Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. Astăzi
  3. cristi511

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Uite, pe langa propunerile pe care le-am facut anterior mai am una: Pentru PF -> nu platesti impozit dar pentru reinoirea ITP-ului sa facem dovada plantarii a suficienti copaci cat sa acoperim poluarea produsa. Aia se calculeaza relativ usor, (nr km*grame/km)/indice norma de poluare. Pt e3/e4/e5 facem E6*un coef poluare clar, stabilit prin lege si care nu se schimba lunar. Ramane sa luam bani doar de la PJ. Apoi, sa raspund punctual: 1. Da si nu. Cunosc n persoane care tin de niste masini vechi dar "de lux" doar pt ca acum nu ar avea bani de modelul echivalent si sa mearga in ceva low cost/normal le pute 2. Probabil ca exista posibilitatea astea in afara UE. Opinez insa ca ar fi o chetulala mare raportata la valoare masinii 3. Iar nu pot sa fiu de acord cu afirmatia ta. In general, in umila-mi parere, impozitul nu se calculeaza raportat la nivelul de trai. In acelasi timp, nivelul de trai, statistic, nu e chiar rau in Romania. Dar mie nu mi se pare corect sa platesc practic acelasi impozit ca unul care merge cu un e3. Diferenta, inainte de toate, e ca el poate sa stea in spatele meu la semafor sau la drum, eu insa nu pot. Sunt totusi curios cum ar trebui abordata situatia, din punctul tau de vedere. Nu am vazut decat comentarii generale, in special la adresa alora care zic ca poluatorii trebuie taxati suplimentar. Si da, eu cred ca poluatorii trebuie taxati suplimentar.
  4. UNHleaSHD

    Sfat Passat AVF vs 2.5TDI

    Pune un consum la 180kmh si daca ai consum sub 8% iti trimit €20.
  5. marius1982.11

    Sfat Passat AVF vs 2.5TDI

    Ps: il am din 2005. Multicel huh? Masina asta nu vede 8% nici in oras :)))) Gaesti octavia tour cu motor ALH cred ca pana in 2008 daca nu ma înșel. Dar nah, e skoda, vb aia.
  6. UNHleaSHD

    Sfat Passat AVF vs 2.5TDI

    Alh nu are 6 trepte si ar consuma mai multicel la viteza aia. Galaxyul 1.9tdi pe care il folosesc acum a inlocuit alt galaxy (2.0tdi acela). Maşinile astea douǎ fac fac 6-9000km/lunǎ fiecare in regim de autobahn si cu cate 4-5persoane in ele. Sunt motoare durabile. Ambele masini au fost cumparate anul trecut pe la aproape 300,000km. Facut TÜV, schimbat distribuție şi revizie si puse la treabǎ.
  7. marius1982.11

    Sfat Passat AVF vs 2.5TDI

    Posesor de 2.5 nu, doar de motor fiabil. Atunci ia ALH, aa stai, nu au pe passat Mai serios vorbind, personal nu as alege niciuna din astea pt masina cu care sa faci drumuri lungi si pe care chiar sa te bazezi. Oricat as slavi eu alh-ul meu, la sfarsitul zilei e o masina veche de 25 de ani, b5.5 nu e mult mai tinerel. Exemplu: alh-ul nu m-a lasat in drum nicaieri, dar: o data a picat maf-ul, noroc ca eram la 100km, am scos mufa din el si aia a fost. Cedase ciudat, in sensul ca oscila intre 2 valori si tot deschidea si inchidea egr ca si o consecință si mergea in șuturi. A 2-a oara era nevasta in Germania(culmea) si imi zice ca e balta sub golf...si acolo știi cum e cu mizeria pe asfalt. Se curata, dar factura ti se face pe numele tau. Asa ca am pus masina direct pe șlep, fara sa mai stau la discuții. Sigur am iesit mai ieftin decat sa platesc statul german sa curete asfaltul. S-a dovedit a fi un set de garnituri de la pompa de injecție care pe bosch originale au costat TOATE 40 de ron. Pt 40 ron riscam sa raman si in drum si bun de plata. Retroactiv vorbind, puteam sa vin cu kitul pe avion si o sa o repar in fata casei, ca wizzul era mai ieftin decat un taxi pana la aeroport, dar nu știam exact ce ma așteaptă. Acasa am vazut exact care e problema si am rezolvato in 60min, cu tot cu modificat o tubulara ca sa dau jos surubul ala triunghiular. Probabil ajungea acasa(1200km) si pe roti, pt ca am vazut acasa ca la cald nu mai picura deloc, dar de ce da risti.
  8. Cristian

