Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ieri
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
ROROX a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
DECODAREA. wvgzzz1t9pw015397.pdf VSSZZZKM9PR065287.pdf WVWZZZ3CZLE008462.pdf WVWZZZAUZJW153418.pdf WVWZZZ3CZDE119290.pdf WVGZZZ1TZJW110791.pdf WAUZZZ8K1BA109472.pdf VSSZZZ6LZ5R003985.pdf -
Hristos A Înviat! Revin pe forum după o lungă perioadă pauză, ptr că mă bate gândul să cumpăr un Leon ST din 2019 1.0 tsi 116 cp cu DSG. Mașina are la momentul ăsta 177k de km. Prețul este tentant, însă nu știu cât de fiabil mai e motorul ăsta la kilometri parcurși. Plus că înțeleg că DSG-ul de pe modelul ăsta este cu ambreiaj uscat. M-ar ajuta mult niște păreri de la voi. Mulțumesc anticipat!
-
Inlocuire aer contionat cu climatronic
Iulian201022 a postat în topic iniţiat de tamek din Passat B6
Am reușit să montez clima 5k0 907 044 BT totul e perfect fără gram de erori, singură modificare care am făcut-o este pin 16 la 20 și totul e perfect, mulțumesc mult lui Florin, Cu stimă. -
Demontare - Montare si Inlocuire elemente interioare/exterioare (Touareg 7P)
tavitara a postat în topic iniţiat de Bogdan.TM din Touareg 7P
Nu , absolut deloc , doar cand mai merg la pescuit dar nu se poate numi off-road Dupa 2 incercari esuate de a cumpara scut original din dezmembrari am renuntat la idee Cel AM am inteles ca este firav Asa ca asta a fost solutia -
Demontare - Montare si Inlocuire elemente interioare/exterioare (Touareg 7P)
andrei_221 a postat în topic iniţiat de Bogdan.TM din Touareg 7P
arata ok scuturile... desi... chiar folosesti masina offroad? -
Problema la pompa secundara de racire - motor CR
Cristian Macovei a postat în topic iniţiat de doctorul din Passat B6
Dupa cum am explicat si in postare, erorile erau diferite deoarece pompele au avut defecte diferite. Cea originala s-a stricat dupa 13 ani, iar cea Pierburg dupa 1 an si 4 luni. Dupa inlocuire nu am mai avut nici o eroare. Toate bune! -
Pana la urma, la indicatiile unor specialisti de la alt atelier de reparatii de sisteme AC, am inlocuit radiatorul de AC. Cica ar fi o problema comuna. Cel vechi era cam franjuri. Dupa ce s-a demontat bara s-a vazut "dezastrul": pierderi masive pe la partea cu conductele + aripioare deformate de la pietricele. Dupa spusele lor, au recuperat o parte din agentul frigorific dar a trebuit completat ulterior cu cca 200g. Deci pierderea era destul de insemnata...
-
Verifica turatiile la cele doua Octavii, vezi daca e vreo diferenta.
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
@dercos Mașina e folosită cam 90 % in oraș unde nu prea ai unde să-i dai, iar în extraurban nu merg cu 80 km/h. Cel puțin 130 km/h. Problema mea este senzația de leșinat la accelerare, am dus-o și peste 3500 r/m, însă NU are reprize. Ori, dacă nu se duce, nici nu-ți vine să-i dai. Mașinile de teste nu sunt menajați, așa e, dar pe a mea așa am simțit-o de când am luat-o. Asta de test zici că-i 2.0 tsi comparativ cu a mea. -
sal. Cutiile sunt etajate dupa curba de cuplu/putere la fiecare motor si performantele dorite (de ex un Sportline va avea cu siguranta o cutie mai scurta decat un Highway) La mine, de exemplu la Octavia 4 2.0tdi@115ps la dsg7 la 2500rpm am 140km/h, pe cand la Superb 3 tot 2.0tdi@190cp la dsg7 la 2000rpm am 140km/h. Uzual, pentru a completa lipsa de putere se monteaza cutii cu rapoarte mai scurte. Incearca sa mergi cu motorul un pic mai turat, chiar daca sunt trepte inferioare. PS: cat priveste consumul de ulei slabe sanse sa faca ceva reprezentanta. Mai am un pic pana la prima revizie si vedem. Mai acum 7-8 am avut la munca o O2 FL 1.8TSI de 160CP(al mai gurmand motor in ulei) in leasing operational de la PBN. Cat timp a fost in garantie ni s-a pus la dispozitie ulei pentru completare, tot sub motivarea consumului sub 0.5l/1000km. Nici nu au vrut sa auda de reparatii la motor. Eu asteptam feedback-ul colegilor doar sa stiu la ce ma astept, si nu ca sa rezolv ceva la reprezentante pe care cu greu le urnesti in a face ceva.
