Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 6 zile.
- Ultima oră
 - 
	Centrifugal vs normal. Motorasul teoretic e acelasi, cu toate ca eu nu am avut niciodată probleme cu motorasele la cele originale ale masinii(centrifugale) si avut probleme cu toate cele mai noi si mai silentioase. Toate usile au cedat la f scurt timp dupa ce le-am montat. Dar eu am intrebat in ideea ca cel putin la mine modulul nou, cel cu 1c0 al masinii donatoare nu a vrut sa funcționeze corect cu cele centrifugale asa ca am schimbat si broastele.
 - 
	
Achiziție, configurare si timpi de așteptare (Tayron)
Ssoulstream a postat în topic iniţiat de CristiM din Tayron
eu ma uitam la nivelul de echipare life PHEV cu pachetul exclusive. In plus fata de asta, oferta go-green e acum 2800 si oferta de dealer este cam de 1500 euro; putem adauga si -3200 oferta exclusive, dar mi se pare ca au bagat cam multe acel pachet exclusive. Per total, in cazul meu pentru o configuratie similara pe kodiaq, un tayron iese cam cu 4000 euro mai scump. Da, parca interiorul e mai de calitate la tayron, dar nu sunt inca 100% convins ca diferenta de materiale/functionalitate/calitate chiar valoareaza 4000 euro. - 
	Mersi de raspuns Remus. Da switch-ul yalei functioneaza bine, l-am masurat si cu multimetrul si imi si indica in bord usa inchisa/deschisa. Mi-am dat seama ca motorasul e alimentat direct din calculatorul de ușă, insa nu stiu conditiile in care e alimentat. Adica usa inchisa/deschisa, yala incuiata/descuiata. Sau nu e conditionat de aspectele astea? Apropos, cum arata un motoras centrifugal? Si eu am senzatia ca imi scapa ceva, d-aia am si cerut ajutor. Clar sunt oameni cu mai multa experienta aici.
 - 
	
	
				Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow
draganuta a postat în topic iniţiat de AndreyPH din Masina mea
Ce versiune de SW are acum MIB3-ul? - 
	
	
				Adaptarea senzorului de rotire a volanului
Al Bundy a postat în topic iniţiat de Andi TDI din Tuning si alte modificari
fa setarea corecta a lui g85. - 
	
	
				Probleme dupa schimbarea distributiei si curatarea supapelor
Al Bundy a postat în topic iniţiat de crycu87 din Rapid
Folosind sculele dedicate si procedura data de VW. - Astăzi
 - 
	Daca poza de mai sus este chiar a broastei tale, atunci motorasul este cu cuplaj direct. Se gasesc de cumparat pe celebrele site-uri chinezesti, am cumparat si am montat si functioneaza foarte bine. Nu stiu daca imi este permis sau nu sa dau aici ceva link-uri, dar daca doresti neaparat, spune-mi in privat si iti trimit. Daca erai din Bucuresti, poate te ajutam eu, poate reuseam sa rezolvam impreuna. Inteleg ca acum nu mai functioneaza deloc yala. Tensiune la motor vine din placa din broasca ci din calculatorul de usa daca nu ma insel si vine direct pe 2 contacte aflate in una dintre extremitatile mufei. In alta ordine de idei, parca nu ai pomenit nimic despre switch-ul yalei. Care este starea lui, nu cumva are "motul" de actionare uzat? Functioneaza corect când yala este pe deschis sau inchis? E foarte greu de pus un diagnostic de la distanta. N-as vrea sa gresesc, dar mi-e teama ca problema este mai simpla decât pare in realitate, dar iti scapa tie ceva si atunci rationamentul nu mai este corect. Ma rog, este o simpla presupunere! O zi buna si bafta, sper sa reusesti sa rezolvi.
 - 
	
Probleme dupa schimbarea distributiei si curatarea supapelor
crycu87 a postat în topic iniţiat de crycu87 din Rapid
Tot cu cale a schimbat si el distributia, dar cand a schimbat si pompa de apa o fi miscat o.. nu stiu ce sa zic. Acum oare o mai poate pune la loc cum trebuie daca nu mai are pozitia de referinta?Multumesc - Ieri
 - 
	Lipiturile le-am refacut si le-am si verificat continuitatea pe placa. Cat despre motoras, habar n-am de care e. Am incercat sa masor cu multimetrul daca ajunge tensiune in el dar la cate switchuri sunt p-acolo, m-am pierdut in usa inchisa/deschisa incuiata/descuiata. @marius1982.11 deschideam masina din telecomanda si se deschideau toate usile mai putin a soferului. La fel si la inchidere. Total random, cateodata mergea cateodata nu. Dupa care a cedat de tot. Acum o pot inchide/deschide doar cu cheia in yala. La actionarea yalei cu cheia se deschide/inchide toata masina. Am dat si placa calculatorului de usa jos, vizual pare ok. N-am vefificat lipiturile mufei mari pe placa dar n-am auzit pana acum de probleme p-acolo.
 - 
	
Adaptarea senzorului de rotire a volanului
yo8rze a postat în topic iniţiat de Andi TDI din Tuning si alte modificari
Nu am demontat decât ceasurile. N-am umblat la volan. - 
	
