Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @cristi511 N-am facut nici un research, orasul tau este afisat sub poza de profil, in semnatura. Sunt convins ca nu iti lipseste vocabularul necesar, te-ai facut inteles, stai linistit! Imi pare rau daca tu consideri ca ma laud, imi place doar sa vorbesc din experienta si sa prezint FACTS in momentul in care fac afirmatii, tocmai ca sa nu existe aceste "generalizari". Am vrut sa ii arat lui @tavitara2 dintre masinile pe care le-am avut simultan, probabil cei nou veniti au impresia ca vorbesc "din carti" ! 🙄 Tu ai fost cel care ai "ambalat motorul" pe topicul meu, eu doar l-am readus la "relanti" cu un singur reply. Eu sunt pacifist de fel si nu arunc cu sageti in nimeni, poti citi topicurile mele de prin 2010 de pe acest forum, doar ca am observat ca iti e lene sa citesti tot. 🤫 Te salut!
  3. cristi511

    BENTLEY "de saraki"

    Raspunsul tau face toti banii. Jur! Apreciez energia depusa in a il scrie si mai ales research-ul facut la adresa-mi postala plus sageata aruncata. Stim cu totii ca gaura din gogoasa e mai rotunda pe alte meleaguri. Chiar ma bucur ca gasesti atatea formulari diferite de a spune acelasi lucru, e de apreciat. Pana una alta, ce am spus ramane perfect valabil. Adica, in cuvinte mai simple si mai mult mai putine (a nu se intelege ca lipseste vocabularul necesar) e ca pe un forum e normal sa ne laudam basculantele dar tu duci treaba asta la rang de arta. Jos palaria!
  4. Astăzi
  5. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @tavitaraAh, e ok atunci! Am crezut ca zici la misto. Personal EU nu as cumpara o masina SH din Romania decat daca as stii ca o iau de la un cunoscut, sa stiu masina cumparata de noua si istoricul ei, dar asta nu inseamna ca nu poti gasi o masina buna la pret ok. Sunt si altii "bolnavi" care isi intretin masinile si poti prinde o oferta buna insa eu nu m-as risca. As prefera sa platesc in plus sa ma duc eu dupa o masina pe undeva p-afara sa o verific etc, dar asa sunt eu. In acelasi timp, asta nu inseamna ca nu poti lua teapa si afara, dar riscul e mai mic, mai ales daca poti lua ceva de la un dealer unde poti vedea istoricul plus ca stii ca a fost rulata pe drumuri de calitate, nu in hartoapele romanesti. Daca se ofera si garantie, cu atat mai bine! Am vazuto si eu pe a 2-a pe un grup de FB, este deosebita, acu' vreo luna cerea 25 000 eur pe ea. Arata binisor, mie imi place si culoarea. Legat de a tine 2 masini, mi-am dat seama pe propria piele ca sunt multi bani aruncati pe "geam", in ultimii 14 ani am avut un seria 6 cabrio (630i manual 272 cp) la care n-am putut sa renunt, am luato de noua si mi-a placut maxim masina, fiind fan BMW, am avut si un X5 3.0d luat tot de nou si mi-am permis o aroganta de a avea masina de "vara/iarna". Pe urma am renuntat la X5, dar cabrio l-am tinut in continuare, am mers doar cu el vreo 2 ani daily, mi s-a parut perfecta din toate punctele de vedere, ultimul motor pe benzina aspirat 6 cilindri in linie, cutie manuala, 3 pedale, ultimul BMW veritabil creatie Bangle, insa pe timpul iernii ma apuca mila cand o bagam prin toate baltile din Bucuresti. Am prins o ocazie la un amic din Elvetia, fiul lui cumparase un 530 XD Touring nou in 2010 (e61 facelift LCI automat 235 cp) si dupa cativa ani a plecat in America cu studiile, m-a anuntat ca vinde masina si m-am dus instant sa o iau. Asa am tinut iarasi 2 masini in acelasi timp, un viciu pe care mi l-am asumat, dar nah, nebuniile tineretii! 😄 Unii cheltuie pe alte vicii, eu am avut masinile in sange de cand ma stiu. 🤪 Suv-ul chiar este practic in RO, deci te inteleg, mai ales ca si eu sunt fan SUV. Atasez niste poze cu fostele iubiri inainte de Baloo:
  6. tavitara

    BENTLEY "de saraki"

