Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 3 zile.
- Ultima oră
-
Salut, din cate stiu eu nu a facut niciun back-up. Cred ca a folosit functiile precreate.
- Astăzi
-
Îmi poți lăsa un cod?
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
sorinaciu a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
WVWZZZ3CZNE021900.pdf -
Diferenta intre module de confort
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de b3st_kid din Golf IV & Bora
Merge si pe IC si pe ccm cu 1c0 si airbag, probabil și altele. speram sa pot citi si cel de pe engine, fiind masina mea din 99, dar nicio sansa...din pacate. Doar pe banc. -
Cu carligul sigur nu ti se dubleaza consumul, daca asta e o problema si nici nu vajaie. Pe mine ma cam enerveaza sunetul, dar la cat le duc eu pot trai cu asta, plus ca pe golf 4 arata mai interesant barile decat un carlig . Partea proasta e ca daca ploua pe carlig, biclele sunt muci. Cum e luneta cand ploua asa vor fi si ele. Senzorii de parcare la golf cel putin sunt montati pe spoiler, adica nu ar interfera. PS: am vazut pe 911 suport de bicicleta cu tot cu o bicicleta in concediu, dar ala e un alt nivel de aroganta Ruby star la Max Ausnit 2025
-
Exact in aceeasi dilema sunt si eu la BMW, de a duce 2 maxim 3 biciclete ( 2 adulti + 1 copil ). Barea Thule transversale am deja, ca am luat pentru cutia Thule, dar nu stiu daca e mai ok si accesibil 3 suporti pe plafon, sau achizitie carlig OE electric ( ca doar asta e varianta ok pentru senzori si partea electrica fara a avea ulterioare pb si batai de cap ) + suport Thule de carlig... ca si cost e cam no brainer care e solutia cea mai ieftina, dar nah, nici eu nu credeam ca o sa am nevoie de carlig cand am luat masina
-
Eu prefer suportul de deasupra, e mult mai usor de trait cu el, mergi in concediu, dai biclele jos si il lasi acolo, te plimbi cu masina nu e stres, doar vajaie un pic. Cand stiu ca am nevoie de el in urmatoarele weekend-uri nici nu il mai dau jos prin oras. Ala pe carlig..............nu mai ai senzori spate si masina e mult mai lunga. Imposibil sa nu lovesti ceva cu el, plus ca mai merge si nevatsa cu masina si nu ca is rautacios dar ea nu are grija. Sa nu mai zic ca masina detecteaza ca ai remorca (asa iti arata pe navigatie) si orice kickdown e blana, 5k rpm, ca ea crede ca ai nevoie de putere sa tragi greutate.
-
Cei de la Aleo au efectuat montajul si ei m'au sfatuit sa pun bicicleta mai mare pe partea stanga, pentru ca pe dreapta sunt sanse un pic mai mari de a agata crengi de copac etc. Pe mine nu ma deranjeaza cu absolut nimic, tot la destinatie ajunge si daca e intoarsa invers. Ideea e sa fie una cu fata, una cu spatele. In viitor va mai creste si kinderul cel mic asa ca bicicleta lui care acum incape in portbagaj, va ajunge si ea pe plafon si va fi o configuratie fata-spate-fata. @adrian_mm89 Norocos ca ai carlig si ai putut pune suport si in spate. Am zis ca urmatoarea masina clar o sa aiba carlig, pentru ca asta a fost setupul la care m'am gandit initial. Insa nu am gasit niciun carlig aftermarket la care sa nu fie nevoie sa decupez din bara spate (cumva logic de altfel), ceea ce nu am dorit sub nicio forma. La consum a fost cam cu 1 litru mai mult, dar am mers 100% legal, adica 100-110 kmh.
-
Eu am dus 4 bicle si 4 adulti in masina plus bagajele aferente pentru a face downhill, pe autostrada la 130 am avut consum 8.8 in loc de 5 cat am in mod normal :). Am simtit ca 150cp nu is suficienti pt asa ceva. Probabil imi trebuie Porsche pentru astfel de incarcatura.
-
Arata ciudat pusa cu spatele inainte.
-
Weekendul trecut am pus masina la treaba. A fost prima iesire in acest setup si trebuie sa recunosc ca mi'a placut foarte mult senzatia de a ma plimba cu bicicleta mea la munte, nu cu vreo prostie ruginita de la inchirieri.
