Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. Bebeee

    Intrebari tehnice despre Octavia 3

    Cauta pe google: ¬octavia 3 2017 scut motor¬ si gasesti scut metalic complet.
  3. sveck78

    Intrebari tehnice despre Octavia 3

    O3 fl, 1.5 tsi, 2017, cutie manuala. Azi am urcat mașina pe o rampa și am făcut o verificare pe sub mașina. Mi-a sărit în ochi lipsa unei protecții/scut in zona cutiei de viteze, deși în jugul in care este bucșa suportului antibalans al cutiei de viteze sunt 3 gauri prevăzute cu piulite (in zonele încercuite cu roșu) in partea superioara. Așa o fi din fabrica sau s-o fi "pierdut" pe undeva? Exista vreo varianta de scut pentru acea zona?
  4. razvan.ac

    Probleme specifice Kodiaq 2

    Eu am un singur zgomot, ca o vibratie, la ornamentul din spatele manerului pe interiorul usii stanga fata ce se aude doar cu volumul dat tare la anumite cantece cu bass pronuntat. Se manifesta rar si prefer sa nu demontez inca nimic.
  5. valentin.tartan

    AC/Climatronic - probleme

    @Al BundyMultumesc mult pentru răspunsuri! O sa verific prima data pe cel din dreapta și probabil ca le voi schimba pe ambele
  6. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @dan_ionutN-au nici o treaba baietii cu masinile, niste "pustani" de pe cocioc, ce vrei? Cand Phaetonul era proiectat, baietii astia probabil ca se pregateau de clasa 0. Fara misto, sunt tinerei in primul rand, in al 2-lea rand, neinformati, cultura auto 0! Au prins si ei un Phaeton cu 300 000 km, care are niste intrari in service in Germania, pe urma a fost facut dauna totala in Romania, "reparat" le Gelu in curte, pe urma, urmatorul proprietar si-a batut joc de masina, in sensul ca a mai bagat KM fara sa investeasca nimic in el! Daca te uiti la articulatie, n-a fost schimbata niciodata, bah frate, toate bucsele si bratele alea de la directie sunt PRAF! A montat niste anvelope MINERVA si si-a vazut de drum in continuare. Deh, astia de la ITP inchid ochii pentru 200 ron! E buna boss, da-i pedala! ❤️ Iti dai seama ce servisare a avut asta la motor, cutie etc? Daca nu a schimbat nici bucsele! La peste 250 000 km, eu as recomanda un schimb de distributie, asta daca vrei sa mai tii masina. Probabil costa si asta vreo 3-4 mii de euro in Romania. Distributia are "4 lanturi"! Ii "dublezi" valoarea de achizite intr-o singura servisare de mentenanta!Daca e nevoie de inlocuire injectoare, turbina, EGR, role, curele, alternator, compresor AC, compresor suspensie sau mai stiu eu ce, fara interventie pe partea de electrica, fara ECU, fara cele peste 20 de calculatoare, KESSY, etc etc. Doar pentru astea vorbim de vreo 10 mii de euro LEJER! Mai pune si 4 amortizoare noi! (2000 euro/bucata) Toate cele mentionate sunt DOAR CONSUMABILE si au o durata de viata limitata! Masina din clip probabil avea uleiul schimbat pe mod "nemtesc" la 30 000 km sau 2 ani! Ce e pe sub ea numai "scursuri" de ulei, antigel, ce o fi, Doamne fereste! Bara fata sparta, ma mir ca mai porneste! Au gasit exemplar sa faca REVIEW! 😄 Le-am recomandat sa se uite si la clipul facut de Vlad Micsunescu, doar pentru documentare! Exista clipuri mult mai elaboarate facute de oameni pasionati si de proprietari de Phaeton (straini ce-i drept, nu romanasi) care sunt MULT MULT mai stufoase, invat pe zi ce trece cate ceva nou despre masina asta! Probabil "omul de rand" se va plictisi repede, pe mine nu poate decat sa ma fascineze. 