Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 780 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. razvan.ac

    Consum Kodiaq 2 - PHEV

    Incarc bateria la statie de cel putin doua ori pe saptamana, in functie de cat am nevoie; benzina alimentez doar pentru drumuri mai lungi, in afara orasului. Regenerarea e ca inexistenta, UE nu mai vrea sa ardem benzina pentru a incarca bateria, pot doar mentine un nivel al bateriei pentru a avea curent pentru mers electric cand ajung in oras sau pentru racire (mai mult de 0% 😊) / incalzire (mai mult de 20%) inainte de urmatoarea plecare.
  3. mihai.onu94

    Consum Kodiaq 2 - PHEV

    @razvan.ac cat de des incarci bateria? Reuseste masina sa incarce bateria complet doar din regenerare si motor?
  4. marius1982.11

    GT3

  5. marius1982.11

    The lesser RS

    2025 cu ultimul "ura" inaintea curentării caymanului. 9k rpm de friendly fire, cu inima fratelui mai mare 911 GT3
  6. Liryc

    Probleme si rezolvari

    Masina acum a facut 100.000 km. Singurul simptom a fost o pocnitura care initial am zis ca a fost de la o piatra (se vede cum a explodat ceva in fulie). Dupa ceva timp (cam 1 ora) s-a oprit clima. Ala a fost momentul cand m-am decis sa opresc si sa repornesc motorul. La repornire s-a facut bradulet de craciun bordul si au aparut toate erorile inclusiv cel de 12V battery not charging. La scanarea cu VCDS dupa reparatie se vede clar cum au cedat pe rand toate cu undervoltage.
  7. grp

    Balena argintie - Skoda Superb 2

    Un mic update Știu că in răspunsul către @haroamulțumesc zis că nu mai am alte modificări în cap, pentru că, astea de mai jos erau deja achiziționate, deci nu se iau în calcul! Așadar a venit băiatul meu acasă și ieri ne-am apucat de montat subwoofer activ, carcasă baterie și roți de vară pe 18". Ne-am apucat cu subwoofer ul fiind că era cel mai mult de muncă la el. După scoaterea bateriei, am scos pragul stânga față și am declipsat parțial pragul spate, am scos șezutul banchetei spate și cu ajutorul unei sârme, am tras "șarpele roșu", cum îi spunea @Muale în compartimentul pasagerilor, am scos RCD360 PRO și am identificat firele de la difuzoarele față și am cuplat adaptorul hi-low. Subwooferul are și el mufa hi-low dar am zis că e mai ușor cu un cablu RCA decât să vin cu fire separat. Am facut o probă provizorie, întrucât se apropia prânzul și aveam treabă După masă și puțină odihnă am continuat cu trasul cablurilor și remontat totul (nu înainte de a mai trage și un aspirat in interior). Acum muzica se aude mai profund, fără a fi deranjant, iar volumul basului se poate regla cu ajutorul unui potențiometru, după bunul plac. Mulțumiți de rezultat, ne-am apucat de schimbat roțile, mai ales că începuse atacul țânțarilor! 😁 Luasem mai de mult un set Daytona, care au fost vopsite negru, foarte prost și după indreptare, o curățare temeinică, ceva muncă pentru acoperirea zgârieturilor, șlefuire și vopsire au iesit cam așa: Am găsit și niște Nexen Nfera Sport cu DOT0124 si le-am montat și echilibrat. Si de la 17" am ajuns la 18" Îi stau bine cu ele, nu-i așa? Parcă in sfârșit arată a limuzină acum! Important este că îi modificările îi plac băiatului meu (știu că o să să spuneți că nu-l costă și de aia îi și plac așa mult)
  8. passat19tdi

    Filtru diesel de particule - DPF

    Am observat ca la mers in afara localitatii, in special pe autostrada, SHOT MASS MEASURED SMM este mult mai mica decat SHOT MASS CALCULATED SMC. De exeplu, la declansarea regenerarii SMM era 14 si SMC 23, dupa regenerare SMM era cu minus iar SMC nu a ajuns la zero, s-a oprit pe la 5 parca. E corect asa?
  9. sandumbogdan

    Filtru diesel de particule - DPF

    Eu aveam 90 grame deci peste limita maxima si mergea foarte bine, regenerari la 200 km in oras, peste 400 km la drum lung si presiunea diferentiata parca undeva pe la 12 dupa regenerare la relanti. Intre timp am vandut masina dar dpf-ul mergea perfect la 245 mii km chiar daca afisa 90 grade de cenusa pe tester.
  10. Ieri
  11. KILLER95

    Problema acceleratie Passat B6 2.0TDI 140CP

    Salut dețin un Passat b 6 1.9 bls si întâmpin aceeași problemă cu pedala de accelerație ,o să atașez un link de pe TikTok ,nu am știu cum să postez filmarea ,poate mă ajută cineva de aici ,am făcut diagnoză singura eroare a fost senzor ax came ,l-am cumpărat nou original din reprezentanta și problema nu a dispărut ,mașina pornește repede ,problema apare când motorul se încălzește ,dimineața dacă o pornesc 20 de minute nu îmi face probleme până în momentul când se încălzește am schimbat și senzor de temperatură ,am încercat și o pompa de înaltă și problema persistă ,în rest mașina nu dă nicio eroare ,distribuția este la punct verificată ,valori injectoare la relanti 0,0 0,3. 0,0 0,3 https://vm.tiktok.com/ZNd9mkMUS/
  12. Popescu Lorian

