Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. Das Mechanikus

    Upgrade volan T6 Multivan

    Am simțit nevoia tehnica de a avea padele la volan (motorul merge foarte subturat la viteze mici) si m-am gândit sa schimb volanul. Cautand variante am văzut pe net unii care au pus de exemplu pe golf 7 ( generația lui T6) volan de golf 8. Întreb, ar fi compatibil plug&play sau necesita si alte piese (calculator, spirala...etc) sau doar codare?
  3. Das Mechanikus

    Coduri vopsea T6

    În sfârșit am pus codurile in practica. LA7W + LR5T Cam asta a ieșit:
  4. Das Mechanikus

    VW T7 CARAVELLE PRIMELE IMPRESII

    Întreb si eu... Asta nu T8?
  5. cristi511

    Discutii generale

    1. Nu mai merge cu masina in eco. 2. Ceea ce ai sesizat este coasting, adica o scoate pe liber. 3. Probabil ca ai sesizat faptul ca nu ai frana de motor de aici treaba cu placutele. Bineinteles si modul de condus conteaza... 4. De regula exista atat o intarziere cauzata de cutie dar si o limitare de cuplu/putere. Mai ales in modul eco. 5. (Cred ca) In modul Individual poti seta totul pe normal si cutia pe sport, moment in care rezolvi mersul subturat.
  6. Astăzi
  7. gabitekad

    Golf 6 - Motorizare 1.4 MPI - 80CP

    Multumesc
  8. Teodoreanu

    Discutii generale

    Va salut ! Sunt la prima masina cu , cutie automata si am cateva intrebari legate de modul de functionare eventuale recomandari . Am vazut ca in modul eco cutia tine turatia mai jos si in momentul cand iau piciorul de pe acceleratie scade automat turatia la 1000 de rot/min . In modul drive sau sport in momentul cand iau piciorul de pe acceleratie turatia ramane nu coboara instant la 1000 de rot/min . Este normal ? Sa inteleg ca la masininile cu , cutie automata se duc placutele de frana mai repede ? La 30 de mii de km si pe fata si pe spate erau la limita le-am inlocuit . La vechea masina pe fata au fost schimbate la 52 de mii si pe spate la 82 de mii de km . Am sesizat ca plecarea de pe loc este ceva mai lenta decat la o manuala urca mult mai repede treptele de viteze si deja esti in treapta 7 la 90 km/h .
  9. cobrax2

    Nu baga caldura in habitaclu - mister 5F

    Vai! Am cum sa verific? In ulei nu se duce, nivelul e ok. Temperatura nu sare, am urmarit in mers si cu diagnoza
  10. ovix1986

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Salutări. Revin cu logurile necesare după ce am înlocuit intercooler-ul și senzorul MAP, ambele noi. Masina merge la fel. Atașez logurile pe care le-am făcut, poate identificam vreo problema. Multumesc anticipatLOG-01-003-010-011 (1).CSVLOG-01-003-xxx-xxx basic setings.csvLOG-01-011-xxx-xxx.CSV
  11. razvancc

    Mașini electrice - merita sau nu?

    O planeta mai sanatoasa pentru bogati!
  12. Al Bundy

    Caseta De Directie Defecta

    verifica alimentarea casetei.
  13. andrei_221

    KAROQ grey steel

    in cazul DQ200 chiar nu are ce se strica de la ulei....
  14. EEXCALADE

    Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire

    Cel din imagine e termostatul de la cutie ,NU supapa de sens .
  15. cozma1

    Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire

    Se pare ca e termostatul mic sau al 2 lea, o supapa unusens
  16. Gabriel*77

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    @Benchia GabrielEu când am luat mașina, în septembrie 2024 (1.5 tsi mhev) nivelul de ulei era aproape de maxim. Cred că o liniuță făcea diferența. Într-un an de utilizare a scăzut câteva liniuțe, dar n-a ajuns la minim, ci la vreo 3 diferență de minim. Le revizia pe care am făcut-o la un an mi-au fost puși 4,3 litri de ulei (atât are baia de ulei în cazul meu), iar nivelul era fix la mijloc. Acum, ca o glumă, cine a greșit? Fabrica? Care a pus ulei până aproape de maxim, sau reprezentanța care a pus potrivit specificațiilor tehnice și nivelul e la mijloc? Cum ar putea pune mai mult ulei dacă cel care face schimbul respectă specificațiile tehnice?
  17. EEXCALADE

