Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 697 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @cristi511De asta cei care au Bentley nu sunt interesati de devalorizare si cei care au Phaeton (in afara Romaniei) nu sunt interesati de pretul taxelor, consumului sau a intretinerii! 🤗
  3. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @tavitaraAm condus 7L cand a aparut, "pe vremea aia", tot din experienta vorbesc, acum ca am Phaeton iti zic ca n-are nici o treaba, vorba aia, "seamana, da nu rasare!" 😄 Materialele folosite in Touareg sunt mult sub, plastic la greu, "ieftinake" comparativ, pe bord, pe usi, pielea n-are nici o treaba, (in Phaeton se foloseste aceeasi piele folosita si pe Bentley) nici pe scaune, nici pe volan, trimurile sunt superioare in Phaeton, indiferent ca alegi piano black sau lemn, geamurile sunt duble, sunt multe detalii pe care le poti cauta online, ceasurile "seamana", in schimb la Touareg au un "paravan" de plastic, la Phaeton sunt incastrate individual in sticla (saphir) zic unii si difera, chiar daca "arata la fel", cu rame de metal, geamuri duble pe Phaeton (pe Cayenne stiu ca aveam) inca un detaliu pentru insonorizare, scaune ventilate, pe Touareg nu cred ca exista aceste "detalii", bine ele sunt mult mai multe....etc etc etc etc etc etc! Adica intelegi de ce au vrut sa fie la superlativ! Butoane, (sisteme de infotainment) e de inteles ca sunt similare! Am urcat in Lamborghini Aventador la un client si avea aceleasi semnalizator si butoane, identice cu cele de pe Phaeton, sunt identice si pe BENTLEY, mnah, grupul VAG! 😁 Touareg 7L: Phaeton:
  4. cristi511

    BENTLEY "de saraki"

    @corad0 cei care au veyron sau bani de el NU stiu cum arata b5-ul. Asa ca da, nu ii doare capu de vreo asemanare. :)))) Pe principiul asta si eu seman cu Bezos. Amandoi mergem in picioare.
  5. tavitara

    BENTLEY "de saraki"