🙂 Apropo, bara fata la reprezentanta VW costa 2500 de euro pe comanda din ce spuneau baietii pe forumul de Phaeton, fara accesorii si nevopsita, doar bara! 😄 Nu o face nimeni aftermarket! Nu ca ar mai conta! Zice de aripi ca sunt de plastic, da' nu stie ca portbagajul, usile si capota sunt din aluminiu, caroseria si structura sunt din OTEL! "The VW Phaeton was built on the Volkswagen Group D platform. This platform is also used for the Bentley Continental and Flying Spur, also used for the first generation Porsche Panamera and it's a platform with a focus on luxury and high performance, often associated with larger, more powerful vehicles. The Phaeton's key differentiator from other D platform cars, like the Audi A8, is its use of a steel bodyshell instead of the Audi Space Frame aluminum construction. It is more heavy but superior in terms of resitance and comfort. Steel's inherent ability to absorb impact and distribute energy during a crash is a key factor in vehicle safety. Modern advancements in steel technology have led to the use of high-strength steels that can better control energy transfer and offer more effective protection in collisions." Ala s-a urcat la volan si arata spre LED-urile de la senzorii de parcare fata si cica "ESTE BLIND SPOT ACOLO!" pe un aer superior de "CUNOSCATOR"! "Are lag motorul!" Probabil masina aia mai are jumatate din cai🐴 vii💀! 😄 Nu stie sa puna cutia de viteze in mod manual sau SPORT, sa compare "lag-ul" fata de modul banal DRIVE! Bine ca n-a condus un V10 sau W12 dar probabil nici nu stie ca exista astfel de motorizari pe Phaeton. Ar trebui sa mai citeasca si el, nu stiu, zic si eu! In rest, la sfaturi sunt buni, sa nu va luati baieti Phaeton SH, nu merita! Stii cum e, nu merita iar strugurii sunt acrii! Ce-i drept, la 10 mii de euro nici eu nu mi-as fi luat Phaeton! Intre timp, baiatu asta de la Brasov, vinde si el un Phaeton, in stare bunicica, dotat binisor, ce-i drept, dar cere 30 000 euro pe el! Nici n-a avut curaj sa-l puna pe autovit, BOMBARDIERII din RO vor "Bentley" cu 100 000 km la bani de Sandero: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=414017959&dam=false&isSearchRequest=true&ms=25200%3B26%3B%3B&od=down&ref=srp&refId=7be0ee8d-224f-4398-6c22-f513cacea358&s=Car&sb=p&searchId=7be0ee8d-224f-4398-6c22-f513cacea358&vc=Car La 10 000 euro, eu m-as uita la Skoda Fabia/VW Polo cu km putini, cam asta isi cumpara si "vesticul" cand are bugetul asta pentru o masina SH! Hai, Doamne-ajuta!
  7. Al Bundy

    AC/Climatronic - probleme

    DAca motorasul e in regula dar sunt sarite rotitele de actionare, nu iti da eroare.
  8. nixusor

    Subwoofer OEM retrofit

    Salutare! Ma poate ajuta cineva si pe mine cu niste sfaturi..vreau sa trec la sistemul B&O,in prezent am sistemul Standard cu 8 difuzoare,MMI 3GHigh si unitate radio in portbagaj 4G0 035 053 cu fibra optică. Se poate monta amplificatorul B&O fara fibra optica sau trebuie neapărat sa caut unul cu fibra optică? Iar unitatea mea radio este compatibilă cu amplificatorul B&O?
  9. valentin.tartan

