Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 547 zile.
- Ultima oră
-
Asa se intampla cand apare o a 2a masina care practic iti ia orice grija de pe cap. Nu vrei sa te mai dai jos din ea.
- Astăzi
-
Da, posibil, dar nu cred că mașina e nouă și este mild hybrid. Mai exact, cu start/stop dezactivat, când te apropii de semafor cu frână și se oprește roata, se oprește și motorul și imediat pornește. Este enervant și nu am ce să-i fac decât să o trec în sport, setare care nu mai lasă motorul să se oprească deloc, indiferent ce faci cu ea. Dar, după cum spuneam, în modul sport DSG DQ200 face în plus doar zgomot și nimic altceva.
-
New version ! https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/P370_N60S5MIBH3_EU.7z
-
HALDEX - Intretinere & Probleme (Tiguan 5N & 5N2)
puma_k1ng a postat în topic iniţiat de Andrei Buzatu din Tiguan 5N & 5N2
Salutare, mă ajutați și pe mine cu o nelămurire. Am răsfoit toate paginile aici și în mare sunt despre Tiguan. Am căpătat și eu eroarea pe haldex, i-am schimbat uleiul la reprezentanta, pentru că așa m-au sfătuit primul pas sa vad daca are pilitura. Nu a avut și l-au schimbat. Bineînțeles că nu au făcut si procedura cu testerul, decât gravitational. Acum eu nu știu dacă modelul meu are sau nu filtru. Ei nu mi-au zis nimic de filtru și i-am sunat ulterior confirmandu-mi că nu are. Un magazin de piese local îmi spune că are după vin-ul meu. După numărul de erori ulterior apărute mai am vreo șansă să încerc procedura de schimbare filtru, daca are, curățare pompa, verificat ecu de coroziune? N373 se poate curata intru-un fel? După investigările mele acesta s-ar fi stricat după o proasta mentenanță având bonurile de de la fostul proprietar și ar fi achiziționat ulei de transmisie 75w90 la 50 lei și filtru de ulei diferențial 280 lei. Mașina este din profil, Passat B6 2010 CBBB. Atasez si eroarea. Mulțumesc. -
Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4
Crs.Vag a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Încă o comandă dată la PBV1. Un coleg de muncă, configurația e făcută de mine, că știu configuratorul pe de rost. Avea maxim 30k euro, s-a dus la 30 400 cu tot ce e în poze. Un preț foarte bun, cu vreo 200-300 euro mai scumpă mașina față de septembrie 2024 (strict pe aceleași dotări), când negociasem ceva similar, cu pachetul safety de 2k euro inclus. A scăzut pachetul cu tapiseria, era peste 300 euro, acum e 184 euro. Tableta aia mare e ce trebuie, cu navigația între ceasurile de bord - lux. Termen livrare 2-4 luni. -
Retrofit Volan Multifunctional - (Tiguan 5N & 5N2)
passat19tdi a postat în topic iniţiat de cata19 din Tiguan 5N & 5N2
Ma refeream la modelul constructiv, in interior. Sunt doua modele, difera prinderea airbagului pe volan si amplasare calc comenzi, in conenzi sau separat in spita 3. -
Salut, Merci. E al 3lea A2 pe care îl am în ultimii 13 ani, o benzina și 2 diesel. Benzina e puțin mai "fluidă" în oraș dar mie mi-a rămas la suflet motorina, chiar daca se aude ca un tractor. Asta pe care am luat-o acum are și rezervor mărit (parca e opțiune la cumpărare) și când vad range de aproximativ 1000km....alegerea pt mine e clara. Deși mi-am zis ca în mare o sa fie mașina de mers la gradi și la supermarket, o sa o folosesc cu siguranță și în afara. Deja îmi place prea mult. În alta ordine de idei, l-am vizitat ieri pe Al Bundy (ultima vizita la el a fost acum aproximativ 10 ani cu un Golf) și mi-a rezolvat switchul de la ușa șofer. S-a desfăcut tot, ca la A4. Nu o sa mint, obișnuit cu w221, diferența este enormă, nu are termen de comparație dar când vad consumul ăla mic mă repoziționez rapid. Planuri prea mari nu sunt momentan. Urmează senzorul acela la clima de care ziceam mai sus, încă încerc sa înțeleg daca am nevoie de flanse noi (n-am chef sa mai țin mașina la mecanic momentan) și RAR în mai. Nu înțeleg de ce dar nici nu-mi mai vine sa mă duc sa mai iau w221 de la garaj, cred ca efectiv va deveni mașina de "concedii" (Mercedesul). Momentan caut orice motiv ca sa plec de acasă cu A2-ul
