Toată activitatea
- Ultima oră
-
AAtofanei şi-a înregistrat cont de membru
- Astăzi
-
Golf 6/Jetta - Probleme ABS/ESC + ambreiaj
Al Bundy a postat în topic iniţiat de TrIcK din Golf VI & Jetta
NU< trebuie sa pui un tester sa vezi de unde vine problema. -
Instalare carlig OEM din piese SH piese NU pentru 4 Motion, R32, GT, GTI
Al Bundy a postat în topic iniţiat de janos din Golf V & Jetta
NU, nu este nevoie de omologare. Monteaza carlig original cu modul original. -
Exact ca masinile astea nu sunt iefitne, sunt peste bine 100k noi, ca doar nu le iei chele.
-
Bun si ieftin …nu se poate.
-
Pret distributie reprezentanta, pentru un Q7 cu motorul asta-45.000 lei.😀 Oricum, nu iesi ieftin nici in afara reprezentantei~15.000-20.000 lei.
-
Salutare ! Am patit lucru ciudat si cautand informatii am descoperit si aceasta zona de forum. Pentru masina din semnatura (Octavia 2 FL 1.8 TSI) am observat ca, atunci cand pornesc aerul conditionat masina se infraneaza si isi pierde un pic din suflu. Stiu ca e normal pentru ca, pana la urma compresorul de AC este un consumator insa mi se pare ca inainte nu exista senzatia asta. Am fost la service unde s-a verificat cantitatea de freon si s-a constatat ca erau lipsa vreo 200 grame. Completat si masina parca merge mai bine acum insa are momente cand parca nu trage cum trebuie. Cei de la service au zis ca parametrii compresorului sunt ok, presiunea e stabila si nu e oscilanta. Consumul la relanti este undeva la 1.2-1.3 l atunci cand merge aerul conditionat. Mai sunt momente cand coboara si pe la 1-1.1 dar nu tot timpul. Din ce am mai citit pe aici pare ca majoritatea au un 0.9 l atunci cand merge sistemul de aer conditionat. Dupa ce am citit aproape toate cele 90 de pagini, am facut si o mica verificare a sistemului pentru a vedea cu ce valori ma confrunt. Clima setata pe LOW, ventilatie maxima (timp de functionare 2-3 min) – consum instant: 1.4 l, temperatura de afara: 34.5 grade la umbra. · Voltage terminal: 13.7 V · Compressor current, actual value: 0.825 A · Compressor current, specified value: 0.820 A · Compressor Speed: 1000 1/min · Compressor load: 8.6 Nm · Refrigerant pressure: 14.8 bar · Coolant fan activation, actual valve: 57.6% · Coolant fan activation. Specified value: 62.4% · Left front vent temperature: 9.7 oC · Right front vent temperature: 9.7 oC · Left Footwell vent temperature: 24 oC · Right Footwel vent temperature: 25 oC · Temperature after evaporator: 7.7 oC · Interior Temperature: 18.3 oC · Blower Voltage, specified value: 12.5 V · Coolant temperature: 97 oC · Engine Speed: 800 1/min Aerul conditionat merge ok, baga rece. Radiatorul de AC a fost schimbat anul trecut cu Valeo impreuna cu filtrul uscator. Cel vechi era destul de avariat de pietre si insecte. Instalatia era curata. Compresorul este original ( nu stiu ce marca este). Masina are ~ 200.000 km. E ceva la care m-as putea uita sau inlocui pentru a imbunatati raspunsul masinii atunci cand merge aerul conditionat ?
-
bear_mc şi-a înregistrat cont de membru
-
Da ,e motorul de la grupul VAG. Nu recomand motorul asta peste 2018-2019 ,doar generatiile de dupa au probleme cu rotile dintate de la axe + multe altele . Cele mai fiabile sunt pana in E6.
-
Am vazut ca ai laudat motorul de 3.0 si cu siguranta ai cunostinte mai vaste despre acest motor. E acelasi ca pe Audi? Ma uitam la o masina mai mare de familie pe viitor, insa m-am razgandit rapid dupa ce am auzit ca ar avea probleme cronice cu axele cu came, care te unde undeva la 5-7k euro. In mod special ma uitam la S6 dupa 2020. Sunt extrem de multe SH vandute de reprezentatele din Germania, adica peste 150 erau acum ceva timp doar S6 avant sub 100k km. Ma intrebam oare de ce asa multe. https://youtu.be/pjiqSLAAIfY?si=sOxiyCOnExLA7CsX Aici un link catre problema respectiva. Mersi.
