Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI
Xman_ghio a postat în topic iniţiat de BeciAcustic din Masina mea
Daca esti 2 sau 3 nu se justifica. Deja la 4 persoane cum cari in masina o placa de snowboard si 3 set-uri de ski??? 😉 Plus vara, daca mergi 2 saptamani in concediu cu familia, mergi la mare - cari poate 3-4 saltele de plaja pt Croatia; poate cari jucarii de plaja pt copii, etc. Nu iti mai incape ok in portbagaj totul. Eu am vazut in drum spre Grecia o gramada de masini sedan, inclusiv Octavii, cu lada pe masina! Referitor la barile transversale: exista de la Thule din alea mai minimaliste care nu ies grobian (ca alea de 200 lei de la Lidl). Alea se prind pe plafonul masinii, nu iese nimic in afara. Legat de zgomot: am bari si portbagaj Thule (nici macar varf de gama) si Touran. Nu am auzit nimic nici la 140km/h (ca mai repede nu merg pe autostrazi). Barile le las non-stop pe masina si doar cutia o dau jos. La fel - nu aud absolut nimic cu barile Thule din alea aerodinamice. Consumul nu prea vad nici o diferenta sincer: dupa 2000km de drumuri in/dinspre Grecia, la 130 km/h constant am avut consumul tot 5.3l (1.6 TDI). - Astăzi
-
Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI
vizitator a postat în topic iniţiat de BeciAcustic din Masina mea
Eu inca nu am vazut Octavia cu cutie de bagaje pe plafon. Volumul portbagajului si lungimea masinii sunt suficiente ptr a cara o gramada de lucruri, iar skiurile incap foarte bine pe lungime in habitaclu, puse cu spatele pe langa cutia de viteze si cu varful spre luneta. Am mers asa cu Octavia 2 face-lift si au incaput skiurile, cum sa nu incapa in Octavia 4, care este si mai lunga si cu portbagaj mai mare? Parerea mea ca nu se justifica o astfel de cutie pe Octavia 4, dar fiecare este liber sa faca ce vrea cu masina si cu banii lui. Doar ca eu unul nu mi-as pune. -
Salut, joi mi s-a spart furtunul de la intercooler, curand urma o regenerare. A trebuit sa merg 400km asa, nu s-a putut regenera. Intre timp mi-a aparut eroarea din poza. Am schimbat furtunul dar spira tot palpaie + bec dpf on. Am incercat sa o regenerez dar nu vrea si pace. Ce pot face? Mersi O sa incerc mai pe seara fortarea cu vcds.. din odbeleven orice am incercat (pedala frana, acceleratie, EOL, security etc imi da exited due to safety reasons)
-
Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI
acidone77 a postat în topic iniţiat de BeciAcustic din Masina mea
Depinde ce concetii faci si pe unde mergi... daca iarna nu mergi la ski, sau sanius, sau d-astea, te descurci daca nu cari jumate de casa, dar daca ai si sporturi de iarna, deja nu te mai descurci fara. Cand cumperi cutia, atentie MARE! la necesitati si mai ales la lungime, sa stii daca e nevoie care e obiectul cel mai lung ( gen ski-uri etc ) sa o iei o idee mai mare, sa nu fie la fix. Pe langa zgomot si consumul va fi mai mare cu aprox 1L in plus. -
Consum tur Europa 70% autostradă, restul naționale, traversat pasuri de peste 2400 m. Două persoane, bagaje și pe bancheta din spate.
-
Vacuum-ul a fost verificat? Fa niste loguri, vezi topicul de mai jos
-
Fa un calcul cat folosesti din ceea ce cari, eu le-am facut asta si am scapat de dorinta de a burdusi excesiv masina cu lucruri inutile.
-
Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI
halamadrid a postat în topic iniţiat de BeciAcustic din Masina mea
Eu n-am vazut Octavia cu portbagaj pe plafon, in schimb am vazut toate suv-uletele si crossover-urile posibile cu dulapul pe plafon. O fi vreun motiv, zic eu.☺️ Cu niste trolere alese cu grija la dimensiuni, nu se pune problema sa nu te descurci doar cu spatiul din portbagaj. -
Am schimbat senzorul,an schimbat electrovalve,am dus turbina la verificat și tot aceiași problema. Ma poate ajuta cineva?
