Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 9 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. sdR+

    Am bagat prea mult ulei

    Pai daca uleiul a fost diluat cu motorina in proportie de aproape 50 la suta, ce pelicula mai ramane pe acele piese in miscare/frecare?Nu stiu cat de bine a facut acelui motor.
  3. Cristian

    Leon generatia 4 (MK4) - discutii generale

    Poti merge linistit pe 1.5 130 CP, este mult mai bun decat 1.0 in 3 cilindri. Cat despre comparatia intre Leon 4 si Golf 7.5, vorbim de generatii diferite, iar daca introduci si benzina vs diesel, e cu atat mai nepotrivita comparatia. In final, tu alegi daca vrei batai de cap cu filtrul de particule la diesel sau vrei un consum putin mai mare, dar cu mai putine batai de cap in utilizare.
  4. Astăzi
  5. dercos

    Anvelope vara 2025

    Pai merge foarte incet, cu acceleratii si franari fine. Nici o anvelopa de vara, ca sa ramanem la subiect, nu tine 160.000km, daca se merge cu viteze de autostrada, se accelereaza si franeaza normal. In plus, anvelopele ce ofera aderenta superioara tind sa se uzeze rapid.
  6. marius1982.11

    The lesser RS

    2025 cu ultimul "ura" inaintea curentării caymanului. 9k rpm de friendly fire.
  7. acidone77

    Anvelope vara 2025

    Poate daca i duba si sunt C-uri pe ea, sa mai tina 100k km, dar 160k si inca arata bine... e ceva...
  8. Adria_n

    Am bagat prea mult ulei

    Cu un tester ELM327 ( de tipul KONNWEI sau altceva ) + aplicatia VAG DPF ( care se gaseste si free in afara google play ) ai rezolvat aceasta problema. Eu il vad un cost minim "obligatoriu" .
  9. marius1982.11

    Anvelope vara 2025

    160k cu un set de anvelope? Chiar si pe spate? Glumesti? Bun, deci tu faci munca pe teren cu masina personala. Bun, mister elucidat.
  10. EEXCALADE

    Am bagat prea mult ulei

    Pompa tandem a disparut la motoarele vag dinainte de 2010. Cand relantiul e ridicat inseamna ca e pe regenerare
  11. laurstef

    Am bagat prea mult ulei

    Am citit părerile tuturor și vă mulțumesc. Acum, partea nasoală este că nu îmi pot da seama când se apucă mister VW de regenerare. Din octombrie, de când am intrat în posesia lui, doar de vreo 4-5 ori am observat acest lucru, iar acest fapt este cel puțin frustrant deoarece nu am cum să îmi dau seama și să „îi dau bice” la un drum mai lung. E clar, acum, că din cauza regenerărilor făcute aiurea am această problemă. Dar parcă nu aș exclude nici pompa tandem. Vă precizez că în acest moment DPF-ul are un grad de încărcare de 30,1 la 152.000 km.
  12. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    Acu vorba aia, Ferrari in 6 cilindri? 😄 Bine, ce ma mai mir, au pus pe Porsche 4 cilindri!...Maserati chiar are motor Ferrari montat si pe Ferrari V8. Macar stii o treaba! Am condus un GT cu evacuare de curse din titan. Orgasm pur! ❤️ O fi Alfa frumoasa, m-am urcat in ea, are niste plastice si scartzaie oriunde pui mana. Hai ca sunt carcotas, stiu! Nimic de zis, scaunele si volanul sunt superbe, insa pe parte de calitate si fiablitate..👎 Am spus mai sus ca esti limitat la 40K GBP. Asta e vreo 90K. Oricum daca ar fi sa dau banii pe ceva din clasa Giulia, m-as uita la C class si seria 3 any day. 😁
  13. acidone77

    BENTLEY "de saraki"

