Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 239059 zile.
- Ultima oră
-
Vezi la drum intins ,acolo se vede consumul de ulei . La oras consumul de ulei este compensat de mororina de la regenerari dese / ratate.
-
Sisteme de asistenta la conducere (Touareg CR7)
DMV a postat în topic iniţiat de Sorin_Micu din Touareg CR7
...raspuns NEOFICIAL...dar totusi OFICIAL ( la ultima vizita la reprezentanta...a scapat cineva "porumbelul" ca au primit raspuns de la Porsche...pe Romania nu e functional Travel Assist pe Touareg 2025 ) nu inteleg de ce nu e marcat cu * acest pachet...in momentul cand faci configuratia masinii...sa scrie clar...NEFUNCTINAL PE ROMANIA...functioneaza numai in anumite tari! In continuare daca intri pe cofiguratorul VW...nu apare aceasta optiune cu restrictii. NU am fost informat oficial de cei de la reprezentanta VW...imi tot spun...ca asteptam raspuns de la Porsche...studiem problema... sa trimis la fabrica problema...probabil de ce am cerut contravaloarea pachetului IQ drive inapoi ... din moment ce nu merge Travel Assist pe Romania si nu am fost informat cand am facut configuratia masinii! - Astăzi
-
Voua va arata in bord...cat adblue mai aveti...sau autonomia la adblue? Eu vad doar in aplicatia My VW --> raport de stare autovehicul --> Autonomie reziduala Adblue
-
La 197000 am schimbat eu distribuția.Era originala.Era pe role anul 2014.Am inlocuit si ambreiajul si volant la fel anul era 2014.Eu cred ca aceștia sant km.Eu am luat-o din Germania.
-
Revin ...cu vesti Am facut primul schimb dupa 15.000 Km cu ulei OE. Dupa 1620 KM...a scazut nivelul la ulei numai cu 1 _liniuta_ ( cca 100 ml zic eu ) ... eu zic ca e bine...in comparatie cu primii 2.000 de KM...cand am bagat 1 L ulei la motor Mers normal...pe alocuri mai sportiv... O alta chestie care am vazut-o...eu dezactivez start stop-ul...prin oras...NU ii place sa stai mult la ralanti ( relantiu )...consuma putin ulei parerea mea ... am stat cateva ore bune...in 2-3 zile adunate cu masina la ralanti fiind foarte cald afara... ( am facut tot felul de codari...cu OBDeleven si cu VCDS-ul! pt cei care aveti VCDS vers noua si nu merge ...cu OBDeleven debloacti SFD-ul...si ramane deblocat...dupaia puteti intra cu VCDS-ul de cate ori vreti si aveti acces la toate functiile ascunse...codari,aadaptari...etc 😜 ) ... si am mai facut inca cca 300 KM in oras...a mai scazut inca 1 _liniuta_ la ulei...acum nu stiu ce sa zic ...ca am stat asa de multe ore la ralanti...a mai scazut 1 _liniuta_ sau adunat cu KM si faptul ca am stat atatea ore la ralanti...in total aprope 2 liniute in aproape 2.000 KM Nu stiu ce sa mai cred...uleiul cu care a venit masina din fabrica e atat de prost...in cat sa il consume asa de repede??? Sau e un ulei mai special...ulei de uzura...sa isi faca un fel de rodaj? ... ca pe vremuri la dacii? si cei de la reprezentanta nu stiu sa spuna??? Voi cum mai stati cu consumul de ulei? Va consuma ulei in oras...sau la drum intins? PS: sincer sa fiu ... cand am facut schimbul de ulei la motor ... nu am crezut ca o sa scada consumul de ulei....din moment ce "papa" asa de mult...dar iata...o surpriza placuta!
-
@eugen.filca masina o ai tu de noua? Sincer, la cum suna descrierea ta, as spune: "207.000km pe-o roata"! Eventual 4-500k km reali.
-
Injectoarele in ce stare sunt, dau valori bune? De când ai curățat dpf-ul și pana la prima regenerare câți km au fost? Cand ai pus dpf-ul curățat împreună cu senzorii aferenti sa facut adaptarea si din tester? De când ai mașina, debitmetrul de aer l-ai schimbat? Daca pe mașină ai debitmetru care nu este original, distanta dintre regenerari scade, iar durata unei regenerari creste foarte mult, undeva la 1-2 ore.
-
Buna.Detin un golf 7 gtd 2014 masina are 207000 km consuma 1l ulei la 5000km aproximativ regeneraza la 70-80 km indiferent de modul de condus (oras-afara)presiunea diferentiala este la relanti dupa regenerare 19hpa.Am trimis filtrul la curatat la Odorheiu Secuiesc am pus senzori presiune diferentiala noi originali dupa montaj presiunea era de 5hpa.Dupa prima regenerare presiunea find la fel 19hpa.Am refăcut motorul eliminat consumul de ulei dupa primi 1000km nu a consumat nimic ulei dar regenerare este la fel 70-80 km.Am fost la reprezentanta au zis ca masina nu are erori nu au ce sa facă.Rog pe cineva cu experienta sa ma ajute ma deplasez pt verificări.Credeti ca un filtru nou aftermarket e ok sa pun pe masina.Nu doresc sa anulez DPF-UL.Multumesc.
