Toată activitatea
- Ultima oră
-
Mașini electrice - merita sau nu?
Nenciu Victor a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
L-am intrebat pe chat gpt, dar nu are date exacte ... Dar costul de productie la o masina de 30.000 este undeva la 15.000euro (estimativ), altfel nu ar face profit din vanzari. -
Ionut.grd şi-a înregistrat cont de membru
- Astăzi
-
beidaud s-a abonat la Intra greu in treapta a 5-a, Octavia 1.9TDI
-
Intra greu in treapta a 5-a, Octavia 1.9TDI
beidaud a postat în topic iniţiat de pop cristian din TDi Forum
Salutare! Se dă o Octavia 2, 1.9 tdi cutie manuală in 5 trepte. Intră greu in treptele de viteze, mai ales în 1-3-5. Când mașina este rece intră ok, dar după 10 - 15 min de funcționare face figuri. Ceva sfaturi? Tocmai peste 2 săptămâni am programare la service.. Uleiul nu a fost niciodată schimbat din cutie. -
Mi-am refacut si eu astazi (de maine preturile nu o sa mai fie plafonate, si posibil sa apara scumpiri), Allianz, fara deconatare directa, am Casco tot la Allianz, 12 Luni, Arad, 2.480 cmc, B8 - 1054 Lei.
-
raduvirgilm şi-a înregistrat cont de membru
-
Acum se vede perfect de ce piata trebuie lasata libera, nu plafonari, nu subventii aberante. Programele astea verzi nu au facut decat sa umple buzunarelor unora. La fel si in agricultura/transporturi, cand a fost despre taieri au iesit la proteste cu G-uri de 250k+ bucata si utilaje john deer noi. Ma uitam prin comparatie cum au iesit nemtii cu tractorase de 20 ani vechime. De ce nu se apuca de altceva daca tot nu e productiva agricultura ? La fel ca si bugetarii, latra aiurea dar majoritatea nu pleaca nici daca le da salar la jumatate. In privat, 'nepotii' astia mai sus de operatori productie sau aranjat marfa in rafturi nu au capacitate. Producatorii si-au luat teapa anul asta, clar nu e corect sa schimbi regulile in timpul jocului dar macar se resemneaza cu anii cat au fost pe plus. La termice oricum nu e mare problema, dau discount 1000 si aia e, cu cat mai plateai pe rable tot ala era beneficiul real pt cumparator. La electrice in schimb e greut, la Hyundai ziceau ceva de ~4000 discount sa-ti ridici masina venita deja. Cat da VAG ?
-
Mașini electrice - merita sau nu?
CristiALF a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Politica Ford cu "reducerea" magnifica, este o mizerie de 2 lei. Cine dracu' cumpara Gen-E la preturile alea?? Nimeni ! Marketing de 2 bani. Da, o sa mai fie ceva reduceri, dar (nu stiu cum iti pare tie) mie sigur sigur imi da ca 4500 EUR <<< 7500 EUR. Parerea mea: pana nu fac oferte de minim 6500-7000 EUR DOAR compensarea de Rabla Plus, nu vor vinde nimic (ma refer in special la masinile din gama de pret 25-35k EUR pret lista). E o chestiune psihologica in primul rand, "valoarea" perceputa a masinilor electrice la noi in tara este strict legata acum de acest viitor ex Bonus . Poate la o Tesla de 45k (sau la o masina de 50k), un 5k ar fi ok, dar la cele multe si "normale", va fi jale... -
@CristiALF Ca si pur exemplu Ford avea pt Puma Gen E 7100Eur discount de la ei , pe langa cei 7400 Eur oferiti de Rabla Plus. Acum au inceput sa introduca discount de 4500 Eur(strict pt masinile electrice) ca sa te convinga sa nu mai astepti daca se porneste Rabla Plus -> Deci 7100 + 4500 = 11600 Eur discount , de la pret de lista Recomandat de 35k eur. Si nu cred ca le vand in pierdere nici asa. Inclusiv importatorul de VAG pe RO am inteles ca deja ofera ceva discount sa motiveze oamenii sa nu mai astepte Rabla.Momenta este doar pe Benzinare si pe Hibride , insa sigur daca se aduna multe electrice la Curtici o sa incerce sa motiveze oamenii sa le ridice fara Rabla... Just my 2 Cents.
