Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. matty007

    Ulei cutie viteze manuala

    Salutari, pt. un passat b8, 1.4 tsi, cod cutie Pvn 6 trepte, ce ulei este recomandat si câți litri. Va mulțumesc, drumuri bune !
  3. dercos

    BENTLEY "de saraki"

    Da, o incalca. Sa vezi motociclisti elvetieni, de pilda, ce cocalari sunt in trafic si cum depasesc, cum merg, cum se baga printre masini, claxoane, muzica la maximum samd. NU sunt romani. Ii vad foarte des. Sau alti cocalari din toata Europa, care vin cu motoare enduro si isi bat joc de natura, nu mai spun de trafic.
  4. tavitara

    Baterie (Touareg 7P)

    In cazul meu , de abia am sosit acasa , maine vine cea noua si probabil doar marti am timp sa o schimb
  5. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    Personal, consider ca am cei 7 ani de acasa si am incercat tot timpul sa nu il deranjez pe "aproapele meu", nu a trebuit sa fiu educat de legislatie straina ca sa ma comport civilizat. De asta eu nu generalizez si nimeni n-ar trebui sa o faca, sunt convins ca sunt si altii ca mine, desi ai mare dreptate ca LEGISLATIA te educa cu forta! Fac parte din generatia care se ridica in picioare cand intra in sala de clasa profesorul si spuneam toti, in cor, cu mainile la spate "BU-NAAA ZI-UAAA"! 😄 Vorbeam cu DUMNEAVOASTRA si trebuia sa imi scot sapca atunci cand eram intram intr-o incapere. Acum, vad la TV profesori batuti de elevi, ma rog, "pe vremea mea" n-am vazut d-astea...dar ce ne mai mira? Acum profesorul este luat la raspundere daca ridica tonul la un elev. In fine, s-au schimbat vremurile... Am umblat pe afara mult, am deja milionu' de km condus p-afara, am cam vizitat toate tarile europene de dinainte de anii 2000, nu ma consider vreun sfant, am mai depasit viteza legala pe ici, pe colo cand ma grabeam, insa n-am pus in pericol niciodata viata altora. Carnetul mi s-a luat o singura data, in capitala noastra draga pentru ca n-am lasat o baba (cica) sa traverseze la Unirea. Apucase sa calce pe strada, cu bastonul, pe sensul celalalt, nu a facut 2 pasi sa treaca nici macar pe a 2-a banda, pe contrasens, mai avea de "pedalat" pana la axul drumului, eu am trecut, lansat, pe verde, ca sa nu tin traficul din spatele meu blocat in intersectia din spate si 2 "militieni" care filmau trecerea de pietoni m-au oprit cu "salt" in fata masinii, "agitand" bastoanele, urland la mine ca "daca am BMW decapotabil, asta nu imi da mie dreptul sa nu acord prioritate pietonilor angajati in traversare si ca cica sunt nevoit sa ASTEPT pana cand pietonul a trecut pe trotuarul celalalt!!!! "UNDE MA GRABESC?" Asta pe un ton...cum sa zic eu, nici maicamea nu urla asa la mine cand lasam usa deschisa spre curte, ca intra Nero si mananca platoul cu snitele de pe masa din bucatarie! Deci, dupa spusele lor, trebuie sa astepti ca pietonul sa urce pe trotuarul de pe cealalta parte a drumului, chiar daca soseaua are 4 benzi, nu e suficient ca a trecut de botul masinii, cica n-ai voie sa pleci de pe loc pana nu se urca cu ambele picioare pe trotuarul al 2-lea. Am ras ironic, am zis...."Hai ca ati prins infractorul, Bucurestiul este mult mai sigur acum, ma bucur ca nu platesc taxe degeaba si ca va meritati salariul!" Mi s-a facut morala inca 5 minute, ca sunt obraznic si am ramas 3 luni "pe jos". De atunci, de fiecare data cand vedeam un pieton, chiar si ca se indreapta spre zebra, franam si ma opream, chiar daca nu traversa si il invitam eu sa "treaca" strada. Ma rog, invatatura de minte! Nu mi s-a mai luat carnetul de atunci in cei 21 de ani de condus zilnic. In UK nici nu exista treceri de pietoni si daca exista sunt foarte foarte rare. Exista refugii care le permite pietonilor sa traverseze, insa n-au prioritate. Ei trebuie sa fie atenti cand traverseaza, doar atunci cand traficul le permite. Eu, invatat din RO cu tablagiii care sar in fata farurilor sa te opreasca, franez din timp si le acord prioritate de trecere si aici, chiar daca eu am prioritate, dar de multe ori, chiar si bunul simt ma face sa opresc si sa las sa treaca o femeie care impinge un carucior sau un grup de elevi sau un batran inclusiv prin locuri nepermise, mai ales daca ploua. Cam asta sunt eu! @tavitaraRegasesc adevar in tot ceea ce ai spus, ai reusit sa bifezi cam tot ce m-a deranjat si pe mine in tara, bine, as mai putea sa umplu 2 pagini cu completari, dar nu vreau sa denigrez si cum am spus, nu generalizez. Sunt oameni de calitate care probabil se regasesc in ceea ce am scris si sunt convins ca majoritatea celor care citesc randurile astea isi doresc sa schimbe ceva in tara in care traiesc. Sper! Eu am crezut ca o sa fie mai bine, doar ca "la noi", daca esti civilizat, daca respecti regulile, daca muncesti legal, platesti taxe, "stai la rand" si zici "sarumana", esti luat de fraier, prosti sunt aia care stau in coloana, nu cei care trec pe rosu! Jmekerii cu bani facuti din ilegalitati sunt dati exemplu, cei care fac nasoale si scapa sunt luati drept model, singura valoare "respectata" este BANUL, indiferent de provenienta, de preferat rapid si usor, fara sa se puna intrebari! Totul este bazat pe "relatii", conteaza "pe cine cunosti" si mai putin de aptitudini si calificari. Romanul are o vorba: "Hotul neprins e negustor cinstit!" Eu as zice ca hotul neprins e un infractor, doar ca un infractor in libertate. Problema e ca la noi HOTUL PRINS sau mai bine zis HOTII PRINSI conduc tara. Cam asta e motivul pentru care am hotarat sa platesc taxe pe alte meleaguri. @dercosN-am intalnit austrieci si elvetieni nesimtiti in Ro, pot fi tot romani cu numere de inmatriculare straine, totusi. Am colindat si Austria si Elvetia de la un cap la altul de mai multe ori, traficul este 99% perfect! ❤️ Crezi ca merg strainii LEGAL in toata EUROPA si vin in Romania si incalca toate regulile de circulatie? Imi e greu sa cred asta! In UK e la fel, daca se baga cate unul in fata ta fara sa semnalizeze, cand te uiti la volan e un tuciuriu, clar nu e englez! In Franta si Italia se circula mai "cu tupeu", deh, tari latine! Seamana cu noi, dar nu se compara gradul de nesimtire!
  6. Astăzi
  7. SVMLG