    Nu eram sarcastic , evident ca nu imi permit o a doua masina cu motor de 3 si nu as face schimb SUV - berlina din motive personale Asa ca m-am uitat de curiozitate sa vad ce oferte sunt pe la noi citindu-ti topicul La 11k era asta , nu am studiat prea multe la ea , naspa nu e , arata ok : https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/volkswagen-phaeton-3-0-v6-tdi-dpf-4motion-langer-radstand-aut-5-sitzer-ID7Hgd9M.html Cea care mi-a placut la interior era asta , culoarea exterioara cum in poze nu ma atrage : https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/volkswagen-phaeton-3-0-v6-tdi-dpf-4motion-tiptronic-lang-ID7HkU2k.html
  7. Dun

    Maurul lui Dun

    Salutare forum. Si celor pe care ii stiam si care inca mai sunt aici. Si celor care, poate, mai citesc topicul acestei masini. Inca mai exist. La fel si Maurul meu, care acum are 69.000 km. Si ramane valabil ce am spus: sunt hotarat sa nu il vand. Anul trecut am facut o frumoasa tura cu el pana in Grecia. Din care am reusit sa ma intorc cu permisul in portofel. Desi nu meritam, dar na ... : ))) Multam fain @voinea pentru soft. A fost o alegere buna la vremea aia. Acum ar trebui sa mai fac un pas pe drumul asta La intoarcere l'am dus la un detailing, ca nu avusese niciodata parte de un tratament profesional. Pentru care ii multumesc lui Cristi @zanga_style. In toamna a primit - cluster de GTI, care are inca soft de Anglia. Sper ca in cursul acestui an sa rezolv situatia - anvelope noi GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 6 215/40R17 87Y Acum trag de mine sa imi fac timp sa ii fac un schimb de ulei si filtre si sa rezolv vesnica problema a bucselor/flanselor de la amortizoare care, datorita suspensiei, se duc la 4-5.000 de km si necesita inlocuire. De data asta am sa merg pe ceva bucse de poliuretan - POWERFLEX PFF85-430 Vad eu ce am sa patimesc si de la astea : ))). No ce sa zic ... sper sa ne reauzim cat mai curand.
  8. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @cristi511 Salut. o sa iti raspund in ordinea afirmatiilor tale: 1: Ii raspundeam lui Tavi care zicea ca a gasit una la 11k eur, de aia am mentionat pretul, pentru ca ii poti dubla valoarea Phaetonului respectiv daca ii schimbi "doar" amortizoarele, pe care oricum eu personal nu le-as inlocui DECAT cu OEM. Am luat in considerare si ca raspunsul lui ar fi sarcastic. Mi-am asumat intretinerea acestei masini, daca mi se parea SCUMP ca trebuie sa bag 10k eur doar in amortizoare, nu o luam. Nu m-am plans niciodata de intretinerea celor 10 masini pe care le-am avut pana in prezent (7 dintre ele cu motoare in 6 cilindri, una cu motor in 8 cilindri) jumatate dintre ele cumparate noi din reprezentanta, mi-am asumat si pierderile, devalorizarea, intretinerea, combusitibilul, taxele, dar chiar nu vad ce e rau in a discuta despre intretinere, pana la urma pe TOATE topicurile din aria MASINA MEA se discuta acest aspect!🤨 Ba chiar pe una dintre masini am reconditionato cap coada, banii investiti in ea ar fi luat un model de masina mult mai nou. (vezi grupul BMW e39 Romania) Cei pe care nu ii intereseaza subiectul, nu frecventeaza un forum auto. Cred ca nu ti-ai gasit persoana potrivita careia sa ii dai exemple cu ce ai observat tu la romani, citez: "masini premium sh la preturi de nimic iar apoi discuta de intretinere". Nu ma baga in acea "oala". 😒 Ah, imi aduc aminte de ultima factura pe care am platito la Cayenne cand am reparat cutia de viteze in Elvetia la un service specializat in cutii de viteze: 14 000 franci. In Romania nu am rezolvato la nici un service specializat, nu i-au dat de cap, alti bani, alte zile pierdute, alte dureri de cap. Asta e doar unul din exemplele de cheltuieli pe care le-am avut eu personal cu o masina, de benzina arsa, de intretinere si taxele platite doar cu Turbo cred ca imi luam un Golf nou, ceea ce am si luat in urma cu ceva vreme, un GTI DSG prezentat pe acest forum in 2010. De devalorizare si de restul masinilor care au venit toate cu cheltuielile aferente nu mai are rost sa mentionez, m-am bucurat de toate, am facut sute de mii de km la volanul lor. 2. Ma bucur ca urmaresti topicul meu, o sa scriu in continuare cat de, te citez: "UBER" este Phaetonul, pana la urma nemtii in prezentarile lor, chiar si TOP GEAR au folosit termenul de UBER-SALOON cand au prezentat masina, deci, stai pe-aproape! N-am zis ca piata a fost neinspirata ca nu l-a accepetat, faci afirmatii aiurea, ba chiar am spus ca nici eu n-as fi platit pretul de nou pe masina asta tocmai din cauza emblemei, poate daca ai fi citit topicul mai cu atentie ai fi observat acest aspect, asta nu inseamna ca masina nu merita. Cu banii de Phaeton nou, eu personal mi-as lua un Bentley SH. (dar este doar alegerea mea) 3. "putine masini am vazut in stare reala buna, majoritatea niste cazane hidoase. O fi vreun motiv pe undeva, nu?" Probabil ca la Mioveni nu exista Phaetonuri in stare buna, doar in stare "hidoasa", nu te contrazic, ar trebui totusi sa arunci un ochi mai departe decat la tine pe strada si anume la grupurile de Phaetonuri de p-afara, UK, China, Rusia, Germania, USA chiar si Polonia etc, lumea nu se rezuma doar la ce vezi tu pe "cocioc", exista oameni pasionati care stiu ce reprezinta o asemenea masina si care a ramas un etalon in industria auto intretinando corespunzator, chiar si la 22 de ani de la lansare! Dau un simplu exemplu cu una din masinile de pe grupul nemtilor, mai toate masinile baietilor sunt in starea asta, exista garaje specializate care repara si intretin doar VW PHAETON (NU, nu in Romania):
  9. akon

