Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 899200000000 zile.
- Astăzi
-
asa e si la Arteon...imi arata la bord câți km poți rula cu rezervorul de adblue inclusiv cât poți completa cantitate minima - cantitate maximă....
-
Portbagaj Passat B7 - probleme deschidere/inchidere/electric sau nu
getodacu a postat în topic iniţiat de Adrian C. din Passat B7
Salutare, am și eu o Skoda Octavia 3 combi 2018, cu portbagaj electric. Din senin a început să pacane amortizorul de pe dreapta, undeva la 2/3 când se închidea portbagajul, dar ridica și cobora fara probleme sau erori. I-am scos siguranța de jos de la amortizor, sa vad daca face și fără greutate, nu mai făcea și l-am pus la loc. După ce i-am pus siguranța și l-am montat la locul lui, după ce face cursa până sus, se lasă în jos vreo 10 cm. As mai putea sa ii mai fac vreun reglaj sau trebuie înlocuit amortizorul? PS: am ținut apăsat pe buton că sa ii setez înălțimea, ia comanda și o confirmă, la acționarea portbagajul nu am nici o avertizare sonora, decât se lasă câțiva cm in jos apoi rămâne acolo. Daca îl setez la aceea înălțime rămâne așa, dar e puțin prea jos pentru mine și lovesc cu capul in hayon. -
Ala deja e OCD 😃 Eu am inlocuit stergatoarele originale cu unele Bosch, acum trei ani, si inca sunt OK. Pe cel din spate nu l-am folosit niciodata, prefer luneta murdara
-
Consum Bucuresti-Mamaia (bateria de la 90% la 19%, 3 persoane, bagaje, AC 22 de grade, Travel Assist setat la 130, trafic de vineri dupa-masa, cu multe camioane si multi “piloti”) si inapoi, cu escala la Manastirea Sfantul Andrei (bateria de la 14% la 0, in rest aceleasi conditii, mers legal, doar trafic ceva mai lejer, de sambata):
-
cand pun stergatoare noi, fac o curatire profunda a parbrizului , ramai uimit cata negreala iese de pe sticla. Pe urma merg foarte ok stergatoarele.
-
Nu arată. Doar când scade nivelul te atenționează că trebuie să completezi si te informează că mai poți conduce 2.000 km parcă. Am in familie Tiguan 2020 si arată la bord câți km poți rula cu rezervorul de adblue inclusiv cât poți completa cantitate minima - cantitate maximă. Touareg nu oferă aceste informații
-
Eu m-am dus la Autonet și am luat de acolo ștergătoarele acum vreo săptămână bine nu au fost ploi să spun ce este cu ele dar la lichidul de parbriz pare ca se comportă mult mai bine față de celelalte.
-
Cutia de transfer Probleme & Service (Touareg 7P)
Baxxon a postat în topic iniţiat de touareg2011 din Touareg 7P
@Catalin Pascu ai PM, -
O sa incerc si eu pe cele silentioase Valeo Nu am avut de lucru si acum vreo 6 ani am luat OE toate stergatoarele la o revizie la reprezentanta , ca na , sa am stergatoare noi Scartaiau ca rotile la ultima caruta asta dupa ce am dat mult prea mult pe ele Le-am pus pe cele vechi si uzate la loc , nu mai scartaiau , am pus iar OE scartaiau insuportabil In cateva saptamani am luat Bosch pe care le am si acum si se comporta f bine
-
Eroarea se șterge și reapare după câteva minute de mers . Presiunea să fie de la turbină sau turbocompresor( care a fost înlocuit recent cu unul recondiționat complet)?
-
sta bine, dar nu optim 50 grame din 80 ,.... cam mult, deja 2 treimi plin
-
Foarte ok, dpf-ul este în parametrii optimi, dar mi se pare puțin cam mare presiunea dif după regenerare. Limita maxima e 10 la relantiu și tu ai 8. Poate ar merge o curățare la Odorheiu Secuiesc preventiv, dar acuma tu decizi. Oricum distanta între regenerari e una foarte bună.
-
Am testat si eu dpf-ul in concediu. In oras, distante 3-4km regenereaza la 80-100km, mixt a regenerat la 350km iar in afara autostrada si nationale 600km. Masina are 180k km, oil ash 49.7. Presiunea diferentiala dupa regenerare a fost intre 8 si 12hPa. Masina tiguan 2.0 tdi 150cp CUVC EURO 6.Ce parere aveti?
-
Am rezolvat problema am cumprat niște ștergătoare bosch care par mult mai bune decât cele cu care a venit din fabrică mașina dacă țin măcar un an tot este bine
-
eroare se sterge si apare doar cand turezi motorul? atunci e presiunea prea mare. daca nu se sterge, sau se sterge si apare din nou, fara sa pornesti motorul, este cablajul
-
Vezi la drum intins ,acolo se vede consumul de ulei . La oras consumul de ulei este compensat de mororina de la regenerari dese / ratate.