    Baterie (Touareg 7P)

    Ce data de fabricatie are bateria cumparata?
  8. adicorbos

    1.4 TSI (TFSI)

    Astăzi, la întoarcerea spre casă am mers mai accelerat. După 40km a apărut becul in bord. A mai apărut o eroare. Am impresia că nu trage așa de bine, față de cum trăgea înainte să am eroarea. Motor cavd 1.4tsi, înlocuit ce 3 senzori map, electrovalva n75 și supapa de bypass turbo, recondiționat turbina și înlocuit actuatorul, in primăvara recondiționat compresorul . Am incercat și cu alt ECU, dar tot fără rezultat. Imediat după schimbarea treptelor de viteză "dă în nas"
  9. dercos

    BENTLEY "de saraki"

    Pe Transfagarasan vezi cum elvetieni, austrieci samd. devin brusc idioti, pentru ca stiu ca nu sunt arsi. Asta e singura diferenta. Nu toti, e adevarat. Drumul e superb, mai ales pe nord, cand e mai liber
  10. akon

    BENTLEY "de saraki"

    Te sustin 100%. Au fost multi bani in piata care au sustinut superficialitatea din asta rezultand o abundenta de dobitoci cu bani in buzunar, ei real fiind 0. De aici rezulta tot ce ai descris mai sus.
  11. mario75

