Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Astăzi
-
Multumesc
-
Va salut ! Sunt la prima masina cu , cutie automata si am cateva intrebari legate de modul de functionare eventuale recomandari . Am vazut ca in modul eco cutia tine turatia mai jos si in momentul cand iau piciorul de pe acceleratie scade automat turatia la 1000 de rot/min . In modul drive sau sport in momentul cand iau piciorul de pe acceleratie turatia ramane nu coboara instant la 1000 de rot/min . Este normal ? Sa inteleg ca la masininile cu , cutie automata se duc placutele de frana mai repede ? La 30 de mii de km si pe fata si pe spate erau la limita le-am inlocuit . La vechea masina pe fata au fost schimbate la 52 de mii si pe spate la 82 de mii de km . Am sesizat ca plecarea de pe loc este ceva mai lenta decat la o manuala urca mult mai repede treptele de viteze si deja esti in treapta 7 la 90 km/h .
-
Nu baga caldura in habitaclu - mister 5F
cobrax2 a postat în topic iniţiat de Catalinescul din Leon 5F
Vai! Am cum sa verific? In ulei nu se duce, nivelul e ok. Temperatura nu sare, am urmarit in mers si cu diagnoza -
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
ovix1986 a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Salutări. Revin cu logurile necesare după ce am înlocuit intercooler-ul și senzorul MAP, ambele noi. Masina merge la fel. Atașez logurile pe care le-am făcut, poate identificam vreo problema. Multumesc anticipatLOG-01-003-010-011 (1).CSVLOG-01-003-xxx-xxx basic setings.csvLOG-01-011-xxx-xxx.CSV -
Mașini electrice - merita sau nu?
razvancc a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
O planeta mai sanatoasa pentru bogati! -
verifica alimentarea casetei.
-
in cazul DQ200 chiar nu are ce se strica de la ulei....
-
Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de andrei.rir din Passat B7
Cel din imagine e termostatul de la cutie ,NU supapa de sens . -
Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire
cozma1 a postat în topic iniţiat de andrei.rir din Passat B7
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
@Benchia GabrielEu când am luat mașina, în septembrie 2024 (1.5 tsi mhev) nivelul de ulei era aproape de maxim. Cred că o liniuță făcea diferența. Într-un an de utilizare a scăzut câteva liniuțe, dar n-a ajuns la minim, ci la vreo 3 diferență de minim. Le revizia pe care am făcut-o la un an mi-au fost puși 4,3 litri de ulei (atât are baia de ulei în cazul meu), iar nivelul era fix la mijloc. Acum, ca o glumă, cine a greșit? Fabrica? Care a pus ulei până aproape de maxim, sau reprezentanța care a pus potrivit specificațiilor tehnice și nivelul e la mijloc? Cum ar putea pune mai mult ulei dacă cel care face schimbul respectă specificațiile tehnice? -
Nu baga caldura in habitaclu - mister 5F
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Catalinescul din Leon 5F
Daca temperatura nu sare de 90 atunci e posibil garnitura de chiulasa -
Eu zic sa va informati bine ,Lifetime este aproximativ echivalent cu perioada garantiei ,NU inseamna cat traiaste omul . Intretinerea e mult mai ieftina ca reparatia .
-
Vă mulțumesc de răspunsuri. Am abia 20500 km și aproximativ un an și jumătate de când o am dar la anul dacă fac tot atâți km voi schimba uleiul la cutie dacă nu când termin leasing.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Comic e ca doar curentul ieftin de acasa e a devenit insuficient 😀 -
Mașini electrice - merita sau nu?