Probleme dupa schimbarea distributiei si curatarea supapelor
andrei_221 a postat în topic iniţiat de crycu87 din Rapid
exact.. du-te inapoi la meseriasi sa mai incerce odata punerea la punct a distributiei din pacate, am vazut ca 90% din mecanici si service-uri schimba distributia la 1.2 /1.4 TSI si 1.0 /1.5 TSI prin semne/diverse blocaje ale axelor/arborelui cotit. NU asa se face. Se blocheaza axele cu came / arborele cotit cu sculele speciale, se slabesc pinioane pe axele cu came, se strange cureaua, se strang pinioanele la loc. si asta in varianta simpla, ca la ACT si EVo , e si mai complicata treaba - 
	
Adaptarea senzorului de rotire a volanului
andrei_221 a postat în topic iniţiat de Andi TDI din Tuning si alte modificari
daca ai avut volanul demontat, muta-l 1 dinte ... - 
	
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
andrei_221 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
mi se par neprofesioniste inlocuirile de senzori de presiune.. lipiturile cu cositor mi se par punctul slab. deci aveti grija ce alegeti - 
	
Segmentare motor EA888 in Bucuresti - recomandare service
andrei_221 a postat în topic iniţiat de Shaolinul din Motoare pe benzina
eu as cere sa imi aduca motorul la starea initiala, as plati manopera si as lua masina de acolo. Nu e vina ta ca nu au stiut ei sa repare . - 
	Posibil sa trebuiască sa demontezi cutia. Cauta o poza pe net cu cutia si indică surubul pe care l-ai desfacut sa vedem care este treaba cu el
 - 
	
bucuresti Ce service imi recomandati?
Dragan Claudiu a postat în topic iniţiat de tiranux din Service-uri
Salutare de ceva timp intampin o problema cu golf ul meu 6 2.0 tdi cod motor cbbb unde la relanti (la rece cat mai mult dar si la cald oneori) mai nou tremura,nu arde combustibilul cum trebuie si as vrea sa stiu daca puteti sa imi recomandati un service ok in bucuresti, precizez ca nu masina nu da nici o eroare pe tester am fost deja la 3 persoane care au verificat-o iar toti pana acum nu au rezolvat problema.Am schimbat senzor presiune pompa de intalte, cei 2 senzori stanga dreapta ale rampei, am veriicat injectoarele la un centru de reparat injectoare prin testul acela prin retur iar acestia miau spus ca sunt ok, am vazut si eu rezulatul (paharelele acelea s-au umplut destul de greu).Also nu consider ca masina si-a pierdut din putere trage la fel ca inainte de a avea acesta problema.Am mai schimbat filtru aer, combustibil si un senzorul acela din filtrul de aer. - 
	
	
				VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
draganuta a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Buna seara, v-as ruga PR code pentru VIN WVWZZZCD4SW155571. Multumesc! - 
	
	
				Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
cascadoru a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
update la....alt mekatronic, cel mai probabil - 
	
	
				Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
lupo_bv a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Este normal sa scada Duty Cycle pentru a inchide geometria si sa creasca astfel presiunea. Apoi overboostul ala este.normal numai ca la tine este prea lung si este urmat de o scadere si mare si lunga (aici simti pierderea de putere pe la 3200 rpm). Fa si celelalte doua loguri de care ti-am pomenit mai sus. Acolo se vad mai multe lucruri decat la logul in mers. PS Nu mai da Quote postarii anterioare. Nu este necesar. - 
	Se scoate pe jos ,dupa ce demontezi puntea .
 - 
	Salut ! La motorul BMM, turbina se scoate pe sub ? Pe deasupra nu prea vad cum. Trebuie cumva coborat motorul ?
 - 
	
Problema pornire 2.0 TDI DDAA [VALVA VVT SCHIMBATA]
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Olirusu din Passat B8
Pun capac si valva OE ,respecta procedura de inlocuire. Manopera si piesele ieftine te pot costa dublu - 
	
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
ovix1986 a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
La locul nr. 2, la turație mică, APROXIMARIV 1300 RPM accelerez maxim la 100% iar duty cycle MAP scade brusc pana la 24% după care urca iar la 2000 rpm turbina face overboost mai mult decât cere ECU. Nu înțeleg acest simțim plus la aproximativ 3200 rămâne fără putere și revine imediat - 
	Buna. Mi-am stricat cutia de viteze la un Lupo benzina 1.0. Am vrut sa completez ulei in cutie si am desfacut din greseala un bolt care credeam ca e busonul de alimentare cu ulei.. Cand mi-am dat seama de greseala am vrut sa-l pun la loc si nu mai intra. Cred ca trebuia sa intre intr-un locas sau canal in cutie si nu mai intra. Cutia functiona perfect inainte. De atunci nu mai intra in marsarier. Adica maneta pare ca intra, dar nu angreneaza ceva in cutie si masina nu se deplaseaza in spate. Aveti idee cum pot rezolva problema? Multumesc.
 - 
	
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
torry a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Buna seara, Dace se poate as dori si eu o decodare pentru vin: TMBLK9NS8J8024555. Multumesc anticipat! O seara buna. 