-
Tare mult imi place cum arata "fundul" asta, mai ales dupa montarea arcurilor. Urmeaza pe viitor sa ii schimb tipsurile.
-
Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold
F l o r i n a postat în topic iniţiat de Mama Omide din Passat B6
Se face codarea modul ABS și frana mana, dupa care setarea de baza la senzori. Ai procedura completa pe wiki ross tech. -
Probabil nu. Cu ODIS sau VCDS, da.
-
Ideea e ca aceasta cutie lunga de pe O4 a sacrificat reprizele, in favoarea unor emisii scazute. Ai avea un soc daca acest 1.5TSI 150CP de pe O4, ar avea etajarea vechiilor cutii, de pe vechiile modele. Sunt curios: conduci masina mult in oras, iar extraurban cu viteze mici? Incearca niste depasiri mai in forta, tine motorul la turatii mai mari si vezi ce se intampla. Masinile de testdrive nu sunt menajate, in mod normal.
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Sincer să fiu nici eu nu vreau ca topicul să ducă discuția în altă parte, nu sunt conspiraționist, ci caut doar o explicație logică și tehnică în cazul diferențelor de comportament între două vehicule cu aceleași caracteristici, sau informații pe subiect, de mă cei care se pricep. Dacă nu aș fi sesizat diferențe între mașini, nu aș fi postat. Cu ceva țimp în urmă am condus o O4 fabricație 2020, tot 1.5 manuală, care m-a dezamăgit și mai tare decât a mea pentru că era și mai leșinată. Cu ocazia aia m-am resemnat, dar văzând acum, cu cea de schimb, că totuși se poate, îmi pun întrebarea, DE CE? Care e secretul? Nu cred că reprezentanțele alimentează cu benzină scumpă, dar totuși... oare care o fi cauza? În fine... Am să caut răspunsuri la ei, deși nu cred că mi le vor oferi, dar măcar încerc. Mă bate gândul să o dau la buyback pentru facelift, însă nu a făcut un an, deci nu o pot da că e luată cu rabla, plus că aș cheltui niște bani inutili (evident va fi cu cel putin 7000 mai scumpă), dacă aș nimeri una la fel. -
Cel mai probabil.
-
Poate sa fie rulmentul de presiune, daca spui ca dispare sunetul cand apesi ambreiajul.
-
Salut! Am achiziționat SACHS 3000 824 501. Poți să-mi dai un link cu rulmentul respectiv? Este cumva rulmentul de presiune sau acesta este altul decât cel descris de tine?
-
La mine mai este de procurat un interior de RS :)))
-
Ma scuzati, dar sa ramanem ontopic. Nu este versus aici.
-
Fasaitul din zona curelei de distributie nu are nici o legatura cu joja, ceva nu s-a montat cum trebuie, poate fi o rola. Nu lasa lucrurile asa, mergi inapoi la ei sa verifice si sa rezolve problema.
-
Ma scuzi, dar aici nu ai dreptate. Am avut Octavia 1.2 TSI si este evident mai lenta decat Octavia 4 cu motor 1.5 TSI si cutie manuala. Nu se pot compara cele 2, plusul de putere fiind in favoarea motorului 1.5 TSI.
-
Ar trebui sa fie ditai bolovanul sa spargi radiatorul de AC.
-
...4999.8 mV 😴 ,iar cel dinainte de dpf cu mufa scoasa arata 100⁰C si 0mV.
- Săptămâna asta
-
Problema la pompa secundara de racire - motor CR
Alexvlad23 a postat în topic iniţiat de doctorul din Passat B6
Deci la tine aceasta problema cu p261a a rezultat prin înlocuirea cu pierburg eroarea p261c, iar după înlocuirea pompei cu una originală s-a rezolvat și eroarea p261a și p261c?