- Ieri
-
Probleme aer conditionat Multivan T6
gabriel88 a postat în topic iniţiat de Das Mechanikus din VW T4, T5 & T6
Sa nu fie de vina electrovalva de la compresor, de acolo mai pot fi fluctuatii de putere ale compresorului. -
Salutare tuturor! Am scăpat de problema cu turbocompresorul, s-a calibrat singur, in mers. Acum am o nouă problemă, de vreo 2 săptămâni nu mai trage bine, imediat după schimbarea treptelor de viteza in intervalul 1,8-2,4krpm zici că agață motorul, o secundă zici că se întrerupe apoi pleacă iar, am eroarea P0238 Turbocharger boost sensor a Circuit high imput . Am identificat senzorul, l-am schimbat cu unul Bosch, nimic, am găsit pe un forum din UK că motorul 1.4 tsi cavd are 3 senzori, i-am identificat pe rând, înlocuit pe toți 3 , dar nu am scăpat de problemă. Ce îmi recomandați să mai fac/verific ? Problema a apărut în același timp in care am rămas fără baterie. Am schimbat -o cu una identică
-
Salut! Ai inlocuit electrovalva? Unde? Trebuie sa fac si eu interventia asta.
-
Probleme aer conditionat Multivan T6
Das Mechanikus a postat în topic iniţiat de Das Mechanikus din VW T4, T5 & T6
Am verificat azi instalatia si, am gasit doar 400 gr freon, si chiar dupa completare tot nu functiona. Aparatul arata fluctuatii la indicatorul de presiune pe compresor, asa ca am comandat compresor nou. -
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
EmilianPop a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
@corad0 dada, stiu! Nu ma las Multumesc ! @Emy D e o operatiune urata.. cel mai naspa a fost cautatul de piese, sa gasesti piese in stare buna.. bordul cred ca se da jos mai usor la tine decat la superb, dar tot e de lucru enorm. Si daca tot il dai jos, ar fi indicat sa schimbi tot ce se poate inlocui prin spatele lui, sa stii ca nu mai ai treaba acolo. Ce sa zic.. multa bafta ! Si rabdare -
VW Passat B8 2018 android auto/carplay indetificare MIB
catalin004 a postat în topic iniţiat de ctl01 din Passat B8
Am luat un MIB2 de la preh,modelul fara navigatie, cabluri de pe alliexpress si am reusit sa pornesc display-ul pe masa de lucru. Am 2 identice (un VW si un Skoda - display-uri ma refer), am testat doar pe cel de VW, probabil difera doar sigla la pornire (dupa ce il pun si pe cel de skoda am sa vad daca sigla o da tableta sau unitatea MIB).Nu stiu daca are CP (modulele nu sunt conectate la masina), oricum cred ca displayul nu are CP, si functioneaza cu orice MIB2 sau MIB3 fara imperechere. Am si sunet de la unitate...dar nu stiu daca are CP-OFF? cum as putea sa aflu asta? - Săptămâna asta
-
-
Astazi am luat ursul dupa actiunea 90EE: masina a stat la ei de ieri ora 12:00, am ridicat-o azi la 16:00. Totul este in regula, mersul electric pare mai lin si unitatea media pare mai rapida, sigur porneste mai repede. S-a rezolvat si problema cu oglinda dreapta care ramanea jos la mers inainte. Bonus: gresat oglinzi, faceau zgomot la pliere/depliere de cand cu caldura; daca revine problema, se schimba pe garantie. @AdiG01 e normal sa iti mai apara notificare, e mentionat sa nu bagi mesajul in seama daca ai facut deja update. Poti verifica versiunea, asta am eu acum:
-
Campanii și rechemări în service – Superb 4
razvan.ac a postat în topic iniţiat de tetea din Superb 4
Da, de ieri ora 12:00->18:00 si azi au continuat 08:00->16:00. Primeam tot felul de notificari din aplicatia Skoda si puteam verifica usi/geam/capota 😀. De la 2-4h cat mi-au spus initial, s-a lungit procesul, un modul intra in protectie si au asteptat ajutor de la Skoda. Bonus: gresat oglinzi, faceau zgomot la pliere/depliere de cand cu caldura; daca revine problema, se schimba pe garantie. -
Coduri Si Preturi Piese Seat , Audi , Skoda , Vw
andrei_221 a postat în topic iniţiat de Elanul din Intrebari Frecvente
6X1 837 014 C 3B4 839 016 AL -
Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice
lupo_bv a postat în topic iniţiat de Dragosh26 din Golf IV & Bora
-
Buna. am un IBIZA 1.4 benzina din 2004-Nu intra in viteza intai nicicum. Nici oprita, Toate celelalte viteze merg foarte usor. Aveti idee care ar putea fi cauza?
-
Coduri Si Preturi Piese Seat , Audi , Skoda , Vw
Kyd. a postat în topic iniţiat de Elanul din Intrebari Frecvente
Salut. ajutați-mă vă rog cu un cod pentru broască fată și spate dreapta la un golf 4 cu VIN WVWZZZ1JZ2W514336. merci! -
Hopa, cineva și-a tras update de la 2565 la 2630! Norocosule! 😄 Eu incă stau cuminte cu 2460… în august face un an mașina și încă nu am primit update. Ai lăsat mașina de ieri până azi pentru acest update?
-
Campanii și rechemări în service – Superb 4
razvan.ac a postat în topic iniţiat de tetea din Superb 4
Astazi la 16:00 a fost gata 😀 old new merge mai lin in mod electric, iar problema cu oglinda dreapta care revenea la pozitia de parcare cu spatele dupa ce mergeam inainte s-a rezolvat -
Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice
andrioae cosmin a postat în topic iniţiat de Dragosh26 din Golf IV & Bora
SALUTARE am o întrebare este bine daca spăl motorul ca este murdar de ulei ?