    Intretinerea si costurile de service

    Curios, ti-au pus bujii aftermarket ?
  10. F l o r i n

    AC/Climatronic - probleme

    Diagnoza + verificare im blocurile de masura, o sa ajute la identificarea problemei
  11. F l o r i n

    Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold

    Gasesti B fără nicio problema si sunt și ieftine la dezmembrari
  12. F l o r i n

    Inchidere centralizata & Kessy (Touareg 7P)

    Din păcate, doar Ali Express... OE nu exista.
  13. tavitara

    Inchidere centralizata & Kessy (Touareg 7P)

    Mi s-a uzat plasticul la cheia pe care o folosesc si arata cam naspa Nu as vrea sa utilizez a doua cheie , sa o pastrez in stare ok ptr cand o sa vand masina odata Asa ca vine intrebarea - unde gasesc carcasa de cheie sa o schimb , dar ceva mai de calitate , sa nu se uzeze dupa o saptamana Poate cineva a schimbat si stie ceva de calitate din experienta Multumesc
  14. Cristi_V

    Intretinerea si costurile de service

    Prin urmare, azi la Avia Motors, a doua inspectie la 2 ani (27258 km) plus schimb roti iarna/vara si depozitare si curatat instalatie A/C: Cumparat separat de la magazin: - Filtru de aer MANN FILTER C 28 043 = 90.00 RON - Filtru de habitaclu, carbon activ, antialergenic MANN FILTER FP 26 009 = 99.00 RON De retinut ca filtrele de aer motor si cel de polen le-am inlocuit ca am vrut eu. Inlocuirea lichidului de frana si a bujiilor sunt prevazute in plan. Urmatoarea inspectie peste inca 2 ani sau 30000 km.
  15. Aosreaper

    Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold

    Salutare, Problema similara la Passat B6, EPB 3C0907801B, tensiune doar pe stânga, am incercat sa codez altul dar surpriza, VCDS citește că ar avea codul 3C0907801G !!!(Cel original al mașinii) Deci pe modul, in fizic, codul e cu B, in Vcds cu G. Am valorile inițiale de codare, dar nu pot trece de toate basic settings de la ABS. Știe cineva dacă modulele cu B au fost sau pot fi flashuite cu alta memorie de îl citește VCDS ul cu G? As incerca și cu unul cu G sa probez dar nu găsesc sa împrumut sau prin dezmembrări astfel încât să nu cumpăr unul nou degeaba.
  16. Roger

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Salut, as vrea si eu o decodare, te rog, pt VSSZZZKM9PR065287. Mersi mult!
  17. Gabriel*77