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Bun, dar tu ai dat exemplu masina SH de 48k. Adica un s class, un S6. La masini noi nu, iei un superb l&k sau un passat, un chr GR care nu are nimic in comun cu un GR sport adevarat decat sigla. Sărăcii cu alte cuvinte, nu masini de 6 cifre cand erau noi acum cativa ani. -
Iti alegi: ori faci mancare, ori te incalzesti, ori incarci masina ca sa mergi la munca. 😄
-
-
Nu baga caldura in habitaclu - mister 5F
cobrax2 a postat în topic iniţiat de Catalinescul din Leon 5F
Salut, am si eu aceeasi problema, cu cateva mentiuni: in caloriferul de la pedale ajunge lichid cald inca de la pornire. Nu ar trebui ca termostatul sa se deschida doar la 87 grd? Eu am clima, influenteaza? La iesirea din radiator este mai rece, daca dau drumul la caldura in masina. Daca opresc ventilatorul, se incalzeste si returul. E normal, intr-un fel sa il raceasca, nu? Sau o fi infundat, si nu circula apa fierbinte destul si sta in el si se raceste? De ce aerul in stga e mai rece cu cateva grade decat in dreapta? In plus, la un drum mai lung, intai a bagat caldura, pe urma s-a oprit si baga doar rece. D8agnoza nu da erori, clapetele functioneaza, le-am verificat fizic. Am ceva pierdere de lichid de racire, am schimbat racitorul de la egr (asa a crezut mecanicul), tot pierde. De cateva ori am gasit umed sub vasul de expansiune, am zis ca o fi de la spalat masina, dar ceva se intampla. Sa fie termostatul? Daca e defect, poate sa mearga aleatoriu si sa deschida/inchida aiurea? De ce ar refula vasul de expansiune? Cineva zicea de garnitura de chiulasa mai devremr, ce treaba ar avea? Merci - Ieri
-
Salutare! Navigând si negăsind combinația de erori vin si eu cu o problemă la un passat b6 cbab. În mers sau la a 2.a pornire (daca distanta e prea scurtă sub 1-2km) se aprinde martorul volanului cu roșu neavând servodirectie deloc. Daca o las o perioada ( "sa se răcească"), undeva la peste 30min din ce am observat. Nu mai am aprins nimic si direcția merge normal. Am verificat siguranțele,masa de pe caroserie curățată, cele 3 mufe de pe casetă desfăcute si curățate.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Au luat-o razna : https://piataauto.md/Stiri/2025/11/Proprietarii-masini-electrice-din-Suedia-au-aflat-cu-stupoare-ca-vor-plati-penalitati-daca-si-incarca-acasa-simultan-cu-pompele-caldura-cuptoare/ -
O mașină la 48.000 Euro nu e chiar opulență în ziua de azi. Un Golf GTI începe de pe la 45.000. Să nu mai vorbim de costurile de reparații la motoarele TSI de la VW, ale cărora costuri de reparație pot ajunge pana la 4.000 Euro la un service din Germania.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Cine cumpara AMG nu vrea economie ,vrea lux si opulenta ,se asteapta la cheltuieli mari . Cine cumpara EV ,Hybrid,E-Hybrid ,Mild…are ca prioritate economia ,impozitul… -
Probleme dupa schimbarea distributiei si curatarea supapelor
crycu87 a postat în topic iniţiat de crycu87 din Rapid
Cum sa invarta motorul invers? Ce se poate intampla prin inversarea sensului de rotatie? -
Să vedeti cum e când dai 48.000 euro pe un Mercedes E53 AMG cu 80.000 km si 4 ani vechime, iar după o săptămâna îți ies bieletele prin blocul motor. Urmăresc un tip pe YouTube care repară doar AMG, să vedeți acolo costuri cu înunlocuirea motoarelor. O baterie de 11 Kw pentru un hybrid e chilipir pe lângă un motor. Și nu sunt putine cazuri de motoare distruse, la ani si kilometrii relativ puțini.
-
Probleme dupa schimbarea distributiei si curatarea supapelor
andrei_221 a postat în topic iniţiat de crycu87 din Rapid
trusa se foloseste la motoarele avansate cu dezactivare de cilindrii (din generatia ta, 1.4 TSI ACT are asa ceva dar nu s-a pus pe Rapid) si motoarele EVO si EVO2 ( 1.0 si 1.5 TSI dupa 2019 ), care necesita precizie maxima la actionarea anumitor actuatori ( cei care muta camele pe axe , etc) sau mai bine spus, motorul tau se pune la punct foarte precis cu calele speciale. Mai ales ca pentru a folosi VAS611007 trebuie demontata pompa de apa si golit antigelul, pe cand cu cale se face fara demontarea pompei eu as crede ca de fapt a pus distributia fara cale, cu semne sa alte blocaje... si ma indoiesc ca au VAS611007... care costa vreo 4000 euro
