Toată activitatea
- Ultima oră
- Astăzi
-
Asta daca cineva inregistreaza dauna...ceea ce nu prea se face . Nu exista 0 farts car....ai partea de manevrare fabrica, transport, descarcare/pregatire dealer. Ai cel putin 3 sanse de "botez" pana la tine. Ca sa nu mai zic ca daca se intampla sa fie vreun potential client prin zona pana sa ridici masina, se mai urca si ala sa vada. Deci da, mereu cand apare discutia asta imi aduc aminte de reclama oficiala a lui Aston Martin pentru sh-uri oficiale...
-
Da, au 10km si alea din showroom, au si cateva urme mici de utilizare, plastice zgariate fin cum s-au tot urcat unii altii in ea, deci daca chiar vrei masina noua noua(vorba aia "zero farts car"), trebuie sa dai comanda. Eu am luat masina din showroom dupa cateva aventuri. Initial nu voiau sa mi-o dea dar masina care o comandasem au lovito in port si atunci in mod miraculos s-a putut vinde si cea de pe showroom. Cum era sa iau o masina cu "0km" cu istoric car vertical :)).
-
Mașini electrice - merita sau nu?
cristi511 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Bun, deci UE va impinge termenul limita pentru "sfarsitul" termicelor in 2040. Feelingul meu este ca peste 5 ani sau la urmatorul ciclu politic se va mai face un push pe tema asta si se va rediscuta subiectul. Statistic, sunt sanse foarte mari ca de azi pana in 2040 sa se intample un eveniment major (provocat sau natural) care sa rastoare orice bruma de ordine politica si sociala care exista in momentul de fata. Asadar, sa ii dam inainte. -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Va ajunge cat sa acopere procentul actual din taxele si accizele din combustibili + impozitele + profiturile reprezentantelor si a producatorilor …. Doar nu visam ca vom conduce masini electrice cu incarcari foarte ieftine ,poate gratuite,fara costuri de intretinere,impozite zero ,parcari gratuite…. Costurile de la termice se vor transfera la electrice care vin cu durata de viata mult mai mica si reparatii ridicol de scumpe inafara garantiei . -
Scorpionul s-a abonat la Rechemări (Tiguan III)
-
Buna ziua, ati fost pentru actualizare soft? sunt chemat si eu si nu stiu ce sa fac . Multumesc
-
Vopsit element interior de plastic
Jeffy86able a postat în topic iniţiat de Jeffy86able din Discutii Generale
N-o sa vopseasca niciodata vreo masina in culoarea asta, pentru ca este strict o nuanta de interior. Platesc, nu e problema. "sume orbitante" Poate exorbitante. -
Emy D s-a abonat la Vopsit element interior de plastic
-
Vopsit element interior de plastic
Emy D a postat în topic iniţiat de Jeffy86able din Discutii Generale
Salutare! Eu zic sa iti faci singur! Te duci la un magazin de vopsele auto si iti faci o culoare foarte asemanatoare cu consola centrala. iei si spray de lac MAT. Ai zis ca ai una de rezerva, asadar e mai usor: Pasi, pregatire: - Slefuit cu smirghel fin (800 - 1000 ) si 2000 cu apa. - Poti sa o degresezi cu apa si sapun. - curatat bine cu alcool tehnic sau IPA. - iti pregatesti bine un suport pe care sa stea ok. - Cauti o cutie suficient de mare incat sa ai posibilitatea sa te "invarti cu spray-ul" - pregatesti primerul de plastic - incalzesti cutia cu un uscator de par si piesa indirect in asa fel incat sa fie calda piesa - Dai cu primer de plastic nu foarte gros ca o sa faca crapaturi - dupa ce s-a uscat (poti usca fortat cu uscatorul de par) dai primul strat de vopsea (fara sa iei degetul de pe duza - apesi si dai dintr-o bucata toata piesa). Atunci cand intrerupi pulverizarea cand reincepi s-ar putea sa iasa cu ceva stropi mai mari decat ai vrea. - dai 2-3 straturi de vopsea pana s-a acoperit totul bine. - uscat fortat cu uscatorul de par - aplicat 1 strat uniform de lac mat - uscat fortat cu uscatorul de par. Done. O sa reziste mult si bine ps: daca vii pe la Sibiu si iti faci spray-ul la culoare, te ajut eu cu operatiunea. Am si lac mat si primer de plastic. -
Am condus eu masina de test drive care avea 2k km, un Vw Taigo, si la Autoclub in Timisoara cand te intorci la dealer trebuie sa urci o bordura cu volanul virat destul de tare dreapta, si o cloncanit suspensia mai rau ca la fordul meu din 2009 pe care vroiam sa il dau la rabla ca sa cumpar un VW.
