Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 76 zile.
- Ultima oră
-
Pompa benzina sau releu ?
florynbadescu a postat în topic iniţiat de TheMendacious din Motoare pe benzina
Revin cu update la problema semnalata anterior. Dupa ce masina a stationat fix 1 ora, am avut un rateu la pornire, am crezut ca mi-a crapat motorul, cred ca a fost rateu in admisie pentru ca a iesit fum de sub capota. La scanare am avut eroarea: 16556 - B1; sistem dozare carburant P0172 - 007 - sistem prea bogat - intermitent împrejurari cod: viteza: 0.0 km/h factor lambda: 0.977 tensiune: 0.720 V lambda: -16.0 % Am citit care ar putea fi potentialele cauze si prima enumerata este sistemul de alimentare. Asta ma duce cu gandul la injector care nu inchide bine si scapa benzina dupa oprirea motorului, picura. Desi merg pe gpl la pornire, mi-au zis cei de la gpl, masina porneste intotdeauna pe benzina. Oricum chiar daca inchid gpl-ul am aceiasi problema. Am gasit firme care se ocupa de curatat injectoare pe benzina fara demontare (curatare chimica) dar nu stiu daca prin curatare se rezolva si problemele de picurare. Daca a curatat cineva astfel si a rezolvat rog sa posteze un raspuns sau daca nu este eficienta o curatare cum as putea identifica la care injector este problema pentru a-l putea inlocui. Eroare de missfire nu a dat. Sau poate fi si pompa? desi nu stiu daca ar putea sa faca suprapresiune. Multumesc. -
Este vorba de baza de date oficiala unde se inscriu toate operatiunile de mentenanta. Tu nu ai cum sa accesezi acele date, doar cineva din reprezentanta.
- Astăzi
-
unde mai exact se pot verifica km? care este serverul?
-
Ai verificat pe server la VAG km? Schimbă tot... Pompa pe original... E cea mai scumpa piesa...
-
Detin Passat B8 150cp cumparat second hand din Germania an 2017, km 110000 verificati reali. Dupa un drum destul de lung a inceput sa piarda apa in zona distributiei si presupun ca este de la pompa de apa. Distributia vad ca se schimba de la 210000km. Este normal sa cedeze pompa cu 100000km inainte de schimbarea kitului de distributie? Daca se va umbla la pompa de apa este necesara si schimbarea distributiei ?
-
@Al Bundy @F l o r i n te pot ajuta in Bucuresti.
-
Buna ziua, vin si eu cu o problema, un SS2 din 2008 2.0 TDI 140 CP , am o problema cu alternatorul ( am observat asta de cand am masina - undeva de 6 luni), idea este , incarca cum incarca iarna ... cand incarca bine cand nu ... saptamana trecuta s-a aprins martorul de baterie in bord ( ROSU), noroca ca am ajuns acasa , am observat ca incarcare 0 , am masurat cu multimetru si am avut 11.7 V, am pus bateria pe redresor si a pornit la sfert, am inlocuit periile de pe alternator pe original VALEO, alternatorul fiind tot VALEO , toate bune si frumoase , dar din pacate am observat ca dimineata cand este racoare si motorul este rece incarca bine 14.33 pe alternator 14.13 baterie (masurat cu multimetru), dar surpriza dupa ce se incalzeste masina aprox. 8 KM , scade incarcarea , si se mentine pe minim 11.7-8 (mentionez ca am facut un drum mai lung vreo 25 km si tot acolo se mentine), am incercat cu 2 baterii diferite si se comporta lafel (inital am crezut ca este bateria de vina fiind obosita de la incarcare incorecta de catre alternator cu periile vechi), acuma dupa cautari pe internet pe sf GOOGLE si ce am mai citit aici pe forum ( imi place sa ma documentez , macar invat si eu cate ceva despre masini ) am inteles capoate fii si puntea diode ... nu am verificat din pacate partea asta a alternatorului fiind constrans de timp - eram la mecanic cand am dat jos sa schimb periile - si el deja cam terminase lucru , totusi el mi-a recomandat un timp care se ocupa strict cu reconditionare