Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 115188517 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. Bebeee

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Vrem masini electrice, dar nu vrem fabrici de masini electrice, ca polueaza, taie padurile, etc. Vrem masini electrice, dar nu vrem importuri din China, ca sunt prea ieftine, si strica piata. Defapt eu nu vreau si o sa aman cat de mult pot achizitia a asa ceva.
  3. Ieri
  4. Dolfin

    Ulei cutie viteze manuala

    Trebuie sa mentionez ca nu functioneaza filtrarea dupa VIN, insa pe baza datelor tale, cutie LHY, 6 trepte: - G052527A2 - ulei transmisie 1L Capacitate de umplere de nou, 2,3L. ELSA nu specifica, dar de regula la inlocuire intra 2,1L. Nu lasa mecanicul sa bage mai putin, sa respecte procedura. De asemenea nu mai folosi vreodata ulei AM la cutie.
  5. Marconiusss

    1.4 TSI (TFSI)

    Este zgomot cauzat de o conducta de benzina din plastic care vibreaza pe sasiu. Exista postari pe forumuri straine despre rezolvarea deranjului, parerea mea este ca nu merita, sunt multe de scos pentru a ajunge la acea conducta (+ ca trebuie captusita cu ceva, captuseala care de multe ori nu prea tine... solutia: kit furnizat de VW pentru aceasta problema, doua chestii de cauciuc).
  6. Marconiusss

    Ulei cutie viteze manuala

    Bună seara! VIN: WVWZZZ13ZBV029704 Am schimbat in februarie uleiul din cutia de viteze (cod LHY), ulei Febi 21829, deoarece agata in treptele 1-2-3. Au iesit aprox. 1.7 litri, mecanicul injurand la cutie minute bune pentru a-i baga inapoi (uleiul se scurgea dupa cateva sute de ml introduse, a trebuit sa invarta de roti, sa lase masina in viteza cateva minute) .Dupa schimb aceeasi poveste, agata chiar mai rau cand sunt temperaturi scazute afara, iar cutia nu scoate zgomote anormale. De asemenea, dupa schimb mi s-a parut ca masina accelereaza mai greu in treapta 1, ca si cum ar tine-o ceva in loc... Uitandu-ma pe fisa tehnica a uleiului Febi, vascozitatea la 40 de grade este 40 si indexul de vascozitate 120 si ceva, pe cand la un ulei oarecare 75W OEM VW (sursa drive2.ru) vascozitatea la 40 de grade este 35 (valori aproximative, +/- 1). Poate aceasta diferenta de 5 cst sa cauzeze un agatat mai puternic? Cer ajutor si lui @Dolfin, deoarece am vazut ca are acces la ETKA. Ce ulei este potrivit pentru cutia mea de viteze? Multumesc anticipat!
  7. cipikd

    Restrictor radiator răcire ulei

    Sa înțeleg ca acolo trebuie sa fie amplasat de fel?
  8. andrei_221

    Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold

    fara diagnoza nu se poate stii.
  9. andrei_221

    Restrictor radiator răcire ulei

    degazor se foloseste pentru a forta spuma/bulele mici de aer din antigel sa se uneasca in bule mari care apoi se duc in partea superioara a instalatiei si scoate in vasul de expansiune pentru a nu deranja functionarea sistemului
  10. Kalikantaros

    BENTLEY "de saraki"

    Astea or avea uleiul schimbat?Sau tot asa....la 100k se intreaba proprietarul daca sa-i faca revizia?
  11. vasicri

    Consum (Golf VIII)

    2.0 TDI, 110 kW, DSG, Golf Variant, 2 adulți , un copil, un cățel, bagaje full, consum 4,6 , 68 km/h viteza medie, 969 km cu un plin .
  12. cipikd

    Restrictor radiator răcire ulei

    Cica s-ar numi difuza de gaze. Am cautat informați dqr nu am gasit nimic.
  13. andrei_221

    Probleme stergatoare

    pilotul automat nu merge din cauza erorii de la motor. Nu are legatura cu stergatoarele. La stergatoare poate fi maneta sau releul.
  14. DCA78

    AC/Climatronic - probleme

    Salut! Am probleme cu AC... Deși pornește aparent normal, nu răcește așa cum o făcea înainte, în special când motorul este la relanti. Din ce am citit aici pe forum înclin să cred că ar fi electrovalva, însă îi rog pe cei mai pricepuți să-mi spună dacă este așa... Mulțumesc!
  15. boby1906