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
mad_kat a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Mici mizerii care ne tin in priza. Totul era bine si la mine, ieri insa rupt cheia pentru prezoanele antifurt. Bine ca am aflat asta cand voiam sa dau jos rotile pentru niste mentenanta la frane, nu la vreo pana la 11 noaptea Am avut o masina cu trapa, si de atunci mi-am zis never ever. Iar un bun prieten al carei masina are electronica data peste cap din cauza unor infiltratii de la trapa nu face decat sa imi confirme asta Concediu placut - si fara peripetii cu pivoti -
Am inteles, multumesc mult pentru ajutor, sambata o sa mai stau de ele...Am mai gasit inca un RNS510 (l-am luat defect de pe olx si l-am reparat), o sa incerc cu ambele in weekend sa vad cum sta treaba. Stima!
-
Problema ciudata Octavia3 1.6 TDI CXXB
Dan Adrian 1975 a postat în topic iniţiat de Dan Adrian 1975 din Discutii Generale
Vezi? Ai o frustrare,care o fii aia,tu stii! Daca citesti cu atentie,realizezi ca nu am jignit pe nimeni,nu am spus ca toti mecanicii sunt schimbatori de piese ci doar aceia la care am apelat cu aceasta problema,tu cum ii numesti pe aceia care dupa ce scaneaza masina si vad ca nu exista erori stocate ,spun ca nu au ce sa i faca,sa vin cand apare o eroare,aceia care nu au auzit de "log" ,etc,....dar de,mandria produce si frustrare cateodata ! Hai spor la "reparat"injectoare ! ps:bine ca nu esti vopsitor ca mi spuneai ca problema la mine este din cauza la o scurgere de lac 👍 - Ieri
-
Ai dreptate, cilindrul receptor este integrat în rulmentul de presiune BMP rulment.pdf Cred că în primul rînd trebuie verificat dacă amorsarea s-a făcut conform procedurii din manual BMP amorsare.pdf
-
Mașini electrice - merita sau nu?
CristiALF a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Lync & Co 02 avea -7500 EUR - alti 3000 EUR de la dealer/producator. De unde sa mai suporte astia aia 7500 EUR ?? E clar ca ies in pierdere. Inster daduse/rezervase toate masinile de pe stoc, nu mai puteai comanda ca te ofseta perioada de transport de min 2.5 luni de zile. Un model bine dotat era 18.xxx EUR cu Rabla. Adica este cam 25500-26000 EUR pret la raft. De unde sa scada astia atata ?? Nu cred ca e asa cum spui tu, e grava situatia... -
Mașini electrice - merita sau nu?
Nenciu Victor a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Au cam intre 5000-10.000 E adaos la pretul de fabrica, electricele din reprezentante. Le vor scade preturile daca au multe pe stoc ... Se vor vinde dar mult mai greu. Sunt persoane care fac buy-back si daca iti place electric ramai pe electric ... Cei de pe Curierat am mai vazut ca au electrice ... Se vor vinde dar mai greu. Partea proasta e ca se invecheste tehnologia de pe ele ... Deja sunt zvonuri de 7G la telefonia mobila -
Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR
sdR+ a postat în topic iniţiat de hallucinogen din TDi Forum
Salut, imi poti spune ce km are masina, eu am luat o cu 200 k, in realitate are 300 si ceva k, motorul merge bine dupa o diagnosticare mecaniceasca.Ceva mizerie am gasit si eu in filtrul de motorina, acum depinde de unde vine acea mizerie, si intervalul de schimb.Cauta si in regulatorul de pe pompa de inalte, vezi daca este si acolo ceva, cred ca spune multe.Ceva span au toate, si pe opel am avut, si mergea pana au cazut tablele de pe ea.Presiunea poate sa varieze si din pricina la regulatorul de presiune de pe rampa, ala dinspre baterie.Cumva cu span poate merge mult si bine, ori poate putin si rau.Daca nu iesi in afara tarii, trage pe ea pana se rupe in doua, eu asa as proceva.In dezmembrari gasesti destule rezolvari, ieftine si bune, ori mai putin bune. -
Mașini electrice - merita sau nu?
