Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 9 zile.
- Ultima oră
-
Bună ziua. Electrovalva de pe compresor, se comanda după seria compresorului?
-
Experiențe personale & impresii după achiziție Superb 4
tavitara a postat în topic iniţiat de Luciosu din Superb 4
Am inteles , multumesc , parea un material pufos dar e panza ok -
Mașini electrice - merita sau nu?
Doc Morelli a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Nu am detalii despre profitul dealerului, dar am vazut ca alte marci (VAG, Peugeot, etc) nu au fost atat de darnice cu reducerile care sa compenseze Rabla. Anii trecuti, cand ticketul era 12.000 Euro, cu siguranta au facut profit baban cu preturi umflate artificial din pix. Eu am zis mersi ca pot sa imi vad de planurile de calatorii pe care le aveam facute din Martie, cand am comandat EV-ul, vazand ca ticketul se anuntase la 7500 Euro. Altfel, fara acest discount nesperat, renuntam la masina, mai ales ca primeam avansul inapoi. Per total o experienta fff placuta pana acum cu Hyundai. Nu ma asteptam, sincer. - Astăzi
-
Scurta notita in jurnalul de bord: 89.900km, 07.07.2025 Schimb de ulei, OEM VW ca si pana acum, bujii NGK Laser Platinum, filtru ulei Mann, filtru aer Mann, polen carbon activ Bosch. Pregatita de Grecia. 🥰
-
Nasol pentru baterie, în acest caz. Deci, cum zic bătrânii, „Rău cu rău, dar mai rău fără rău!” Așadar, cu încărcare monitorizată, dar fără start-stop.
-
Experiențe personale & impresii după achiziție Superb 4
tetea a postat în topic iniţiat de Luciosu din Superb 4
Este tapițeria de bază pentru echiparea Essence și Selection. Vezi în acest video cum arată: -
Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR
vp44 a postat în topic iniţiat de hallucinogen din TDi Forum
O pompa se poate strica din multe motive,si aproape mereu strica si injectoarele.Toate pompele au in interior componente asemanatoare ca functiune si uneori ca forma cu valvele motorului ,ori sint arcuri,si bile,iar in momentul in care prind mizerie pe zona de etansare,incep sa lucreze prost,Mai putina presiune poate afecta si injectoarele,lucrind in gol,ceea ce poate duce la o uzare prematura a pieselor in miscare. - Ieri
-
Dupa multe cautari cred ca am ajuns la o concluzie, urmează să vedem daca e ok, poate ma ajuta cineva înainte de a ma apuca de teste. Cum am zis eu am Golf 5 din 2005 fără încălzire, pana in 2006 sunt doua module sub fiecare scaun, etc... Am montat interior de B7 2012 cu un singur modul. Aveam Climatic simplu, fără încălzire, pe lângă asta arata urat de tot si cum nu am vrut sa fac retrofit la climationic, doar pentru aspect ma interesa, am montat un panou de clima de tip Climatic de Golf 6,care a mers plug and play, singurul dezavantaj e ca nu poti redirecționa aerul fiind manual la Golf 5 si la Golf 6 cu motoraș V71, urmează sa rezolv si asta. Acum panoul de climă si scaunele sunt sin același film, in principiu același wiring. Am găsit pe internet o schema care conține exact ce fire am eu in mufa t10c(mai puțin cele de reglaje electrice). Singurul lucru diferit la mine e ca e vorba de panou Climatic iar in schema de panou climatronic, însă am găsit pinii aferenti si la climatic, e vorba de pinii 10,11,12 respectiv 12,13 15 la climatic. Dacă conectez totul ca in schemă si apoi activez heated seats in VCDS ar trebui sa funcționeaze? Mulțumesc!
-
Si cum te-ai gandit sa montezi spira 5k0...AL pe Golf 5. Nu prea se potriveste...fizic. Si manetele sunt diferite. Ce faci cu G85? Sunt multe hopuri aici..
-
Experiențe personale & impresii după achiziție Superb 4
tavitara a postat în topic iniţiat de Luciosu din Superb 4
Salut Nu inteleg bine din imagini - cotierele , lateralele la consuma centrala , scaunele , usile si zona aia de pe bord sunt toate din materialul ala gri care seamana cu postavul ? Ce material este si cum se numeste optiunea asta cu material de acest gen peste tot ? Nu am mai vazut pana acum asa cotiere la o masina moderna -
Sarutmana mult si mie imi place sirocco dar dupa 4 ani si nevoia de o masina de frecus benzinar/hibrid ma vad nevoit sa renunt la ea. Dupa renuntarea la rabla electric mai exact Kona ma voi reorienta catre ceva sh, chr sau lexus ux250 iar in bugetul de la kona electric cu toate rablele(23-24k) pot lua doar ceva sh cu km foarte putini. Am fost si am vazut si chr 2022 si lexus, mai ok la interior ux, materiale mai bune dar mai deficitar la capitolul spatiu fata de chr. Partea tehnica este similara 2.0 hibrid in jur de 180cp. Nu vreau phev, m-as fi incadrat la un golf gte sh tot asa cu km putin de pe la weltauto, sotia vrea masina mai inalta putin si sincer garantia de 10 ani pe hibrid sau 200000km la toyota plus fiabilitatea in general ma fac sa ma duc catre zona asta. De la prima masina care a fost tot din grupul vag si anume seat in 2008, anul asta se pare ca parasim barca vag si voi ramane doar cu vechitura tot nemteasca pentru week si o masina de zi cu zi normala adica fara arcuri, fara distantieri, cu jante mai mici, nu cu talon de 35, varsta isi spune cuvantul🤣, glumesc.
