Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 71 zile.
- Ultima oră
-
Acum ceva timp mi-am montat carlig la o alta masina, exact pentru acelasi motiv. Am chiar doua suporturi, ambele pentru carlig. Dar unul e mai simplu, celalalt este tip platforma, cu lampi de semnalizare si suport de numar. Cum nu mai am conditii sa merg la fel de mult cu bicicleta. Asa ca șomeaza ambele dispozitive.... Dar, ma gandesc tot mai mult la o rulota, asa ca poate va merita sa refac instalatia carligului. 🙂
-
Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
R_a_z_v_a_n a postat în topic iniţiat de voinea din Mașina mea, alte mărci
Nu recunosc nimic! Nada! I-a intreaba-l pe Alex, isi mai aduce aminte de pescuiala de la Albota? Ca pe al meu abia l-am convins atunci sa nu mai scoata ca-i platim si-s prea multi -
VW Tiguan 2018 2.0TSI 220CP 4motion Highline in Crimson Red Metallic & interior alb
razvanpuc a adăugat topic în Masina mea
Salutare! Asta este prima postare pe acest forum, am decis sa ma alatur deoarece nu prea gasesc informatii despre combinatia mea de motorizare si caroserie. Am experienta cu VCDS, am mai activat cateva chestii ici-colo, insa vreau sa trec serios pe capitolul performanta. Masina este folosita daily, insa adevaratele avantaje ale ei se simt pe drumuri lungi, suficient de confortabila si sprintena incat n am avut ce reprosa, are in prezent 74.000 km, este aproape complet dotata(ma bate gandul la retrofit uri insa nu stiu daca merita unele sau nu), pe vara am jante JR36 de la japan racing, hankook s1 evo3 suv xl, si recent am imbunatatit sistemul de franare (pe fata frane de golf 8 r 357 perforate si placute dba extreme, tot kitul undeva la 1800 euro, iar pe spate discuri perforate cu placute brembo) si urmeaza sa investesc intr un sistem de evacuare mai "placut"(cel stock da pops cand schimba viteza, insa cam atat, nu se prea aude). Asa ca daca aveti intrebari/sugestii, le astept cu drag!-
- tiguan ad1
- 2.0tsi
-
(şi încă 1 )
Etichete:
- Astăzi
-
Modul confort Golf 5 / Jetta
petryk1975 a postat în topic iniţiat de Stefan Golf5 din Golf V & Jetta
NuSalutare.L a diagnoza îmi apare asta.Ce poate fi?Îmi poate descarcă bateria?Am șters eroarea și apare din nou.. mulțumesc -
Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
Amedeo a postat în topic iniţiat de voinea din Mașina mea, alte mărci
Foarte misto povestile si pozele de pe ring 😍 Poate intr-o zi imi fac si eu "curaj" sa intru in ring. Pana acum am mers doar pe langa el 😁 Haha, recunosc ca am ras cu pofta cand am citit asta. Imediat 20ani...eram asa de mic cand "ne-am cunoscut" cred ca era un vwfest in Brasov si ai venit cu Golful 5 R32. Erai "idolul" meu. M-am dus la scoala, m-am laudat peste tot ca am vazut Golf 5 R32 🤪 -
Eu pățesc același lucriu,dar la faruri, insa dispare repede condensul. Cred ca este din cauza diferenței de temperatura
-
Cat de dura e suspensia cand e ridicata asa sus?
-
Poate pentru suport de biciclete. Este singurul lucru pentru care nu am dat jos carligul de la Golf.
