Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 53698 zile.
- Ultima oră
-
@acidone77, daaaa pai Stinger-ul e top.. Multi jurnalisti auto ziceau ca cel mai mare defect al Stinger-ului e emblema de Kia. Sincer, ma gandeam si eu la unul, inlocuitor pentru Ceed. Doar ca pe facelift nu exista decat 3.3T. Restul motoarelor, au renuntat la ele. Iar la 3.3 in Romania, impozitul e pe masura...
-
Pai ce observ este ca toată lumea măsoară aceleași valori (cam ce am postat). Apoi la interpretare încă n-am găsit sugestii similare. Mi s-a spus ca filtrul e gaurit pentru ca presiunea e prea mica, sau ca se scurge ulei pe la ceva supapa, sau ca injectoarele nu sunt bune (iar cei care testează injectoare îmi spun sa caut problema în alta parte). Sau ca ar trebui sa demontam filtrul sa măsurăm presiunea prin el. Sau sa schimbam senzori la nimereala. Plus insistenta sa măsoare aceiași parametri după care pauză. Și sa las forumurile că ăia nu știu. Firmele specializate pe curățări de Dpf automat vor sa facă curățare... Speram sa nu fie nevoie sa fac mașina bucăți pentru o diagnoza.
-
Kia a evoluat foarte mult in ultimii ani. Am avut la firma lauta din intamplare la o licitatie un Stinger, 2.0T 265cp, RWD, tot ceva echipare de top, GT Line sau ceva de genul. Am ramas FOARTE surprins de calitatea interiorului, a materialelor, desi cu suspensie sport si jante pe 20, filtra bine orice denivelare, nu se simtea rigida deloc, desi statea pe drum foarte bine, doar cuvinte de lauda. Calitativ cel putin la nivel de tripleta germana AUDI/BMW/Mercedes.
- Astăzi
-
Uitati diagrama completa. seat heating b6.pdf
-
Salutare ! Daca tot putem prezenta alte mărci aici, vin si eu cu al meu bob de orez koreean. Si anume un Kia Ceed 3 GT-Line, 1.4T-GDI, cutia 7-DCT, ambreiaje uscate, FWD. Masina luată de noua in 2020. Cum am ajuns fix la Kia? Pai in 2019, pe final de an, isi luase un coleg un Proceed GT (1.6T, 204 hp). Omul mega încântat de masina, tot trăgea de mine sa mi-o prezinte. La vremea aia, eu cand auzeam Kia, ma gandeam la Sorento-urile alea vechi, urate si la Kia Picanto (Lastun-ul koreean). Practic nu aveam o părere buna, dar nici argumentata. Proceed 3 al colegului in schimb, m-a lasat placut surprins. Materialele, dotarile, design-ul si... raportul calitate-pret. Noi la vremea aia, ne si cautam o masina, dat fiind ca vindeam daily-ul vechi (Golf mk5, 1.6 mpi). Iar Golf 7 sincer nu m-a incantat. Next day, ață la dealer-ul Kia. Aveau pe stoc un Ceed cu cu configurație similara față de ce vroiam noi. Puțin mai dotata chiar, pe care am și luat-o. Am vrut Ceed deoarece ne doream un hatchback. Cat despre echipare, nu am vrut GT-ul din simplu fapt ca aveam Superbul pentru apucături de GT. Adica mai galagios, suspensie mai rigida. Voiam un hatchback cat mai silentios, si cat mai comfortabil. Bun, si prezentarea mașinii. Are linia de echipare GT-Line, cutie 7-DCT, culoare: Dark Penta Metal. Optiuni extra: - Tapiterie scaune - piele intoarsa (practic, scaunele de pe Ceed GT) - Suport lombar scaun sofer cu reglaje electrice - Suport lombar scaun pasager cu reglaje electrice - Faruri Full Led - Geamuri spate si luneta fumurii - Semnal schimbare directie de mers incorporat in oglinda laterala - Oglinzi exterioare electrice si incalzite - Oglinzi exterioare pliabile electric - Scaune fata incalzite - Volan incalzit - PTC - ECM - Padele volan - duze spalare parbriz incalzite - Senzor ploaie - Schimbator de viteze imbracat in piele Ca si modificari, stage 1, facut relativ repede, cred ca avea sub 10k km masina. In prezent 