Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 4 zile.
- Ultima oră
-
Esti sigur ca e cablajul ? Mai verifica odata
-
Salutare. Am o rugaminte/intrebare legata de potrivirea/compatibilitatea unei instalatii electrice, cablaj motor. In urma inlocuirii bujiilor, unui prieten cu VW Arteon 2021 fabricatie, dsg, 2l diesel, i-a ramas aprinsa eroare in bord, in urma caruia mecanicul i-a recomandat sa schimbe cablajul bujiilor. Codul OEM al piesei este : 05L972627S, dar vad ca apare si pe Audi Q3 F3 cutie manuala... E posibil sa gresesc ceva daca comand cablajul asta? Dupa cod ar trebui sa fie totul in regula, nu? Multumesc. Nu am gasit o rubrica potrivita pt tipul asta de intrebare, iar acest topic era destul de recent...
-
Corect. Cred ca au schimbat contactul degeaba. Se pune blocator nou,cum spunea si colegul,se adapteaza(nu neaparat online) si eventual,daca e cazul,se face un update modulului confort. Sa-ti arate blocatorul vechi al masinii. Ma indoiesc ca l-au inlocuit. Numai ala e cca 700 ron.
-
Problema este cunoscută la B6 B7 CC ,in primul rand prețul pt blocator doar NOU cu adaptare online la reprezentanta sau cine scule este peste 1500lei, există cazuri când trebuie inlocuit/eventual reprogramat si modulul confort, contactul nu are treaba cu adaptarea , cheile sau ecu. Se poate face si anulare blocator, in locul lui se pune emulator,cost sub 1000lei. Indiferent de situatie asemenea problema se rezolvă într-o singură zi, doar in cazul in care nu au blocator pe stoc.
- Astăzi
-
Un pic mai incolo (mult mai ) va deveni clasica. Curajoasa alegerea motorizarii. Sper sa "te tina"
-
ALH-ul meu la aproape 500 000 km a inceput sa ma supere cam de 2 saptamani. Pornire uneori greoaie sau deloc fiind nevoie de amorsare, aer pe furtunul de motorina, lipsa putere. Am curatat turbina, sorbul din rezervor, inlocuit filtru motorina , inlocuit garniturile de la supapa termica de pe filtru, inlocuit electrovalva da la pompa de injectie, in urma cu 5 luni am schimbat garnitura de la distribuitorul pompei de injectie. Verificat distributia si este OK. Am scanat cu VCDS si am gasit urmatoarea eroare. 18062 - Cititi memoria de defecte la P1654 - 35-10 - modul bord (adr.17) - intermitent 17656 - Reglaj început injectie P1248 - 35-10 - diferentã de reglaj - intermitent Codul 17656 spune ca : reglaj incorect al injectiei (verificat cu vcds si este bun) cablaj la supapa N108 (verificat si este bun) pompa de injectie murdara sau cu span (aici inca nu am umblat) Intrebarea mea este pe unde poate sa traga aer in motorina si ce pot gasi defect si eventual schimba in pompa?
-
E cam de cartea recordurilor...
-
Baterie OE din 2011 saptamana 37 pe masina , deci e cea originala , a tinut ceva In stanga se pune furtunasul in orificiul bateriei , celalalt capat e introdus in jos spre exterior sa elimine gazele In dreapta orificiul se acopera cu dopul de plastic de pe capacul de protectie ca sa nu fie eliminate gaze in masina
-
Salutări la cititori! Am și eu o problemă. Pacient: B6/2009, 2.0, 143CP, CBAB Acum câteva zile când să vin de la cumpărături către casă nu a mai pornit. Introduc cheia, Volan galben și la pasul doi nu se aprinde niciun bec în bord și apare volan galben cu mesaj Move steering well, apoi se schimbă în Steering well locked A doua zi, sâmbătă, nu am găsit niciun posesor de tester disponibil. Eu am tester cumpărat de pe net. Nu accesa calculatorul, nu vedea CAN. A venit o platformă, nu au putut îmbarca deoarece direcția blocată și frâna de parcare (etriere spate) Am verificat bateria - ok Am dus luni cheia la service. Deabia joi au avut timp să vină cu o platformă. Pe spate nu au deblocat etrierele, au urcat mașina cu roțile blocate. Mă durea inima cu se auzea un scârțâit metalic. (mă pot aștepta la ceva probleme?) Au zis (vineri) că e blocatorul, luni seara au zis că e și contactul. Am avut o urgență și mi-eu zis că e gata marți seara. Nefiind acasă m-am dus miercuri (azi, 10 zile de când le-am dat cheia) la 7.30 când mi-a scris să vin. Eu pregătit de mers la o înmormântare la 250km. Surpriză, mașina nu era gata. Când a băgat cheia în contact s-au aprins luminițe în bord ca la pomul de Crăciun. Au zis ceva de „calibrarea blocatorului pentru a se corela cu caseta de direcție”. Acum aștept. ÎNTREBĂRILE MELE SUNT: - e devărat ce mi-a scris în mesaje că blocatorul este la kit cu contactul de chei? - că de fapt nu au schimbat tot contactul, doar partea din spate a contactului - că se „corelează” blocatorul cu cutia de direcție - dacă mașina va fi ok SAU - ce trebuia de fapt să verifice SERVICE-ul - ce trebuie să verific eu (când o iau din service) să fiu sigur că mașina e ok Mulțumesc anticipat. Puteți face glume pe seama mea, nu le am cu mecanica, dar scrieți-mi și ceva folositor
-
Salut, rugaminte, daca faceti rost de o lista cu oferta de roti de iarna, cea pentru sezonul acesta, va rog sa o postati si p'acilea.. Multumesc frumos!