    Nu baga caldura in habitaclu - mister 5F

    Daca temperatura nu sare de 90 atunci e posibil garnitura de chiulasa
  18. EEXCALADE

    KAROQ grey steel

    Eu zic sa va informati bine ,Lifetime este aproximativ echivalent cu perioada garantiei ,NU inseamna cat traiaste omul . Intretinerea e mult mai ieftina ca reparatia .
  19. dragos32

    KAROQ grey steel

    Vă mulțumesc de răspunsuri. Am abia 20500 km și aproximativ un an și jumătate de când o am dar la anul dacă fac tot atâți km voi schimba uleiul la cutie dacă nu când termin leasing.
  20. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Comic e ca doar curentul ieftin de acasa e a devenit insuficient 😀
  21. marius1982.11

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Bun, dar tu ai dat exemplu masina SH de 48k. Adica un s class, un S6. La masini noi nu, iei un superb l&k sau un passat, un chr GR care nu are nimic in comun cu un GR sport adevarat decat sigla. Sărăcii cu alte cuvinte, nu masini de 6 cifre cand erau noi acum cativa ani.
  22. corad0

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Iti alegi: ori faci mancare, ori te incalzesti, ori incarci masina ca sa mergi la munca. 😄
  23. andrei_221

    Golf 6 - Motorizare 1.4 MPI - 80CP

    flansa originala - 032 121 121 K termostat original - 032 121 110 B
  24. cobrax2

    Nu baga caldura in habitaclu - mister 5F

    Salut, am si eu aceeasi problema, cu cateva mentiuni: in caloriferul de la pedale ajunge lichid cald inca de la pornire. Nu ar trebui ca termostatul sa se deschida doar la 87 grd? Eu am clima, influenteaza? La iesirea din radiator este mai rece, daca dau drumul la caldura in masina. Daca opresc ventilatorul, se incalzeste si returul. E normal, intr-un fel sa il raceasca, nu? Sau o fi infundat, si nu circula apa fierbinte destul si sta in el si se raceste? De ce aerul in stga e mai rece cu cateva grade decat in dreapta? In plus, la un drum mai lung, intai a bagat caldura, pe urma s-a oprit si baga doar rece. D8agnoza nu da erori, clapetele functioneaza, le-am verificat fizic. Am ceva pierdere de lichid de racire, am schimbat racitorul de la egr (asa a crezut mecanicul), tot pierde. De cateva ori am gasit umed sub vasul de expansiune, am zis ca o fi de la spalat masina, dar ceva se intampla. Sa fie termostatul? Daca e defect, poate sa mearga aleatoriu si sa deschida/inchida aiurea? De ce ar refula vasul de expansiune? Cineva zicea de garnitura de chiulasa mai devremr, ce treaba ar avea? Merci
  25. Ieri
  26. sevanap

    Caseta De Directie Defecta

    Salutare! Navigând si negăsind combinația de erori vin si eu cu o problemă la un passat b6 cbab. În mers sau la a 2.a pornire (daca distanta e prea scurtă sub 1-2km) se aprinde martorul volanului cu roșu neavând servodirectie deloc. Daca o las o perioada ( "sa se răcească"), undeva la peste 30min din ce am observat. Nu mai am aprins nimic si direcția merge normal. Am verificat siguranțele,masa de pe caroserie curățată, cele 3 mufe de pe casetă desfăcute si curățate.
  27. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Au luat-o razna : https://piataauto.md/Stiri/2025/11/Proprietarii-masini-electrice-din-Suedia-au-aflat-cu-stupoare-ca-vor-plati-penalitati-daca-si-incarca-acasa-simultan-cu-pompele-caldura-cuptoare/
  28. DiLivio

    Mașini electrice - merita sau nu?

    O mașină la 48.000 Euro nu e chiar opulență în ziua de azi. Un Golf GTI începe de pe la 45.000. Să nu mai vorbim de costurile de reparații la motoarele TSI de la VW, ale cărora costuri de reparație pot ajunge pana la 4.000 Euro la un service din Germania.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!