    T5.1 motor defect

    Poți să-mi zici te rog ce răcitor de ulei suplimentar ai pus ? Mulțumesc mult .
  13. DMV

    Consum AdBlue (Touareg CR7)

    asa e si la Arteon...imi arata la bord câți km poți rula cu rezervorul de adblue inclusiv cât poți completa cantitate minima - cantitate maximă....
  14. getodacu

    Portbagaj Passat B7 - probleme deschidere/inchidere/electric sau nu

    Salutare, am și eu o Skoda Octavia 3 combi 2018, cu portbagaj electric. Din senin a început să pacane amortizorul de pe dreapta, undeva la 2/3 când se închidea portbagajul, dar ridica și cobora fara probleme sau erori. I-am scos siguranța de jos de la amortizor, sa vad daca face și fără greutate, nu mai făcea și l-am pus la loc. După ce i-am pus siguranța și l-am montat la locul lui, după ce face cursa până sus, se lasă în jos vreo 10 cm. As mai putea sa ii mai fac vreun reglaj sau trebuie înlocuit amortizorul? PS: am ținut apăsat pe buton că sa ii setez înălțimea, ia comanda și o confirmă, la acționarea portbagajul nu am nici o avertizare sonora, decât se lasă câțiva cm in jos apoi rămâne acolo. Daca îl setez la aceea înălțime rămâne așa, dar e puțin prea jos pentru mine și lovesc cu capul in hayon.
  15. dercos

    KAROQ grey steel

    Ala deja e OCD 😃 Eu am inlocuit stergatoarele originale cu unele Bosch, acum trei ani, si inca sunt OK. Pe cel din spate nu l-am folosit niciodata, prefer luneta murdara
  16. Ezeezekel

    Mers in "suturi"

    La rece motorul se subtureaza , scoate fum alb si unoeri bate . Uneori apare si check-ul cu eroarea p0191 , nici mecanicii nu i dau de cap . Am schimbat si senzorii , si injectoarele . Ce parere aveti?
  17. razvan.ac

    Consum Kodiaq 2 - PHEV

    Consum Bucuresti-Mamaia (bateria de la 90% la 19%, 3 persoane, bagaje, AC 22 de grade, Travel Assist setat la 130, trafic de vineri dupa-masa, cu multe camioane si multi “piloti”) si inapoi, cu escala la Manastirea Sfantul Andrei (bateria de la 14% la 0, in rest aceleasi conditii, mers legal, doar trafic ceva mai lejer, de sambata):
  18. andrei_221

    KAROQ grey steel

    cand pun stergatoare noi, fac o curatire profunda a parbrizului , ramai uimit cata negreala iese de pe sticla. Pe urma merg foarte ok stergatoarele.
  19. Lagunez

    Consum AdBlue (Touareg CR7)

    Nu arată. Doar când scade nivelul te atenționează că trebuie să completezi si te informează că mai poți conduce 2.000 km parcă. Am in familie Tiguan 2020 si arată la bord câți km poți rula cu rezervorul de adblue inclusiv cât poți completa cantitate minima - cantitate maximă. Touareg nu oferă aceste informații
  20. dragos32

    KAROQ grey steel

    Eu m-am dus la Autonet și am luat de acolo ștergătoarele acum vreo săptămână bine nu au fost ploi să spun ce este cu ele dar la lichidul de parbriz pare ca se comportă mult mai bine față de celelalte.
  21. Baxxon

    Cutia de transfer Probleme & Service (Touareg 7P)

    @Catalin Pascu ai PM,
  22. tavitara

    KAROQ grey steel

    O sa incerc si eu pe cele silentioase Valeo Nu am avut de lucru si acum vreo 6 ani am luat OE toate stergatoarele la o revizie la reprezentanta , ca na , sa am stergatoare noi Scartaiau ca rotile la ultima caruta asta dupa ce am dat mult prea mult pe ele Le-am pus pe cele vechi si uzate la loc , nu mai scartaiau , am pus iar OE scartaiau insuportabil In cateva saptamani am luat Bosch pe care le am si acum si se comporta f bine
  23. adicorbos

    1.4 TSI (TFSI)

    Eroarea se șterge și reapare după câteva minute de mers . Presiunea să fie de la turbină sau turbocompresor( care a fost înlocuit recent cu unul recondiționat complet)?
  24. andrei_221

    Filtru diesel de particule - DPF

    sta bine, dar nu optim 50 grame din 80 ,.... cam mult, deja 2 treimi plin
  25. Andrei1309

    Filtru diesel de particule - DPF

    Foarte ok, dpf-ul este în parametrii optimi, dar mi se pare puțin cam mare presiunea dif după regenerare. Limita maxima e 10 la relantiu și tu ai 8. Poate ar merge o curățare la Odorheiu Secuiesc preventiv, dar acuma tu decizi. Oricum distanta între regenerari e una foarte bună.
  26. passat19tdi

    Filtru diesel de particule - DPF

    Am testat si eu dpf-ul in concediu. In oras, distante 3-4km regenereaza la 80-100km, mixt a regenerat la 350km iar in afara autostrada si nationale 600km. Masina are 180k km, oil ash 49.7. Presiunea diferentiala dupa regenerare a fost intre 8 si 12hPa. Masina tiguan 2.0 tdi 150cp CUVC EURO 6.Ce parere aveti?
  27. dragos32

    KAROQ grey steel

    Am rezolvat problema am cumprat niște ștergătoare bosch care par mult mai bune decât cele cu care a venit din fabrică mașina dacă țin măcar un an tot este bine
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!