    In interior Phaeton e ca 7L In final a dat de toate la toti si poate a luat de la toti cate ceva Noul Kodiaq imi place si mie , poate peste cativa ani renunt la V6 si trec la 2.0 TDI daca se dovedeste a fi cat de cat fiabila sa nu ii cada rotile pe drum pana atunci Tot va trebui sa facem ceva cu banii din firma daca ne maresc impozitele in fiecare zi
  6. Astăzi
  7. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @halamadridBine ca nu seamana cu Skoda! Glumesc, evident, imi place Skoda Superb si Kodiaq, sunt masini ok, primesti masina "multa" de banii dati, comparativ cu concurenta, acu' nah, iti asumi brandul si sigla de pe volan care este sub VW! Phaeton facelift nu prea are nici o treaba cu B 5.5, am gasit niste poze de comparatie, poate varianta NON facelift, dar cu varianta B6 care a aparut 3 ani mai tarziu (Phaeton 2002, Passat B6-2005): B6-le aduce parca ceva, din fata, sa zicem, dar a aparut 3 ani mai tarziu: Eu am considerat mereu ca Passat B7 facelift, aparut abia in 2015, deci 5 ani mai tarziu, seamana cu Phaeton care a primit al 2-lea facelift in 2010 (5 ani inaintea Passatului), repet, ceea ce spuneau si specialistii, nu doar eu! Repet, Passatul seamana cu Phaeton, nu invers! Lumea le-a asimilat, ca deh, vezi milioane de Passaturi in trafic, mai rar cate un Phaeton, mai ales cand a aparut, nu? In 2002 eu aveam 16 ani, n-am vazut nici un Phaeton pe vremea aia dar tin minte ca aveam un coleg de clasa, ta-su' actionar la Fabrica de Bere Timisoreana isi cumparase un PASSAT B5.5 pe comanda, 2.5 TDI V6, automat, faruri cu xenon, piele, trapa, etc etc! Ne-a luat de la scoala si tin minte si acum, era intuneric si avea ceasurile alea albastre cu indicatoare rosii...mi se parea SF masina la vremea aia, dar mai un PHAETON! Pe vremea aia nici Passaturi nu erau in Romania! Cred ca primul Phaeton l-am vazut pe strada dupa 10 ani! Eram vecini si mergeam des la el sa ii admir Passatul, stateam in scaunele de piele si ascultam MP3-uri de pe SD-card! Beam cate o bere si stateam "la caterinca"! Ce mai! SF! ❤️ Pretul platit pe masina aia, de noua, era o avere, in fine, omu' avea o vila care azi cred ca trece de juma' de milion$! Asta ca sa intelegeti ce insemna in Romania Passat nou in 2002, nu stiu daca a fost primul, dar oricum, printre primele! Aceeasi "problema" e si la Mercedes, C Class seamana cu S class, e strategie de marketing, ca sa vanda multe masini din gama mai ieftina! Gama de lux are "de suferit" cand vine vorba de imagine, in schimb vand masini din clasa medie de rup! Passat 2015 are stopurile cu LED, desi semnalizarile nu sunt LED, au ramas tot cu bec, astea seamana cu cele de Phaeton: Phaeton 2010 FULL LED, inclusiv semnalizari: Touareg 7P facelift a aparut in 2014 si are stopuri similare cu cele de Phaeton, semnalizarile sunt tot cu bec, la fel ca la Passat, ce sa vezi, seamana cu cele de Phaeton: Tot Touareg 2014: Le-au pus si pe EOS in 2011, tot dupa faceliftul Phaetonului, macar au updatat semnalizarile cu LED: Stopurile NFL Phaeton seamana cu cele de Veyron, Piech a creat ambele masini, a vrut sa isi lase semnatura, atat cu motorul W16 quad turbo derivat din cel W12 de pe Phaeton, suspensia pe aer, nivelul calitatii interiorului, grilele de aer din usile fata pentru ventilarea geamurilor (dezaburirea geamurilor laterale fata) scaunele ventilate, etc: Phaeton NFL: Veyron: Phaeton NFL: Veyron: Bine ca cei care isi permit Bugatti nu plang ca seamana cu Passat B5.5 : Veyron: Passat B5.5: Cred ca ma cunoasteti deja, imi place sa comentez doar din experienta sau atunci cand sunt documentat si imi pot sustine punctul de vedere! Internetul e gratis, trebuie doar sa te informezi! 🙄 Gura lumii comenteaza si va comenta oricum, indiferent de ce conduci, important e sa te simti bine TU la volanul masinii tale! Vorba aia, "Cainii latra, ursu'🐻 Baloo merge!" Unu' mai sus zicea ca Phaeton are imagine de GOLF, altul compara VW cu DACIA, hai ca nu ne mai facem bine! Nu pot decat sa rad si sa ma distrez!😄
  8. passat19tdi

    Cheie & keyless entry - Probleme & Discuții (Tiguan 5N & 5N2)

    Pentru a face un retrofit la keyless go, adica pornire la buton doar, de ce elemente am nevoie. Tiguan 5n2
  9. corad0

    Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)

    @tavitaraProgramul "Primul Tanc electric:" , nu vrem s-o suparam pe Ursula, tanc tanc, da' macar sa salvam planeta! 😄 VW a construit vehicule militare in al 2-lea Razboi Mondial, n-ar fi o noutate, vorba aia..."Banii n-au miros", o stire din martie:
  10. BeciAcustic

    Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI

    Cum nu am mai avut timp de postat pe forum au aparut "mici" schimbari: - Masina a facut 71000km - "Am famas fara spatiu pe bancheta din spate". De acum in formula completa: 2 in fata 2 in spate
  11. passat19tdi

    Retrofit Volan Multifunctional - (Tiguan 5N & 5N2)

    Update E ok tempomatul, azi a mers.
  12. Gabriel*77

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    @ili2k2 Păi tocmai ce i-am făcut revizia, iar mașina e în parametri. Îmi spuneau dacă ar fi avut probleme bateria. @icename Reset la ce? La tabletă? M-au programat la service pentru treaba cu lumina ambientale, dar la sfârșitul lunii. Update-ul de soft ar trebui să rezolve problemele, nu să aducă altele în plus.
  13. icename

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    Eu as incerca un reset si apoi fuguta la service.
  14. ili2k2

