Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Astăzi
-
Ulei cutie viteze manuala
Marconiusss a postat în topic iniţiat de DUBB4LIFE din Uleiuri si Carburanti
Exact asa a facut. Am si verificat nivelul uleiului, e fix sub busonul de umplere. Credeam ca agata asa din cauza ca nu a bagat destul ulei, dar aparent uleiul e de vina. Am aruncat un ochi si pe 7zip si am vazut ca la MQ250 (1.4tsi 160cp CAVD) <2013 se baga G052512, iar >2013 G052527. Uleiul 527 este aberant de scump (200+ lei per litru), pe cand 512 este la jumatate de pret. Uitandu-ma si la restul cutiilor de viteze VAG observ ca majoritatea cer ulei 527 in prezent - oare nu este doar un ulei mai modern decat cel care a fost in cutie din fabrica, cum se mai practica modificarile ulterioare de cod pt piese auto? As risca ceva daca as baga ulei 512 (masina mea fiind din 2011)? -
Nu, nu se umple pe sus cutia ta, pentru a bloca tija respectiva, cutia nu sta sub un unghi (cum este la alte cutii de 6 trepte). Doar ca dupa ce pune o cantitate de ulei pe la busonul lateral se porneste motorul si se lasa sa ruleze cutia cel putin 2 min, dupa care se completeaza cu ulei pana ajunge sa dea pe afara. Retine, doar ulei OE!
-
Pentru ca o concluzie al acestui topic ar fi: "it depends" CSF? NCSF....
-
Skoda O3 nonFL, Gri Quartz, echipare Joy + some retrofits & more :)
Adria_n a postat în topic iniţiat de Adria_n din Masina mea
Info : dupa rezolvarea problemei de aici, am montat din nou amortizoarele OE (sa nu mor prost) si functioneaza perfect normal, cu 0 erori . Acum am doua seturi. -
Achizitie, configurare si timpi de asteptare (Golf VIII)
vizitator a postat în topic iniţiat de Doomy din Golf VIII
@Vasicri: Poti sa te uiti pe baza legala, adica ORDINUL ANAF nr. 1611/2022 pentru aprobarea Procedurii de eliberare a certificatelor privind taxa pe valoarea adaugata, in cazul achizitiilor intracomunitare de mijloace de transport, aici ai inclusiv formatul standard de cerere pe care trebuie sa il depui. Intr-adevar, la punctul I.8. se stipuleaza ca documentele redactate in limbi straine care se depun conform acestei proceduri trebuie sa fie insotite de traduceri certificate de traducatori autorizati. -
Faine pozele Asa arata si la noi parcarea de langa bloc Ma refer la aglomeratie , in rest compelt diferit , masinile au volan pe stanga
-
Mașini electrice - merita sau nu?
tavitara a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
In 85 de pagini de topic s-a ajuns de unde s-a plecat -
Mașini electrice - merita sau nu?
acidone77 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Se mai desteapta lumea... la fel ca si cu Covidul... -
Green Deal o sa moara cred ca mai repede fata de cat se anticipase. Ne uitam la noul Prim Ministru al Olandei, Geert Wilders, iata puncte din programul guvernamental: - limits on net migration; - electric car subsidies will be scrapped; - heat pumps will no longer be mandatory; - “Red diesel” will be brought back for farmers, and restrictions on agriculture will be eased – a significant issue for a country that is one of the largest food exporters in the world by value; - the Netherlands will switch to nuclear power, starting work on four new reactors, alongside encouraging fresh development of offshore gas production; - no more wind turbines, no more unreliable energy source. Si in alte tari musteste revolta, care probabil se va observa in alegerile euro-parlamentare. USA asteapta de la EU sa institue aceleasi taxe de import pentru masinile si subansamblele din China, insa asta ar insemna direct sinucinere economica pentru industria europeana de masini. Unii analisti spun ca deja este prea tarziu si nu se mai poate recupera...sa speram ca nu.
-
Achizitie, configurare si timpi de asteptare (Golf VIII)
acidone77 a postat în topic iniţiat de Doomy din Golf VIII
normal si logic ca trebuie sa fie traduse de un traducator autorizat. -
Achizitie, configurare si timpi de asteptare (Golf VIII)
vizitator a postat în topic iniţiat de Doomy din Golf VIII
Ok, incep sa se clarifice lucrurile. Nu am inteles daca traducerea contracului de vanzare-cumparare trebuie sa fie facuta de un translator autorizat. Probabil ca da. -
Mașini electrice - merita sau nu?