    Intretinerea si costurile de service

    @halamadrid Chiar dacă vinzi mașina sau nu o vinzi după ce iese din garanție și intenționezi să o păstrezi, cu atât mai mult, o mentenanță la un service de natura reprezentanței prezintă un avantaj. Zic eu. Ce am vrut eu să zic cu privire la comentariu lăsat anterior este faptul că luăm mașini de 30-40.000 €, chiar mai mult unii, dar ne încurcă rău 2000 lei la doi ani schimbul de ulei. Pe criteriul luăm mașină de toți banii, apoi ne dăm seama că e scumpă întreținerea. Când făceam referire în rubrica "sfaturi achiziție Octavia 4" că head up display-ul e un moft îmi săreau unii în cap că e bun, e must have, clima în trei zone e nebunie și că face diferența, lipsa suspensiilor sport e de neconceput, scaunele cu masaj sunt apogeul, etc, dar ni se pare mult 2000 lei să schimbăm uleiul... Precizez că în continuare sunt uimit de gândirea noastră în materie de mașini neputând depăși încă mentalitatea de proprietar de sh-uri aduse din Germania.
  18. cristi511

    Leon generatia 4 (MK4) - discutii generale

    Cupra = SEAT + x% markup. Asta e miscarea din spate, pur marketing si nimic altceva. Cine crede/spera altceva este naiv.
  19. florilar1

    Intreruperi motor 2.0 tdi BMM

    Daca ai carcasa filtru de motorina gen 3C0127400C sau 3C0127400D (cu debit mic), vezi ca se infunda turul la ele si ai exact simptomele de care spui. Ridici capacul la filtru si sufli pe tur sa vezi cat mai trece. Daca asta e si cazul tau poti sa-l schimbi cu 1K0127400L care are debit marit si nu se infunda usor. Am rezolvat un prieten asa.
  20. vizitator

    Leon generatia 4 (MK4) - discutii generale

    Dealerii asa mi-au spus, ca Leon Cupra vine cu suspensie independenta pe puntea spate . Ar fi o explicatie ptr diferenta de pret dintre ele, in afara de calitatea materialelor si finisajelor de la interior. Daca nu ar fi asa, atunci Cupra Leon nu merita banii in plus fata de Seat Leon.
  21. EEXCALADE

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    Mergi la garantie ,acolo e singura rezolvare
  22. vwblabla

    BENTLEY "de saraki"

    @cristi511 De acord cu tot ce ai scris mai sus , mai ales cu ultimele 3 randuri !!!
  23. ili2k2

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    salutare baieti.. Nu stiu daca s-a mai confruntat cineva cu problema consumului de ulei la 2.0 tdi 85kw de pe o4. in 11500 km am completat 2L de ulei (0w20 Original). Masina noua, ridicata la jumatatea lunii ianuarie anul acesta. Am un stil de mers linistit, rar vede talpa, niciodata la rece, 95% din drumuri nationale sau autostrada. Nici macar blamatul BKP de pe B6 nu papa atat ulei (la 200.000km lua sub 1l intre schimburi). Astept pareri despre cum stati si voi cu completari, sa stiu ca daca e la mine vreo problema sa dau o fuga la service.
  24. @BeciAcustic old habits die hard ;))
  25. BeciAcustic

    Skoda Octavia 3 "Bestiuta" Style DSG 2.0 TSI 190CP FWD Velvet Red

    Nu verifici prea des uleiul? Eu ridic capota doar ca sa bag lichid de parbriz.
  26. Bebeee

    Martor bord "Check Engine" aprins si mers neregulat

    Ai ceva erori? Mergi la un mecanic si obtine scanarea..
  27. cristi511

    BENTLEY "de saraki"

    Doar ca idee, recomandarea asta e valabila si pt logan sau lada. Hai sa nu umflam mai mult decat e cazul. Ca sunt scumpe, mai ales OEM, e alta poveste. Raportarea trebuie făcută la pretul "de nou", nu cel platit la achizitia "sh". Si in plus, am observat ca e o chestie la romani, sa isi cumpere masini premium sh la preturi de nimic iar apoi sa discute de intretinere. Cine isi lua masina asta de noua cu siguranta nu se gandea la un schimb de amortizoare ca ar fi scump. Ma hazardez sa spun ca nici nu il interesa subiectul. Dar personal urmaresc topicul pentru ca sunt curios cat mai poti scrie despre cat de uber este phaeton si cam cat de neinspirata a fost piata ca nu l-a acceptat ( am gandit altceva dar nu e frumos de scris). Ps: putine masini am vazut in stare reala buna, majoritatea niste cazane hidoase. O fi vreun motiv pe undeva, nu?
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!