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
ghemotoc16 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Nici eu nu ma asteptam la alte probleme, dar ... Cei de la service nu se ocupa de cutii automate asa ca nu prea aveau solutii decat sa o duc la un alt service. Se poate repara din ce am mai gasit pe net, se schimba acel ax. Nu e atat de grav pe cat am crezut eu insa, alt mecanic mi-a spus ca nu prea are cum sa piarda ulei pe acolo ca vine un semering si nu se poate intampla asta, doar sa mai monitorizez, iar la urmatoarea schimbare de volant sa am si asta in vedere. -
Felicitari! Cutia vine cu plusuri si minusuri. Singurul avantaj e spatiul in plus. Dezavantaje: - galagie la viteze peste 80-90km/h - talpile de prindere vor lasa urme daca nu pui o folie pe locul respectiv - neavand bare pe plafon, automat o sa fie barele mai lungi si o sa-ti picure pe geamuri de pe ele sau pe scaun cand deschizi usa. Grija la cap cand pui juniorii pe locurile lor - Daca o iei suficient de lunga pentru schiuri o sa vina si peste plafon si o sa-ti picure si de acolo lasand urme de apa/calcar uneori. Cu toate acestea, nu vad cum ai putea face un concediu in 4 fara porbagajul suplimentar.
-
Un Passat 😀 prins in trafic dimineata. Foarte ingrijta masina, a virat dreapta intr-o zona unde sunt spitale, posibil sa fie a unui medic, caz in care bugetul de intretinere e generos.
-
Ceau @adicorbos, https://www.autodoc24.ro/evoron/22990345 Eu am luat de la Evoron EVAC053. O zi faina.
-
Demontare elemente interioare (Tiguan 5N & 5N2)
Andrei_72 a postat în topic iniţiat de chas3 din Tiguan 5N & 5N2
Problema se remediază la un tapițer. -
In portbagaj in partea stanga ai o bateria normala de 12V, cea pe care o foloseste motorul termic. Ii poti face un test sa vezi daca mai este in paramentri.
- Ieri
-
Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR
Iulianwdw a postat în topic iniţiat de hallucinogen din TDi Forum
Salut, la un golf 7 1.6 clha a aparut martorul de bujii incandescente intermitent in bord, codurile P304300 P308D00 la tester. S-a schimbat pompa din rezervor insa problema persista. Recomandari? Multumesc -
Presiunea diferentiala enorma! Probabil filtru colmatat sau topit. NU mai incerca regenerari fortate ca poate ia foc masina! Fa o inspectie vizuala si vezi cum arata DPF.
-
e o problema foarte cunoscuta pentru tipul acela de cutie de sigurante ( ebox low) nu e ciudata conceptia, alte marci au chestii si mai ciudate
-
vizual
-
Multumesc,o sa apelez la colegii care au acces
-
O să verific, mulțumesc frumos! Cum se verifica ceramica de la DPF?
-
conform erorii, nu DPF e problema, ci procesul de regenerare care nu are conditii optime. Trebuie sa cureti / inlocuiesti racitorul de gaze EGR si sa verifici sa nu fie sparta ceramica de la DPF nu mai pornii regenerari pana nu cureti racitorul , ca faci mai mult rau.
-
Salutare, am și eu o problemă cu golful 5 1.9 105 cai cu DPF, de câteva zile s au aprins cei 3 martori DPF, check engine și spirala(licăre intermitent), am încercat să cu vcds ul să forțez regenerarea, a scăzut încărcarea filtrului undeva la 21% după care a dat failed. De asemenea a intrat în limp mode și nu mai trage. Atașez și o poză cu eroarea pe tester și un print din timpul regenerării. Nu știu dacă are vreo legătură însă se pare ca și indicatorul de motorină rămâne pe full, deși când pornesc martorii de verificare urcă de la 0 la full.
-
Pe mine m-a uimit de cat de ''docil'' este si cat de mult poate fi impins, comparat cu un M2 CS F87 manual, care este brutal pe acceleratii si cu care trebuie mare, mare grija si multa experienta. GT4 RS e un instrument de mare precizie, prin comparatie.
-