    Probleme stergatoare

    Salutare ! A mai patit cineva sa nu-i mearga temporizatorul de la stergatori ??? 😳 Am observat ca nu functioneaza nici pilotul automat..e posibil sa aibe leagtura cu beculetele aprinse din bord ???
  16. mihai.1337

    Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold

    Salut,am și eu problema clasica cu frână de mana care uneori face figuri,iar alte ori,nu. Vreau sa va întreb dacă are legătură auto hold-ul cu ea pentru ca uneori cu auto hold-ul activat, pleacă masina,iar alte ori nu vrea sa plece deloc și parca o tine ceva. Sa se blocheze vreun etrier sau sa fie vreo problema de la un motoraș de frână? Menționez ca martorul de la frâna de mana apărea de câteva ori pe zi și a început sa apară foarte rar și suspectam butonul dar cred ca poate fi alta cauza.
  17. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    Baloo 🐻 a ajuns la o cifra rotunda: 100 000 KM! Tot il "amenint" ca ii fac o revizie, insa mi-am ocupat timpul liber doar cu plimbari. Weekendul asta am facut un trip de 500 km, 90% autostrada, nu puteam sa ratez SUPERCAR FEST editia a 2-a! Am atasat cateva poze cu niste masini din gama VAG de la prima editie pe prima pagina a topicului. Evenimentul este SUPER TARE, sute de supercaruri, hypercaruri, masini de epoca, curse de drag, drift, TOP SPEED-uri atinse pe pista de avioane (evenimentul are loc pe un aerodrom), street food, DJ, lictatii de masini, producatori consacrati de masini cu stand deschis publicului, targuri, masini high-end expuse, oameni pasionati, grupuri online prezente etc. Vreau sa va arat o mica mica parte din miile de masini ale vizitatorilor, am fotografiat cateva in decurs de 10 minute, in drum spre intrarea la eveniment, dupa ce am parcat si cateva la intoarcere, cand am plecat. Cred ca puteai sa te plimbi linistit pe campul ala si sa vezi supercaruri si masini rare, fara sa fii dezamagit, fara sa fie nevoie sa mai intri la eveniment! 😄 Promit sa pun si cateva poze cu masinile participante, (in jur de 2000) dar am zis sa o iau usor, in ordine! 😄
  18. vp44

    Probleme pornire 1.6 tdi

    Daca aveti montate pe motoarele astea injectoare piezoelectrice,siemens-continental-vdo,luati un instrument de masura si verificati rezistenta ,,bobinei" Ideal ar trebuie sa masoare intre 170 kilohmi si 200.Uneori,pe unele motoare,functioneaza si cu mai putin,dar dau probleme cu fumul,pornirea,si tacanitul caracteristic. Masuratorile se fac de obicei cu un instrument de masura capabil sa suministreze tensiuni de pina la 500v....1000v....nu bagati nimic in priza,eu ma refer la instrumente de masura care furnizeaza astfel de tensiuni atunci cind se fac masuratori. A doua masuratoare,CAPACITATEA ,,bobinei" recomandata intre 2,5 si 5 microfarazi. Daca aceste masuratori au dat rezultate bune,cu un instrument de masura care poate furniza 125v.....1000v masurati scurgerile de tensiune la masa...la corpul injectorului. Cu un cablu al instrumentului de masura tineti pe unul din contactele bobinei injectorului,iar al doilea pe corpul injectorului. Masuratori pe senzorul de presiune de pe rampa. Acesta are trei fire,pe doua se alimenteaza cu 5v iar pe al treilea,iese tensiunea de referinta conform presiunii acumulate in rampa. Masurati intre firul de masa si cel de referinta,cu contactul pus,trebuie sa aveti minim 0,4v...0,6v ceea ce indica o presiune de 0 bar. Cind dati la cheie,ca motorul sa porneasca,aveti nevoie de aproximativ 1,2v care corespunde unei presiuni de 300 bar. Daca la masuratoare instrumentul indica sub 0,5v sau peste 4,5v inseamna ca senzorul este defect. Ca sa masurati regulatorul de pe rampa sau cel de pe pompa aveti nevoie de osciloscop. Daca vi se par corecte rezultatele,si banuiti ca injectoarele nu primesc impulsuri electrice,si nu aveti nici osciloscop,faceti rost de un led si o rezistenta de aprox 1k,pe care o veti lipi de unul din terminalele ledului,apoi introduceti terminalele led/rezistenta in conectorul fiecarui injector,si dati la cheie.Daca pilpaie,e ok,daca nu inseamna ca nu primeste impuls electric. Pentru mecanici,in comert exista truse cu dopuri false,care imita forma fiecarui regulator de pompa de injectie,si care pot fi folosite ca sa aflati daca partea mecanica a pompei este ok,si baga presiune,sau daca defect este doar regulatorul de presiune. Aceste dopuri false,se pun in locul regulatorului,menirea lui fiind ca sa lase sa treaca toata motorina spre interiorul pompei,inchizind trecerea spre retur care normal este controlata de regulator. Un regulator de presiune(debit) al unei pompe de injectie,se comporta ca un robinet,cind primeste semnal de la ECU,incepe si inchide trecerea spre retur a motorinei,facind in asa fel sa se acumuleze in interiorul pompei.Atunci cind sint defecte sau nu primesc semnal de la ECU,regulatoarele ramin deschise complet,mare parte din motorina iesind spre rezervor prin retur.
  19. enescu95

