Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 2 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. EEXCALADE

    The Electric Revolution – Al Bundy’s ID.3 1st PRO PLUS

    Nesemnificativa ca si cost/inlocuire
  3. Astăzi
  4. Al Bundy

    The Electric Revolution – Al Bundy’s ID.3 1st PRO PLUS

    Vorbim de bateria de back-up din Telematics, folosita se SOS. si inainte de update era la 84
  5. adrian001

    The Electric Revolution – Al Bundy’s ID.3 1st PRO PLUS

    Doar ca e aia e bateria de backup de la modulul SOS 😀
  6. spido

    Retrofit maxidot touran

    Pui ceasuri maxidot rosii,asa cum ai acum sau faci retrofit la cele cu display alb/negru daca pompa ta Abs suporta.
  7. sasalucy

    Retrofit maxidot touran

    Salutare Vreau sa fac un retofit la al meu Touran 2.0 BMM 2009 final ..sa schimb ceasurile care sunt minidot....in maxidot ...am făcut asta și la golf 5 și e ok . Vreau să știu cine are habar de compatibilitate . Ceasurile mele au cod 1T0 920 864 A Ce cod sa ii pun ...eu caut ceasuri sa fie apropiate că an 2009-2010 Mulțumesc
  8. EEXCALADE

    The Electric Revolution – Al Bundy’s ID.3 1st PRO PLUS

    SOH la 64 % nu e cam putin ? Procentul asta mic ar trebui sa afecteze mult autonomia . Sau e ca la iphone ,dupa update nu mai tine baterie si asa te “forteaza” sa iei noul model
  9. CristiALF

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Iar avem "teoria" ca in SUV esti sigur, dar intr-o ..berlina nu ? Va reamintesc ca intotdeauna va conta cum si de cine te izbesti...au patit-o ei si soferii cu TIR-ul, ca deh...ghinion, s-au lovit cu alt..TIR. Nu sunt de acord nici cu panica la foc pentru electrice. Sunt de acord insa ca la multe din ele au aceste tampenii de manere la usi care pot fi problematice in caz de accident in general. In lumea asta iau foc mult mai multe masini ICE decat electrice (este adevarat, inca sunt mult mai multe pe strazi), acest subiect mi se pare unul manipulator (dar rau de tot !). Am avut Oltcit, mi-a luat foc in timp ce conduceam, n-am patit nimic, nu a fost nicio tragedie (in afara de cea ..financiara la vremea respectiva). Revenind on topic, ieri am mers si cu BYD Seal, varianta cea mai cea. Am ramas impresionat de cum merge masina, cumva mi-a confirmat asteptarile. Si nu ma refer aici ca e racheta, ci prin faptul ca este rafinata si confortabila. Nu am condus inca un Model 3, deci nu pot sa fac o comparatie directa. Dar imi vine foarte greu sa cred ca M3 (chiar si varianta actuala) ar fi la fel de confortabila si rafinata (nu sportiva) pe partea de directie, sau ca in interiorul Teslei te simti mai confortabil decat in acest Seal. De asemenea, este foarte silentioasa, este placuta si linistita la condus (contrar sutelor de cai pe care ii are). Franele sunt un pic cam sensibile pentru gustul meu, am simtit asta imediat cum am plecat cu ea de pe loc, dar m-am adaptat foarte repede. Cumva esti tot timpul constient, simti ca este o masina grea (pentru ca ..este), dar fiind rafinata, uiti usor usor acest aspect. Evident, nu am rupt franele in mod repetat la 130 sa vad ce poate, am mers si normal, si mai alert, m-a interesat zgomotul la viteza de A gen (ca la mers normal de oras aproape toate electricele sunt silentioase) si am fost impresionat. Spatiu suficient in spate, se sta bine pe bancheta (ai si ceva suport sub coapse, bancheta nu este atat de joasa). Portbagajul...ihh...aici nu prea straluceste cand te gandesti ca e totusi o berlina maricica, cred ca M3 are sensibil mai mult spatiu in portbagaj. Despre consum nu prea pot sa zic ceva relevant, cand am luat masina avea media pe ultimii 50 Km/h cam de toti caii adica 29.5 gen, iar eu dupa un mers de vreo..10 Km probabil, am lasat-o cu vreo 28. Despre dotari nu am ce sa spun, are toate nebuniile, head-up-ul este super - una din optiunile pe care as pune-o si eu maine pe masina mea daca s-ar putea.. Ca si minus-uri, am vazut pe undeva pentru ca eu nu am testat, ar fi puterea de incarcare relativ limitata la max 150 kWh (eu nu il consider mare minus, dar cand compari cu altii, este..) si aparent cica in navigatia masinii nu iti calculeaza ruta tinand cont de statiile de incarcare (asta este un mare neajuns cred eu, ba mai mult mi se pare o idiotenie). Cred ca un alt (mare!) minus, ca la toate BYD-urile de altfel, partea de lipsa one pedal drive si customizare limitata a franarii regenerative. Si bineinteles trip-ul pe ultimii 50 Km, un "feature" (mizerie!) pe toate BYD-urile. Ca si preturi, tinand cont ca au niste campanii in prezent, parca iei modelul asta pe la 45-46k, adica este sub Tesla M3 AWD. Pentru mine oricum sunt foarte multi bani de dat pe o masina, dar..astea sunt preturile in ultimii ani. Concluzia: mi-a placut masina, este confortabila, rafinata, cu un interior super calitativ zic eu, peste multi producatori europeni as zice. Este masina perfecta? Doesn't exist!, cred ca niste modificari de soft ar putea imbunatati cateva aspecte. Mi-as lua una ? Nu stiu, nu am condus o Tesla pana acum si nu as fi dispus sa dau atatia bani pe o masina in prezent. M-ar putea tenta una in viitor la SH ? Este posibil. Dar la Sh exista si Model 3, sunt multe optiuni, asa ca este irelevant momentan. Un aspect amuzant insa - cand vine vorba de electrice, cumva gandul mereu imi zboara la Inster care mi-a ramas la suflet. Vorbim insa de alta categorie de pret, buburuzele astea toate au cate ceva de partea lor (Surf, R5, Puma Gen-E).
  10. Al Bundy

