Toată activitatea
- Astăzi
-
JackD s-a abonat la Karoq
-
Ianis22 şi-a înregistrat cont de membru
-
@Stefan91, mergi la service si pune-i sa rezolve, ai platit toata operatiunea, n-a fost gratis, sigur exista solutie, daca nu, sa deschida ticket la fabrica.
-
dorumarcatoru s-a abonat la Consum Kodiaq - motorina
-
Kodiaq scout 2.0 TDI 190 cp, DSG 4x4, consum Bucuresti 10-12.5l/100 km (viteza medie 19-21 km/h). Afara cam 7.5, condus sportiv in general. Se poate si mai putin daca esti ponderat. Concediu in Grecia (3100 km), consum 7.5-8 ( 4 persoane, full bagaje, AC, condus f.f. sportiv).
-
Întreținere, revizii & costuri de exploatare Superb 4
andrei_221 a postat în topic iniţiat de tetea din Superb 4
toate vin setate pe 2 ani/ 30.000 km Dar am intalnit un Superb4 2.0 tdi care a fost folosit doar in oras, drumuri f f scurte, sa ceara scimb ulei la 11.000 km, interval flexibil. ... deci algoritmul e mult mai agresiv facut din fabrica. -
da-i pace, asa va ramane eroarea, dar nu te afecteaza. e din cauza unor diferente de soft intre caseta noua si masina. Nu afecteaza functionarea.
-
Romeo Vochin şi-a înregistrat cont de membru
-
cxr2test s-a abonat la golf4.jpg , after1.jpg , 20190424_203354.jpg şi 5 utilizatori
-
Claudiu viorel şi-a înregistrat cont de membru
-
cu VCDS la Fabia 3 ai: HILL HOLD CONTROL - ECU03 (Brakes) - Coding - Byte 22 - Bit 0: enabled (Default: disabled) CORNERING LIGHTS VIA FOG LIGHTS Module 09, Security Code, enter 31347, then Adaptations and change channels: (5)-Leuchte12NL LB40-Light_Function_B_12 from not active to Abbiegelicht links (5)-Leuchte13NL RB3-Light_Function_B_13 from not active to Abbiegelicht rechts CHANGING COMING HOME / LEAVING HOME FROM LOW BEAM TO FOG LIGHTS Module 09, Security Code, enter 31347, then Adaptations and change channels: (4)-Comfort illumination-Coming Home Leuchten from Low beam to Fog light (5)-Leuchte6ABL LB44-Light_Function_B_6 from ComingHome LeavingHome to not active (5)-Leuchte7ABL RB5-Light_Function_B_7 from ComingHome LeavingHome to not active ENABLING NEEDLE STAGING Module 17, Long coding, change byte 1 bit 0 from 0 to 1 Sfatul meu, daca ai un amic,etc cu OBDEleven e mult mai simplu si usor si iti faci si backup la setarile originale daca masina nu suporta sau ai gresit ceva.etc Eu le-am activat acum 5 ani si nu am avut nici o problema sau eroare de codare cu OBDEleven.(Fabia 3 2016 1.4 TDI)
- 638 replici
-
- codari vcds
- vcds octavia 3
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
A fost schimbata odata cu motorul la 142.000 km. Motorul a fost inlocuit in reprezentanta. Restul accesoriilor (turbina,compresor de ac, etc) sunt de pe cel vechi.
-
Va salut, Dupa schimbarea casetei de directie la reprezentanta PBV1 (Tiguan 2015) observ eroarea de mai jos. Nu se aprinde niciun martor. Voi incerca "remedierea" ,in masura in care va fi posibil,cu o programare la acelas service : ->Pana atunci : care ar putea fi solutiile? Monday,14,July,2025,18:38:35:04550 VCDS Version: Release 15.7.0 Running on Windows 7 x64 www.Ross-Tech.com Address 03: ABS Brakes Labels: 5N0-614-109-C6.clb Control Module Part Number: 5N0 614 109 BN HW: 5N0 614 109 BN Component and/or Version: J104 C6 450M VD4A 0021 Software Coding: 0054599 Work Shop Code: WSC 01357 011 00200 VCID: 78E70FE792D3BEC227D0FE5-802C 1 Fault Found: 01309 - Power Steering Control Module (J500) 008 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 86 Reset counter: 74 Mileage: 134681 km Time Indication: 0 Date: 2054.14.13 Time: 12:50:28 Freeze Frame: Speed: 0.0 km/h Hex Value: 0x0000 Bin. Bits: 00000000 00000000 Voltage: 11.75 V Bin. Bits: 00011111 Count: 281 Hex Value: 0x0000
-
Distributie schimbata recent?
-
Salut! Am un RCD330 187B NoName pus pe Golf 5. Am o problema cu care din cate am citit pe alte forumuri din afara o au. Luminozitatea scazuta... Am montat un modul de can simulator pentru a funtiona comenzile de pe volan si am impresia ca acesta e de vina, cumva rezolva problema cu comenzile, insa face un confliuct sau ceva si rcd330 nu primeste semnal in legatura cu luminozitatea citita de la senzorul din parbriz. Daca activez din VCDS engineering mode si intru in el pot accesa Brighness si este selectat automat auto-brightness, pot dezactiva asta si seta la 100% si arata superb, insa dupa un restart sau repornire a masinii se reseteaza iar si ramane pe auto(22% luminozitate). A reusit cineva sa rezolve problema asta pe un Golf 5 sau ceva PQ35? As putea renunta la adaptorul can, insa pierd comenzile si nu vreau sa fac retrofit la volan de golf 6 ca imi place al meu... Multumesc!