-
Codari VCDS & OBDeleven (Golf VIII)
dj.martzian a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Golf VIII
Salut, Prietenul a facut si un backup inainte? A folosit manual coding sau OCA apps (cele precreate de OBD11)? Pentru ultima, este destul de greu de depistat ce parametrii modifica. -
Salutare, sper ca postez in locul potrivit, nu am gasit un topic specific erorii care imi apare in bord. Este vorba despre Eroare faruri adaptive dinamic, urmata de Eroare proiector stanga, proiector dreapta atunci cand apas pe butonul "lumini vreme proasta". Masina: VW Golf 8, 2.0 TDI, 150CP, varianta Style. Explic cum a aparut problema. Am solicitat dezactivarea lane assist-ului unui amic cu obdeleven. Rezolvat. Dar m-a intrebat daca mai vreau si altceva activat. Am zis da. Printre optiuni se numara si functia cornering. Era setata pe standard, a trecut-o pe "On" parca. Imediat a aparut eroarea de faruri adaptive dinamic si nu a putut fi stearsa - a incercat resetarea luminilor, dar nu i s-a permis. Mentionez ca luminile functioneaza fara probleme, implicit asistenta la faza lunga. Doar eroarea in bord care e deranjanta pentru mine. Ma poate ajuta cineva, va rog? Din București, daca se poate. Am vorbit la reprezentanta si pe langa faptul ca electricienii lucreaza o data la 2 săptămâni, mi-au estimat rezolvarea problemei in 2 ore de lucru 😔
-
Buna ziua. Stie cineva cum as putea rezolva aceasta problema? Mi s-a aprins din senin martorul airbag. Am verificat sub volan si nu pare sa fie nici un airbag pentru genunchi sau vreo mufa galbena pe acolo. Eroarea este B100C1B. Knee airbag igniter n295 driver side resistance too high. Dtc status: passive / abiogenesis
-
E vizibil dupa punere contact 1-2 minute.
-
Ce posibilitati as avea pt al face vizibil, in afara de vcds? Daca il trec pe vizibil din vcds ramane asa ? Nu am cradle si nici comenzi pe volan.
-
Cele de FL
-
La mine se șterge eroarea și reapare doar la accelerare in sarcină, nu in gol. De aici mecanicul a exclus problema de cablaj
-
Nu.
-
1k8 035 730B afiseaza titlul melodiei pe rns510?
-
Ceau @adicorbos, La mine s-a rezolvat prin schimbare intreg cablu ce duce de la G31 la turbina. Carpelile unor electricieni m-au costat nervi si bani ! Mufa nu facea contact corect iar cablul era tot reparat ...
-
The final day! Am plecat spre centrul Oradei, pe unde ne-am plimbat cam in jur de o oră, totul fiind cam închis peste tot, doar la biserici era deschis! 😁 Pentru că ne aștepta un drum lung până acasă, ne-am îndreptat spre parcare și am plecat spre Galați. N-am mers prea mult pentru că in față a fost un accident. A durat cred 10-15 minute cu totul, până au venit poliția, pompierii, ambulanța, smurd-ul era deja la fața locului, s-a acordat primul ajutor, s-au facut primele investigații și s-au dat la o parte niște conuri de pe axul drumului, astfel încât, dirijată de un polițist, circulația a fost reluată pe o bandă de pe contrasens. Mai departe drumul a continuat fără probleme până am ajuns acasă, cei 644km fiind parcurși in aproape 10 ore, cu o medie orară de 65km/h și un consum de 6.4l/100km. Somn și concluzii! 😁
-
Chiar nimeni nu și-a mai schimbat volantul/ chitul de ambreiaj?
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
acidone77 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
de cand s-a facut 250+lei litrul de ulei OE pentru DSG??? Acum vreo 2-3 ani era 80-100lei ceva de genul... wtf? -
Salutare, tuturor! Dupa mai bine de 10 de ani in care atat Golful 4, cat si Golful 5 m-au deservit fara probleme si o data cu trecerea de la pustan cu Golf, la titului de tatic am decis ca este timpul sa trec la o clasa mai mare. De mic imi doream un Passat, asa cum tatal meu a avut unul prin 1997. Cautarile au inceput in toamna lui 2023 si au avut un final fericit, in sfarsit, in martie 2024, cand am reusit sa gasesc ceea ce imi doream. In cauza este un Passat B8 din 2016, cu un motor de 2l, 190 de cp(DFCA). Imi doream foarte mult sa-mi pastrez obiceiul meu de a avea masina neagra, iar drept schimbare voiam si un interior deschis, chiar daca insemna o munca titanica si deseori de Sisif atunci cand cel mic urca in masina 😊. De cand am cumparat-o a trecut evident prin cateva revizii, un schimb de volant al dsg-ului deoarece la rece incepea sa-si faca simtita prezenta si un schimb de ulei + filtru la cutia de viteze 😊. Am incaltat-o cu un set de Continental All season contact 2, de care pana acum am o impresie foarte ok, sa vad o data cu trecerea timpului cum se vor comporta. In momentul de fata as vrea sa ii schimb si amortizoarele deoarece se simt ca nu mai sunt ce trebuie, masina avand 250.000 km. Daca aveti sugestii sau recomandari de brand-uri va rog frumos sa le lasati aici. Acum,la mai bine de un an de cand am luat-o pot spune ca trecerea de la un Golf 5 din 2006 la un Passat cu 10 ani mai tanar, cu un motor cu o putere dubla, transmisie automata, virtual cockpit, high led, scaune ergo comfort sunt un salt urias pentru mine, chiar daca mentenanta si reparatiile sunt cu mult peste golfozaur ma declar extrem de multumiit si incantat. Dupa ce am facut aceasta trecere, nu pot spune decat ca masina aceasta ma motiveaza sa muncesc si mai mult, astfel incat sa-mi pot permite o urcare la o clasa mai mare si evident de la un alt producator, tot din grupul vag! ZI faina!