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    - side assist se activeaza automat la fiecare pornire indiferent de profil (tine de sistemele de siguranță) Din ce am observat la superbul din semnătura (nu o4), se dezactiva la fiecare pornire atunci când aveam bateria slabă... odată cu înlocuirea bateriei nu am mai avut probleme.
  15. ili2k2

    Vw Golf IV Variant + DSG

    my 2 cent's -> amortizoare... patzita la vreo 2 mașina ( la una am luat roti noi din cauza pbn si la alta am schimbat pana si capetele de planetare spre cutie si degeaba, in afara de rulmenți, capete, etc).. fa un test si la ele..
  16. lupo_bv

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    BS011 Dacă este să ne luăm după logul ăsta s-ar zice că turbina este moartă, o diferenţă on/off de numai 20 mbari cand ar trebui să fie în jur de 180. Dar după cum se va vedea la logul în mers ea face presiune, cam târziu, dar face Cauze posibile: - membrană actuator fisurată - probleme vacuum - geometrie gripată Pentru a varifica primele două ai nevoie de un pistol de vacuum cu manometru Logul în mers. Pun aici primul log şi o porţiune din al doilea unde se vede cât de greu a urcat în turaţii (24 secunde ca să ajungă la 3600 rpm) Aici se văd clar două lucruri - presiunea are nişte fluctuaţii cam mari, un spike mare urmat de o cadere de presiune, după care rămâne cât de cât stabilă, deci din punctul ăsta de vedere după 2800-3000 rpm ar trebui să tragă bine. Posibil ca fluctuaţiile alea să fie din cauza gripării geometriei. Dacă nu sunt probleme de vacuum cam asta ar rămâne - a doua chestie care se observă este cantitatea de aer măsurată de MAF. Este mică raportat la cerinţă şi scade pe măsură ce creşte turaţia chiar dacă presiunea este ok. Aici cauze ar putea fi: aer fals tras între MAF şi turbină (aici trebuie verificată tubulatura dintre MAF şi turbină), MAF obosit, recirculare parazită (asta ar avea drept cauză faptul că EGR nu închide bine, dar nu aş crede că este asta pentru că EGR are senzor de poziţie şi ar da eroare). Asta poate fi o cauză pentru urcarea grea în turaţie, deci cred că ar fi prima care ar trebui investigată. Dacă tubulatura este ok ar trebui să încerci cu un MAF nou de probă (sau unul care ştii sigur că este bun) BS003 Pare relativ ok. Cred că cantitatea de aer măsurată atunci când EGR este închis ar trebui să fie mai mare, spre 500. Deci: - de verificat capsula vacuumatică (conectezi un furtunaş la capsulă, tragi aer cu gura cât poţi de mult şi vezi dacă limba rămâne lipită de furtunaş, sau cu pistoul de vacuum mai bine) - de verificat vacuum-ul (pui manometrul de vacuum în locul actuatorului, dai să facă BS011 şi pui un filmuleţ aici cu manometrul) - de verificat MAF.
  17. Al Bundy

    Keyless

    Are mai multe antene sistemul. Ai pus un tetser sa vezi ce problema e ?
  18. Al Bundy

    Problema electrica far dr

    mai e si alt bec ce nu functioneaza?
  19. Al Bundy

    Incalzire in scaune, ventilatie, memorie

    Panou clima cu butoane de incalzire si de facut cablajul pe masina.
  20. Ioan77

    Sfaturi achizitie Kodiaq 2

    E frustrant, te înțeleg. Dar cred ca depinde mai mulți factori : motorizare, opțiuni pe ea, etc. Eu am “stresat” dealer ul cu un mail pe luna, in care-l întrebam de noutăți. Eu cam așa îmi estimasem ca va veni, august-septembrie, am avut 28-30 de săptămâni conform contractului. M-a ars tva-ul modificat, am mai pus vreo 700 de euro in plus fata de ce avusesem ca pret in februarie
  21. Ieri
  22. tavitara

    Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)

    O sa ne luam transportoare blindate in viitor , probabil prin programul " primul tanc "
  23. marius1982.11

    Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)

    https://techrider.ro/business/automotive/porsche-si-deutsche-telekom-in-discutii-pentru-infiintarea-unui-fond-european-de-500-milioane-e-dedicat-industriei-de-aparare/
  24. cascadoru