    The Electric Revolution – Al Bundy’s ID.3 1st PRO PLUS

    Mi-am luat inima in dinti si am facut update la 3.8.1 OTA deoarece trebuie sa fac si 3.8.2 OTW pentru a rezolva problema cu scaderea puterii de incarcare. 2 ore a durat, totul a fost ok, doar ca dupa update nu am mai avut 4G. S-a remediat de la sine dupa 24 ore. Nu am avut probleme cu sistemul SOS deoarece modulul a fost schimbat acum 2 ani. Oricum SOH a scăzut de la 84 la 64 după update.
  11. tavitara

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Trebuie sa faci ce poti , nu ce nu poti , asta ca principiu Educatia nu este posibila , a se vedea ultimii 2000 de ani pe aceste meleaguri , daca cineva considera altfel se poate numi optimist , nu realist
  12. dumi_DC

    2021 Cupra ATECA 300

    Salutare, revin cu un update, am ajuns la 74.000km... Am schimbat intre timp radiatorul, tot scadea nivelul antigelului si se pare ca nu era pompa de vina. Era o microfisura la radiator. La ultima revizie am schimbat si bateria, era pe moarte. Mai ales ca vine frigul acum, sigur imi facea o mare surpriza. Am mai schimbat si bucsele si bratele inferioare spate. Nu aveam zgomote suspecte, dar se pare ca erau crapate bucsele. In rest...apa, paie si bataie :))) A se traduce benzina si ocazional talpa! Am folosit si carligul, chiar daca are 300Cp se simte in mers ca trage ceva dupa ea. La drum lung cu atelajul dupa mine consumul este de cca 9-9.3 la mers regulamentar. Un diesel ar fi mai potrivit pentru aplicatia asta.
  13. Gabriel*77

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    @Spyddy1 De ce ai schimbat camera?
  14. cristi511

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Pana atunci, (daca as putea) as alege oricand un gls/x7/q7 etc pentru mine si familia mea. Nu pentru ca ma supara banii sau ca vreau sa epatez ci fix pt ca vreau sa imi dau cele mai mari sanse in caz de Doamne-Fereste. Educația aia de care vorbesti e "urgenta" da, dar se face pe TikTok momentan asa ca mersi dar nu mersi. Cat priveste salvatul planetei, evident ca gls-ul ar fi sh deci "economie circulara". De bevuri, avem.suficiente exemple cand in caz de buf, iau foc. Las la latitudinea fiecaruia sa traga propriile concluzii.
  15. gyo80ag

    AC/Climatronic - probleme

    La rubrica curent si specified curent se observă cum lucrează, pare problema de servomotoras defect, valoarea trebuie să scadă sau sa crească progresiv cu temperatura setată din panoul climatic.
  16. razvancc

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Hai ca mai e putin pana la urmatorul nivel: blindate , cat mai mari si cat mai grele. Un TAB ar fi perfect, incape toata familia, esti in siguranta in trafic, mergi pe unde vrei. A si sa nu uitam, salvam planeta, deci sa fie electrice. Nu educam soferii pentru un trafic civilizat, ci cumparam monstri
  17. cgabriel24