    AC/Climatronic - probleme

    Am înțeles acum care e treaba cu stanga... Ca sa explic mai bine: Eroarea apare pe motorasele din stanga(partea soferului), dar eu am o problema pe partea dreapta (partea pasagerului), în sensul în care astăzi cu AC pornit, pe LO si stanga si dreapta, pe partea șoferului este rece și la pasager este cald. Eu am vrut rece și pe stanga și pe dreapta la pasager, dar masina face ce vrea și a transformat habitaclul în saună( cel putin la pasager)... Motorașul din eroarea postata este cel ce se schimba pe la pedala de accelerație? Dacă avea probleme si cel din dreapta (la pasager, sub torpedou) nu îmi dădea pe vcds?
  10. john1979

    Review-uri si impresii de la proprietari (Golf VIII)

    salutare cum mai scriam pe alte sectiuni, de cca 1 luna am un golf 8 fabricat aprilie 2024, 17.000 km, Life 1.0 eTSI DSG 2 rugaminti: - cum se fac actualizarile OTA pt infotainment? cu user, fara user, cu aplicatie sau nu, ce setari tb sa fac, costa ceva activarea?? - la usa de la sofer, plasticele din jurul manerului interior/ zonei cu butoane deschiderea geamuri, scartaie cumplit in mers pe drum cu denivelari sau cand imi rezem piciorul pe lateral acolo.... cred ca am citit undeva pe net ca e problema des intalnita, acele plastice freaca intre ele.... cine a patit asa ceva, cum a rezolvat??? multumesc!
  11. Al Bundy

    AC/Climatronic - probleme

    PE bune daca eu mai inteleg ceva din postarea ta. Stanga este sofer , dreapta este pasager. deci , reformuleaza. Partea stanga a masinii este la fel cum e stanga ta, deci stanga=sofer. tu ai eroare la sofer dar trebuie vazut si motorasul de la pasager.
  12. F l o r i n

    AC/Climatronic - probleme

    Pe partea șoferul, ai eroare. Trebuie sa verifici vizual ce se intampla cu servomotorul de pe partea pasagerului și de ce nu trece pe rece acolo. Posibil rotita sărată și de aceea nu ai eroare. Desfa si verifica
  13. valentin.tartan

    AC/Climatronic - probleme

    @Al BundyPartea menționată este cum te uiți la masina sau cum stai la volan? Mie nu îmi e clar cum de motorașul de pe partea șoferului afectează partea pasagerului... Dar daca voi spuneti asta inseamna ca asa este. Mulțumesc pentru răspuns!
  14. Al Bundy

    AC/Climatronic - probleme

    pai scrie destul de clar pe care parte e si iti poti da seama si din manifestarea defectiunii., DA, este cel de pe stanga, necesita inlocuire
  15. valentin.tartan

    AC/Climatronic - probleme

    Salutare, Am și eu o problema pe motorașe, și nu știu pe ce parte sunt.. Cu Ac pornit imi baga aer rece decat în stanga la pasager și pe grila din mijloc stanga, dar în dreapta baga cald și pe grila mijloc dreapta. 327940 - Motor for Left Temperature Flap Actuator Stuck B108C 71 [00001000] Confirmed - Tested Since Memory Clear Intermittent Freeze Frame: Fault Priority: 2 Fault Frequency: 6 Reset counter: 155 Mileage: 242815 km Date: 2025.04.06 Time: 09:39:43 327941- Motor for Left Temperature Flap B108C 54 [00001001] - Missing Calibration / Basic Setting Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame; Fault Priority: 2 Fault Frequency: Reset counter: 94 Mileage: 242781 km Date: 2025.04.05 Time: 10:11:29 Dacă scrie left, este motorașul din partea șoferului? sau este cel din partea pasagerului? Va mulțumesc anticipat!
  16. Gabriel.Pop

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Salutare am mai discutat si ma-ti ajutat cu informatii pe aceasta cale va multumesc. mai apelez la voi cu o intrebare. masina in cauza jetta motor 1.9 bxe. Schimbat egr, curatat si reglat turbina, inlocuire bloc valve vacum (second), si nu stiu ce sa ii mai fac. atasez un log din care am observat faptul ca atat turbina cat si egr "intra" mai tarziu si depasesc valorile specificate. LOG-01-003-010-011.16.04.2025.CSV
  17. Liviu Alexandru