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Suntem deja noua Albania a Europei. In Bucuresti cam 80% din oameni au masina, chiar si cei care obisnuiau sa mearga acum cativa ani cu transportul in comun. Problema e ca sunt foarte multe masini vechi sau foarte vechi, care polueaza foarte mult. Nu vreau sa vorbesc despre cat costa masinile alea, ca nu vreau sa jignesc pe nimeni, insa atunci cand iti cumperi o masina, trebuie sa iti asumi si ca trebuie sa fie in parametrii de poluare sau siguranta ca atunci cand era noua, nu sa iei ITP-ul cu o atentie in plic. Eu as impune zone de restrictie pentru masinile care sunt mai jos de Euro 4 si taxe pentru masini Euro 4,5 si 6. Singurele care ar trebui exceptate de la taxa de intrare in acea zona ar trebui sa fie cele electrice.
  9. sdR+

    Golf 6/Jetta - Probleme electrice

    Am testat astazi releul dupa niste tutoriale de pe net, am alimentat bobina pe pinii 86 si 85, iar pe pinii 30 si 87 aveam continuitate.Am zis ca releul este ok in teorie, dar problema apare daca il tin mai multe secunde conectat la o baterie de 9 volti, nu mai exista continuitate si releul nu mai face clic, fenomenul apare doar daca deconectez bateria si o reconectez.L am desfacut si nu se mai produce acel fenomen electro magnetic cand bobina este alimentata, dar la o vreme isi revine, asta dupa cateva minute.Am testat cu alt releu la fel, masina are 2 relee cu numarul 53, si celalalt merge perfect normal.Adica daca las bobina alimentata cateva minute, si apoi o deconectez, inchide si deschide corect.Nu stiu daca m am exprimat corect, si nu stiu daca testul l am efectuat corect in vederea stabilirii verdictului.
  10. Emy D

    Mașini electrice - merita sau nu?

    De ce zici asta? Cat trebuia sa fie impozitul pt Euro 3 de ex, raportat la nivelul de trai? Plus ca nu vad rostul ca schimbarea masinilor sa fie fortata prin taxe si impozite. 1. cine poate isi ia oricum masina mai noua. Sunt extrem de putini care tin cu dintii de masinile vechi. 2. Daca pe tine ca stat ai grija poluarii, de ce nu ma lasi sa fac Golful Euro 3 in Euro 4 sau chiar 5? Ah...pt ca te intereseaza doar castigul financiar nu partea de mediu. 3. fa economia sa mearga si pariu ca tot mai multi (majoritatea) isi vor schimba masinile pt ca nu am vazut pana acum roman cu niscaiva bani sa stea cu o caruta de masina.
  11. UNHleaSHD

    Sfat Passat AVF vs 2.5TDI

    Nu ma intereseaza sa fie WOW, ma intereseaza consumul la vitezele autostrǎzii si fiabilitatea motoarelor. Asta daca mai e vreun posesor de 2.5tdi pe aici… tot caut detalii despre 2.5tdi si ori nu imi arata Google ori nu stiu eu sa caut…
  12. Das Mechanikus

    Upgrade volan T6 Multivan

    Se mai poate domnul Florin sa primesc acele codari? După ce am schimbat volanul nici celelalte comenzi nu mai functioneaza toate. Gen volumul media functioneaza pe alte butoane, altele deloc... Oare nu sunt compatibile comenzile sau se poate rezolva si asta prin codarea respectiva ?
  13. spido

    Retrofit maxidot touran

    Da,merge. Au si astea probleme cu displayul.
  14. cristi511

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Am verificat si eu acum pe un site care simuleaza impozitul pentru 2026. E fix cum spui tu. Usor usor ajungem urmatoarea Albania a Europei. Mai multe nu zic pentru ca nu are rost.
  15. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Da,daca se implementeaza asa …nu mai e niciun avantaj la mild sau hybrid . In rest sunt avantaje pentru non euro ,euro 1-2-3 la un motor de 2.0 ,diferenta dintre euro 6 si non euro va fi de 50 lei
  16. acidone77

    Mașini electrice - merita sau nu?

    https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/cresc-taxele-pentru-soferi-impozitul-pe-masinile-hibrid-ar-urma-sa-fie-majorat-masiv-si-vehiculele-electrice-sunt-vizate-3518235
  17. EEXCALADE

