, masina nepornita de o zi.Masina porneste si asa, dar am pus o pe redresor ieri, iar in dimineata asta am 12.3 si un pic.Mentionez ca ultima masuratoare inainte sa scot siguranta navigatiei ieri era de 12.4, redresorul a incarcat o cu 12.8 fix, dar am facut drumuri scurte.Am circulat cu ea, apoi am lasat o vreo 2 ore asa, pana sa scot siguranta.Nu se mai aude motorul ala din navigatie turat toata ziua, si vad ca a mai ramas ceva curent in baterie.Am sunat un baiat priceput, a spus sa o mai las asa cateva zile sa vad exact.Cica navigatia ar fi cu probleme si trebuie reparata fizic, a intrebat si daca a fost schimbata ori nu, sincer nici eu nu stiu daca masina a venit de fabrica cu casetofon cu cd, ori navigatia care este pusa momentan.Am cd de jermania original in torpedou, o fi de fabrica ori nu, nici mama nu stie.Deci sare update de can din, discutie momentan, am crezut ca scap mai ieftin.Se poate repara cu succes o astfel de navigatie, ori trebuie alta din dezmembrari la fel de stricata ca a mea?In afara de faptul ca imi consuma bateria, nu am vazut alte anomalii la ea.Consumul era 0.4 A cu ușile blocate plus capota, măsurat prin iarna de mine.De încărcat ieri am măsurat, 14.4-14-6.
-
Pai nu contest faptul ca ieftin si bun nu exista, dar unii se bucura cand dau numai 25.000 de euro pe un Q7 de 7-8 ani, alergat bine, fara a se informa ca e nevoie de buget pentru ce urmeaza. De la o vreme vad pe strazi ca e plin de GLC/GLE de 5-6 ani vechime, zici ca se dau la pachet cu altceva. Ori o ducem bine, ori avem tendinta sa traim peste posibilitati. De aceea sunt bune forumurile auto, macar afli la ce sa te astepti.
-
Am fost ieri la service pentru programare (am acel indicator chech engine galben pornit) și mi s-a zis că dacă am mers mai mult de 100km cu acel martor aprins se pierde garanția. Avia Motors. Nu am găsit nicăieri această prevedere. In manual specifică de indicatori roșii ce pot deteriora alte ansamble și sunt obligat să opresc, acolo înțeleg, dar cele galbene... Galben e și indicatorul de la lichidul de parbriz și din câte știu se tratează ca recomandare. Miercuri am programare, văd ce zic.
-
Nu am auzit acel ventilator. (Probabil de la zgomotul din trafic) . Am încărcat doar de la AC 11KW, max 80% așa cum recomandă Skoda (bateriile NMC am înțeles că așa preferă) iar de la 0% până la 80% "intra" 17.2KWh
-
Vreau să achiziționez un Arteon Shootingbrake an de fabricație după 2022-2023 nu știu ce motorizări să aleg dintre acestea 2.0 TSI DSG 4MOT 320PS 2.0 TSI DSG 190PS 2.0 TSI 4M 280PS 2.0 TSI DSG 272PS 2.0 TDI DSG 190 PS 2.0 TDI DSG 200 PS 2.0 TDI R-Line Allrad 200PS 2.0 TDI 4M 200PS ce mi-ați recomanda?ca și număr de kilometri fac anual în jur de 60.000 nu este vorba de costuri la întreținere,și despre fiabilitatea confortul și puterea,vă mulțumesc frumos și aștept cu nerăbdare sfaturile voastre.
-
Stefan1900 şi-a înregistrat cont de membru
- Ieri
-
JackD s-a abonat la Karoq
-
Ianis22 şi-a înregistrat cont de membru
-
@Stefan91, mergi la service si pune-i sa rezolve, ai platit toata operatiunea, n-a fost gratis, sigur exista solutie, daca nu, sa deschida ticket la fabrica.