acidone77 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
N-ai cum ca ei ( chinejii ) detin majoritatea pe piata materiilor prime pentru ce inseamna baterii. Europa nu prea are cum sa fie competitiva in domeniul asta. Si nici nu prea vad cum poate fi, atata timp cat interesele aici sunt altele. O Skoda Octavia a ajuns sa coste 35-40k eur... o Skoda Superb 60k eur... despre ce vorbim? -
Achizitie, configurare si timpi de asteptare (Golf VIII)
vasicri a postat în topic iniţiat de Doomy din Golf VIII
Am primit si raspunsul "online" de la Anaf, am facut bine ca nu m-am multumit cu raspunsul telefonic, pentru ca trebuie sa duc copie CIV. Aveam programare la inmatriculare la 2 zile dupa CIV, dar cum ANAF da raspunsul in cateva zile, am preferat sa mut mai tarziu programarea. -
Ulei cutie viteze manuala
Marconiusss a postat în topic iniţiat de DUBB4LIFE din Uleiuri si Carburanti
Mi-a spus ca nu trebuie sa blocheze tija aceea de pe cutie (asemnatoare cu un imbus) pentru a schimba uleiul. L-am crezut... 😅 O sa-l schimb la un service VAG. -
Numai pe la cursele de F1 mai vezi parcate supercaruri pe iarba, chiar prin noroaie, efectiv oriunde s-a gasit loc. Sa vezi daca da o ploaie scurta, cum se chinuie sa plece la final, dupa ce se face noroi pe aleea dintre randurile de masini.😀 Daca ar fi sa aleg o singura masina de acolo, dintre cele vechi cred ca m-as opri la Lancia Delta, dar din cele noi e greu sa alegi, poate Aston-ul ala, ca e mai rar. Vad ca nici tu nu esti cu fish & chips, ai preferat ceva mai gustos decat codul.😀
-
E-MFA Addon Homemade
thunder1384 a postat în topic iniţiat de DoCGarage din Video, Multimedia & Comunicatii
va salut ! va rog, ptr pq47 mk5... FARA DSG (peste tot gasesc cu p r n d....) ... care este IDul complet ptr reverse ? va multumesc anticipat ! -
Gata am cumparat si galeria de admisie cu codul 03G129713k prezenta pe muuulte tipuri de motoare. Trebuie sa vad cu ce o curat si sa o pregatesc pt noua instalare.
-
Pai... hai sa nu ducem toti banii in China. Hai sa producem local in Europa. Hai sa nu mai depindem de China... ca la un moment dat Chinezu o sa zica, niet... nu va mai dau piese,...sau hop, pandemie... nada transporturi, nada X, Y, etc... Sau ... backdoor...si cand am eu chef iti opresc masinile, sau spionez sa vad cam care iti e stilul de viata, etc. Da-i putere economica Chinezului si o sa vezi ce misto o sa fie in lumea asta. La fel cum ar fi si Rusul cu ceva putere economica.
-
Ulei cutie viteze manuala
UNHleaSHD a postat în topic iniţiat de DUBB4LIFE din Uleiuri si Carburanti
Mecanicul nu a stiut sa bage cutia in mod service. Mergi la cineva care stie VAG. -
Segmentare motor EA888 in Bucuresti - recomandare service
Shaolinul a postat în topic iniţiat de Shaolinul din Motoare pe benzina
Fuchs GT1 Flex 3 il folosesc la momentul actual si il voi folosi in continuare. Masina merge impecabil, nu a mai consumat deloc ulei. -
Vrem masini electrice, dar nu vrem fabrici de masini electrice, ca polueaza, taie padurile, etc. Vrem masini electrice, dar nu vrem importuri din China, ca sunt prea ieftine, si strica piata. Defapt eu nu vreau si o sa aman cat de mult pot achizitia a asa ceva.
- Ieri
-
Trebuie sa mentionez ca nu functioneaza filtrarea dupa VIN, insa pe baza datelor tale, cutie LHY, 6 trepte: - G052527A2 - ulei transmisie 1L Capacitate de umplere de nou, 2,3L. ELSA nu specifica, dar de regula la inlocuire intra 2,1L. Nu lasa mecanicul sa bage mai putin, sa respecte procedura. De asemenea nu mai folosi vreodata ulei AM la cutie.
-
Este zgomot cauzat de o conducta de benzina din plastic care vibreaza pe sasiu. Exista postari pe forumuri straine despre rezolvarea deranjului, parerea mea este ca nu merita, sunt multe de scos pentru a ajunge la acea conducta (+ ca trebuie captusita cu ceva, captuseala care de multe ori nu prea tine... solutia: kit furnizat de VW pentru aceasta problema, doua chestii de cauciuc).
-
Ulei cutie viteze manuala
Marconiusss a postat în topic iniţiat de DUBB4LIFE din Uleiuri si Carburanti
Bună seara! VIN: WVWZZZ13ZBV029704 Am schimbat in februarie uleiul din cutia de viteze (cod LHY), ulei Febi 21829, deoarece agata in treptele 1-2-3. Au iesit aprox. 1.7 litri, mecanicul injurand la cutie minute bune pentru a-i baga inapoi (uleiul se scurgea dupa cateva sute de ml introduse, a trebuit sa invarta de roti, sa lase masina in viteza cateva minute) .Dupa schimb aceeasi poveste, agata chiar mai rau cand sunt temperaturi scazute afara, iar cutia nu scoate zgomote anormale. De asemenea, dupa schimb mi s-a parut ca masina accelereaza mai greu in treapta 1, ca si cum ar tine-o ceva in loc... Uitandu-ma pe fisa tehnica a uleiului Febi, vascozitatea la 40 de grade este 40 si indexul de vascozitate 120 si ceva, pe cand la un ulei oarecare 75W OEM VW (sursa drive2.ru) vascozitatea la 40 de grade este 35 (valori aproximative, +/- 1). Poate aceasta diferenta de 5 cst sa cauzeze un agatat mai puternic? Cer ajutor si lui @Dolfin, deoarece am vazut ca are acces la ETKA. Ce ulei este potrivit pentru cutia mea de viteze? Multumesc anticipat! -
Sa înțeleg ca acolo trebuie sa fie amplasat de fel?