    Sfat Passat AVF vs 2.5TDI

    4 axe (doua pe fiecare chiulasa)
  18. marius1982.11

    Sfat Passat AVF vs 2.5TDI

    Un om normal ar zice 1.9. Avand in vedere ca ambele au probleme la ceva, as alege V6-le ca e mai wow, insa are 2 axe cu came, deci cost dublu cand e sa pice Din cate retin toate au probleme cu axele cu came. Un ulei schimbat mai des poate sa ajute.
  19. jangabrieldrind

    Regenerare DPF - prea des

    Este posibil sa nu fie senzor ,nu sunt convins că-i acesta Pe tester scrie senzor temperatură gaze recirculate 2 cu valoarea de 2.222 °c, deci nu-i pe dpf? Poate este pe egr sau pe lângă!, știe cineva?
  20. tavitara

    Cutie De Viteze Automata - Probleme & Intretinere (Touareg 7P)

    Am sters azi toate erorile si mai scanez odata peste 2 saptamani Daca mai apare , la service pe platforma OBDeleven data log Date: 2025-11-25 12:22 VIN: WVGZZZ7PZCD022227 Car: Volkswagen Touareg Year: 2012 Engine: CRCA Mileage: 354355 KM --------------------------------------------------------------- 02 Transmission System description: AL1000 AISIN Software number: 0C8927750AG Software version: 1933 Hardware number: 0C8927750AG Hardware version: 001 ODX name: EV_TCMAL991031 ODX version: 002112 Long coding: 001568 Trouble codes: P072900 - Gear 6 Incorrect Ratio Intermittent PROBLEMA CU BLOCAREA CUTIEI IN TREAPTA 7 --------------------------------------------------------------- 05 Keyless System System description: BCM2 2.0 Software number: 4H0907064BH Software version: 0330 Hardware number: 4H0907064BH Hardware version: H31 Long coding: 01A60000000000000000 Subsystems: System description: FBSTOUAREGIDG Software number: 7P6959754AA Software version: 0051 Hardware version: H05 Serial number: 0511000044173001 System description: J764 ELV MLB Software number: 4H0905852B Software version: 0044 Hardware version: H38 Serial number: 2311000168504006 Trouble codes: 00956 - Key 2 Lower limit not reached Intermittent PROBLEMA CAUZATA DE BATERIE LA TELECOMANDA - AM SCHIMBAT-O --------------------------------------------------------------- 08 Air Conditioning System description: Klima 4 Zonen Software number: 7P6907040BA Software version: 1203 Hardware number: 7P6907040BA Hardware version: H20 ODX name: EV_AirCondiFront ODX version: 004001 Long coding: 361600B870 Trouble codes: U111300 - Function limitation due to received malfunction value Intermittent NU AM IDEE , AC MERGE BINE , A APARUT EROAREA SI ALTA DATA --------------------------------------------------------------- 17 Dashboard System description: Kombi Software number: 7P6920880P Software version: 0239 Hardware number: 7P6920880P Hardware version: H13 Serial number: 6581809115930339 ODX name: EV_KombiUDSRBVW526 ODX version: 001013 Long coding: 132733002A000008000004 Trouble codes: B103E1B - Fuel gauge sensor 1 Resistance too high Intermittent VECHEA PROBLEMA CU REZISTENTA PROASTA PE POTENTIOMETRUL DE LA SENZOR COMBUSTIBIL CAND REZERVORUL E APROAPE GOL , DACA REZERVORUL NU E LASAT APROAPE GOL , NU APARE NICIODATA --------------------------------------------------------------- 19 Gateway System description: GW-CAN-L-MOST Software number: 7P6907530C Software version: 5202 Hardware number: 7P6907530A Hardware version: H08 Serial number: 00000000239828 ODX name: EV_GatewVW526UDS ODX version: 001006 Long coding: 000D077500 Subsystems: System description: Batt_Sensor Software number: 7P0915181A Software version: 0140 Hardware version: H07 Serial number: 00000000005650457270 Trouble codes: U140B00 - Energy management active Intermittent DE CAND AM SCHIMBAT BATERIA --------------------------------------------------------------- 5F Multimedia System description: H-BNT-EU Software number: 7P6035670K Software version: 0934 Hardware number: 7P6035670A Hardware version: H45 Serial number: 478I 0B7560303 Long coding: 010100050040C3ED01010B0E00000003F00401010000000000 Subsystems: System description: EUR 2018 Software number: 7P6060884K Software version: 2601 System description: DU8 SV Touch Software number: 7P6919603 Software version: 0045 Hardware version: H26 Serial number: VWZ8Z9L7800CEM System description: DU8 SV Touch Software number: 7P6919603 Software version: 0045 Hardware version: H26 Serial number: VWZ8Z9L7800CEM System description: CD-Database Software number: 8R0060961 Software version: 1886 Trouble codes: 03276 - Checking software version management static 03157 - Function restriction due to communication interruption Intermittent 01043 - Control module: Incorrect Software version static 03623 - Release code faulty static DE CAND AM FACUT UPDATE SI AM ACTIVAT DIVERSE CAND AM LUAT MASINA --------------------------------------------------------------- 6D Deck Lid Control System description: HDSG-Modul Software number: 7P6959107 Software version: 0611 Hardware number: 7P6959107 Hardware version: H10 Serial number: 241100059 ODX name: EV_HeckkTouar ODX version: 202135 Long coding: 0533314002 Trouble codes: B11DB11 - Pinch protection strip 1 Short circuit to ground Intermittent B11DC11 - Pinch protection strip 2 Short circuit to ground Intermittent DE CAND AM AVUT PROBLEME CU BUTONUL DE INCHIDERE PORTBAGAJ SI L-AM DESFACUT SA IL CURAT ---------------------------------------------------------------
  21. Nenciu Victor