de alternatoare sa duc acolo la o verificare mai serioasa... as vrea sa stiu si un punct de vedere din partea voastra poate cineva s-a mai lovit de aceasta problema . am atasat si o scanare dupa ce am pus toate la loc alternator , baterie , etc ... dupa ce am sters erorile ramane doar 1 Fault Found: 012295 - Camshaft Position Sensor (G40) P3007 - 000 - No Signal Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 27 Reset counter: 255 Mileage: 270146 km Time Indication: 0 Date: 2018.10.12 Time: 17:59:14 Freeze Frame: RPM: 2268 /min Speed: 48.0 km/h Load: 48.6 % Voltage: 13.76 V Bin. Bits: 00001000 Idle Stabilization: 0.0°KW (no units): 48.0 2 Faults Found: 01304 - Radio 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 15 Reset counter: 135 Mileage: 270171 km Time Indication: 0 Date: 2018.10.12 Time: 19:37:52 01305 - Databus for Infotainment 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 52 Reset counter: 135 Mileage: 270171 km Time Indication: 0 Date: 2018.10.12 Time: 19:40:52 aici trebuie sa schimb becurile din oglinda ↓ 1 Fault Found: 00110 - Right Mirror Turn Signal Lamp (L132) 012 - Electrical Fault in Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 93 Mileage: 270173 km Time Indication: 0 Date: 2018.10.12 Time: 17:41:28 Address 69: Trailer Labels: RETROFIT69.lbl Part No SW: 30/ 1V2 01 HW: 30/ 1V2 01 Component: ANHAENGER_MODULE UN 0030 Coding: 0000001 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 2C57B1B78F0B3EE69F-8078 5 Faults Found: 02562 - Trailer; Brake Lamps 011 - Open Circuit 02563 - Trailer; Right Tail Lamps (M61) 011 - Open Circuit 02564 - Trailer; Left Tail Lamps (M60) 011 - Open Circuit 02565 - Trailer; Right Turn Signals (M63) 011 - Open Circuit 02566 - Trailer; Left Turn Signals (M62) 011 - Open Circuit multumesc SCAN SS2.pdf
-
Bună ziua. Am și eu un cod de eroare 10130 semnal neplauzibil la un golf 6 variant 16 tdi (2010) și am martorii abs esp în bord + cel de la frana de mana care este intermitent....ma poate ajuta cineva din București? Menționez ca are momente când nu mi apare eroare în bord...mulțumesc.
-
revii la codarile initiale. Apoi setari de baza pentru cele 2 module.
-
N-ai pt ce, cu drag!
- Ieri
-
Bifat si rezolvat, fix de acolo era si am desigilat si ceasurile ca un tanau, culmea, a disparut si eroarea de pe airbag.Functioneaza normal, multumesc Florin.
-
Salut, am și eu o problemă cu acest martor EPC, am un polo de 1.2 benzină și dacă merg mai turat cu el cam 20 minute (peste 3000RPM) începe să facă turometru ca nebunul, dacă iau piciorul de pe accelerație nu mai face ca nebunul, doar când apăs accelerația, culmea e ca nu se aprinde EPC-ul, acest EPC s a aprins o singură dată când am chinuit mașina mai tare, după ce s-a aprins nu a mai tras mașina; am repornit o și a dispărut, dar dacă o turam tare tot oscila, dar dacă mergeam până în 3000RPM nu avea nimic. La service mi au spus ca ar fi de la computerul mașinii, așa i-au dat lor eroarea, dar mi-au spus mai indirect ca nu au cel mai bun tester pe partea electronică, mi-au spus să merg la electronist, am mers, dar aia de la service mi-au șters eroarea și nu îi apărea nimic la electronist. A zis să revin după ce mi se aprinde iara martorul, am încercat să l aprind iara dar nu am reușit, doar oscilațiile RPM ului am reușit să fac să reapară menționez ca miroase puțin și a benzină și ca mai are tremurat la relanti, dar nu mereu, mai nou destul de rar am și un video de la un tip de pe YT care are o problemă la fel ca mine dacă va ajuta, el a schimbat ceva senzor de la arbore de jos ( așa s-a exprimat ) mă gândeam dacă nu reușesc nicicum să depistez problema să o dau la ghici și să înlocuiesc și eu același senzor poate poate ..
