Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 200000000 zile.
- Ultima oră
-
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
djsmiley007 a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
https://heise.de/-10515615 -
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Salut! Revin și eu cu o întrebare. Care ar fi motivul pentru care mi se dezactivează side assist-ul? Am fost pe 5 luna asta cu mașina la revizie (schimbul de ulei) și mi-au făcut și actualizare de soft. Mi-au solicitat să las mașina acolo o noapte că actualizarea durează. Am lăsat mașina acolo, au actualizat softul, dar când am plecat de la ei, pe drum, am sesizat că nu funcționează side assist. Am intrat în setări și era dezactivat. L-am activat și a mers. N-am dat importanță. M-am gândit că l-au dezactivat cei de la Skoda pentru că în urma actualizării de soft mi s-au modificat niște chestii pe tabletă și luminile ambientale au funcții și culori noi, atât pe Cockpit cât și pe tabletă. Acum două zile mergeam cu mașina și am sesizat din nou că side assist nu funcționează. Am intrat la setări și, surpriză, iar era debifat. L-am activat și a mers. Azi la fel. Am plecat cu mașina, iar nu mergea, iar setări, iar debifat. Mă intreb care să fie cauza? Aveți careva idee ce anume ar fi? Că alte setări nu știu să aibă. Adică intru la "asistenți", îmi apare mașina cu pictogramele aferente în jurul ei și de acolo bifez/debifez acele funcții. Există și alte modalități de setare? Doar această funcție se debifează și nu înțeleg motivul. Ideea e că nu dau importanță, dar când conduc sesizez că nu funcționează și există posibilitatea să fac vreo nefăcută că, deși nu schimb banda fără să mă uit în oglindă, mă aștept să se aprindă martorul cum că am, dacă am, ceva în unghiul mort. Urmăresc problema și dacă persistă voi cere un punct de vedere de la ei. Am mai pățit asta în trecut, dar nu am dat importanță. Acum m-a pus pe gânduri. -
Probleme Suspensie / Directie / Articulatii (Tiguan 5N & 5N2)
Doomy a postat în topic iniţiat de ing_virgillius din Tiguan 5N & 5N2
@passat19tdi Suport Motor -> Cap Planetara Interior (tripoda ) posibil si cel exterior -> sau Cardan -> Bucsa rupta spate ( sau fata ) In ordinea asta incepi investigatia. - Astăzi
-
Sa vedem. Le iau iar la rand - Butuci, jante, echilibrari, verificari jocuri, etc. distractie cu drumurile astea "intretinute" ca la carte....
-
Demontare elemente interioare (Tiguan 5N & 5N2)
R_a_z_v_a_n a postat în topic iniţiat de chas3 din Tiguan 5N & 5N2
@RaduRA ti-am mutat aici postul...postasei la Aircooled Iti vor raspunde colegii aici. -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
a_andrei a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Si eu am schimbat volantul la DQ381 (180k km) dar nu am avut probleme de genul. Cei care au zis ca poate pierde ulei pe acolo ce solutie au? -
Demontare elemente interioare (Tiguan 5N & 5N2)
RaduRA a postat în topic iniţiat de chas3 din Tiguan 5N & 5N2
Salutare băieți, Am prieteni de prieteni… Aveți idee dacă aș putea găsi să schimb “cotiera” de la ușa spate? nu știu cum se numește (vedeți poza). Nu aș schimba tot interiorul uși. Ori schimbată acea cotieră, ori demontată și retapițată. Nouă, second, chiar și pe negru dacă nu găsesc pe crem, nu prea mai contează momentan . Volkswagen Tiguan 2010 (5N?) scuze dacă nu am postat unde trebuie dar n-am reușit să fac un topic nou. mulțumesc anticipat. -
Da click acolo unde scrie "Reply to this topic..." si scrie, fara sa apesi pe Quote.
-
Nu functioneaza faza scurta/lunga pe partea dr , masina este skoda octavia 2 , 1.6 TDI, 2010 , sigurante ,cabalaj far, becuri toate sunt ok , are vreun modul sau releu intermediar ? are cineva pe grup o schema electrica ? multumesc anticipat!
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
pronet a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Multumesc frumos 👍. -
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
mapacarparts a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
WVGZZZ5NZJW924104.pdf -
Eu as zice ca Phaeton seamana cu Passat B 5.5 la partea frontala, caz in care e clar cine a fost primul si cine cu cine seamana . Cand iti place o masina, nu conteaza cu ce se aseamana. Multi ma intreaba de ce pastrez O3 FL daca are deja 6 ani, iar O4 FL a avut oferte bune. Pur si simplu, nu imi place cum arata O4, nu-mi spune nimic. Superb mi se pare prea scumpa pentru ce am eu nevoie, in vacante merg cu avionul, iar prin Romania pot face 1000 d ekm si cu asta. Astept O5.
-
Bun, deci 6-7k erau costurile in medie la ani, nu "doar servisarea, fara sa se strice nimic". Eu credeam ca strict ce se face in planul de servis la revizia majora e atat.
-
Si eu am avut aceeasi problema in trecut dar pana la viteze de aproximativ 60 km\h. La mine s-a dovedit ca erau jantele strambe. S-a rezolvat dupa ce au fost indreptate. Nu stiu daca se aplica si la tine, dar merita verificat.