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    intre timp, facut soft stg 2+ la Automatico cu soft TVS .... rezolvat cca 80% din probleme. In Sport nu mai smuceste deloc. cutia acum are cca 50mii km.... ambreiaje originale.
  25. ionutndi

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Buna ziua se poate o decodare VIN WVWZZZ3HZJE522365. Multumesc
  26. DMV

    Achiziție, Configurare & Impresii (Touareg CR7)

    Sunt curios cata lume o sa dea cca 100.000 Euro pe un Q7 sau cca 120.000 pe un Q8...preturi valabile azi...posibil sa mai creasca preturile si dupaia sa se prabuseasca vanzarile la masini scumpe... ... si asa VW...se duce INCET DAR SIGUR... IN CAP cu vanzarile !!! Vorba aia...NICI Volkswagen...NU MAI E CEEA CE A FOST ! aceasi problema ca si la Touareg 3.0 TDI 286 CP... sunt si la Q7...Q8...consum EXCESIV de ulei...si sa dai atatia bani pe o masina...
  27. Gabriel*77

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    @icename Uite că la asta nu m-am gândit. Cheile le țin în sertar pe hol și le folosesc aleatoriu, când pe una, când pe alta, dar fără a ține cont de vreuna anume, însă este o posibilitate și ce spui tu. @bogdan2 Nu are scaune electrice. În urma actualizării softului am observat o problemă la lumina ambientală. Mai exact lumina ambientală de pe bord funcționează perfect, iar ce de pe uși nu se aprinde. Umblu la setări, la iconița "dezactivați" după care o activez. Pornesc și cele de pe uși, dar nu din prima, ci după câteva încercări. Dacă opresc mașina și plec după vreo 10-15 minute pornesc luminile ambientale, dar cea de pe ușa stângă nu. Iar umblu la setări, iar dezactivați și tot așa. Dacă deschid ușa lumina de pe ea se face roșie, clipește, dar când o închid rămâne aprinsă pe roșu. Adică bordul și ușa dreaptă au o culoare, ușa stângă e roșie. Când încui mașina rămân aprinse cu roșu vreo 30 secunde luminile ambientale de pe uși după care se sting. Nu înțeleg ce actualizate de soft i-au făcut.
  28. joeperry

    Retrofit Golf 7 - Camera marsarier/ backup/ rear view camera

    Ai nevoie de placa de calibrare (atasament) Placa de calibrare rebuie sa o printezi pe foi A3 si sa le lipesti. pe spate cu banda Sau daca ai un ploter o scoti direct completa. Dimensiunea care trebuie sa fie la final e 190 cm lungime x 70 cm latime Inaltimea camerei de la pamant 825mm - ([LO]_Cam0 Fixed value input — Ground to Camera Z — 0.00 mm) Distanta pana la placa de calibrare de la roata din spate 1400mm - ([LO]_Cam0 transversal position rear axle — 1400.00mm) Inaltimea placii de calibrare de la pamant 30mm - ([LO]_Cam0 height of marker — 30.00 mm) - placa oem e groasa de aia e nevoie pentru hartie sa nu fie mai mica de 30mm. Posibil sa trebuiasca sa masori distanta de la mijlocul rotilor din fata pana la placa de calibrare pentru ([LO]_Cam0 transversal position front axle — 0.00 mm) Nu mai stiu exact ca am facut retrofitul acum 5 ani. Daca ai eroare pe [LO]_Cam0 transversal position front axle — 0.00 mm atunci masoara si distanta aia sa o introduci. De atat ai nevoie. Ai nevoie de placa de calibrare sa fie pozitionata la 1400 de mm de la mijlocul rotilor din spate, trebuie sa o pui exact pe mijloc si marginile sa fie paralele cu rotile, asa nu mai ai nevoie de restul de date si pot ramane 0. Pentru o calibrare reusita se foloseste ODIS service dar Golf 7 nu a avut camera highline cu linii dinamice din fabrica asa ca trebuie sa selectezi ca proiect un Passat din 2017, nu mai stiu ce VW e in lista, cred ca VW47. Fara selectarea proiectului de Passat nu-ti face calibrarea. Daca nu merge din prima insista si verifica sa fie totul cum trebuie. Va merge ca si eu am pus camera si am reusit sa o calibrez singur. calibration_board.pdf
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!