Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 70 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. mario75

    Auxiliary heating

    Mulțumesc frumos pentru răspuns! Am văzut acolo. De aia am refăcut iar lipiturile. Mai încerc. Mulțumesc!
  3. Astăzi
  4. Marius Pascalau

    Ambreiaj Passat B8 - probleme etc.

    Salutare tuturor. Având în vedere ca am citit tot topicul acesta și pe cel cu probleme tehnice, nu am găsit ceva asemănătoare problemei mele. Mai exact, am cumpărat în octombrie un Passat B8.5 2021 2L 150 cai diesel cutie manuală, cu 43000 km din România (100% reali), mașina a fost pe leasing 4 ani la o firma din București. Momentan am 45500 km și am observat o problemă ciudată când bag în viteză 1 și 2 în special (simt și pe celelalte trepte dar mai ușor), mai exact agata. Este normal să agațe în aceste viteze? De când a venit frigul cel puțin până ajunge uleiul la 85 grade, agata destul de tare, efectiv simt un contact metalic ce se opune când duc schimbătorul în poziția 1,2,3 etc. Agata și mai apoi, dar nu mai așa de tare. Eu am mai condus mașini cu cutie manuală de la BMW și Audi, însă la nici una nu simțeam acel contact metalic, efectiv intra “ca în brânză” în viteze. Am observat ca atunci când bag în marșarier, nu am nici un sunet ciudat, pare să debreieze complet, merge OK. Pe loc, cu motorul oprit, schimba absolut perfect, cum mă așteptam. Posibil să fie discul de ambreiaj sau rulmentul de presiune deja gripat? Să mă gândesc la sincroanele din cutie asa repede? Am programat în prima fază o vizită săptămâna viitoare la mecanic să schimb uleiul în cutie + aerisire ambreiaj + verificare timonerie. Alte idei? Mă îndoiesc ca toate cutiile de pe vw manuale au acest fenomen de “agățare”.
  5. Ieri
  6. davidut5

    Auxiliary heating

    Ai o pagina in urma aceeasi eroare si rezolvarea. Piesa inca este defecta, incearca si refa lipiturile si la cea sh daca nu le-ai facut deja.
  7. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    M'am documentat temeinic azi si am scos de pe internet cel putin 10 cazuri de proprietari care au avut tot interiorul demontat si schimbate toate cablurile + modulul de comanda. Fiind toate in manunchi, cica nu se scot cablurile vechi, ci se pun altele noi pe langa. @tavitaraeu doar voiam sa zic ca fostul proprietar nu a fost persoana fizica si a vandut masina de proasta ce era. Aia de la fabrica oricum tin masina maxim 1.5 - 2 ani, deci ii venise randul.
  8. albinaru

    EGR - probleme

    Pierburg ar fi de incredere ? sau este cel mai bun dintre cele proaste ?
  9. tavitara

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Nu-si taie astia nicio mana , nimic de la ei , mai degraba is taie o felie de salam
  10. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Guvernatii o sa-si taie fiecare cate o mana dar combustibilii si pensiile speciale nu . Aduc prea multi bani si acopera prea multe gauri .
  11. ionutalinpuiu

    Căldură doar la relanti sau turații mari

    Bună ziua! Mașina cu probleme e VW Touran 1.6 CAYC 2014, am schimbat recent radiatorul mare de antigel, caloriferul mic, răcitorul de ulei și termostatul și în urma acestor schimbări se aude înainte de accelerație și după ce eliberez pedala sunet de aer în caloriferul din bord. Nu bagă căldură decât dacă mașina e scoasă din viteză sau depășesc 2800 RPM (la turații mari nu bagă căldură decât dacă temperatura antigelului a trecut de aprox. 70gr.). Nu pierd antigel, nu este murdar antigelul (e schimbat recent), nu este presiune în furtunele de antigel, pe returul de la vasul de expansiune antigelul curge normal în funcție de turația motorului, nu scoate fum alb, antigelul stă la 90gr, am Webasto și funcționează fără probleme. Am încercat înlocuirea antigelului prin vidare, pentru a verifica etanșeitatea și pentru a elimina posibilele goluri de aer, problema nu s-a rezolvat. Am înlocuit provizoriu și capacul bușonului, am circulat și cu el desfăcut, nu s-a schimbat situația. (distribuția a fost schimbată anul trecut cu tot cu pompa de apă Hepu) Mașina o dețin de mai mulți ani, problema a apărut după schimbările amintite. Am scris un topic nou pentru că majoritatea aveau problema lipsei de căldură la relanti. În schimb, la mine la relanti căldura funcționează fără probleme. Mecanicul l-a care apelez deobicei se consideră depășit de situație. Orice sfat e binevenit, mulțumesc!
  12. EEXCALADE