90k. De la 140 cp la 179 cp. Link aici. Ce sa zic, se simte diferența binișor. E si ușoară masina, avand 1300 kg daca nu sub. Foarte agila, cutia DCT de la Kia e ok, nu ma plâng, deși am auzit unele probleme despre ambreiajele lor. Ca si probleme, pana acum, in 6 ani, am inlocuit pe garanție flansa cap telescop, bobina electromotor si ceva bucsa de la coloana volan. Feedback despre masina: PRO: - Raport calitate pret foarte bun. Si fata de concurenta. Tin minte ca am configurat un Golf 7 1.5TSI cu dotari similare, si sarea peste 27k. Kia a fost 21500. - Scaunele foarte comfotabile - Suspensia comfortabila - Kitul GT-Line merita banii. O face mai speciala fata de un Ceed normal - Incalzirea in volan care vine impreuna cu scaunele incalzite - Plastice foarte bune la interior. M-as arunca sa spun ca sunt peste cele de la VW Golf 7. CONTRA: - Camera marsarier are o rezoluție slabuta. - insonorizare slabuta - Butoane reglaj oglinzi nu sunt luminate - Nici o lumina ambientala seara / noaptea. Face ca interiorul sa para foarte saracacios - Fara lumini la picoare, lumini la usi sau sub usi. - Sistemul audio standard - o mizerie. Mai ales cum schimb mereu din Superb in Kia, nu pot sa nu compar.. este o mizerie mare. Dar aici sunt subiectiv, colegul de mai sus cu Proceed zice ca lui ii se pare ca se aud foarte bine boxele. - Toata masina LED si la numar au pus becuri normale.. - Fara telescop capota - Evacuare fake. Cel mai enervant e ca evacuarea relala are doar o iesire pe dreapta. Tipsurile fake sunt pe ambele parti. Iarna e enervant sa o vezi cum scoate aburi doar pe o parte. - Faruri full led dar fara auto-level. Dap, desi sunt full led, au reglaj manual. Si nu au functii adaptive (sus-jos, stanga dreapta). Cam atât, enjoy!
-
Skoda Octavia 2.0 TSI 204 CP : DQ381 + suspensie independenta spate ?
tetea a postat în topic iniţiat de mihai_tmn din Octavia 4
Suspensia este independentă, iar combinația de motor și cutie este una foarte reușită. Dacă te apropii ca preț de un Superb echipat, diferența de confort și spațiu s-ar putea justifica, mai ales dacă faci frecvent drumuri lungi. Suspensia și feeling-ul la drum lung nu sunt la fel de rafinate ca la Superb 4. Dacă pentru tine confortul la drum lung, stabilitatea și izolația fonică contează mult, Superb 4 are un avantaj clar. Legat de motorizări pe Superb, versiunea de 204 CP vine doar cu tracțiune față, iar cea de 265 CP este cu tracțiune 4x4. Cel mai bine este să faci un test drive cu ambele și să vezi și ce discounturi poți obține. -
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
air_catalin a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
salutare, daca poti sa ma ajuti si pe mine pt: WAUZZZ8R4FA031305 as aprecia. multumesc -
Salut, Am un Passat CC 2.0 TDI CBBB (2009) și mă lupt cu un consum parazit. Cu motorul oprit și calculatoarele "adormite" am 0.295A consum. Când scot firul gros de la alternator (cel de la cutia de siguranțe, compartiment motor), am consum 0.010A. După ce pun la loc, revine la 0.295A. Toate siguranțele din panoul interior, nimic suspect Restul siguranțelor mari din compartimentul motor, totul OK Încărcarea în mers: 13.9 – 14.1V Bateria și alternatorul au fix 1 AN, alternatorul a fost schimbat cu unul aftermarket în decembrie 2024 fiindcă nu încărca, (11V-11.9V). Pare clar că alternatorul trage curent înapoi prin puntea de diode dar aș vrea o confirmare de la cei care au mai trecut prin asta. Întrebarea mea: Schimb doar puntea de diode sau mai bine să iau din dezmembrări un alternator OEM (ideal 180A)? Mulțumesc!