-
Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de voinea din Mașina mea, alte mărci
Da, la Misha ma refeream :). @cristi511 Exact de ala mi-am adus aminte. Si acela unde unul cu o honda nu a mai apucat sa franeze pt pe jos era antigel sau ulei si adat dauna la un GT3 RS. Nu stiu vina initiala a cui era, dar asta cand a ajuns acolo era doar spectator. Parca nici steagurile nu se fluturau inca pt ca numai ce se intamplase. @voineaintrebare de noob: asigurarea pt circuit o faci acolo pe loc sau cum e? Cam ce preturi se practica? -
Consum de curent cu motorul oprit
petryk1975 a postat în topic iniţiat de razvan87 din Golf V & Jetta
Cu mașina încuiată și capota închisă îmi sare de la 0,82 mA la 0,97 mA. Cu mașina încuiată și capota închisă îmi sare de la 0,82 mA la 0,97 mA,iar daca scot siguranță sb12 de la tablou motor îmi ia ampermetrul razna.ce poate fi? -
Consum de curent cu motorul oprit
petryk1975 a postat în topic iniţiat de razvan87 din Golf V & Jetta
Salutare.Am o problema cu G5,am consum de 0.85 mA,am verificat siguranțele și de la motor și de la volan(unde am găsit siguranță 15 daca o scot se reduce consumul la 0,55 mA).ce poate fi? Mulțumesc anticipat - Ieri
-
Am reusit sa lipesc carcasa actuatorului de la mecanismul de rabatere a carligului de remorcare. Din pacate, cei de la Westfalia mi-au raspuns prin mail ca nu au in catalogul de piese de schimb acest reper, vand doar tot ansamblul. Acum, sper doar sa reuseasca mecanicul sa il monteze la loc si sa redea functionalitatea carligului (chiar daca nu stiu cand il voi folosi, vreodata ...) Si fiindca tot e la service, sper sa rezolve si cu vibratiile resimtite in habitaclu. Probabil se vor schimba tampoanele motorului si cutiei.
-
si poate sa imi spuna cineva pe ce pini la can trebuie sa bag firul portocaliu si firul gri va rog? stiu deja ca cel maro e de masa si cel alb la siguranta (nu mi-e clar ce siguranta sa folosesc avand in vedere ca din ce stiu am nevoie de una cu terminal 15 on.. daca aveti idei) mersi
-
@nooraa De pornit motorul termic intr-un mod “lin” eu stiu doar metoda cu masina in P si apasat acceleratia incet pana la capat, inclusiv pe “comutatorul” de kick down de la capat de cursa. Daca “simte” masina ca trebuie sa il tina pornit, bine, daca nu, il opreste cu prima ocazie, stand pe loc in continuare sau la primul semafor 😀, mai ales cand bateria nu e 0%. Motorul mai porneste si la o apasare mai hotarata pe acceleratie la plecarea de pe loc (eu nu am facut-o) sau in mers, indiferent daca masina este in mod Hybrid sau Electric.
-
Mai mergi pe benzina. Bateriile mici, ale acestor modele hibride şi plug-in hibride, sunt calculate să reziste aprox 2.000 cicluri. Motorul si bateria nu sunt facute sa traga caroseria cu lunile ,se degradeaza si cand se strica …o sa-ti doresti sa fi avut 3.0 v6 aspirat .
-
@razvan.ac stiu ca bateria bruta e de 25,7 kw si cea neta de 19,7 kw. Chestia e ca eu am tot cautat si pe net tot apare ca diferenta e de fapt jumatate buffer superior si jumatate buffer inferior. Adica nu e 0% dar nici 100% cand apare acolo. Eu incerc pe cat posibil sa nu descarc bateria la 0%, dar si cand a fost 0% a mers putin pana sa treaca automat in hybrid. Oare ai reusit sa pornesti motorul termic pe loc? M-ar interesa ca sa incalzesc putin motorul, un minut si sa nu intre in sarcina direct in oras sau autostrada. Pot forta la drum lung sa imi foloseasca apa ca sa incalzeasca in masina? Multumesc.
-
Mașina nu are Start Stop, alternatorul nu cred că are Start Stop... Am scos mufa aceea și consumul este același(adică mare) El scade doar după ce decuplez alternatorul de pe panoul de siguranțe din compartimentul motor. Țin să menționez că mașina am luat-o în Noiembrie 2024, fostul proprietar mi-a spus că nu îi mai ține bateria, a cumpărat el o baterie nouă, mașina a mers, am venit cu ea acasă pe roți (+300km) și peste 3-4 zile m-a lăsat alternatorul în București într-o intersecție (eu sunt din CT, eram în tranzit în BUC)... am luat o altă baterie și m-am dus la alternatoare.com (Bd Basarabia 258) pentru a imi repara alternatorul, acolo baieții mi-au luat 1050 RON pentru reparație, după 1 săptămână m-a lăsat iar alternatorul... Am fost la un service în Constanța și concluzia a fost următoarea : am dat 1050 RON la alternatoare.com pentru un releu cargo (40 RON) si băieții au "uitat" să-mi pună și freonul înapoi în compresor... Am schimbat alternatorul la CT cu unul aftermarket și acum după un an...