-
Sisteme de asistenta la conducere (Touareg CR7)
DMV a postat în topic iniţiat de Sorin_Micu din Touareg CR7
...raspuns NEOFICIAL...dar totusi OFICIAL ( la ultima vizita la reprezentanta...a scapat cineva "porumbelul" ca au primit raspuns de la Porsche...pe Romania nu e functional Travel Assist pe Touareg 2025 ) nu inteleg de ce nu e marcat cu * acest pachet...in momentul cand faci configuratia masinii...sa scrie clar...NEFUNCTINAL PE ROMANIA...functioneaza numai in anumite tari! In continuare daca intri pe cofiguratorul VW...nu apare aceasta optiune cu restrictii. NU am fost informat oficial de cei de la reprezentanta VW...imi tot spun...ca asteptam raspuns de la Porsche...studiem problema... sa trimis la fabrica problema...probabil de ce am cerut contravaloarea pachetului IQ drive inapoi ... din moment ce nu merge Travel Assist pe Romania si nu am fost informat cand am facut configuratia masinii! -
Voua va arata in bord...cat adblue mai aveti...sau autonomia la adblue? Eu vad doar in aplicatia My VW --> raport de stare autovehicul --> Autonomie reziduala Adblue
-
La 197000 am schimbat eu distribuția.Era originala.Era pe role anul 2014.Am inlocuit si ambreiajul si volant la fel anul era 2014.Eu cred ca aceștia sant km.Eu am luat-o din Germania.
-
Revin ...cu vesti Am facut primul schimb dupa 15.000 Km cu ulei OE. Dupa 1620 KM...a scazut nivelul la ulei numai cu 1 _liniuta_ ( cca 100 ml zic eu ) ... eu zic ca e bine...in comparatie cu primii 2.000 de KM...cand am bagat 1 L ulei la motor Mers normal...pe alocuri mai sportiv... O alta chestie care am vazut-o...eu dezactivez start stop-ul...prin oras...NU ii place sa stai mult la ralanti ( relantiu )...consuma putin ulei parerea mea ... am stat cateva ore bune...in 2-3 zile adunate cu masina la ralanti fiind foarte cald afara... ( am facut tot felul de codari...cu OBDeleven si cu VCDS-ul! pt cei care aveti VCDS vers noua si nu merge ...cu OBDeleven debloacti SFD-ul...si ramane deblocat...dupaia puteti intra cu VCDS-ul de cate ori vreti si aveti acces la toate functiile ascunse...codari,aadaptari...etc 😜 ) ... si am mai facut inca cca 300 KM in oras...a mai scazut inca 1 _liniuta_ la ulei...acum nu stiu ce sa zic ...ca am stat asa de multe ore la ralanti...a mai scazut 1 _liniuta_ sau adunat cu KM si faptul ca am stat atatea ore la ralanti...in total aprope 2 liniute in aproape 2.000 KM Nu stiu ce sa mai cred...uleiul cu care a venit masina din fabrica e atat de prost...in cat sa il consume asa de repede??? Sau e un ulei mai special...ulei de uzura...sa isi faca un fel de rodaj? ... ca pe vremuri la dacii? si cei de la reprezentanta nu stiu sa spuna??? Voi cum mai stati cu consumul de ulei? Va consuma ulei in oras...sau la drum intins? PS: sincer sa fiu ... cand am facut schimbul de ulei la motor ... nu am crezut ca o sa scada consumul de ulei....din moment ce "papa" asa de mult...dar iata...o surpriza placuta!
-
@eugen.filca masina o ai tu de noua? Sincer, la cum suna descrierea ta, as spune: "207.000km pe-o roata"! Eventual 4-500k km reali.
-
Injectoarele in ce stare sunt, dau valori bune? De când ai curățat dpf-ul și pana la prima regenerare câți km au fost? Cand ai pus dpf-ul curățat împreună cu senzorii aferenti sa facut adaptarea si din tester? De când ai mașina, debitmetrul de aer l-ai schimbat? Daca pe mașină ai debitmetru care nu este original, distanta dintre regenerari scade, iar durata unei regenerari creste foarte mult, undeva la 1-2 ore.
-
Buna.Detin un golf 7 gtd 2014 masina are 207000 km consuma 1l ulei la 5000km aproximativ regeneraza la 70-80 km indiferent de modul de condus (oras-afara)presiunea diferentiala este la relanti dupa regenerare 19hpa.Am trimis filtrul la curatat la Odorheiu Secuiesc am pus senzori presiune diferentiala noi originali dupa montaj presiunea era de 5hpa.Dupa prima regenerare presiunea find la fel 19hpa.Am refăcut motorul eliminat consumul de ulei dupa primi 1000km nu a consumat nimic ulei dar regenerare este la fel 70-80 km.Am fost la reprezentanta au zis ca masina nu are erori nu au ce sa facă.Rog pe cineva cu experienta sa ma ajute ma deplasez pt verificări.Credeti ca un filtru nou aftermarket e ok sa pun pe masina.Nu doresc sa anulez DPF-UL.Multumesc.
- Ieri
-
Probleme aer conditionat Multivan T6
gabriel88 a postat în topic iniţiat de Das Mechanikus din VW T4, T5 & T6
Sa nu fie de vina electrovalva de la compresor, de acolo mai pot fi fluctuatii de putere ale compresorului. -
Cutia de transfer Probleme & Service (Touareg 7P)
Catalin Pascu a postat în topic iniţiat de touareg2011 din Touareg 7P
Te rog sa-mi dai si mie nr de telefon al mecanicului de la Brasov .Multumesc!