Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. EEXCALADE

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    In cazul de mai sus 2T nu ajuta cu nimic ,uleiul nu se amesteca cu apa .
  3. Xman_ghio

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Ne si traduci? Ca rugina aia nu e datorata neutilizarii uleiului 2T, ci datorita apei. Deci s-a alimentat cu carburant prost, sau s-a mers mult pe rezervol gol si s-a adunat apa/mizerie in rezervor. de asemenea: uleiul 2T distruge DPF, nu? Adica asiguri o ungere buna a CP4, dar distrugi DPF. Asa cum spune @EEXCALADE: identifica cauza, elimina cauza si alimenteaza cand si cu ce trebuie.
  4. joeperry

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    TMBAA8NX1SM020873.pdf
  5. atti206

    Problema senzori parcare spate T5 Multivan

    Salut , daca bara este originala OE atunci trebuie sa ai niste cerculete unde vine lipit suportul la senzori , trebuie sa fi atent ca abia se vede
  6. moreinffo

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Multumesc pentru raspuns. Eu o tin pe MOL EVO, insa faza cu ulei 2T este valabila? sau e doar mit? ca nu as vrea s-o dau in altele...
  7. FeriM

    Filtru diesel de particule - DPF

    Daca prin "mileage regeneration" te referi la nr de km de la ultima regenerare, e destul e simplu, si raspunsul e da. Intr-un scenariu in care mergi bara la bara si poate mai stai si o ora pe loc, cu motorul pornit, va iesi o valoare mica, pentru ca numarul de km parcursi efectiv va fi mic. Intr-un scenariu in care totusi te misti (fie oras, fie in afara), iese o valoare mai mare, parcurgi mai multi km. In plus: a) Daca mergi mult si in afara si se face regenerare pasiva (nu am masurat, doar banuiesc), ar putea sa scada niste valori de incarcare cu soot si ca urmare sa se declanseze mai tarziu urmatoarea regenerare, deci ai parcurge si mai multi km intre regenerarile active. Regenerarea activa se declanseaza insa si pe baza altor parametri, asa ca nu poate fi o corelatie perfecta aici chiar daca banuiala e corecta. b) Am explicat inainte si o situatie neintuitiva, dar care scriptic creste numarul de km parcursi de la ultima regenerare, pentru ca nu se contorizeaza regenerarile partiale (adica incercate dar nefinalizate), dar care de asemenea scad valorile de incarcare cu soot si oricum mai amana un pic momentul cand se finalizeaza complet o regenerare. Exemplu masurat: regenerare la aprox 110km urmata de o noua regenerare la aprox 330km (declansata e drept la aprox 250km, dar nefinalizata si reluata). In cazul al doilea n-am rulat deloc motorul pe loc si am mers prin oras la ore cu trafic mai redus. Oricum, eu cred ca de masina ar trebui sa te folosesti, nu sa iti planifici viata in functie de ea, ca "sa isi faca regenerarea". [E programata sa reincerce. Cand totusi ai martor dpf aprins, e bine sa o scoti la plimbare. Altfel algoritmul va calcula/masura ca se acumuleaza tot mai multa funingine (soot), iar peste un anumit nivel nu va mai permite declansarea regenerarii din cauza riscului de a incendia masina sau deteriora componentele ca umare a caldurii degajate de arderea funinginii (care e posibil sa existe la nivelurile estimate). Sunt prevazute intervale destul de mari sa nu se ajunga acolo, cu o minima atentie. Chiar si in cazul acesta se poate forta o regenerare (care poate si sa iasa bine) prin suprascrierea masurilor de siguranta, dar cu riscurile aferente. Iar martorul dpf aprins in mod inexplicabil sau care nu se stinge ar necesita investigatii.]
  8. Ieri
  9. tavitara

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Ok , multumesc , trec si eu pe Maxx
  10. EEXCALADE

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Da,asigura o ungere mai buna . Are HFRR mai bun (testul care spune cât de bine unge motorina) HFRR (High Frequency Reciprocating Rig) este cel mai important parametru pentru durata de viață a pompei CR
  11. Xman_ghio

    Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc

    Codarea are sens pentru ca "ii spune" masinii ca ai o baterie noua. Asta inseamna ca se reseteaza tiparele de incarcare anterioare si trateaza bateria ca una noua, va invata noua baterie si adapteaza incarcarea la ea. Daca nu faci codarea va stii doar ca este tot bateria veche, cu problemele ei (voltaj.amperaj vechi si degradat, etc) si va distruge bateria noua mult mai rapid.
  12. tavitara

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Eu pun normala la a mea tot de la OMV Exista vreun avantaj la o masina mai veche cum e a mea sa pun Maxx Motion ?
  13. EEXCALADE

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    1.6 nu ,extrem de rar . Petrom ,Rompetrol ,Omv ,statii mari . Eu pun de la omv , doar maxxmotion
  14. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    Sa spalam ursu' la ceas de seara:
  15. skipper10

    Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc

    @CristiALF M-am gandit ca nu fac eu ceva cum trebuie sau le-am nimerit mai vechi. Codarea BMS are vreun efect benefic? De fiecare data cand le-am schimbat nu a fost recodat BMS pentru ca incarcarea era ok. Si cu toate astea, bateriile AGM nu s-ar presupune ca sunt mai performante decat bateriile non-AGM? Am cunostinte cu masini cu baterii non-AGM cu 4-5 ani de folosinta si nu dau semne de oboseala.
  16. Xman_ghio

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    @EEXCALADEin ce sens depinde de combustibil? Ce recomandare ai avea de conbustibil in RO pentru a evita pilitura? Motoarela 1.6 DGDA sunt predispuse la pilitura? Merci!
  17. tyty25

    Problema senzori parcare spate T5 Multivan

    Multumesc frumos, da mar ajuta foarte mult,cel putin sa am o ideie cum ar veni,o sa pun un laser sa am cel putin o linie dreapta,la golf 6 avea in spate la bara semne viziblie,o sa demontez iar bara si am sa ma uit mai bine,poate semnele nu sunt asa accentuate ca la golf
  18. Moog

    Service-uri in Cluj-Napoca

    O recomandare pt rezolvare broasca usa fata care nu se mai inchide la o Jetta 2010? Din ce stiu ori fire in stalp ori broasca... E pentru un VAG din Cluj... Multumesc anticipat...
  19. spido

    Keyless access Golf VI / Jetta

    Ar trebui resincronizata cheia. Nu vad ptr ce am continua discutia in acest topic dedicat keyless...
  20. yo3icw

    Galerie admisie

    Chiar nimeni?
  21. albinaru

    Filtru diesel de particule - DPF

    Va salut ! Va doresc un sincer "La multi ani " Am inteles ca teoretic, valoare "mileage regeneration" se poate determina sa creasca (schimbare stil de condus, reducere consum ulei , etc). Practic, poate spune cinaeva dintre noi ca a reusit ?
  22. Bounce

    Keyless access Golf VI / Jetta

    Imi cer scuze de intarziere! Am gasit asa: 1 cod gasit 9456681 - Cheie B104C 29 [008] - semnal neplauzibil intermitent - Confirmat Testat de la stergere de memorie Stare defect 00000001 Prioritate defect 6 Frecventa defect 1 Adaug ca masina porneste fara probleme chiar daca apare in bord mesajul "key not found" apas OK pe volan si dispare Bateria din cheie este noua, schimbata de ~ 1 luna An nou fericit va doresc cu impliniri!!!
  23. EEXCALADE

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Nu e o normalitate sa faca span. Totul depinde de combustibil . Poate face span la 30.000 km sau poate depasi 500.000 fara sa faca.
  24. moreinffo

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Salutare! Detin o Octavia 3 cu motor 1.6TDI, cod DYYA. o pornire din 20 este mai lunga; aveti idee cam pe la ce rulaj isi face aparitia faimoasa pilitura? a mea are 48000km si service la mai putin de 10000km fiecare. Ma gandeam ca poate s-a slabit bateria, dar citind pe-aici ti se face paru' maciuca legat de pilitura din pompa de injectie. Multumesc
  25. a_andrei

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    Acum sa speri sa fie ok si sa nu fie problema mecatronicul. Asa am schimbat si eu calculatorul de 2 ori si degeaba, dupa un timp reapareau erorile. Pana n-am schimbat mecatronicul nu s-a rezolvat.
  26. dydu_kuf

    Problema senzori parcare spate T5 Multivan

    Pot masura la T5.2 daca crezi ca te ajuta.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!