CristiALF a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Cu programul Rabla Plus oprit, probabil ca toti producatorii sunt la inmormantari, va dati seama ce nenorocire s-a abatut asupra lor. Cei cu hibridele hai ca mai scot ei din pamant din iarba verde niste discounturi de 2000-25000 EUR poate, mai pune si clientul 1000 si o mai dau la pace. Cei cu benzinarele la fel, mai un troc "pune tu o mie ca pun si eu una" si mai merge treaba. DAR la electrice ?? Inmormantare direct! -
Mașini electrice - merita sau nu?
Nenciu Victor a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Bateriile din masini se pot "recicla" la inmagazinarea curentului din panouri, la case. Cele BYD si ce mai sunt, sunt bune la pret dar dezavantajul e suportul tehnic, e o reprezentanta in Bucuresti, atat parca ... La VW ID daca da o eroare 20 de masini sunt n reprezentante care au suport tehnic. Eu zic ca ar trebui sa mai asteptati cu BYD. Bateriile sunt facute cam la toate firmele auto sunt facute majoritatea in China, Japonia. A fost febra, cu Eco sa faca baietii destepti ceva monetar. Tehnologia e in curs de dezvoltare... Daca se voia cu adevarat Eco se interzicea si taierea pomilor buni ... America nu mai vindea V8-uri ... in Cuba se dadea drumul la import auto noi ... Daca se voia cu adevarat ... Acu e Razboi la nivel planetar ... Se mai aude ceva de Eco ... Ce au "salvat" ei in 2-3 ani cat a fost febra au readus cu rachetele Nu zic ca nu sunt bune, mai ales pentru oras, unde gradul de populatie este mare acolo se vede. Ati vazut in pandemie a scazut No2 cu 20-50% in marile orase, din cauza faptului ca nu s-a mai circulat atat. Dar pana nu se gaseste o metoda de exploatare si productie a bateriilor, care sa nu afecteze mediul si planeta ... nu sapi pe o parte si alta salvezi ...Nu se va rezolva nimic. Acum cel mai eficient mod de transport este Scuterul Electric, mai ales pentru cei care locuiesc la case si nu au distante mari de parcurs. Trotineta e cam periculoasa si pentru faptul ca multi nu cunosc legislatia si regulile de pe sosele si nici cei cu masini nu ii vad, nu sunt obisnuiti cu ei in trafic... Dar un scuter electric de 3000-4000 e de 50cmc e vis... -
NU, nu suporta
-
Dar acela nu poate fi adaptat?sau mai bine intrebat, acela nu suporta redare muzica si altele? ma refer cel care imi apare pe VAG
-
sheriffu s-a abonat la Infotainment / Navigatii / Car Net (Tiguan AD1)
-
Infotainment / Navigatii / Car Net (Tiguan AD1)
sheriffu a postat în topic iniţiat de Eugen Popa din Tiguan AD1
Salutare! Văd că și la alții exista problema pe care urmează să o expun. Tiguan 2018 cu navigație mib2.5 Discovery pro cu 8 boxe (4 boxe + 4 tweetere). Am mașina cumparata sh de vreo 4 ani de zile. Întâmplător, am descoperit zilele acestea, când am umblat la balans, faptul că boxele mari de pe ușile spate nu funcționează. Am realizat târziu ce se întâmplă, deși mi s-a părut că parcă sistemul nu se mai aude atât de tare. Boxele sunt la locul lor din cate am verificat. O sa dau și fețele de ușă jos și o să fac și niște teste. Ciudat ar fi de ce s-au defectat ambele... Știe cineva posibile cauze? Mulțumesc! -