    Codari diverse/Setări Vag-Com Octavia2

    Salutare! Nu stiu daca intrebarea mea e una ... Am o navigație aftermarket cu modul CAN pentru a se opri la luarea contactului. Partea asta funcționează corect, nu descarcă bateria mașinii. Pana acum vreo lună (cred ca atunci am realizat de unde e eroarea) afișa corect data (ziua, luna, anul). De atunci, de câte ori pornesc mașina, arată corect data pentru 2 secunde și apoi schimbă data și anul, afișând undeva prin 2006 februarie. Navigația este setată să arate data primită de la "network". Trebuie să setez acest lucru pe off și apoi iar pe on pentru a îmi arăta data corectă. Și asta de fiecare dată când pornesc mașina. Am și un buton separat care taie toată alimentarea navigației. Dacă îi dau restart de acolo îmi arată data corectă. Singurul moment în care își resetează data la anul 2006 este atunci când iau contactul și îl pun la loc după vreo 30 de secunde (după ce intră navigația în standby). De aici trag eu concluzia că navigația primește o suprascriere a datei de la vreun calculator al mașinii, prin CAN, după pornire, sau la oprire. De aici și întrebarea mea: există vreo dată setată greșit în calculatoarele mașinii pe care o pot seta eu corect cu VAG - COM-ul? Partea cu data, surprinzător, afectează conexiunea la internet a lui Waze pe acea navigație, și unele site-uri. Altfel nu m-aș fi deranjat. Radioul on-line funcționează și fără dată corectă. Mulțumesc pentru orice fel de răspunsuri!
  12. tavitara

    BENTLEY "de saraki"

    Cei plecati dincolo si "educati" acolo de legislatie , isi arata adevarata fata cand vin in vacante acasa Educatia , asa cum e normal , se face cu forta dar la bastinasii nostri nu ramane imprimata in caracter , cu prima ocazie cand apare " libertatea " se schimba si comportamentul In rest aici , zi de zi , peste tot , este la fel , taranie maxima si nas pe sus cu IQ minim - de la B la TR Cui nu-i convine ca e asa , nicio suparare , este majoritar si are dreptul sa stea cu nasul pe sus Eu nu reusesc sa ma mai simt confortabil in mijlocul oamenilor din acesta tara , atat de multe ma deranjeaza incat realizez ca am devenit un tipar minoritar si cu greu imi mai ragasesc locul - exemple : - in trafic - in orice localitate masina ( inclusiv tir ) din spate se lipeste de mine , ma claxoneaza , da flash , depaseste pe linie continua in curba punandu-ma in pericol , masina din fata merge cu mainile scoase pe geam , cad pe geam pachete de tigari , tigari , hartii , fumul la fiecare accelerare ma face sa dau pe reciclare - pe strada - se scuipa , se arunca guma pe jos , se injura , se ocupa trotuarele de grupuri de nimeni , se calaresc bancile si bordurile , se agreseaza verbal femeile catre trec - in magazine , calci pe guma , ti se tuseste in nas si in ceafa , toti ragaie si isi muta flegma din gat in masele , se opresc in mjlocul culoarului ca s-au intalnit doua familii de nevorbiti si nu mai ai pe unde sa treci , aia din spate se urca pe tine la coada la casa , cu ochii direct in cardul tau cand platesti Si toti au nasul pe sus , fiecare din motivul lui - ala ca a depasit , ala ca a ragait , etc Profesional e varza toata tara , instalatori la care curge apa dupa ce pleaca , doctori care nu cunosc corpul uman , profesori care nu iau 5 la materia pe care o predau , mecanici si depanatori care schimba si tot schimba pana la noroc merge , etc
  13. raduletz

    Probleme pornire passat B6

    Atunci cand motorul nu porneste, turatia motorului afișată e data de electromotor, nu? Fix ce sugerezi si tu sa fac. In videoul meu de mai sus, motorul nu porneste. Doar la a doua incercare porneste. Daca asculti si sonorul vei auzi ca nu porneste, apoi mai incerc o data si porneste. Cand spuneam ca am turatie suficienta ma refeream la acea situatie cand nu porneste
  14. davidut5

    Tomahawk TW-9010 | alarma + pornire motor

    Vezi pe o schema electrica sau cauti la sigurante alimentarile respective. ACC inseamna accesorii, orice consumator pe tr1 a contactului, si ign orice consumator care merge doar pe contact, toti martorii aprinsi. Adica sa lamurim alta chestie, acestea doua sunt intrari sau iesiri din alarma?
  15. EEXCALADE

    Probleme pornire passat B6

    Te intereseaza turatia electromotorului ,NU a motorului pornit
  16. tavitara

    Baterie (Touareg 7P)

    Credeam ca pe acolo ies gaze in timpul incarcari si daca e montata in masina cum e la mine se conecteaza furtunas iar daca e pusa in compartimentul motor , nu se mai pune Cred ca bateria fiind sub scaun e supusa mai putin la vibratii si temperatura fata de cazul in care ar fi langa motor sub capota , deci teoretic ar avea viata putin mai lunga Bteriile AGM stiu ca sunt mai putin sensibile la vibratii si caldura dar totusi in cazul masinii mele bateria e mai protejata
  17. raduletz