-
M-am uitat si eu acum la ei, pentru dimensiunea mea de 18", dot-ul e 2024 cica. Ma rog, nu e o tragedie, pretul e foarte bun, cu tot cu livrare as iesi cu -50 lei fata de cei de la anvelope ro de ex (despre care nu stiu ce dot sunt..). Ma got gandesc si eu, pe lista scurta ar fi: 1. Goodyear E F1 Asym 6, pretul fata de altii e chiar bun, mai primesc si 300 lei inapoi. Deci cred ca in final ar costa undeva la 2420-2450 lei setul 2. Conti Premium Contact 7 , ar fi + 430-450 lei setul si participi la tragere la sorti bla bla , deci vax albina, nu castig eu nici Aifonu' si nici vacanta in Bali 3. Michelin Primacy 5 (vad ca super laudat, ar plusa la confort, zgomot, consum), dar ar fi 3200 lei si pe urma primesti un voucher de 300 lei (si aici e tricky, daca ai noroc si primesti unul de combustibil sau hai sa zicem de la Emag, mai e cum mai e, dar cu restul...caca maca, nu ma duc la H&M sa imi iau toale ). Pareri ceva ? Alte optiuni ? Asym 6 pare no brainer, considerand si pretul...
-
Opiniile voastre despre Golf IV 1.9 SDI
iuli0078 a postat în topic iniţiat de alexxxalexxx din Golf IV & Bora
Vad ca ii place uleiul nu gluma , are maxim 10 zile de cand am completat uleiul putin peste maxim si acum a intrat fix un bidon de 1 litru sa ajung tot pe la acelasi nivel . Bine nici uleiul nu este vreo firma de firma , am pus Mannol 10w40 diesel extra , dar tot atat lua si cu vechiul Total Quartz 7000 10w40 ,in general am pus cel mai ieftin ulei ca stiam ca il mananca. Ce este ciudat ca in multe momente doar completez putin ,dar ocazional parca se consuma mai mult ulei deodata decat de obicei . Ma gandesc ca singura varianta pentru un consum asa de mare, ar fi segmenti care se ocupa de ulei foarte uzati , daca ar fi toti 12 varza si compreisa ar trebuie sa fie mica , iar pe la simerigurile de supape nu cred ca se pierde prea mult . Daca am timp si dispozitie odata in caz de o mai lungesc cu masina ,vreau sa inlocuiesc segmenti si simeringurile de supape , dupa mine este acceptabil un consum de ulei ,dar maxim 2 litri la 10.000 km chiar si pe autostrada. -
Probabil ambele isi vor face treaba la fel de bine, din ce am vazut eu pe fosta masina cu all season luate de noi de mine cam in al 3-lea an incep sa isi arata limitele mai ales in sezonul rece, desi ca si km aveau maxim 12000 pe an. O anvelopa foarte buna pentru vreme umeda/ploaie mai ales cum sunt iernile langa Bucuresti este Vredestein Quatrac, pe acestea le-am avut pe golf, o masina mult mai usoara cei drept fata de Tuareg dar am fost super ok cu ele sa zic 2.5 ani si aproximativ 30000km maxim. Dupa ar mai fi mers o vara lejer dar iarna nu mai erau safe daca aveam si zapada pe carosabil. Si vad ca si la noise stau bine si asa este, erau foarte silentioase iar pe umed si uscat stateau foarte bine in teste, similare cu gama premium. Spor la alegere!
-
Sa ne spui de unde sa nu comandam si noi
-
Cum adica sa se opreasca motorul cand te opresti la semafor, cu start/stop oprit??? Aia nu este ok!
-
Se pare ca a fost "teapa" si dupa mai bine de 1h jumate pierduta, s-a constatat ca anvelopele sosite erau in alte dimensiuni pentru ca s-au comandat gresit... ca n filmele cu prosti... incerc sa nu cobor toti sfintii.