Dacă masina e cea din profil, nu există acest cilindru receptor. Pompa ambreiaj este cea de sub pedala ambreiaj iar la cutie rulment presiune hidraulic ,care de obicei face parte din kitul de ambreiaj cand se pune nou. Acest cilindru receptor este montat pe generații mai vechi gen Passat B5 B5.5 Audi A4 B5 B6 A6 C5 ,etc. Produsul este listat greșit
-
lupo_bv s-a abonat la Probleme pedala ambreiaj Passat b6
-
Problema la tine este ca nu debreiaza complet la apasarea pedalei de ambreiaj. Chiar daca cutia ar fi defecta nu ar avea cum sa se puna masina in mișcare din moment ce (teoretic) miscarea nu este transmisa cutiei. Eu zic ca daca nu au fost erori de montaj, de aerisire sau de alegere a kitului atunci problema este la cilindrul receptor.
-
Studiu au făcut si cei de la Sasol, a fost postat de cateva ori pe aici. Conform acelui studiu, daca pui ulei 2T in motorina in cateva mii de km o sa pice injectoarele. Deci pana acum trebuia sa schimb o sacosa de injectoare. Bine, nu aveau cum sa spuna: noi facem aditivi de motorina, dar mai bine puneti ulei 2T. Ar fi interesant de vazut studiul celor de la Bosch, daca rezultatele nu sunt wow nu este neaparat un lucru rău, inseamna ca sunt totusi pozitive, dar nu intr-atat cat ne-am astepta.
-
Salut! Am un Leon din 2008 și am o problema și anume ca nu am luminozitatea mare sa pot vedea pe display pe timp de zi. Ma poate ajuta careva? Asa se vede! Pe timp de noapte se vede bn dar ziua este un chin.
-
Din ce am observat eu la a mea (motor AKU, similar cu ALH), uleiul nu influențează consumul (il monitorizez permanent pentru ca de fiecare data fac plinul), nu am observat sa influențeze fumul (doar la accelerare bruscă scoate un puf negru, dar cred ca este normal, la fel facea si la 200k km cand am luat-o, acum are cam 450k km), de tras trage la fel. Zgomotul il atenueaza, dar am observat de vreo 6 luni ca daca alimentez cu Maxx Motion de la OMV, nu sunt diferente cu sau fara ulei. Cu EfixS este ceva mai zgomotos, mai ales iarna. Pana acum nu am avut probleme cu injectoarele, motorul sau pompa si chiar imi place cum suna motorul ( si nu este numai părerea mea, destul de multe persoane care merg cu mine, mai mult sau mai puțin cunoscatoare, tin să remarce ce bine suna motorul fara sa îi intreb). Am folosit preponderent Husqvarna LS+, un ulei pe care il folosesc la toate sculele cu motor 2T (drujba, motocoasă, atomizor). La cateva mii de km îi ating si un flacon de aditiv. Nu-mi dau seama in ce masura a afectat catalizatorul pentru ca la ITP se masoara doar opacitatea fumului.
-
Despre ce vorbim...ALH ul merge si cu ulei de floarea soarelui vara. Personal as avea mai multa incredere intr-o documentatie tehnica de la VW decat de la un baiat care zice ca asa ar fi mai bine sa punem ulei 2T in motoarele euro 5 / 6. Daca sunteti atenti la cele 3 video-uri facute de acel timp la un moment dat se mentioneaza ca Bosch a facut un stiu despre uleiul de 2T pus in sistemul de alimentare si rezultatele nu erau wow.
-
Ai citit si tu cateva pagini mai in urma ?