-
Buna seara,am schimbat unitatea mib 2 la un passat b8 si nu mai merge microfonul,afisajul melodiilor pe ceasurile masinii,ati mai patit problema asta si care ar fi rezolvarea,multumesc
-
Probleme motor 1.8 TSI [Passat CC]
Chiriac2001 a postat în topic iniţiat de seattopsport din Passat CC
Salutare , detin un pasat 1.8 Tsi si ma confrunt cu o problema . Dimineata la prima cheie in jur de 1 min imi trepideaza masina pana se incalzeste , daca scot cheia si iara o pornesc nu mai are nicio treaba . V ati mai confruntat cu aceasta problema ? -
@dannyxx Salut. Da, pe original am pus pentru că așa mi-a recomandat mecanicul pentru a evita să îl schimb din nou daca cumva trimite date eronate către ECU. Codul la mine a fost 04l906433b dar recomand să îl cauți după serie exact pt motorizarea ta. Mesajul ăla de informare cu "Engine must be running" e de obicei când este DPF-ul in regenerare și nu are legătură cu problema ta. Nici mie nu mi-a dat nimic inițial pe tester, dar la un moment dat s-a făcut pom de Crăciun cu probleme care n-aveau legătură cu senzorul, dar pe tester se vedea clar că e de la el (Implausible signal). Chestia cu opritul mai poate avea și alte cauze (senzorul de impulsuri de la axa cu came, senzor regulator de presiune etc), dar la câți am auzit în ultima vreme cu problema la senzorul de la arborele cotit, cel mai probabil și la tine tot asta e.
-
Becuri si Lumini Octavia 3 - faruri, stopuri, semnalizari si interioare
w0rmblaster a postat în topic iniţiat de Aditu din Octavia 3
Multumesc pentru raspuns Florin, mai bine ma lipsesc :)))- 195 replici
-
Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold
AnNemic a postat în topic iniţiat de Mama Omide din Passat B6
Da, are autohold și are băgat și 0...12 pe modul -
Becuri si Lumini Octavia 3 - faruri, stopuri, semnalizari si interioare
F l o r i n a postat în topic iniţiat de Aditu din Octavia 3
În primul rand de cablaje. După aceea....bcm, care are component protection și immo în el - trebuie conexiune online cu serverul VAG, Geko și Odis original, ca să le poți codare și adapta După aceea farurile complete, sistemul de auto leveling, etc- 195 replici
-
Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold
F l o r i n a postat în topic iniţiat de Mama Omide din Passat B6
În teorie, da. Masina are autohold? -
Incert la codari, nu. Trebuie făcută recalibrare radar acc și camera asistenti. Se rezolva cu plansa de calibrare și panourile de calibrare ACC
-
Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire
F l o r i n a postat în topic iniţiat de andrei.rir din Passat B7
Nu, nu are -
Posteaza poze sau scan cu erorile
-
Simplu. Este debitat din lista cu instalări de pe can gateway, de aceea nu se aprinde. Verifica și dacă e debitat....bifeaza-l
-
Salut 'am măsurat tensiunea la supapa de vapori de la rezervor la wv polo 9n și nu am tensiune decât 4 volți cu contactul pus și ma uitam or Youtube și spunea ca trebuie sa am tensiunea bateriei dc am asa ? Ma puteți ajuta ?
-
-3.6 nu e bine . Trebuie 0 Nu cauta optimizari ce consum la motorul asta