-
@ferenc77 incearca o reinstalare a aplicatiei.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
razvancc a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Cred ca s-ar putea face un nou topic , sau redenumi acesta: Masini chinezesti - merita sau nu -
Te salut ! Ai gasit cumva o schema ? ... si eu m-am impotmolit exact la bancheta spate . Te salut ! Ai gasit cumva o schema ? ... eu m-am
-
Buna tuturor. Mie de o vreme nu imi mai apare bara de progres cu procente sus in aplicatie. Stie cineva de ce?
-
Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
mad_kat a postat în topic iniţiat de voinea din Mașina mea, alte mărci
Impresionant utilajul! Si faptul ca il poti tine de track car e ceva... Asta cu presiunea ar trebui facuta sticky si pusa in bannerul forumului ... atatia nu cred si nu inteleg asta. Despre Golful VR6 4mo... empatizez total. Este ca o iubita superba si temperamentala, la care, daca din varii motive renunti, vei regreta tot restul vietii ... - Ieri
-
Nu doar eu
-
Ma bag si eu in seama - Falken Euroall season - am deja peste 30k km cu ele - pornind de la canicula, continuand cu ploi torentiale, zapezi, inclusiv in semi-offroad, si unele din cele mai dificile trasee offroad de la noi din tara... Aderenta excelenta pe uscat, zapada si noroi - decenta pe ud. Supriza a fost "linistea" - sunt foarte silentioase. Dupa experienta cu Debica Navigator 3 si chinezismele de pe Golf - nimic nu ma mai poate convinge la altceva decat allseason-uri
-
La sfarsit de octombrie am facut un mic city break la Varna - un oras surprinzator de fain, ocazie in care am mai incercat niste drumuri din tara vecina - inclusiv o zona cu calcul viteza medie. Sa vedem daca mi-a "iesit" Detour-uri pe la Shumen pana la Monumentul fondatorilor Bulgariei, manastirea rupestra Aladza (nu imi e clar cum se scrie de fapt), ca doar e pacat sa faci doar drumuri directe. Apoi dat fiind vremea ploioasa si tot felul de drumuri mai "utilitare" am reusit sa nu misc Golf-ul o luna de zile, folosind la greu dinozaurul. Si in iarna, intentionez sa il menajez, nu vreau sa il afecteze excesiv sarea de pe drumuri si noroaiele. Insa, dupa o luna a pornit fara ezitare, dovedind ca Ultron-ul a fost o alegere buna. Nu m-am putut abtine la niste poze "urbane", la intoarcere, de pe acoperisul parcarii supraterane.
-
Bucura-te de consum. Este mult mai mic decat la majoritatea. Eu nu am spus ca se chinuie Toro sa urce ceva sau ca as merge incet. Doar ca stilul meu e mai smucit. Ar fi foarte interesant daca am merge la un drum lung cu ambele masini. Sa vedem atunci care ar fi diferenta....
-
HALDEX - Intretinere & Probleme (Tiguan 5N & 5N2)
puma_k1ng a postat în topic iniţiat de Andrei Buzatu din Tiguan 5N & 5N2
Va salut, În primăvara am postat și eu eroarea mecanica pentru N373, câteva posturi mai sus, la Passat B6, pe care oarecum am ignorat-o având destule probleme la motor, fara vlaga să mă mai documentez despre aceasta problema la haldex. Acum mai bine de o luna, 4x4 nu a mai vrut să mă lase în pace și am sesizat că am scurgeri de ulei. Am fost la verificat, pompa plina ochi de ulei pe carcasa exterioara, dar totuși nu părea fiind de la ea ceea m-a îndreptat către filtru. Negasind mecanic nici în orașele învecinate pentru reparația problemei mele, am inceput sa răscolesc internetul și am ajuns la un service local unde am incercat sa remediem. Am golit ulei, scos pompa afara plina de mâl efectiv, scos filtru. Nu am vrut sa mă opresc doar acolo încercând chiar sa desfac ECU haldex sa vad ce se petrece și la electrovalva. Aici a intervenit dezastru. Șurub jos desfăcut, cel de sus înțepenit. Tăiat în 2 pentru a introduce șurubelniță nu a vrut chip să cedeze. Șurubul a fuzionat pe corpul ecu-ului. Neavând ce face, am pus filtru nou Borg Warner, curatat pompa și