-
Retrofit Volan Multifunctional - (Tiguan 5N & 5N2)
F l o r i n a postat în topic iniţiat de cata19 din Tiguan 5N & 5N2
Care cele doua? Nu s-a montat nimic în paralel, daca vb de volan multifunctional. A existat cel vechi cu 8 butoane, montat pana în 2009 și cel de mai sus din postul tău din 21 martie, montat pana la ieșirea modelului din fabricatie. -
Retrofit Volan Multifunctional - (Tiguan 5N & 5N2)
passat19tdi a postat în topic iniţiat de cata19 din Tiguan 5N & 5N2
Cele doua modele de volane au fost puse in paralel din 2008 pana in 2016, nu este unul mai nou si altul mai vechi? -
Cutia DSG DQ200 pe Octavia de 1.5 tsi și 150 cp nu.mi se pare deloc sport. Nici când o trec în sport. Este adevărat că urcă în turații mai mult, dar singura impresie care mi-o lasă este că face mai mult zgomot că demarajul e același. Eu merg cu ea pe sport, după ce ajunge apa la 90⁰C pentru a nu mi se mai opri motorul la semafor, altfe n-aș avea de ce că, repet, demarajul e același. Chiar și cu START/STOP oprit, motorul tinde să se oprească când frânezi către semafor, se oprește odată cu mașina și repornește imediat. Este enervant. Pe sport nu se mai oprește deloc. În schimb, cea de pe Kamiq 1.0 tsi cu 115 cp chiar mi s-a părut sport. Adică mult mai fâșneață decât cea de pe Octavia. De ce? Nu știu, dar diferență este vizibilă.
-
Infotainment / Navigații / Car Net (Tiguan III)
Scorpionul a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tiguan III
Buna ziua, ati cumparat hartile? -
Very nice...enjoy it!
-
Salutare dragilor, 2025 marchează 10 ani de când am cumpărat acest Superb, prima mașină luată din banii personali, nu și ultima, dar restul au venit, s-au dus și tot așa. O sa pun o lista(cu linkuri la ce se poate), ca un reminder cu tot ce s-a făcut la ea și ce are în prezent pe ea. În 2015, avea 255k km, in prezent 336k km. Dotări de fabrică: - Faruri Bi-xenon cu autolevel și spalatoare - Incazire scaune fata + spate - Scaune piele, electrice cu memorie + memorie în cheie - Oglinzi electrice cu memorie, incalzite si rabatabile + puddle lights - Lumini ambientale plafoniera + manere usi - Lumini în usi fata - spate + lumini picioare fata - spate ce se deschid invidividual în funcție de usa deschisa. -Comenzi volan + tempomat -Oglinda retrovizoare cu efect antiorbire -Senzor ploaie -Maxidot -Mirror down Modificări / Retrofit-uri: Motor: Setup vechi: 1.9 TDI AWX 327 cp 620 nm - Turbo Garrett GTB2260VK MFS - Injectoare AL cu duze Firad 120% - Axa SDI - Prezoane chiulasă 12.9 - FMIC cu traseu pe 60mm - Downpipe 76mm - Evacuare 63mm - Ambreiaj SMF, ceramic, 6 pukuri - Senzor MAP 4 bar Setup nou: swap la 3.2 VR6 N/A 243 cp 310nm, complet functional (Swap journey here) - evacuare cu downpipe, intermediara, finala - a implicat achiziționarea unui motor de Touareg 3.2 vr6, un Passat b5.5 2.3vr5 functional și multe alte piese - Motor refacut complet (segmenti, cuzineți, pistoane, Injectoare, etc.) - Stage 1 + hardcut Exterior: - Jante BBS RS-GT 923 (forjate, modulare) - Frane fata Brembo Z18, 6 pistonase, 350mm - Frane spate Brembo, 4 pistonase, 310mm cu etrier frana de mana separat de VW Phaeton - Airride independent (kit Airlift 3p) - Kit Amortizoare TA-Technix cu perne integrate de fabrica - Revopsita integral in 2018 - facuta facelift complet (grila capota, grila bara, oglinzi, ornamente aripi, stopuri) - Faruri restaurate, cu lupe Hella EVO X-R 2.0, ornamente interior vopsite Interior: - Insonorizat complet usi, stalpi, podea, portbagaj, cu 2 straturi (CTK Standard PRO + CTK Caimat) - Alcantara Plafon, stalpi, podea, plastice scaune + plastice suport volan - Scaune + cotiere + bancheta retapitate in piele (crem + negru) + inlocuire bureți scaune - Linie audio de la eXcursion (tweetere, medii) amplificate de o statie Vibe Powerbox 65.4 - Computer bord Color MFD (in locul ecranului clasic) - Coloana volan Audi 8 d2 electrica cu memorie - Controller de la Airlift incorporat in locul a doi suporti de pahare - Conversie la facelift (manere usi, grile