-
nu o sa mai fie monitorizata si nu o sa mai fie incarcata cum trebuie.
-
Si am un chr, dar modelul precedent. Cu jante negre care nu imi plac:)). Imi plac cele diamond cut, cum sunt santa monica pe mk4 sau orice gti mai nou. Cel curent arata mai premium in interior. Phev e idal dc stai la casa/panouri si faci preponderent km in oras. Fain "sirocou", vazusem recent un film pe yt cu o tanti ce si-a tras un Bolf alh si avea si un "sirocou", asa spunea ea vipergrün intotdeauna ma face sa intorc privirea.
-
Acolo poate sa mai fie si din alte considerente......mastic mai putin la montaj Patit la alte masini, ba mai era si inestetic, vizibil intr o parte sub linia caroseriei, in alta parte la nivel In cativa ani la acele masini am avut probleme cu infiltratiile Iar faptul ca un parbriz original 2025 e mai subtire ca unul original 2018 .tot ce e posibil
-
Pai daca ti-au dat 6k ce rabla mai trebuie ? Sau nu-mi spune ca macar 1 cumparator de electric se impiedica de 2 rable prin curte si pleaca dupa masina noua. Era o afacere doar pt ei.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
Doc Morelli a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Pentru ca importatorul Hyundai a facut reduceri destul de OK (intre 4500 si 6000 Euro, in functie de valoarea auto) pentru masinile comandate si ajunse in vama, am profitat de ocazie si am acceptat deja oferta lor, decat sa mai astept dupa o ipotetica Rabla. Din ce am discutat cu ei, au fost destui care au acceptat sa cumpere fara Rabla iar cei ce au renuntat, au primit avansul inapoi. -
Se observa la marginea dintre plafon si parbriz si chiar la observatul direct. Sper sa mi se para dar nu cred...
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
mapacarparts a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
WAUZZZ4M7MD024399.pdf -
Vă salut! Am o întrebare tehnică la voi: ce se întâmplă pe termen lung, dacă scot de la borna de minus a bateriei, conectorul acela care este responsabil de managementul încărcării acumulatorului?
-
Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc
halamadrid a postat în topic iniţiat de mmneg din Tehnic
Daca SS functioneaza, inca mai duce acumulatorul, mai ales ca nu e sezonul rece. Asta e primul semn ca te lasa. Eu dezactivez SS cand urc in masina, dar periodic fac o proba sa vad ce mai zice bateria, are 6 ani a mea. Au fost darnici cu Banner de 68Ah, la 2 ani distanta au decis ca ajung 59Ah (Varta EFB) pe 1.5 tsi.😀 -
Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc
bokkkdan a postat în topic iniţiat de mmneg din Tehnic
Am o Octavia 3 FL, care a implinit 8 ani. Ca si rulaj, in medie 10 mii de km pe an. Bateria de pe ea e cea originala, un Banner EFB de 69 Ah. Pana acum nu am avut nicio problema cu ea, dar nu as vrea sa raman cu masina in camp. Ar trebui sa o inlocuiesc? Am citit pe diverse site-uri de specialitate care sustin ca un acumulator tine 4-6 ani, al meu are deja 8. Multumesc. -
Dar grosimea cum ai masurat o, ca sa vezi ca difera? nu, nu vreau glume de la colegi😄
-
Astăzi am incercat sa i fac un joc din furtune, din șuruburile tubulaturii de plastic nu prea sunt șanse.Cred că furtunele nu au fost puse cum trebuie, și s au deformat, in special cel care vine tras pe clapeta.Masina a fost la mecanic, baia a fost reetansata, dar tot așa au fost remontate furtunele și tubulatura.Sunt curios daca se mai freaca de baie, deja m am plictisit sa demontez scutul de 3 ori pe săptămână.
-
Chiar daca e pe CASCO poti cere factura la dealer si compari codul de pe factura cu codul de echipare originala.
-
Pe 5 iulie expira itp-ul asa ca pe data de 2 ne-am prezentat la control. All good cu masinuta, totul ok si pe dedesubt, km au ajuns la 230.000 doar 9500 de km de la ultimul itp de anul trecut. Anul asta va fi schimbata cu ceva hibrid de la japonezi, cum programul rabla a picat si apucasem sa semnez contract pentru kona electric dar a fost o treaba de 2 zile pana l-au anulat si nu platisem inca avansul pentru ca aveam un feeling asa ca ma voi reprofila catre chr sau ux cu motorizarea de 2l. Imi pare rau de ea cumva ca imi place maxim, am facut-o sa arate fix cum am gandit in ziua in care am luat-o dar imi trebuie o masina sa mearga si sotia cu ea, de frecat zi de zi si pe benzina. Iarna nici nu imi venea sa o scot pe distantele scurte pe care le fac zi de zi iar de anul trecut am o masinuta mai veche de weekend si nu are sens sa o tin degeaba.