-
Pai ai doar 3 variante, tragi cablu de la bricheta din portbagaj, la usb-c de pe consola sau la panoul de siguranțe din stânga jos. Eu acolo am conectat-o ca a mea e cu kit 4g pentru parcare și doar la siguranțe o pot conecta.
-
AAtofanei şi-a înregistrat cont de membru
-
Golf 6/Jetta - Probleme ABS/ESC + ambreiaj
Al Bundy a postat în topic iniţiat de TrIcK din Golf VI & Jetta
NU< trebuie sa pui un tester sa vezi de unde vine problema. -
Instalare carlig OEM din piese SH piese NU pentru 4 Motion, R32, GT, GTI
Al Bundy a postat în topic iniţiat de janos din Golf V & Jetta
NU, nu este nevoie de omologare. Monteaza carlig original cu modul original. -
Exact ca masinile astea nu sunt iefitne, sunt peste bine 100k noi, ca doar nu le iei chele.
-
Bun si ieftin …nu se poate.
-
Pret distributie reprezentanta, pentru un Q7 cu motorul asta-45.000 lei.😀 Oricum, nu iesi ieftin nici in afara reprezentantei~15.000-20.000 lei.
-
Salutare ! Am patit lucru ciudat si cautand informatii am descoperit si aceasta zona de forum. Pentru masina din semnatura (Octavia 2 FL 1.8 TSI) am observat ca, atunci cand pornesc aerul conditionat masina se infraneaza si isi pierde un pic din suflu. Stiu ca e normal pentru ca, pana la urma compresorul de AC este un consumator insa mi se pare ca inainte nu exista senzatia asta. Am fost la service unde s-a verificat cantitatea de freon si s-a constatat ca erau lipsa vreo 200 grame. Completat si masina parca merge mai bine acum insa are momente cand parca nu trage cum trebuie. Cei de la service au zis ca parametrii compresorului sunt ok, presiunea e stabila si nu e oscilanta. Consumul la relanti este undeva la 1.2-1.3 l atunci cand merge aerul conditionat. Mai sunt momente cand coboara si pe la 1-1.1 dar nu tot timpul. Din ce am mai citit pe aici pare ca majoritatea au un 0.9 l atunci cand merge sistemul de aer conditionat. Dupa ce am citit aproape toate cele 90 de pagini, am facut si o mica verificare a sistemului pentru a vedea cu ce valori ma confrunt. Clima setata pe LOW, ventilatie maxima (timp de functionare 2-3 min) – consum instant: 1.4 l, temperatura de afara: 34.5 grade la umbra. · Voltage terminal: 13.7 V · Compressor current, actual value: 0.825 A · Compressor current, specified value: 0.820 A · Compressor Speed: 1000 1/min · Compressor load: 8.6 Nm · Refrigerant pressure: 14.8 bar · Coolant fan activation, actual valve: 57.6% · Coolant fan activation. Specified value: 62.4% · Left front vent temperature: 9.7 oC · Right front vent temperature: 9.7 oC · Left Footwell vent temperature: 24 oC · Right Footwel vent temperature: 25 oC · Temperature after evaporator: 7.7 oC · Interior Temperature: 18.3 oC · Blower Voltage, specified value: 12.5 V · Coolant temperature: 97 oC · Engine Speed: 800 1/min Aerul conditionat merge ok, baga rece. Radiatorul de AC a fost schimbat anul trecut cu Valeo impreuna cu filtrul uscator. Cel vechi era destul de avariat de pietre si insecte. Instalatia era curata. Compresorul este original ( nu stiu ce marca este). Masina are ~ 200.000 km. E ceva la care m-as putea uita sau inlocui pentru a imbunatati raspunsul masinii atunci cand merge aerul conditionat ?
-
bear_mc şi-a înregistrat cont de membru
-
Da ,e motorul de la grupul VAG. Nu recomand motorul asta peste 2018-2019 ,doar generatiile de dupa au probleme cu rotile dintate de la axe + multe altele . Cele mai fiabile sunt pana in E6.
-
Am vazut ca ai laudat motorul de 3.0 si cu siguranta ai cunostinte mai vaste despre acest motor. E acelasi ca pe Audi? Ma uitam la o masina mai mare de familie pe viitor, insa m-am razgandit rapid dupa ce am auzit ca ar avea probleme cronice cu axele cu came, care te unde undeva la 5-7k euro. In mod special ma uitam la S6 dupa 2020. Sunt extrem de multe SH vandute de reprezentatele din Germania, adica peste 150 erau acum ceva timp doar S6 avant sub 100k km. Ma intrebam oare de ce asa multe. https://youtu.be/pjiqSLAAIfY?si=sOxiyCOnExLA7CsX Aici un link catre problema respectiva. Mersi.
-
Nu-i nevoie . Motorul asta are talentul lui
-
poti escala la mothership. nu merge?
-
Da....,am probat ,garantia in Ro e frectie ,nu ma intereseaza
-
..si doar cu astea N0, N1 poti face garantie extinsa
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
mapacarparts a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
TMBJJ9NE3E0132395.pdf WVWZZZ3HZJE524796.pdf WVWZZZ3CZME111753.pdf