    Probleme specifice Kodiaq 2

    Bună ziua! Am cumpărat un model Kodiaq 2 (2.0 tdi 4x4 193 cp) cam de o lună în urmă și de la primul drum am constatat prezența unor greierași în bord, mai exact la buza din stânga a ceasurilor de bord. Am fost la reprezentanță la Piatra Neamț, au scos plasticul (lucios) de pe bord din zona ceasurilor de bord și l-au prins la loc, dar tot se aude și devine foarte deranjant la drum. A mai pățit cineva așa ceva la acest Kodiaq ?
  18. mapacarparts

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    WVWZZZ3CZME130584.pdf
  19. _R_A_D_U

    Golf vs Leon vs ...

    @R_a_z_v_a_n A fost un versus care s-a finalizat cu o achiziție iar până la ridicare, ar mai fi câte ceva de discutat, sunt sigur că mai sunt și alții interesați de acest subiect. Cum suntem pe un topic GENERAL/ Lucruri generale, care ar putea fi threadurile ”dedicate” la care ar putea continua discuția? Oricum, îmi propusesem ca la ridicarea mașinii de la dealer să mai postez câteva chestii, păreri, poze, etc, pentru că jurnal nu am să-i fac dar, dacă chiar te deranjează aceste postări, poți șterge topicul!
  20. R_a_z_v_a_n

    Golf vs Leon vs ...

    Discutam despre alte aspecte in threadurile dedicate, aici fiind un versus? Multumesc
  21. AndreiSergiu1991

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    A fost super ok comunicarea, si transparenta. Au inlocuit toate elementele cu elemente noi, masina cealalta au reparat-o pe asigurarea lor, nu pe rca-ul meu. S-au kiscat rpd si au fost de buna credinta. Nimic de reprosat.
  22. _R_A_D_U

    Golf vs Leon vs ...

    @SeatFB Omul e foarte de treabă, o ține până la jumatea lunii mai. Sper să se rezolve cu programul până atunci... Că am uitat, mașina a venit încălțată cu N blue S. Se putea și mai bine...
  23. Al Bundy

    Probleme ABS+ESP

    TE pot ajuta dar trebuie sa am masina. oricum, pompa ta o sa trebuiasca schimbata cat de curand, ca e din seria celor care o sa pice. Si nu trebuia immo off. ca acum ai serii VIN diferite in ceasuri si in ecu. geamurile electrice iti mai merg din interior ?
  24. OLiXbOLiX

    Probleme Electrice (Tiguan III)

    corect, da, ai dreptate. my bad update, ma duc sa iau masina din service, ca sa o am pe perioada sarbatorilor, dar, din pacate, nu au momentan ce sa-i faca. Au zis ca vor trimite o informare la Volkswagen si vor vedea ce vor zice cei de acolo.
  25. Bebeee

    Anvelope vara 2025

    La bugetul asta, gasesti orice anvelopa buna si iti raman si bani de montat/echilibrat: - Michelin Pilot Sport 5, pe la 900 Lei - GY Eagle F1 6, tot pe la 900 Lei + Pirelli, Contintental, etc. LE: sau cum spune @cristi511 exista si alte variante, orientate spre SUV-uri, cum e M. Lattitude..dar pana una alta, vezi exact ce dimesiune ai nevoie, nu merge cu ”235/40 sau 45” 😁 si in functie de asta vezi si ce profile exista.
  26. ADRIAN PLOIESTI

    Kodiaq 2 - discuții generale

    Prima dată citește manualul de utilizare, pagină cu pagină, abia după a treia citire ( nu răsfoire) poți spune că-ți cunoști mașina (aproximativ). Apoi e normal să-ți pui și alte întrebării👍
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!