-
- Ieri
-
Ma uitam de curiozitate la niste anunturi din UK...pe autotrader in momentul de fata sunt 11,659 de motorhomes puse la vanzare SH: https://www.autotrader.co.uk/motorhome-search?berth=&channel=motorhomes&make=&postcode=M5+3DE&sort=price-desc&page=2 3203 sunt noi: https://www.autotrader.co.uk/motorhome-search?channel=motorhomes&make=&postcode=M5+3DE&distance=&year-from=new Au ceva stoc premium si baietii astia...d-alea "adevarate": https://www.premiummotorhomes.com/motorhomes-for-sale
-
Vineri, 27 sept, am fost anunțat de dealer ca masina a plecat din fabrica spre București, comanda din 5 februarie. Astăzi a sosit în curtea dealerului, urmând ca săptămâna viitoare sa mi fie livrata. Deci, sunt 8 luni de la comanda pana la livrare, iar producția masinii a durat exact 4 săptămâni.
-
Salut, am vorbit cu un băiat care repara cutii automate DSG și mi-a spus că problema ar fi solenoizii(valvele) N215 și N216, din cauza lor a spus că este aceasta chestie, dar întrebarea mea este, daca le schimb și ambreiajul este uzat oare nu o sa facă la fel ? A avut cineva problema asta și are o rezolvare concretă ? Mersi
-
Schimbi pompa Abs,modulul de senzori parcare(optional) si calc frana mana. Codate corespunzator,si ar trebui sa fie totul ok.
-
Si mie mi-ar placea un S6 V10, 5.2 FSI cu motor de Lambo, dar ma doare capu' numa' cand ma gandesc. Era unu' pe strada la mine de vanzare, mama mama...but again. E mai ieftin sa ai un motor de 5.0(de Mustang) in Germania decat la noi. Sigur, nu conteaza cand indeplinesti un vis dar cand te gandesti ca platesti masina aia inca o data in 4 ani 😐
-
Eu platesc 415 gbp (2400 ron) impozit la a mea cu taxa de autostrazi inclusa, ce-i drept, e mai "subtire" motoru'. Daca pe om il face fericit, ce mai conteaza? E o motorizare foarte rara, pana la urma pentru pasiunea asta pe 4 roti nu e nevoie sa dai explicatii! @HayateFelicitari pentru masinuta, sa te bucuri de ea! ❤️
-
Nush cum e la alte orase, dar la timisoara impozitul nu e mai putin de 10500ron. PS: cu 10% reducere
-
Pai si alea SH sunt gratis? 😄 Corect, nu toate sunt cumparate de noi, (am cumparat destule masini noi, ai destule avantaje, mai ales la cele de pe stoc, preconfigurate si daca achizita este in leasing, poti deduce cheltuieli etc..devalorizarea e mare dar nah, tre' sa te bucuri la ceva in viata asta, mi-a cam ajuns, oricum "jucariille" pe 4 roti nu prea sunt investitie, iti asumi ca o sa pierzi bani la ele plus ca te costa si mentenanta, taxe, asigurari..) Niste poze facute pe fuga azi cu niste campervan-uri SH, au unele si pretul afisat in parbriz, am mai facut random cateva poze pe autostrada, desi vad cu sutele in fiecare zi, vara vad cu miile! Englezoii sunt nebuni cu "rulotareala", am mai zis asta. De luat in calcul ca maine este 1 octombrie, se dau astia cu rulotele tot anu', nu tin cont de vreme, perioada, de mentionat ca preturile afisate sunt FARA TVA: Si asta e de vanzare, an de fabricatie 2015:
-
Oau , tare , doar 5220 lei impozit anual la motorul asta de 3597 Nu era de ajuns motor de 3 la masina asta ?
-
Climatronicul afiseaza toate segmentele pe display
Dumitru Viorel a postat în topic iniţiat de rob3rtyn0 din Passat B5
Va salut!Am un passat B5.5, 1.6 benzină din 2001,iar recent mi s-a oprit clima fiind lăsată pe Auto,am verificat freonul,presiunea pe instalație,am schimbat ventilatorul de la climă,care începuse să urgie și avea joc,pe tester a dat G89 pe care l-am schimbat,dar tot se mai oprește pe Auto,însă uneori pornește pe degivrare parbriz sau recirculare,și am mai observat că se oprește când afară este cald,apoi mergând cu ea câțiva km pornește din nou pe Auto,iar pe modulul de climă mi-a dat codul de eroare 313.00 asociat su G89,m-ar interesa dacă mai are alt senzor de aer proaspăt în afară de cel din spatele torpedoului,sau care ar fi rezolvarea la problema, mulțumesc anticipat! -
Excelent. Cat a costat?
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
estelus a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
As dori o decodare pentru WVWZZZ3CZCE108296 Multumesc foarte mult ! -
Salut! Din ce am citit, ambreiajele ar fi de vina. Aceeasi masina am si eu iar cand reduc pana la treapta 2 si accelerez, are un gol ceva...un joc, smuceste daca apas mai ferm pedala de acceleratie. Referitor la coloana oare sa mergi pe manual? Alegi o treapta si sa nu mai schimbe automat 2-3-2-3-4-3-2-3-2-3. Un prieten tot cu CBAB DSG, a schimbat uleiul+filtrul (În reprezentanta) si avand ambreiajele uzate, masina mergea oarecum mai prost in urma procedurilor ce se fac dupa schimbarea uleiului.
-
Suspensie pneumatica - Probleme; Retrofit & Mod de funcționare (Touareg 7P)
adidas00 a postat în topic iniţiat de stofarius din Touareg 7P
Probabil problema e in blocul de valve. Posteaza exact erorile din vcds, preferabil in engleza.