Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 8 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ieri
  2. Alexvlad23

    Problema la pompa secundara de racire - motor CR

    Deci la tine aceasta problema cu p261a a rezultat prin înlocuirea cu pierburg eroarea p261c, iar după înlocuirea pompei cu una originală s-a rezolvat și eroarea p261a și p261c?
  3. Adrian_B5

    Instalatie Gpl

    Salut grup, in legatura cu masina din profil, este si pe gpl, de ceva timp prima pornire este destul de nasoala in sensul ca uneori porneste greu sau chiar la a doua cheie si deseori cand o scot pe liber, sau daca o turez putin pe liber, ii scad turatie sub relanti ca si cum ar da sa moara si apoi se tureaza singura, doar pe gaz face chestia asta. A mai intampinat cineva aceste probleme daca da cum le ati rezolvat?
  4. constantin.canciuc

    Scanarea cu VCDS - coduri de eroare

    Salutare. Cum ați rezolvat până la urmă p0030? Și/sau p0130? .. Am motor 1.6 bgu, aceeași problemă; am verificat: compresie, bujii, fise, injectoare, ok; valva pcv era varză, am dat deja comandă de una nouă. Problema persistă, evident și cu misfire random. .. Ce trăsnaie am mai făcut Salutare. Am p0030, și p0130, și misfire random. Motor bgu. .. Cred că merită menționată o trăsnaie, ca să vedem unde ajungem: cu vreun an în urmă găsesc o siguranță arsă, de ta. Caut fuse box și scris că poate fi siguranță de 5/20 a, în funcție de nu știu ce.. evident, nu mai rețin exact.. pun de 20a, dau să pornesc, și începe să iasă fum dintr-un mănunchi de cabluri.. scot repede bateria, doar se încinse un cablu. Am pus înapoi siguranță de 5a și a mers.. repet, nu-mi amintesc de la ce era. .. Acu, cu p0030, p0130 (tester elm cu bluetooth), schimb sonda lambda și nimic.. verific bujii, fise, injectoare, compresie.. totul în regulă. .. Valva pcv, varză la acest motor, oricum are o construcție ciudată, cred eu. Am dat comanda de furtun cu totul. Până una.. alta, am scos furtunul de la pcv, am blocat și vacuumul, și la fel : p0030. .. Pun testerul și găsesc o situație interesantă: și cu sonda nouă mufata, și fără sondă, calculatorul afișează 1.8.. 2.0 mA, ceea ce m-am informat că e mult. La ralanti ar trebui sa fluctueze aproape de 0, așa am găsit și într-o diagrama. Raportul aer benzină se duce la 25.. 30.. când ar trebui sa fie 14.. .. Aflu dintr-un clip in engleză, că s-ar putea sa fie un scurt pe undeva.. greu am găsit o diagramă de fire și aflu care sunt culorile, și unde duc ele. Deși e evident, trebuie să verific circuitele de la ecu până la mufa sondei.. am și de-matisat celelalte cabluri unde știam că se încinse unul, și totul părea ok, le las despuiate.. .. Am rămas la ștergătoare, sunt destul de delicate la demontat, și revin cu informații. Eu posibil sa găsesc mufe la ecu in care posibil sa fi ajuns umezeală. .. Dacă a rezolvat cineva p0030+p0130, va rog dați și nouă o părere. Mulțumesc.
  5. AnNemic

    Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold

    Salut și mersi de răspuns, cablajul e ok, siguranțele verificate toate 4( 5A în stânga, a doua de pe primul rand, și toate cele 3 din partea dreapta) o sa iau mâine modul și încerc. Am citit câteva pagini de aici (cam 30 ) și am văzut ca trebuie codat modulul abs și as avea o întrebare, pur și simplu introduc codul care e acum, și anume 0013710? Și restul le las asa ? (Workshop Code, etc) după care calibrez cei 2 senzori : am văzut ca se roteste volanul stânga maxim, mențin 2-5s după care fac la fel și pe dreapta și întru pe anumite grupuri sa verific. Este corect ce am menționat? Mulțumesc mult pentru ajutor și pentru activitatea pe forum, m-ai ajutat și in problema cu farurile bixenon :thx:
  6. nacrabu

    Engine Fault Workshop

    Salutare! Am și eu o dilema cu eroarea P0544 ,g235 care fluctuează mult ,deci defect . Întrebarea mea este de ce cu mufa scoasă arata 15⁰C cu 3999.8mV ? Nu ar trebui sa fie 0 ?
  7. dercos

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    Evident. Eu consider excelent motorul acesta cu cutia manuala pe masina mea, insa pe modelul nou, care ar trebui sa aiba cam aceeasi cutie cu Octavia 4 performantele sunt inferioare. Un vechi 1.2 TSI s-ar putea sa surprinda un utilizator de Octavia 4 TSI 1.5 150CP.
  8. Liryc