ventilatie, ceasuri bord, trimuri, volan) - footrest OEM de Superb 1 (suportii de picioare din spate) - Comutator cu senzor lumina integrat + maner cu insertii crom + butoane geamuri cu insertii crom - Covorase Lounge Edition 100 - Kenwood 2din DDX4025BT - Oglinda B5.5 cu lumini ambientale - Lumini ambientale picioare controlabile prin Bluetooth Portbagaj (Trunk setup): - Stand airride (ECU, butelie, compresor) - subwoofer eXcursion SHX-12S4 + statie Vibe powerbox 400.1 DYI here Pe langa astea, s-au facut multe lucrari de mentenanta, restaurare/inlocuire a elementelor uzate, lucruri care nu sunt menționate nici aici în jurnal deși am încercat sa îl țin cat mai up-to-date 2015 și prima poza de pe forum, chiar când am cumparat-o: 2025: Concluzie: Ce sa zic, masina asta m-a învățat multe, de la 0 barat pe mecanica și cunostiinte de mecanica, la un know-how "way above average". Cercurile actuale de prieteni pasionati auto, fie de motorsport sau looks s-au format datorita ei. Desi o am de 10 ani, ma uit la ea de multe ori ca și cum as fi luat-o ieri. Îmi place mult cum arata, îmi place mult cum se conduce, cum se aude, este o experienta interesanta și înțeleasă de foarte putina lume (nu ca ar conta). Nu o sa zic celebra fraza "nu o vand niciodata" sau "la mine moare" dar planuiesc sa o țin cat mai mult în continuare, sa ma bucur NU doar din an în Paște de ea, ci aproape zilnic. Desi urmează un upgrade și la celalt daily Iar atata timp cât încă se găsesc piese și legislația ne permite sa umblam cu ele NU am planuri de a o vinde / dezmembra. Sper ca peste 10 ani sa scriu o alta postare similara aici. Drumuri bune!
- Ieri
-
Ce nu inteleg este ca anvelopa e cotata la 69dB iar in teste la peste 72 ( dar cam toate sunt acolo peste 72 ) Franeaza f bine pe uscat dar nu pe apa , buna pe zapada si in general pare cu viata lunga si confortabila , consum mic https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/2024-AutoBild-All-Season-Tyre-Test.htm Nu se stie , poate urmatorul set le testez si pe astea de curiozitate Sunt f multumit de Kumho iar BFG sunt cotate pe la majoritatea capitolelor mai bine decat Kumho Ambele sunt din aceeasi categorie Profil Michelin , Kumho si BFG ... cam tot pe acolo
-
Infotainment / Navigații / Car Net (Tiguan III)
jhonnell a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tiguan III
Salutare, A făcut cineva update la hărți? Ieri în aplicația VW mi-a apărut un mesaj ca sunt disponibile actualizări cu privire la hărți, am descarcat arhiva "tar", am dezarhivat , am copiat pe un stick usb-c si apoi l-am introdus în portul usb-c din masina și îmi apare mesajul ca nu sunt fișiere care se pot deschide. Întrebarea este, a făcut cineva update-ul hărților? -
Bilete pentru SUPERCARFEST 2025, CHECK ✔️ Am primit notificare pe mail, 50 DAYS TO GO! ❤️ Atasez niste poze random din anii precedenti, nevastamea s-a cam plictisit, eu m-am distrat de minune! Eu ii explicam despre brand, model, istoric, specificatii si ea era "gen" "aia rosie? Da imi place culoarea! Frumoasa si cea galbena!" Abia astept sa vad ce masini noi o sa apara, in fiecare an, evenimentul a crescut exponential si se inscriu tot mai multi participanti din UK! ❤️ Ultima data au fost prezente in jur de 50 de Hypercars si 500 de Supercars? Eh...detalii..😄 Majoritatea "cotetze cu volan pe dreapta" dar si pe stanga: 🥰 . Cea mai scumpa masina de la show, brand britanic, Mclaren F1 detinuta tot de un britanic, mai exact de Mr BEAN (Rowan Atkinson) vanduta unui seic din DUBAI, estimata undeva la 20 000 000 $! Cat? 20 de MILIOANE de DOLARI! In prezent MR BEAN are o colectie de masini estimata la 52 000 000 $! (52 milioane$) 😄
-
In cazul cutiei, poti alege Toyota WS (asta baga reprezentanta in Lexus-urile care au aceasi cutie, 0C8), Motul, Liqui, Aisin. Si as paria ca sunt peste cele OEM, calitativ.
-
Pai BF e sub brand Michelin... e cam acleasi lucru
-
Am reușit să am net prin WIFI din nou am făcut eu ceva setări din telefon pe care le-am găsit pe net.