    Volkswagen Golf 7 1.0 TSI/ 110 CP

    Salut, trepidatia daca e ca o bataie, e volant ... la mine mergea normal, doar caraia cand cuplam marsarier si treapta 1 si cand am schimbat volant si discul de ambreiaj, cei de la service au constatat ca aveam volantul blocat si era mov in loc de crom ... si de cand l-am schimbat nu mai am probleme. Am stat langa masina tot timpul.
  22. Ghioca ionut

    Eroare AdBlue P205B00 Reductant tank temperature sensor, signal faulty

    Salut! Am schimbat doar senzorul de temperatura! Momentan eroarea s-a stins si nu a mai reaparut! Va raspund mai usor pe mail
  23. sasalucy

    Retrofit maxidot touran

    1T0 920 874A ar merge fabricat 02.2009 ? Nu știi au probleme cu pixeli morți când se încălzesc astea maxidot sau doar la minidot ? mulțumesc
  24. UNHleaSHD

    Sfat Passat AVF vs 2.5TDI

    Salutǎri, Locuiesc in Germania. Vreau sǎ cumpǎr un Passat B5.5 cu care sǎ alerg cate 1500km de douǎ ori pe lunǎ, la viteze de “Autobahn”. Nu ştiu ce motor sǎ aleg. Alegerea depinde de costul pe km, respectiv consumul de motorinǎ la vitezǎ de autostradǎ şi fiabilitatea în timp. Momentan fac acelaşi lucru cu un Galaxy 1.9tdi din 2004, care nu stiu ce cod motor are, dar are un consum mediu pe bord de 8% (datorat vitezei si greutatii permanente de ~500kg din portbagaj). Daca (mai) este cineva pe aici care isi poate impartasi cunostintele cu mine/noi aş apreciz Stimǎ,
  25. Hayate

    VW CC 3.6 VR6

    EmilianPop, multumesc! Am facut geometria, totul ok. Nu a iesit bine din prima pentru ca baiatul de la geometrie, desi folosise o cumpana nu pusese volanul drept si trebuia sa stau cu volanul stramb ca sa mearga masina drept. Dupa schimbarea arcurilor, a bratelor si bucselor de pe spate masina se simite mult mai bine si s-a comportat foarte bine in cei cativa sute de km facuti pana acum. A sosit etrierul spate dreapta complet cu tot cu motoras, l-am montat. Acum am Autohold functional. Am schimbat si lichidul de frana la Metrotehnica, cost 320 lei.
  26. spido

    Retrofit maxidot touran

    1t0920871/874/873..asa ceva
  27. halamadrid

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Ma gandeam ce incape in 45.000 de euro. Raman si bani de benzina pentru o calatorie prin Europa, as proba sa vad ce poate pe Stelvio. Nici grija bagajelor nu o am, incape juma' de sifonier in portbagaj. Singura dilema ar fi ce culoare sa aleg.😀
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!