    AC/Climatronic - probleme

    Nu imi dau seama daca sunt ok. Am facut poza in functie de temperatura setata.
  18. tavitara

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Eu prima data am trecut la SUV de nevoie , drumul de 1 km pana la casa mea de la tara era neasfaltat desi trecusera 6 ani de la aprobarea asfaltarii , in general ma chinuiam pana ajungeam sus si frecvent veneam pe drum cu lopata sa imi fac poteci pe unde sa pun rotile Ma rog , la cativa ani , dupa ce l-a luat DNA-ul in vizor pe primar in 3 luni era asfaltat dar pozitia inalta la volan , vizibilitatea excelenta si faptul ca am probleme cu spatele m-au facut sa nu imi mai doresc sa trec la berlina Desi pare curios pentru unii de ce vor oamenii SUV nimeni din familie nu ar mai vrea sa mearga cu berlina
  19. djkoss86

    Volkswagen Golf 7 1.0 TSI/ 110 CP

    Salutari. Intrucat ai cel mai activ topic de pe aici am decis sa te intreb poate cunosti problema de care sufera si Golful meu - tot cu 1.0 tsi. 115 cai 2019 cu care merge si sotia si eu prin oras. La plecarea de pe loc mai exact - are o trepidatie in pedala de ambreiaj cand pleci cu a1-a si patinezi ambreiajul ca sa prinda tractiune si un mers smucit 1-2 si pe revenire (retrogradare) are o smuceala - dai drumul la ambreiaj si pe ultima parte din cursa pedalei cupleaza brusch dintr-o data. In rest, intra ok in toate vitezele, nu agata nu nimic. E posibil sa fie ambreiajul sau tampoanele de la motor ? Masina are 30 mi km. Multumesc mult
  20. Emy D

    Mașini electrice - merita sau nu?

    + lipsa infrastructurii, multi idioti la volan, etc, ceea ce te face mai putin vulnerabil intr-un SUV comparativ cu o masina mica.
  21. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    In Ro ,drumurile varza sunt un motiv suficient .
  22. dercos

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Este un argument pentru posibilii cumparatori. Eu nu inteleg de ce un Volvo ar trebui sa aiba 600CP, dar nu inteleg nici de ce ar cumpara cineva un SUV. Cu toate acestea SUV/crossover-urile au luat mintile cumparatorilor, care acum nu mai pot trai fara ele. Ceea ce e ridicol, evident, insa piata auto nu urmeaza neaparat o logica. O logica a profitului exista, insa. SUV/crossover genereaza un pret mai mare, si indirect un profit mai mare decat un hatch. Producatorii transforma asta in statut. Pe undeva fac acelasi lucru cu electricele si iti vand un VOLVO de 400-600CP, o ineptie, dat fiind publicul tinta, adica familii de clasa medie, corporatisti, cu copii.
  23. tavitara

    Cutie De Viteze Automata - Probleme & Intretinere (Touareg 7P)

    Am franat violent ptr ca venea ala de sus spre giratoriu foarte tare si mi-am dat seama ca nu se va opri Habar nu am ce am facut apoi ca eram nervos , nici nu mai stiu daca eram pe S sau pe D , merg in general pe S ca nu mai aud corul de greieri , dar in principiu de la Lazaret la Boita o las pe D sa pluteasca cand e liber iar cand ma apropi de giratoriu sa urc spre autostrada o pun iar pe S Acum chiar nu imi mai amintesc
  24. jangabrieldrind

    Regenerare DPF - prea des

    Salutare băieți! Dețin un vw pasat b8 -2.0 dsg, cod motor clrb, 250.000 km Am citit cu atenție tot ce ați scris Am următoarea problemă Regenerări prea dese oraș 40-50 km, Menționez că nu am și nici nu am avut vreun martor aprins in bord Am curățat filtrul la Odorheiu Secuiesc,era 69% colmatat, am resetat, am schimbat senzorii presiune diferențială si degeaba Am observat pe tester că un senzor de temperatură gaze EGT 2 , cel de pe PDF căci sunt doi , are valoarea 2.222°C, deci nu-i o valoare normală, iar acest senzor știu că influențează regenerările dese, eu nu opresc mașina niciodată când își face regenerarea! Am comandat azi unul pe origine Cod 04L906088BL Îl voi schimba și pe acesta Sper că mă poate sfătui cineva ce-i de făcut
  25. marius1982.11

    Cutie De Viteze Automata - Probleme & Intretinere (Touareg 7P)

    Bug, poate ai franat prea rapid si pana s-a scarpinat ea..
  26. tavitara

    Cutie De Viteze Automata - Probleme & Intretinere (Touareg 7P)

    Sa monitorizez si daca pe viitor mai exista ceva semanator sa schimb uleiul in cutie iar ?
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!