-
Eu mi-am facut damblaua , urmatoarea mea masina va avea motor de 2.0 si cel mai probabil nu va mai fi nici premium Deci nu va fi Phaeton asa ca raman cititor fidel pe acest topic
-
doar din prisma faptului ca DSG-ul are 96 kg fata de cutia manuala care avea 36kg In rest, niste suruburi de la planetare, o mufa la cutie, 2 suporti, electromotor si suruburile spre bloc. Si cam aia e... vine tot jos. Cand am schimbat acum ceva km am pus Sachs. Nici eu nu stiu ce sa mai pun la Volant, mai ales ca Sachs si Luk sunt aceeasi firma acum, difera ambalajul.... In alta ordine de idei, am o vibratie la roti de care nu reusesc sa scap. Culmea, uneori apare, alteori nu. Asa a fost din totdeauna. Si cu cutia manuala aveam asta uneori. Azi dimineata am mers pe Autostrada cu viteza maxima legala. nici o vibratie. Ieri cand am mers acasa, la 120 kmph vibra volanul. Cand vibreaza volanul vibreaza indiferent ca accelerez sau franez. Pe acelasi sector de drum, uneori vibreaza alteori nu. 1. Cand am pus discurile acum 2 ani, am pus rulmenti noi, SKF. 2. Nu am joc in bielete/ pivoti, capete de bara. 3. Planetarele, intregi, sunt noi, luate anul trecut. stg + dr. 4. Uneori face si uneori nu. Spanac... Daca ar trebui sa merg pana in Germania si sa o alerg pe Autobahn, mi-ar fi frica sa depasesc 130 kmph. (nu e cazul acum...dar na).
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
mapacarparts a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
WV2ZZZ7HZ5H085509.pdf -
@marius1982.11 Aveau niste preturi enorme la reprezentante, mai ales cele de afara. Masina a fost servisata de multe ori in strainatate, la Porsche pentru a beneficia de garantie. Pune si drumurile, combinat, toate adunate, pe acolo era. Cam la 2-3 revizii se schimbau franele si anvelopele pe 21" cum am mai mentionat, care se duceau foarte repede, masina avand cuplu mare si fiind grea, le uza rapid. Se schimbau la fiecare revizie bujii+bobine, picau des si alea, necesita curatari de admisie, clapeta de acceleratie, mai pica un senzor, mai cate o eroare din senin pe la suspensie (senzori de nivel), mai cate un furtun, mai o incarcare freon, brate, bucse, role, curele, pompa de apa, motorasul de la haionul electric+manopere, diagnoze, softari, updateuri, am pus si eu un pret standard mediu estimativ, de multe ori costau mai mult. Intre schimburile de ulei ii mai faceam o revizie din mers, consuma cate un litru la 2-3 mii de km, problema stiuta si de Porsche, pe toate forumurile de p-afara se plangeau de asta, dar producatorul zicea ca e normal, toate le-am considerat consumabile si costuri de mentenanta, a fost o masina complexa si super performanta. Nu m-a lasat niciodata "in drum". Din moment ce a depasit 300 000 km in 10 ani, n-as zice ca a stat in garaj. N-am mai calculat tonele de benzina arse separat, necesita benzina de 100 premium. In fine, e de domeniul trecutului masina aia, sa revenim la ursul 🐻 nostru, Baloo. 🤗
-
10k pe an pe impozit, rca,casco si benzina mi se pare puțin pt o masina de 150k cu motor de 4.8. Statea doar in garaj . Sau poate ai prins ceva casco ieftin. In schimb pe ce sa dai 6-7k pe servis? Ce intra acolo in afara de niste uleiuri, 8 bujii, filtre si lichid de frana si un test pe stand?
-
Nu dau intenționat, cand dau sa răspund apare căsuța, ca si cum ar fi corupt fișierul
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
atti206 a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Salutare , o decodare daca se poate pentru urmatorul VIN : WV2ZZZ7HZ5H085509 Multumesc - Ieri
-
Ce înseamnă brick-uit? Nu mai da quote postarii anterioare, nu este necesar.
-
Inainte de resoftare masina pornea fără probleme nu au fost probleme am verificat siguranțele din bord si de lângă baterie sunt bune pini nu sunt oxidati, releul respectiv nu știu unde se afla ca sa-l verific, de prajit nu cred ca este cazul softul a fost facut la tuner cunoscut nu colt de bloc, mi sa mai zis ca ar putea fi brick-uit si sa reincarc de pe banc mapa trimisa de el.
-
Daca nu se conecteaza vcds si nu ai probleme elctrice la masina (presupun ca nu din moment ce inainte de resoftare functiona corect) atunci ECU este defect. Ma gandesc ca indiferent de mapele puse vcds trebuia sa se conecteze. In toate situațiile de imposibilitate a conectarii vcds la ECU pe care le-am întâlnit cauze au fost două: lipsa alimentare ECU (din diverse motive: siguranta arsa, probleme cablaj, lagatura la caroserie oxidata, releu defect, pini ECU sau mufa oxidați) sau ECU prajit. Nu exclud alte cauze, dar astea le-am intalnit. Dupa resoftare făcută aiurea au fost cazuri ca mergea masina aiurea, dar nu imi amintesc de niciunul sa nu sa poata conecta testerul. O modalitate simpla ar fi sa pui un ECU de la o masina cu acelasi cod motor (fara sa il clonezi). Dacă se conectează vcds si masina porneste pentru o secunda apoi se opreste atunci este clar ca problema este la ECU
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
pronet a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Salutare, Se poate va rog o decodare pentru WVGZZZ5NZJW924104. Multumesc anticipat.