Toată activitatea
- Ultima oră
-
Ionut Nechita şi-a înregistrat cont de membru
- Astăzi
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Ce poti intelege de la o persoana care calculeaza : cati litri de ulei intra ,cate tipuri de ulei are o termica ,cata apa se consuma la spalarea unui dpf ,cati km faci cu electrica din impozitul la un 3.0 …. Ce “naiba” se intelege din asta ? -
Mașini electrice - merita sau nu?
detinator a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
1) hai sa nu o dam in judecati despre persoana. Poate nu poti TU sa intelegi. Nu stiu de unde stii ca eu NU sint pasionat, si ca NU am microbul. 2) e ridicol sa imi spui mie cum sint. Uite iti raspund fix la fel, dupa ce imi tot explici ca pe tine nu te intereseaza cuplu si puterea, pai tu nu ai cum sa intelegi, nu esti pasionat, nu ai microbul. 3) de unde naiba stii tu cum ma uit eu la un V6? 4) nu ma mir de impozit, ca stiu cat este acest impozit de vreo 10 ani de zile! Poate nu ai inteles tu din ce am postat pana acum ca sint totusi destul de informat, nu traiesc in vreo bula! Nu imi pune vorbe in gura, nu emite judecati despre persoane, in general, pe forumuri! Abtine-te 5) De unde naiba stii tu ce e masina pt mine, cum iti permiti sa tot emiti atatea judecati despre cineva pe care evident nu il cunosti? Pot sa zic si eu tot ce imi trece prin cap despre tine, care ne tot aburesti ca nu iti pasa de putere si cuplu dar ti-ai luat V6 din alte motive... pe bune? Daca pt mine masina e doar sa ma duca, de ce naiba am luat o masina 4x4 cu 500 si ceva de cai?? Deja trebuie sa iti pui intrebari daca intelegi despre ce vorbesti inainte sa scrii. 6) ai batut apa in piua numai pe costuri si cum nu iti iese tie mai ieftin cu electrica, si acum vrei sa ne convingi ca de fapt la tine costurile nu conteaza? hai sa fim seriosi, un pic de decenta. se poate discuta la nesfarsit despre diesel vs benzina, despre cutie automata vs manuala, vine unu care se autodenumeste pe el insusi pasionat si iti zice ca tu nu intelegi de ce preferi manuala sau automata sau benzina sau dieselul... Stie el ca tu nu intelegi, ca nu ai avut poate 10 masini inainte din alea de care el se minuneaza acum prima etc. El care desigur nu a avut electrica, poate nici macar nu a condus vreuna... Aici e diferenta.. majoritatea care avem o electrica am condus vreo 30 de termice inainte. Invers nu e valabil. -
Mașini electrice - merita sau nu?
detinator a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
si la mine la alte masini, l-am dezactivat de tot, dar am explicat ca acum functioneaza altfel, mult evoluat, ceea ce il face suportabil Am zis si de ce era necesar, consumul era enorm... am incercat sa il scad cumva... -
Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc
tavitara a postat în topic iniţiat de mmneg din Tehnic
Amare ? Nu stiu , vrei sa le mananci sau de ce intrebi ? -
Da, se comporta uneori ca un computer vechi, n-am observat lag in afisarea hartii, redarea muzicii etc
-
Salut, nu am gasit nicaieri IV la testdrive anul trecut in Bucuresti (am mers fizic sau am sunat), in septembrie-octombrie, aveau doar TDI de 193CP, ce se cauta pe la noi…
-
Bună seara, pe stanga baga cald iar pe dreapta nu(nici la barbriz nici lângă usa), am eroare doar pe recirculare
-
Probleme inchidere centralizata si lumina usa
terminatoru a postat în topic iniţiat de Dobre din Passat B5
Multumesc @F l o r i n, am rezolvat, intradevar era calculatorul de usa vinovat, am pus unul ce are cod identic ca al meu si totul functioneaza ca nou. Cel de la dezmembrari mi-a dat sa probez 3 calculatoare cu terminatie cod ca si al meu , 301( asta zicea el ca , conteaza)dar doar cu 2 a functionat corect ! Cel pe care-l luasem prima data era alt cod, probabil de aceea nu a functionat cu el. In fine ideea e ca sunt multumit de rezultat . -
@vizitator, nu i vorba de honda aici?