    Probleme si rezolvari

    Am avut si eu simptomele descrise de tine, mi-a luat ceva timp sa-mi dau seama ca nu era bine infipta joja de ulei si tragea aer fals pe acolo. Fasaitul venea tot de la joja. Nu zic ca asta e rezolvarea in cazul tau dar verifica sa nu fie rupta/crapata joja si zona in care se introduce.
  9. dirp

    Probleme aer conditionat

    Asa e, nu am refrigerant dar faptul ca acesta dispare aproape tot (60-70% din cantitate) e datorita unei probleme a sistemului A/C. La ID.3 din 2020 a trebuit sa faci completare? Poti verifica presiunea A/C cu "Car Scanner ELM OBD2"? Cand am pus refrigerant anul trecut am pus R-1234yf asa cum este specificat. Idea e ca am cautat o solutie rapida. Prin service autorizat dura mai mult - si poti fi pus la plata pentru constatare daca e din vina ta (exemplu cand e vina ta dpdv VW - o piatra a sarit in radiatorul A/C si l-a deteriorat).
  10. Iulian201022

    Inlocuire aer contionat cu climatronic

    Mulțumesc mult
  11. lupo_bv

    Mers in "suturi"

    Greu de spus. O diagnoză ai facut?
  12. mari2156

    Mers in "suturi"

    Buna Am și eu o problema cu un volkswagen passat b6 cot motor bkp În treapta 5 si 6 la 2000 de ture imi da niște suturi Dacă poate sa ma ajute cineva
  13. Cam asa arata montate scuturile Evident ca nu putea sa fie totul ok Saibele dreptunghiulare care trebuiau sa fixeze suportul scutului de jog erau mult prea mici , lungime sub diametrul gaurilor din jug Ok , scuze zice vanzatorul , va trimit maine pe cele corecte Asta cu masina sus in service Baietii de la Nurvil Toyota foarte ok , au improvizat , platbanda , taiat , gaurit , sudat - rezolvat Am schimbat si rotile fata spate dupa 12k daca tot era masina ridicata Placutele de frana fata / spate la limita uzurii 1 / 2mm , au spus ca in 1000-2000 km sa ma astept sa cante senzorii 49k de la schimbare placute + discuri OE , nu voi mai pune OE acum , o sa studiez pe forum care AM sunt mai ok ptr masina asta Discurile arata foarte bine , ca noi Ceva bucata de pasla jupuita sub masina , probabil de cand au schimbat distributia , acum am observat , nu prea imi place sa stau sub masina , nu ma simt confortabil
  14. F l o r i n

    Probleme aer conditionat

    Nu. Ai uzura și de acolo zgomotul. Dacă vrei sa scapi de el, inlocuire. Eventual, poți încerca o gresare cu un lubrifiant specializat, posibil sa nu tina mult.
  15. F l o r i n

    Turatie ralanti

    Verifica incarcarea de la alternator + senzori temp motor, etc. Verifica și valoarea relanti, la cât este setat. Verifica/testează și bateria. Vezi dacă apare Load Management activ, în blocurile de masura.
  16. Cristi_V

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    Dar mai economice și mai puțin poluante, nu?
  17. F l o r i n

    Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold

    Verifica intai cablajul de la calc frana mana la etrier și siguranță aferenta. Daca sunt ok și etrierul e bun, atunci calc frana de mana defect
  18. F l o r i n

    Scaune Golf 5 / Octavia 2 pe Octavia Tour

    Da, se potrivesc fizic, la prinderi. La mufe, pot sa difere, de la an la an, modele, echipare, etc
  19. F l o r i n

    Cablaj pompă spălare faruri

    Vine în centrala electrica, sub bord la sofer, în partea stanga
  20. F l o r i n

    Schimbare faruri passat

    Ca sa fie legale, trebuie sa ai instalatie se spălare faruri și sistem de auto leveling - reglaj automat faruri. Da, se pot face aceste retrofituri Faruri LED la acest model nu sunt legale
  21. F l o r i n

    Electroventilatoare/ventilatoare - probleme

    Problematice cele aftermarket, am găsit noi care nu au funcționat deloc.
  22. F l o r i n

    Martor Bujii Incandescente Aprins

    Egr ai montat original sau aftermarket?
  23. F l o r i n

    Gearbox faulty. Workshop. DSG Golf VII TSI 150CP

    Conform procedurilor producătorului, nu. Sunt persoane care le repara, trebuie văzut și ce eroare ai, dacă se poate repara sau nu
  24. edi12

    Turatie ralanti

    Am refăcut cablajul la sensor, numai am nici o eroare , pe vcds îmi arata temperatura motorinei la 37 de grade cu motorul cald. Nu stiu ce sa I mai fac m a disperat masina asta.. Maine o duc la un baiat care se ocupă cu soft uri electrica la mașină poate găsește ceva...
  25. F l o r i n

    Compresor clima decuplat dupa 30 min

    În blocurile de masura, se constata electrovalva defecta. Se înlocuiește
  26. F l o r i n

    Turatie ralanti

    Refa cablajul la senzor, lângă mufa se rupe, mereu. Se înlocuiește o bucata din cele 2 fire și se sertizeaza pini noi
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!