    2023 Cayenne Hybrid

    Ai o mufa crapata (sau care nu etanseaza bine )in care intra umezeala ,am intalnit asa problema .
  13. tavitara

    2023 Cayenne Hybrid

    Nici fabrica si nici angajatul nu sunt scutiti de surprize , au avut ghinion , next Doar nu crezi cu ai tu ghinion si la ei totul a mers super ok cat au avut masina Eu nu mai am incredere in nimeni si nimic , m-am lamurit demult cum merge lumea asta , de prin armata cand iti furau iarna boneta de pe cap cand ieseai de la dus ptr ca era intuneric iar solutia era sa furi si tu de la altcineva
  14. mario75

    Auxiliary heating

    Buna ziua! Am si eu o problema legata de Aux heating. Am mai avut-o o data, acum vreo 10 ani, dar atunci s-a remediat dupa ce am refacut lipiturile in urma sfaturilor gasite aici pe forum, si pe topicul asta in special. Totul a fost bine pana acum cateva saptamani, timp in care Z35 functiona aleatoriu. Stiu asta ca il urmaream aproape in fiecare zi pe canalul 20 din meniul secret. Acum vreo 2 saptamani aveam eroarea asta intermitenta: Address 7D: Aux. Heat Labels: 1K0-963-235.lbl Part No SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E Component: PTC-Element 0404 Revision: 00800000 Serial number: Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 2D503128B4113B2E11-8078 1 Fault Found: 00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent Acum o saptamana a inceput sa nu mai functioneze deloc. Am zis, gata, il dau jos si refac iar lipiturile. Dupa ce am refacut lipiturile am in continuare eroarea, de data asta "Defective": Address 7D: Aux. Heat Labels: 1K0-963-235.lbl Part No SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E Component: PTC-Element 0404 Revision: 00800000 Serial number: Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 2D503128B4113B2E11-8078 1 Fault Found: 00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 014 - Defective Am mai dat-o o data jos si am reincercat refacerea lipiturilor, insa fara succes. Am luat una second, identica si la cod si ca producator, si am inlocuit-o pe cea de pe masina. Poza este de exemplificare. Codul este 1 K0 963 235 E. Am in continuare acelasi cod de eroare: 00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 014 - Defective In output test se vede ca lucreaza. Ba chiar cand ii dau output test imi arata si pe climatronic in meniul secret pe canalul 20, subcanalul 1 = 1, 2=1, 3= curentul efectiv. Cum ies din output test, cum se opreste si rezistenta. Daca incerc sa sterg eroarea ma lovesc de un refuz categoric din partea modulului de control: EDIT: ori de cate ori incerc sa sterg eroarea primesc refuzul de mai sus. Nu mai stiu ce sa ii fac. A mea cu lipiturile refacute de doua ori, asta second hand, cu aceeasi eroare. Ce ma sfatuiti? Vine frigul 🥶
  15. FlorinL

    Lumini butoane

    Salutare tuturor. Am și eu un polo 6r 2011 1.2 TDI și am o problemă cu lumina ambientă nu mai merge lumina la butoanele de la geamuri de pe portiere la comutatorul de lumini panoul de ventilație lumina de la brichetă și nici pe butoanele de sub aeratoare . A mai pățiț cineva așa ceva? Este cumva vreo siguranță pt acestea ? A și nici stopul de pe haion nu mai merge ( care nu cred ca are legautura cu luminile ambiente + nici clapeta de la portbagaj nu merge se deschide doar din telecomandă ținând apăsat 2 secunde . Vă mulțumesc
  16. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    Da, ar fi ciudat sa depinda de benzina. Practic preincalzirea inseamna o rezistenta incalzita pe curentul din baterie. Mai tin sub observatie. Totusi, ar trebui sa zica "Du'te la benzinarie si alimenteaza bai b**le", in loc de "system fault"
  17. acidone77

    2023 Cayenne Hybrid

    Fara benzina nu stiu daca merge... sunt curios daca isi da drumul cu benzina suficienta in rezervor
  18. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    Primul proprietar a fost fabrica Porsche AG, iar primul utilizator a fost un angajat Porsche. Masina a fost cumparata prin programul Porsche Werkswagen: https://www.porsche.com/germany/approvedused/werkswagen/
  19. tavitara