-
Nu-i nevoie . Motorul asta are talentul lui
-
poti escala la mothership. nu merge?
-
Da....,am probat ,garantia in Ro e frectie ,nu ma intereseaza
-
..si doar cu astea N0, N1 poti face garantie extinsa
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
mapacarparts a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
TMBJJ9NE3E0132395.pdf WVWZZZ3HZJE524796.pdf WVWZZZ3CZME111753.pdf -
@DB86CLP Jantele sunt pe 19 ,originale Porsche . Anvelopele sunt continental sport contact 5 N0 (dimensiunile din carte) ,asta le face mai deosebite ,sunt mai late cu aprox 4cm fata de cele fara N0 ,doar buza de protectie are 2cm . Am doua seturi de vara ,aprox identice ,OE ,unele sunt facute de CMS si astea de pe masina de BBS. Un set vreau sa le fac de iarna si cele de iarna pe 18 cu anvelope noi o sa pe pun la vanzare. Astea pe 18 o sa intre la vanzare :https://vwforum.ro/topic/140925-porsche-macan-s/page/5/
-
Salutare.Acelasi zgomot ca la ADRIAN.BUZAS se aude și la Skoda mea .Ai rezolvat problema ?.Cum?
-
60600 km. Astazi masina si-a pierdut abuziv "casa de la oras". Primaria Suceava prin viceprimar ( acelasi viceprimar care si-a luat despagubiri pentru garaje provizorii demolate cu un an in urma) a declarat ca "Nu are timp sa stea dupa justitie ca sta orasul pe loc". Deci a fost demolat ilegal un garaj autorizat constructie permanenta, intabulat, pentru care eram deja in litigiu cu primaria pentru drept de superficie cand au refuzat sa reinmoiasca concesiunea pe teren ( pe cea veche nici nu au respectat-o, prevedea ca au 30 de zile de la expirare sa cumpere cladirea daca vor terenul). Astfel, a ajuns in strada momentan, in bataia soarelui si prafului, impreuna cu Passatul ( mai am garaje unde sa o duc la tara sau in jurul orașului, dar e momentan peste mana sa tot merg acolo s-o iau).
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
vex a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Va salut! Va rog, o decodare pentru WVWZZZ3CZME111753. Multumesc! -
cricos şi-a înregistrat cont de membru
-
Exact asta am luat si eu ptr 7P acum 6 ani
-
Instalare carlig OEM din piese SH piese NU pentru 4 Motion, R32, GT, GTI
b94uri a postat în topic iniţiat de janos din Golf V & Jetta
Salutare! Intentionez sa pornesc un proiect pentru instalarea unui carlig si as vrea sa stiu daca este nevoie de omologare RAR. Aveti idee? Ceva recomandari pentru kit-ul complet aveti? Va multumesc! -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
Iuly01 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Nu am stricat nimic. Am cumparat de la un magazin fizic f mare si f cunoscut, doar ca am comandat online... si am cerut cu verficare dupa VIN. Nu inteleg ce e in neregula aici. Si ca sa fiu sigur ca uleiul e bun am intrebat si aici. -
Oauu... ce consum bun ai. Roata de rezerva am vazut ca am si eu prin portbagaj..credeam ca vine in standard la Porsche. De curiozitate, pe cat sunt jantele? Cauciucurile par sa aiba un balon destul de generos.