    Probleme pornire 1.6 tdi

    salut, am un un vw jetta 1.6 cayc 2012 manual, de ceva vreme porneste greu la rece - invarte de 3-4 ori dupa porneste, la cald porneste ok; ce as putea sa fac ? mentionez ca bujiile si bateria sunt schimbate! Multumesc !
  20. cipikd

    Restrictor radiator răcire ulei

    Salutare. Am găsit o piese care seamana cu un restrictor pe furtunul de antigel care iese din carcasa filtrului de ulei. Asa este normal?
  21. skodamen

    BENTLEY "de saraki"

    Pai poate in 90000 a completat ceva litri de ulei
  22. tavitara

    BENTLEY "de saraki"

    Imediat o vinde Va crapa la cel care o cumpara
  23. tavitara

    Scanarea cu VCDS - coduri de eroare

    E ca si cum ai porumbei care stau mereu pe pervaz , ii gonesti si stergi ce au facut ei Porumbeii se vor intoarce ca ala e locul lor Pana nu scapi de porumbei , poti sterge in fiecare zi
  24. xplozia

    Inlocuire becuri B8

    Stie cineva cum se schimba becul de mers inapoi pe un B8 berlina. Am constatat ca pe partea stanga nu se mai aprinde. Este cel din stopul inclus pe capota portbagaj, ca cel de aici: https://m.olx.ro/d/oferta/stop-spate-st-dr-vw-passat-b8-2015-2020-IDfnsLy.html
  25. Radu65

    P0171 - System too lean Bank 1

    Am luat toate measuring blocks la rand si nu am gasit nimic cu presiunea benzinei
  26. Săptămâna asta
  27. EEXCALADE

    Scanarea cu VCDS - coduri de eroare

    Din pacate “procedura” asta nu rezolva nimic.
  28. Pura

    Scanarea cu VCDS - coduri de eroare

    Până la urmă am găsit tot pe internet rezolvarea. Am resetat ecu și au dispărut toate erorile. 1. Se debranșează bateria. 2. Legați firele între ele cu un cablu de alimentare fără ca acestea să atingă bateria (eu am pus un prosop pe baterie). Lăsați așa câteva minute bune, unii spun 20, alții 1 oră. Eu am lăsat mai mult și am aprins și farurile. Ideea este să se descarce tot curentul rămas pe circuitele electrice ale mașinii, care rămâne chiar dacă bateria o fost debranșată. 3. Se cuplează bateria înapoi. 4. Am pus contactul/cheia fără să pornesc motorul. Se lasă 10 sec (eu 20 să fiu sigur). Se scoate cheia/contactul. Am repetat de 2 ori. 5. Se pornește motorul și se lasă să meargă până motorul se încălzește (la mine acul a ajuns la 70). Am oprit motorul, am pus contactul înapoi, am șters erorile cu vcds care încă se afișau pe interfață dar la verificarea pe unități ele nu se mai afișau deja. Să fie frumos, le-am șters și la a doua scanare nu mai era nimic. Unii mai spun că pentru procedura acesta de resetare ecu, ușa șoferului să fie deschisă. O zi bună vă doresc și sper să mai ajute și pe altcineva această informație.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!