    Probleme pornire passat B6

    Pai se vede turatia motorului pe.oricare dintre cele doua grupuri din video. E aceeasi valoare afisata ca pe grupul 1. Cum motorul nu porneste, am tras concluzia ca aia e turatia electromotorului. Dar o sa fac si testul cum ai spus tu.
  18. EEXCALADE

    Probleme pornire passat B6

    Cum ai vazut tu care e turatia electromotorului ? Scoti mufa de la regulator presiune rampa ,pui vcds la 01 (rpm) ,apesi Log si dai la cheie 4-5 sec . Apoi salvezi Log si in el vezi exact . Turatia optima ar trebui sa fie 280-300 rpm
  19. raduletz

    Probleme pornire passat B6

    In asta de exemplu: O sa incerc sa mai prind rateurile astea pe vcds. Cat ar trebui sa fie turatia?
  20. EEXCALADE

    Probleme pornire passat B6

    Ce inseamna turatie suficienta ? Nu gasesc in care video.
  21. raduletz

    Probleme pornire passat B6

    Cand spui sa verific bateria si electromotorul, la ce te referi? Cum sa verific? Se vede si in video-urile de mai sus, ca este turatie suficienta afișată in vcds atunci cand nu porneste. Deci trag concluzia ca electromotorul invarte suficient
  22. EEXCALADE

    Probleme pornire passat B6

    Da ,acolo trebuie sa fie 0 sau cat mai aproape de 0
  23. raduletz

    Probleme pornire passat B6

    Deci e ok acel field 2? Ce reprezinta oare? Problema se manifesta doar dupa ce merg. Niciodata dimineața la pornirea la rece. Deci nu stiu ce sa zic de baterie. De unde se poate trage concluzia ca distributia nu e bine pusa? De la Idle Stabilization? Ce valori ar trebui da aiba, zero?
  24. EEXCALADE

    Probleme pornire passat B6

    Distributia nu e pusa chiar bine dar nu ar trebui sa influienteze pornirea . De verificat baterie si electromotor
  25. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    Ia sa vezi ce educati ar fi si romanasii nostri in tara de bastina daca s-ar aplica niste sanctiuni din astea: https://piataauto.md/Stiri/2025/03/Un-roman-a-fost-prins-de-61-ori-de-acelasi-radar-din-Norvegia-si-a-incercat-sa-obtina-indulgenta-autoritatilor-dand-vina-pe-stilul-condus-romanesc/ https://www.libertatea.ro/stiri/frica-termine-motorina-sofer-roman-condus-86-de-kmh-peste-limita-legala-a-ramas-fara-bmw-fara-permis-in-olanda-5463348 https://www.libertatea.ro/stiri/roman-viteza-bmw-217-kmh-franta-autostrada-5417724 https://www.libertatea.ro/stiri/sofer-prins-cu-247-km-h-pe-o-autostrada-din-austria-lasat-si-fara-permis-si-fara-masina-care-poate-fi-acum-vanduta-conform-unei-noi-legi-4825587 https://ziarulromanesc.at/masina-si-permis-confiscate-depasire-limita-viteza-austria/ Oricum, nesimtirea este mare, sa te prinda radarul de 61 de ori? Sa acumulezi amenzi de 40 000 euro? Sa dai vina pe "stilul de condus romanesc"? Sa preferi sa faci puscarie? Noi singuri ne facem de KKT peste tot. Intre timp, in tara, "ai nostri" omoara lumea drogati la volan si scapa...ce pretentii de educatie si de civilizatie sa mai ai? Vrem o tara ca afara dar noi nu stim si nici nu vrem sa traim "ca afara", ma rog...unii, nu vreau sa generalizez. 🙄 Astia, suntem, ne meritam soarta!
  26. CiprianB

    Consum Kodiaq 2 - benzină

    În oraș consumă mult. Eu cu 2.0 190 în TM la trafic lejer 11-12 iar în aglomerație de la 15 în sus cat vrea el. Bine eu am o talpă mai grea un pic, să zicem ca se poate un pic mai jos dar nu cu mult.
  27. mariankid89

    Martor Airbag

    Ok. Multumesc. A fost cum ai zis tu. Nu gaseam mufa, dar pana la urma am identificat-o. Am cumparat masina acum o luna si vanzatorul mi-a vandut-o asa fara airbag genunchi. Chestia ciudata e nu s-a aprins martorul airbag decat acum recent. Mufa era ascunsa pintre celelalte fire
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!