sita acesteia, am pus 550ml ulei, rulat teste din pompa după care am mai completat 100ml. Nemulțumit fiind de cantitate am luat mașina o tura am plimbat-o și au mai intrat 60 ml. Acum nu știu dacă la B6 intra mai puțin ca la Tiguan, dar nu vad unde pot intra 800ml. Am crezut că am scăpat măcar pentru moment de scurgerea de ulei. Doar că la scurt timp am văzut iar scurgeri, și de aici a continuat stresul, căci eu trebuia neapărat să scot șurubul fiind convins că de la electrovalva pleacă problema. Am plimbat-o la alt mecanic unde a tăiat capul șurub tot fail și am mai completat ulei căci eu tot pierd, altul a ingaurit cu burghiul și s-a oprit de neputința. Între timp de atâta disperare m-am apucat sa dau banii pe n373 de pe site-ul din Slovacia, 4x4 parte, piesa noua, plus garnitura de tabla de la ECU căci sigur se va deteriora la desfacere. Azi alt mecanic..reușește cu succes sa îndepărteze șurubul, dar incep primele îndoieli. Cu multimetru pe pinii pompei setat pe ohm a ieșit rezultatul 1.4, deja îndoieli. Dau electrovalva afara, chiar curata. Astup cu gura primele 2 orificii și suflu..surpriza nu iese aer. Montez electrovalva noua, completez cu ulei. Același rezultat..eroare persista, pierderea persista. Acasă cu un ouput test aud pompa cum nu am auzit-o până acum..zgomotoasa. înainte de curățare se auzea mașina fiind pe elevator și mecanicul langa ea, după curățare a auzit-o lucrând mai fin. Efectiv nu știu ce să ii mai fac. Sa mai cheltui alți 200 de euro sa schimb și pompa? Dar de la ce pierde ulei? Mulțumesc.😔🥹 -
Rotile pe 17 prima data , apoi restul care include si faptul ca nu ai unde sa mergi prea tare in tara asta Si cand ma duc la Pitesti pe Dealul Negru acolo unde e limita 100 urc pe toate curbele alea cu viteza maxima Dar oricat ma chinui nu ajung cu mai mult de 7.5 -7.7 consum , pusa pe sport masina asta urca singura fara efort
-
Sfat achizitie - Skoda Superb 2.0 TSI 280
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de MTeiu din Discutii Generale
La banii aia e musai sa fie luata de afara . -
Daca mergi 110km doar in oras, drumuri scurte si motorul mai mult rece, atunci nu e deloc mult. Se poate regenera chiar mai des. Nu te apuca de schimbat piese (DPF) pana nu iti dai seama de cauza. Daca de vina sunt injectoarele care genereaza fum => o sa infunzi in cateva mii de km noul DPF si tot nu ai rezolvat nimic. Daca nu rezolvi cauza nu are rost sa schimbi piese de dragul de a schimba.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
halamadrid a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Clientii se bucura ca gasesc intr-o chinezarie ceea ce intr-o masina vestica reprezinta optiuni platite nejustificat de mult, in majoritatea cazurilor. Are interior care aduce cat de cat a lux, cu materiale de calitate buna? Are cea mai mare tableta? Are multe luminite? Suficient! Nu mai intereseaza pe nimeni partea mecanica. Important e sa se poata lauda cunoscutilor ca a platit pe un SUV cat ar fi costat o berlina amarata la un mare producator vestic. -
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
dan1965 a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Buna ziua, Va rog sa mă ajutați cu decodare pentru wvwzzz3czbp357618. Va mulțumesc anticipat! -
Salutare! am un Audi A4 B7 cabrio 2006 si folosesc un sistem de evacuare Borla RomCat masina e inmatriculata in Spania pentru ca aici sunt rezident ma poate ajuta cineva cu un ECE/EC de la un sistem de evacuare Borla RomCat? Trebuie doar sa il prezint aici la o statie de verificare a inspectiei tehnice. ei nu sunt chiar atat de exigenti aici, dar au aceasta pretentie de a le oferi acest document. Am scris e-mail la Borla dar mi-au spus ca nu au asa ceva pentru modelul meu de masina. M-ar ajuta orice document de la o evacuare Borla! va multumesc frumos