    Apai daca nici asta cu motor de Ferarri nu ti face cu ochiul nu stiu ce sa zic
  14. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @acidone77 Stai ca m-am interesat mai in detaliu si nu e asa jmekerie precum credeam initial. Nu m-a interesat pentru ca nu ma atrage nici o masina in mod special si nu as da Phaetonul decat pe un Maserati care face parte din alta liga la alti bani iar la ala nu iti da nici un discount. Ideea e ca angajatii beneficiaza de un program prin care poti comanda orice masina din gama lor pana in limita a 40k, o configurezi cum vrei si te poti folosi de ea in regim de inchiriere. Sa zicem ca daca ar fi sa platesti rata la ea ar fi 700 de lire, in functie de avans, prin programul asta de inchiriere platesti vreo 350-400 fara sa dai nici un avans dar ai inclusa si asigurarea casco si rca, servisarea, recovery etc. Dupa 4 ani ai dreptul sa o cumperi si se calculeaza devalorizarea la momentul respectiv si din acea valoare vei avea discount suplimentar de 30%. Poti sa renunti la ea dupa 4 ani de inchiriere si sa iei alta noua la inchiriat si asa mergi tot timpul intr-o masina noua. Este avantajos si asa dar nu vad nimic sa imi faca cu ochiul momentan.
  15. vizitator

    Leon generatia 4 (MK4) - discutii generale

    Nu stiu daca gasesti pe cineva cu 1,5 TSi 130 Cp care sa fi facut 200 000km cu ea pentru ca putini si-au luat aceasta motorizare. Daca ma intrebi pe mine, as merge pe 1,5 TSI 150 CP: motor mai puternic, cuplu mai mare, pana acum si-a dovedit fiabilitatea in timp. Motorul de 116 CP este bun daca il iei de nou, ptr ca au fost promotii la el, dar daca ar fi sa aleg ceva la mana a doua, as merge pe 1.5 TSI 150 CP (motor care in prezent este cel mai vandut motor din grupul VAG)
  16. mihaiionascu

    Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold

    salutari colegi cine ma poate ajuta sa codez si eu un calculator de frana de mana la un passat b6 din 2007 ?? Sunt din Craiova mentionez ca am vcds si daca se poate imi spuneti pasii ca sa l codez singur?? multumesc mult
  17. acidone77

    BENTLEY "de saraki"

    La 30% discount, iar repede o Giulia Quadrifoglio, cat mai exista pe piata! Asta va fi o masina de colectie in cativa ani.
  18. acidone77

    Am bagat prea mult ulei

    colegul @laurstef avand un Passat B8.5 inteleg, deci o masina destul de noua, nu prea vad cum sa aibe foarta multa uzura deja... eu as zice sa faci un schimb de ulei, sa pui cantitatea corecta si dupaia sa urmaresti dupa 1000-2000km cum sta treaba.
  19. Ieri
  20. sdR+

    Am bagat prea mult ulei

    Acolo deja este si uzura, eu faceam spalaturi la dacie, 1/1 ulei si motorina gen sa curat, dar in ralanti cateva minute, dar sa mergi 1500 de km asa, este criminal.Are un motor curat, uzat o sa vada doar in timp.Regenerarea nu se intrerupe, faci asa de cateva ori, si te alegi cu un catalizator infundat.Faci regenerare pe loc, te alegi cu un catalizator topit, si altele, dar astea le stie toata lumea.In general regenerarile ratate iti umple baia de motorina, atat cat se poate, plus altele.Contaminarea uleiului sa fie minima, ar trebui sa fie in parametri regenerarile, si schimburile pana in 10 k, daca vorbim de 1 l, si nu de azi pe maine, a tot apasat acolo.
  21. EEXCALADE

    Am bagat prea mult ulei

    Daca a mers doar la drumuri lungi inseamna ca e o defectiune
  22. akon

    Am bagat prea mult ulei

    Pai daca a mers 1500km in extraurban in care s a ales cu 2l de motorină în ulei crezi că e rezolvare simpla?
  23. EEXCALADE

    Am bagat prea mult ulei

    Rezolvarea e simpla ,trebuie scoasa la drum cand intra pe regenerare ,atat.
  24. corad0

    Am bagat prea mult ulei

    PFFF!!! 😭 Si cum se remediaza problema pana la urma? Si de ce se intampla asta? Distante scurte de mers?
  25. akon

    Am bagat prea mult ulei

    Mergi la garantie cu ea repejor !
  26. pronet

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Meanwhile in UK https://www.bbc.com/news/articles/cr5vglq04zeo.
  27. EEXCALADE

    Am bagat prea mult ulei

    Da,pui 5L de ulei si scoti 6-7
  28. corad0

    Am bagat prea mult ulei

    Baga motorina in ulei? In motor? 🤨
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!