    2023 Cayenne Hybrid

    Probabil de asta a vandut masina primul proprietar , nu cred ca toate au asemenea probleme nesfarsite , ceva nu e ok la ea
  20. EmilianPop

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    @Emy D @marius1982.11 my bad cred, poate nu m-am exprimat chiar ok. Deci.. Memoria din scaune functioneaza ok, fara probleme. Asta e o dotare a masinii, asa a venit de fabrica. Eu ziceam de memoria din volan. Aia nu mai merge cand e activata. In mod normal, cand e activata, volanul se trage maxim in spate si maxim in sus cand scot cheia din contact. Si revine pe pozitia memorata cand pun contactul (are buton de memorie separat pe volan) Asa arata calculatorul de la memoria din volan. Este un retrofit (coloana + calculator + instalatie) de pe Audi A8 D2. Nu m-am legat de instalatia masinii cu nimic, doar alimentare. O sa verific. Dar nu e ceva foarte urgent. Important e ca merg reglajele electrice de la volan. Sincer eu mergeam cu Memoria off majoritatea timpului. A fost frumos la inceput sa vad cum se trage volanul si revine pe pozitie singur. Dar dupa am pus Memoria pe Off
  21. Bebeee

    tornado red mkv 1.4 tsi 170 magarusi

    Pentru cine e mai activ pe aria asta, sa arunce un ochi si pe topicul asta si sa-l ajutam pe colegul nostru...😢
  22. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    Things are getting better and better Ultimele 2 zile nu a mai mers preincalzirea. Nici din aplicatie, nici din masina. Astazi mai aveam cam 80 de km range si am facut plinul. Dupa ce am repornit masina, a functionat. Acum sa vedem maine dimineata daca gasesc masina calda sau rece. Cu camerele, ce sa mai zic.. In ultimele 3 saptmani, cand ploua afara sau e umezeala mare, nu merge nicio camera in 90% din cazuri. Au inceput sa pice efectiv in mers. Faceam o parcare zilele trecute si in timp ce functiona, s'a facut neagra. Am programare iar pe acest subiect pe 4 decembrie. Voiau sa imi dea cu flit ca nu mai intra pe garantie, doar ca ghinion.. Ultimul raspuns al consilierului de service in aprilie, cand i'am dat screenshoturi sa ii arat ca nu a functionat rezolvarea lor cu update de soft, a fost: "Le-am dat mai departe tehnicianului sa faca tichet la fabrica. Revin cand avem raspuns." A tot revenit de 6 luni
  23. Das Mechanikus

    Upgrade volan T6 Multivan

    Acesta ar fi scanul complet. Mulțumesc ! Log-WV2ZZZ7HZGH137412.txt
  24. halamadrid

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    Adevarat ca LED-urile se mai aburesc usor, lumina e prea rece pentru a elimina vaporii, dar ...daca au trantit mai tare capota baietii de la service, kaput faruri. Extrem de slab plasticul din farurile Skoda. Verifica de fisuri partea de sus, cea ascunsa de capota. Poate ai noroc si e doar o alarma falsa.
  25. Gabriel*77

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    Eu am făcut update de soft pentru că mașina mi-a făcut câteva figuri cu pornirea. A durat ceva și anume două zile lăsând mașina acolo peste noapte. Nu mi-au zis că în urma upgrade-ului se va strica tableta sau că pot aparea probleme mai mari, din contră, că upgrade-ul îmbunătățește softul mașinii. După update am mai avut erori de front assist, de side assist, lane assist și pornire întârziată la tabletă de vreo câteva ori și o mică problemă cu iluminarea ambientală remediată cu o altă vizită la reprezentanță. Deci... nu știu cât de bun e update-ul de soft, însă nu văd de ce să nu-l facem. Spre exemplu, azi, mi s-au aburit farurile mașinii. E prima mașină la care pățesc asta. Farurile sunt ale mașinii, originale, nefiind niciunul schimbat.
  26. marius1982.11

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Eu am tot zis: golf 4! Ce e drept, poate sa taie astia pompele de combustibil la benzinarie Mai vad anunturi de alea, vand(dau un exemplu) nokia6310....si zice in anunt ca e telefon care nu se poate urmari :)). Poate se refera la social media sau gps, ca prin celulele GSM se poate din din anii 90 incoace.
  27. tzyghyman

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje uscate (DQ200)

    Salutare, ai reusit sa rezolvi problema?
  28. Alex265

    Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc

    Asta e un tabel din care poti determina data fabricatiei pentru Exide. Se urmaresc ultimele 3 cifre din codul stantat pe baterie.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!