-
Nici alea noi nu au 0Km. Au vreo 10 in bord
-
Vopsit element interior de plastic
skodamen a postat în topic iniţiat de Jeffy86able din Discutii Generale
Da, poate te ajuta cineva contra unei sume orbitante Care vopsitor isi pregateste sculele pentru un rahatel de plastic? Gandeste asta, ca tu vrei o anumita culoare, etc, etc Sculele trebuie curatate, spalate, pregatite pentru alta nuanta, etc Si astia care chiar se pricep, nu prea vosesc cu spray ul Du te la un service si zi le ca atunci cand vor ajunge sa vopseasca o masina in culoarea aia, sa ti stropeasca si tie plasticul, ca in rest, sa prefgtesti o vopsea pentru ce vrei tu, nu prea -
Un exercitiu de imaginatie o sa fie cand toate vehiculele o sa fie electrice si totul merge pe electricitate. Cat ar ajunge pretul per KWh? 💸 💸 💸 💸
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Se termina pomenile si in UK “Din ianuarie 2026, clienții care utilizează tariful Intelligent Go de la Octopus Energy vor fi limitați la doar șase ore de electricitate cu reducere” https://www.thisismoney.co.uk/money/electriccars/article-15370233/Another-blow-EV-drivers-major-energy-supplier-quietly-reduces-number-cheap-charging-hours-popular-tariff.html -
Vopsit element interior de plastic
Jeffy86able a postat în topic iniţiat de Jeffy86able din Discutii Generale
Da, inteleg asta. Ideea e ca mai am una de rezerva, asa ca nu ar fi o problema. As prefera totusi daca m-ar putea ajuta cineva cu operatiunea asta, evident contra cost. -
Vopsit element interior de plastic
skodamen a postat în topic iniţiat de Jeffy86able din Discutii Generale
Eu am vopsit niste capace de plastic de la jantele de aliaj Am folosi un spray primer plastic luat din dedeman, ceva mai scump, erau si mai ieftine, am curatat cu o unelata de slefuire capacele, le am sters cu alcool tehnic, apoi dat cu primer si o vopsea ce o aveam mai demult( o vopsea auto) Vad ca tin, inclusiv la jet de spalatorie Trebuie sa fii constient insa, ca daca nu ti iese, ai stricat aspectul piesei, - Ieri
-
Problema senzori parcare spate T5 Multivan
tyty25 a postat în topic iniţiat de florin83 din VW T4, T5 & T6
Salut Da este fabricatie 2005,sa inteleg ca am cumparat kitul degeaba? Ce fel de calculator imi trebuie? Ai cumva o poza sa imi dau seama despre ce este vorba? Multumesc -
Eduard1209 şi-a înregistrat cont de membru
-
Salut, In primul rand imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie, dar m-am uitat peste tot si asta mi s-a parut aria cea mai potrivita. Problema este urmatoarea: vreau sa vopsesc usita glisanta de la suportul de pahare in culoarea cotierei, dar mai multe service-uri cu vopsitorie m-au refuzat, mentionand ca vopseaua nu are aceeasi aderenta pe plastic. Alte persoane mi-au spus ca trebuie aplicat un primer inainte de a fi vopsit elementul. Ideea este ca m-am decis sa o vopsesc pentru ca efectiv nu se gaseste pe nicaieri piesa asta in nuanta asta. Ma poate ajuta cineva? Sau macar daca ma puteti orienta catre cineva care poate.
-
Problema senzori parcare spate T5 Multivan
atti206 a postat în topic iniţiat de florin83 din VW T4, T5 & T6
Salut tyty25 , tu ai T5 multivan cu motor PD care sa fabricat intre '04-'09 la care can gateway se afla in instrument cluste , iti trebuie alt calculator de senzori deoarece la ce ai tu comunica prin can bus si la masina ta prin k-line , can bus comunica dupa '09 la T5 gp1 cel facelift . -
Da pai acum înțeleg de ce unii "șoferi" de bmw sunt agresivi în trafic...li se trage de la ofertele alea agresive
-
Preturile de configurator nu au neaparat legatura cu pretul de vanzare. Mi se pare o oferta buna de exemplu aceasta, chiar daca n are legatura cu topicul. Nou ii nou, ca tot zicea cineva ca masina de 10k km e semi-nou, aberatii. Am vazut masini de test care la 3-4k km nu exista piesa de interior care sa nu aiba zgarieturi si uzuri. Oricum, sa iei masina de test e ca si cum ti-ai lua nevasta de la Puf. Daca sudiezi putin piata in multe cazuri poti lua 0km la acelasi pret cu 1-2ani vechime.
-
60-100 bari zic cei de la Odorhei.
-
La BMW trebuie asteptate ofertele de stoc, masinile se devalorizeaza destul de repede.
-
Nu știu cum pot obține ei 100 bari și la debit mare. Aici cred ca e o greșeală.
-
Pe situl celor de la Odorheiu Secuiesc scrie: ,, Filtrele de particule trebuie curățate la temperaturi ridicate(intre 450-700C) cu presiune mare 60-100 bar, fără chimicale si aditivi! Elementul filtrant nu se deteriorează la temperaturi ridicate pentru că aparatul special cu care lucrăm miscă aerul fierbinte in filtru in așa fel incăt căldura este distribuită uniform! Elementul filtrant este făcut dintr-un material rezistent la temperaturi ridicate. In timpul regenerarii automate pe masina senzorul de temperatura masoara intre 500-750 grade!!! Probleme apar cănd filtru DPF este înfundat si gazele fierbinți nu au trecere libera si se adună intre turbosuflantă si elementul filtrant. In aceste cazuri poate să apară urme de topiri in elementul filtrant!" 700 grade este temperatura maxima folosita pentru arderea cenușei.
-
No pai asa da , si masini moderne la care se vede ca s-a lucrat cu adevart la design , si reduceri substantiale Niciodata nu am fost atras de marca asta dar trebuie sa recunosc , in ultimul timp imi plac cum arata