-
Alta masina aceeasi problema, lipsa presiune in circuit, 3-4bari si pompa merge continuu. Deci problema initiala skoda 1.6tdi cayc, intermitent nu mai mergea si pompa nu se auzea deloc, eroare alimentare pompa voltaj prea mic. Pe cutie la pompa arata 5-12v cu fluctuatii. Am trimis mecatronicul la reparat, au schimbat tot in el ca nici nu stiu daca a mai ramas ceva de la al meu, ba ca e aia ba ca aia, plateste si clonare etc. 4000lei mai tarziu vine mecatronicul gata reparat, costul initial era 2000-2500lei dupa erori. Il pun sus, ulei tot ce trebuie, la contact merge 5secunde pompa si se opreste, cloncane ceva prin ea pe acolo, semn bun. Inca 2-3 contacte si mergea 2-3secunde si se oprea, semn ca facea presiunea necesara. Ziua urmatoare presiune 3bari si pompa merge continuu, a ramas si o eroare cu tensiune scazuta. Cei ce au reparat au zis ca posibil calculator defect din nou din cauza erorii, dar eu ma gandesc ca din cauza bateriei apare. Este nepornita de mult, am pus redresor si cabluri, la final am pornit motorul insa eroarea tot acolo. Asa ca il trimit inapoi la reparat. Ma tot gandesc ca e vreo cavitate cu aer si nu trage pompa aia, desi ea sta scufundata in ulei. Numai daca tcm da comanda la vreo valva si toata presiunea scapa. Ce e ciudat este ca nu au aparut erori cu presiune sau protectie pompa desi a mers cateva minute, posibil au modificat softul. Va anunt ce se mai intampla.
-
Am un skoda kodiaq II si am o problema cu stopurile led. Cand afara e frig, 3-7 grade si bate soarele pe stopuri se aburesc stopurile destul de tare de fac si ceva picaturi dupa cum am observat eu. Peste noapte totul dispare si stopul e curat. Masina are 3000 km si 5 luni deci am sunat la reprezentanta si au zis ca asta e ceva normal ca e trecut si in manual si singurul lucru ca sa intre pe garantie trebuie sa merg la ei si sa fie apa in stop. Mi-a mai zis ca nu are de ce sa ma stresez ca doar daca mi se arde o schimba pe garantie. A mai patit cineva asa ceva sau doar eu am tras paiul scurt? Daca da cum ati rezolvat problema? Pe mine nu ma incanta ideea ca e normal si nu intra pe garantie. Tind sa cred ca garantia e doar pe marketing. Imaginea e facuta acum seara cand se retrage condensul si se formeaza pronuntat picuri.
-
Eu v-am scris speta de mai sus ca am crezut ca s-a intamplat ceva cu bateria de la masina. Sincer nu ma asteptam sa scada autonomie pe baterie atat de mult. Eu in oras merg full electric si incarc doar acasa ca aici e costul cel mai mic. Motorul termic il pornesc cam o data pe luna cand mai fac cate un drum lung, sunt constient ca nu prea procedez in regula, dar o sa il pornesc mai des iarna. Problema e ca fac drumuri scurte in oras si nu cred ca ar ajuta termicul pentru ca uleiul nu ajunge la temperatura optima. Duminica am rulat un alt test. Am mers la 3-4 grade cu masina si nu am pornit caldura deloc. Totul a fost doar pentru ca sa vad consumul fara caldura. Surpriza e mai jos, consum de vara. Pacat ca nu au optimizat cumva caldura la masina, dar e ok pentru ca asta inseamna ca bateria e in regula.
-
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
cristi511 a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
Mi se pare mie sau fata se ridica mai mult? -
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
EmilianPop a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
De la nivelul de mers la "off road" mode 😁 https://youtube.com/shorts/PYygffxofMs?si=_8J22AkfxSgonSOC -
Cauta mai bine un mecanic competent in zona ta si nu mai merge la toti "macelarii"!
-
Am rezolvat-o cu ocazia reviziei. La inspecție, mecanicul a găsit o componentă a EGR ului care îmi perturba instalația de vacuum a turbinei. A schimbat piesa cu pricina și totul a revenit la normal. Nu știu exact ce piesă și nu vreau să intru în terminologie pe care nu o stăpânesc, însă poate feedbackul este util și altora, mecanici și utilizatori deopotrivă.
-
puntea de diode nu trage asa putin, ci mult mai mult. Masina ta e cu start stop ? Alternatorul e cu start stop ? Scoate mufa mica de la alternator si vezi daca mai consuma.