-
De la o reprezentanta din tara am primit oferta de 1070lei pentru schimb ulei, manopera plus piese. Doar uleiul fara filtre. Pt un tiguan 2.0tdi
-
Salut. Acum aproximativ un an jumate' am consultat un service local (prahova) intampinand probleme cu al meu passat cc 2010, 2.0 diesel. Pe scurt, inginerul service-ului a "incurcat" presiunea common rail cu cea a dpf-ului iar din aceasta greseala, filtrul meu fara probleme a fost trimis la curatat la o firma cred eu destul de cunoscuta. (dpf-service.ro). Cand filtrul curatat s-a intors pe masina, evacuarea mea era neagra "tuci" si fumul intre trepte la acceleratie era foarte vizibil, delay-ul acceleratiei era ceva groaznic, consumul la fel. Am reusit sa schimb filtrul acum, totul a revenit la normal, tobele s-au curatat de la sine.Insa, acum vine surpriza care m-a dat cumva peste cap.Cand dpf-ul vechi a fost dat jos de pe masina, am observat ca pe carcasa dpf ului a aparut un mare petec sudat iar fagurele era negru complet si gaurit de parca ai fi dat cu burghiu de 12. Din ce stiu si tot reseach-ul facut, dpf-ul se curata sub presiune, cu ceva detergenti, nicidecum prin inlaturarea carcasei. Scriu asta si din frustare, fiind la inceput cu diesel si fara a detine cunostinte legate de subiectu dpf, am platit service-ului suma de 2100 lei pentru aceasta actiune.In prezent, inca detin garantia celor de al dpf service. Din cei care stiti sau v-ati confruntat cu treaba asta, modalitatea asta de curatare este legala? Ca ma gandesc ca daca DPF este deschis (tăiat) și structura sa modificată, nu mai este același produs și serviciul prestat nu mai este “curățare”, ci alterare. In foaia garantiei, specifica ei ca se pierde atunci cand filtrul este lovit, spart sau avariat.Pai nu asta au facut ei?Chiar sunt curios daca in cazul asta, eu sunt pe drept/legal cel pagubit.
-
Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc
UNHleaSHD a postat în topic iniţiat de mmneg din Tehnic
cele din 2024 sunt amare sau cum? -
Pt cei din bucuresti care au cumparat un kodiaq PHEV, la ce reprezentanta ati facut test drive, pana acum din 3 reprezentante, niciuna nu are PHEV pt test drive?
-
Ssoulstream şi-a înregistrat cont de membru
-
Yo Kiri şi-a înregistrat cont de membru
-
In oras electricul bate motoarele pe benzina/Diesel, fara discutie. Raspuns, comoditate samd. In extraurban electrica e ultima alegere,daca iti place sa conduci si/sau daca vrei sa nu fii stresat de deficientele acestuia. Benxina e, de departe, cea mai buna alegere, daca e si manuala, cu atat mai bine. Sunt si automate bune, unele foarte bune, dar putine se compara cu o manuala de calitate cu un motor bun. Vorbim de implicare, placerea de a conduce, nu de 0-100 sau rapiditatea schimbarii vitezelor.
-
Eu am trecut de ceva luni de la diesel la plug in hybrid. Sunt foarte mulțumit de alegere. În oraș, pe distante scurte, nu mai sunt nevoit să pornesc motorul termic, lucru care e foarte benefic pentru a reduce uzura. Acum că începe sezonul rece, încălzirea e instant, nu mai aștepți ca motorul să încălzească interiorul. Următoarea mașină o sa fie clar electrică. Îmi place foarte mult liniștea din timpul mersului electric.
-
Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow
Bebeee a postat în topic iniţiat de AndreyPH din Masina mea
Faina masina, sa ai parte de ea. Nu are rost sa ii pui nicio admisie daca nu ii faci si soft. Stage 1 Ecu + Tcu schimba radical masina, in bine. Iti rezolva toate neplacerile din Drive. Studiaza ofertele si go for it. 🚀🚀 LE: nu are rost sa ii pui admisie doar pt Stage 1. Si sa mergi mai departe nu prea are rost, mai ales daca nu o sa tii mult masina. -
Rabdare ca o sa apara iar
-
Din pacate nu am notat-o. Dar asa mi-a spus electricianul, ca este eroare senzor de presiune absoluta (MAP). Si tot el a zis ca eroarea apare din cauza bateriei descarcate si nu ca ar fi senzorul ars (dupa experienta lui).
-
Posteaza eroare completa scanata cu vcds sau vas
-
mda..deci eroarea de la senzorul MAP era pe bune? El se poate curata sau trebuie neaparat schimbat?
-
Odata ce motorul a pornit alimentarea/incarcarea e sustinuta de alternator . Bateria slaba NU genereaza erori de piese defecte . Regenerarea se face in mers cand alternatorul sustine incarcarea Regenerarea nu are nevoie de forta ,are nevoie de turatie constanta ,motorina ,temperatura …. si lipsa erori .
-
Logica ar fi ca o baterie descarcata nu ar mai avea ,,forta” sa sustina regenerarea filtrului DPF.
-
cristi511 s-a abonat la Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow
-
Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow
cristi511 a postat în topic iniţiat de AndreyPH din Masina mea
Welcome to the dark side of 2.0 turbo petrol. -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Nu ai cum sa intelegi ,nu esti pasionat ,nu ai microbul . Te uiti la un V6 cum ma uit eu la un fumator si nu inteleg de ce fumeaza . Te miri de un impozit de 3000 lei cum ma mir eu de ce un fumator plateste 3 impozite pe an pe tigari ca sa-si strice sanatatea. Pentru tine masina e doar sa te duca unde ai nevoie indiferent de confort,materiale…. ,ieftin sau poate degeaba . Un pasionat NU cauta asa ceva . -
theo s-a abonat la Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow
-
Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow
theo a postat în topic iniţiat de AndreyPH din Masina mea
Sa o porti sanatos! Greu tare cu talon de 35, stiu cum este...