-
Wireless Android Auto pe MIB3
catalin004 a postat în topic iniţiat de sabinx din Video, Multimedia & Comunicatii
Multumesc, credeam ca aceste "tablete" au posibilitatea de a instala direct waze sau alte aplicatii. Din ce am vazut pana acum (cea pe care am reusit sa o pornesc, la celelalte nu am unitatea MIB-cea de Skoda Kamiq are atasata) nu au cod pin la pornire (gen RNS510). Totusi am vazut a au unele chestii sa zic asa, CP (CP-OFF) si FEP care nu stiu cu ce se mananca. Navigatia nu se instaleaza direct pe unitate? O alta nelamurire ar fi, unitatea merge pe orice masina? Adica nu are ceva gen imperechere a la ECU-IMMO cu masina (component protection)? Atasez si ceva poze cu jucaria: https://postimg.cc/PpbcCP2K https://postimg.cc/T5YkhQyY https://postimg.cc/jLBXrRhj - Ieri
-
@DB86CLPStii cum e, "ale tineretii valuri"! Am iubit masina aia, de fapt am iubit toate masinile pe care le-am avut si am suferit de fiecare data cand le-am vazut ca pleaca. Fiecare era speciala in felul ei. Nu suntem Tiriac sa ne permitem sa le tinem pe toate deodata, deci trebuie facute anumite compromisuri si sacrificii. Consider ca fiecare etapa din viata ofera cate ceva si fiecare masina te multumeste cu ce ofera in momentul cand o ai. O data cu varsta incepi sa apreciezi altceva la o masina si nu e nimic rau in asta. Cel mai important e sa reusesti sa gasesti echilibrul si sa fii multumit cu masina pe care o ai. Daca vrei altceva, o dai si iei alta! Bineinteles ca mi-as fi dorit sa le pot tine pe toate. Si SUV si Cabrio si HOT HATCH si limuzina de clasa mare si break si limuzina de clasa de lux si motoare aspirate si motoare turbo atat benzina cat si diesel si cutii automate DSG si convertizor, si cutii manuale si motoare cu 4/6 cilindri in linie aspirat si turbo si V6 si V8 biturbo, as mai fi vrut si un supercar V10/V12 si atunci as fi putut spune ca le-am avut pe toate! ❤️ Garajul perfect nu exista, mai toti colectionarii inca achizitioneaza masini, le schimba, le vand, cumpara altele, atat noi cat si vechi, unele la licitatie si tot asa. Am intalnit un colectionar prin intermediul muncii care detine 12 Lamborghini Countach. N-am inteles de ce. Sunt convins ca daca il intrebam, imi explica. Nu mi-am permis sa il intreb, ma consider prea mic, oricum, eram si pe fuga, presat de timp, ne intindem toti atat cat ne permite plapuma. Asta e unul dintre Countach-uri, am mai mentionat de Amari, are o gramada de masini, exista videouri pe youtube cu el, cred ca nici un milionar nu detine doar o masina, nu exista masina perfecta care sa te multumeasca intru totul dar sunt convins ca noi, muritorii de rand, putem alege o masina care sa ne bifeze cat mai multe dintre asteptari.
-
Suntem de-o seama aproape:) anul acesta la final fac si eu 39. Iti pare rau ca ai dat masina?
-
@halamadridDaca tot l-ai mentionat pe McRae, adaug si eu o povestioara cu o "escapada de weekend" facuta cu ceva timp in urma, care are o legatura cu legenda britanica a WRC-ului. Vezi? De asta nu imi iau elicopter! Dumnezeu sa-l ierte, imi pare rau pentru gluma macabra! 🙄 In 1995 Colin McRae castiga primul campionat mondial de raliu WRC cu o etapa care s-a organizat pe domeniul de la Chatsworth House, Derbyshire. M-am gandit sa surprind un cadru cu varianta in miniatura a "Subarului" celebru, in aceeasi locatie, care, pe linia dreapta de "gravel" din padure a stage-ului de rally, in urma cu 30 de ani, atingea viteze de peste 230 km/h, asta asa, legat de "riscul" din cursele F1 din prezent, pe vremea aia, daca "greseai" cu covrigu , ieseai in decor si mureai instant "incolacit" de un copac! Am mai spus ca de cand eram copil colectionez masinute la scara 1:18, un fel de "bibelouri" de pus in vitrina. Cei de la Top Gear au refacut acest traseu in masina legendarului pilot, aducandu-i un tribut. Tin minte ca am inceput sa ma joc Colin McRae in 1998 pe PC, terminand toata seria cap/coada, de mai multe ori chiar, cu diferite masini, apoi a urmat seria DIRT RALLY cu care am reusit sa rup un volan Logitech G25 facand upgrade la un Logitech G29 ulterior, dar HEI, asa am reusit sa bat recorduri la mine in camera! Sunt convins ca am transpirat la fel ca si McRae pe STAGE-ul de la Monaco, oricum platisem ceva in plus sa primesc jocul cu semnatura lui! ❤️ Mi-a stricat poza asta cu Rollsu', nevasta-mea face poza la "castelul" Ducelui de Denvoshire, pe un domeniu de 14 000 de hectare', eu incercam sa il suprind pe Baloo🐻 :