-
dorumarcatoru s-a abonat la Consum Kodiaq - motorina
-
Kodiaq scout 2.0 TDI 190 cp, DSG 4x4, consum Bucuresti 10-12.5l/100 km (viteza medie 19-21 km/h). Afara cam 7.5, condus sportiv in general. Se poate si mai putin daca esti ponderat. Concediu in Grecia (3100 km), consum 7.5-8 ( 4 persoane, full bagaje, AC, condus f.f. sportiv).
-
Întreținere, revizii & costuri de exploatare Superb 4
andrei_221 a postat în topic iniţiat de tetea din Superb 4
toate vin setate pe 2 ani/ 30.000 km Dar am intalnit un Superb4 2.0 tdi care a fost folosit doar in oras, drumuri f f scurte, sa ceara scimb ulei la 11.000 km, interval flexibil. ... deci algoritmul e mult mai agresiv facut din fabrica. -
da-i pace, asa va ramane eroarea, dar nu te afecteaza. e din cauza unor diferente de soft intre caseta noua si masina. Nu afecteaza functionarea.
-
Romeo Vochin şi-a înregistrat cont de membru
-
cxr2test s-a abonat la 20190424_181549.jpg , after1.jpg , 20190424_203354.jpg şi 2 utilizatori
-
Claudiu viorel şi-a înregistrat cont de membru
-
cu VCDS la Fabia 3 ai: HILL HOLD CONTROL - ECU03 (Brakes) - Coding - Byte 22 - Bit 0: enabled (Default: disabled) CORNERING LIGHTS VIA FOG LIGHTS Module 09, Security Code, enter 31347, then Adaptations and change channels: (5)-Leuchte12NL LB40-Light_Function_B_12 from not active to Abbiegelicht links (5)-Leuchte13NL RB3-Light_Function_B_13 from not active to Abbiegelicht rechts CHANGING COMING HOME / LEAVING HOME FROM LOW BEAM TO FOG LIGHTS Module 09, Security Code, enter 31347, then Adaptations and change channels: (4)-Comfort illumination-Coming Home Leuchten from Low beam to Fog light (5)-Leuchte6ABL LB44-Light_Function_B_6 from ComingHome LeavingHome to not active (5)-Leuchte7ABL RB5-Light_Function_B_7 from ComingHome LeavingHome to not active ENABLING NEEDLE STAGING Module 17, Long coding, change byte 1 bit 0 from 0 to 1 Sfatul meu, daca ai un amic,etc cu OBDEleven e mult mai simplu si usor si iti faci si backup la setarile originale daca masina nu suporta sau ai gresit ceva.etc Eu le-am activat acum 5 ani si nu am avut nici o problema sau eroare de codare cu OBDEleven.(Fabia 3 2016 1.4 TDI)
-
A fost schimbata odata cu motorul la 142.000 km. Motorul a fost inlocuit in reprezentanta. Restul accesoriilor (turbina,compresor de ac, etc) sunt de pe cel vechi.
-
Va salut, Dupa schimbarea casetei de directie la reprezentanta PBV1 (Tiguan 2015) observ eroarea de mai jos. Nu se aprinde niciun martor. Voi incerca "remedierea" ,in masura in care va fi posibil,cu o programare la acelas service : ->Pana atunci : care ar putea fi solutiile? Monday,14,July,2025,18:38:35:04550 VCDS Version: Release 15.7.0 Running on Windows 7 x64 www.Ross-Tech.com Address 03: ABS Brakes Labels: 5N0-614-109-C6.clb Control Module Part Number: 5N0 614 109 BN HW: 5N0 614 109 BN Component and/or Version: J104 C6 450M VD4A 0021 Software Coding: 0054599 Work Shop Code: WSC 01357 011 00200 VCID: 78E70FE792D3BEC227D0FE5-802C 1 Fault Found: 01309 - Power Steering Control Module (J500) 008 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 86 Reset counter: 74 Mileage: 134681 km Time Indication: 0 Date: 2054.14.13 Time: 12:50:28 Freeze Frame: Speed: 0.0 km/h Hex Value: 0x0000 Bin. Bits: 00000000 00000000 Voltage: 11.75 V Bin. Bits: 00011111 Count: 281 Hex Value: 0x0000
-
Distributie schimbata recent?