Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 9 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. vladucianu

    Suspensie adaptiva - DCC

    Salutare! Oare are cineva schema pentru DCC? Am cablajul dar am ceva fire care nu știu unde vin. Cablajul meu vine cu 3 senzori de nivel (2 fata și 1 spate stanga ).
  3. F l o r i n

    Retrofit: TPMS via ABS

    1. Nu e cablata, cablajul e pt Tpms Premium nu Low, cum îți dorești tu 2. Pompa ta posibil sa nu suporte. Vezi ca avem o lista pe forum cu pompele care suporta, pe care am facut-o noi, acum ceva ani....
  4. F l o r i n

    Codari VCDS - probate si functionale

    Da. Pe 09 centrala electrica, bagi codul de securitate generat de vcds - 31347 și la Funk bei Klemme 15 ein - setezi pe Active
  5. F l o r i n

    Codari VCDS pentru B7 (numai verificate!)

    Da, la unele se poate. Întra în long coding pe modul 17 instrumente și debitează variant Dacă nu merge, se poate face din modificare eeprom
  6. F l o r i n

    B6 nu mai porneste

    Pune avariile și incerca sa scanezi
  7. Astăzi
  8. florynbadescu

    Scanarea cu VCDS - coduri de eroare

    Salutare tuturor. Recent am avut un rateu in admisie (la pornire la cald) si la scanare a iesit eroarea: 16556 - B1; sistem dozare carburant P0172 - 007 - sistem prea bogat - intermitent împrejurari cod: viteza: 0.0 km/h factor lambda: 0.977 tensiune: 0.720 V lambda: -16.0 % Codul 16556 ma trimite la o serie de verificari intre care primele 3 se refera la sistemul de alimentare cu benzina, injectoare, pompa etc. Am facut astazi log cu masina in stationare si ma ingrijoreaza urmatoarele: presiunea de aer din admisie (mi se pare mica- 357mbar) si tensiunea la sonda lambda 1 (1.99v - este prea mare si de aici amestecul bogat). Intrebarea mea este poate sonda sa cauzeze pornire greoaie la cald (la rece porneste din prima) amestec bogat si rateu in admisie? Sau sonda mi-a indicat ca am amestec bogat si trebuie sa caut problema la injectoare / pompa? Nu am verificat presiunea in rampa, inca nu am gasit un service capabil in Pitesti si nici injectoarele nu le-am verificat inca din acelasi motiv- as vrea sa le curat chimic dar nu stiu daca va avea vreun rezultat. Nu am check engine aprins si nici rateuri pe cilindri, senzorul de temperatura este nou, bujii, fise, bobina schimbate de 2000km. Multumiri. Atasez log-ul: Log-Log.txtLOG-01-015-028-042-157-161-332-361-434 (3).CSV
  9. F l o r i n

    Golf 6 - Climatronic/AC - probleme

    Se poate, doar dacă faci retrofit la climatronic. Senzor, servomotoare, housing, cablaje, etc. Da, e complicat..
  10. cristian_13

    Retrofit lumini portiera LED

    Salut, pe tiguan 2018 se pot monta lumini la portiera? Daca da, stiti ce pini din calculator trebuie folositi? Mulțumesc!
  11. adrian001

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje uscate (DQ200)

    DQ250 sta pe loc cu ambreiajul K1 partial actionat (patinand continuu), practic masina e tinuta pe loc de frane, altfel ar pleca in fata. Dar chiar si asa, la pante abrupte, motorul nu dezvolta suficienta putere sa plece de pe loc la turatia de ralanti si deci trebuie sa apesi acceleratie ca altfel o ia in spate. Stiu ca si la DQ200 implementasera aceeasi logica la inceput, dar au inceput sa pice pe capete pentru ca ambreiajul uscat nu e la fel de robust ca ambreiajul umed in ceea ce priveste toleranta la a sta pe loc pantinand minute in sir.
  12. rudiRUD

    Bolf IV - RUD

    Ce oameni tari sunteti, jur! Efectiv ma bucura enorm sa vad ce scrieti si o va raspund separat: @Laurentiu_LWR clar se numeste maturizare. Pasiunea nu dispare, dar balanta se inclina diferit. Legat de desfacut... asa gandesc si eu din ce in ce mai tare. Mai ales cand vin oamenii cu banii in mana, e greu sa zici nu. Si nu e ca si cum intreaga as lua muuult mai multi bani pe ea. @~LauR~ slabe sanse sa se nimereasca cineva sa o ia, cu atat mai putin cineva potrivit. Oricum, pentru mine si-a servit 100% scopul (poate chiar mai mult:)). Am niste povesti extraordinare care vor ramane forever. @EmilianPop crede-ma ca am gandit-o si razgandit-o pe toate partile. Daca aveam grija de ea corect cum ai avut tu de skoda aproape sigur nu faceam asta. Dar nu motorul e singura problema. Iar cand va veni momentul potrivit, iau un r32 tipla si aia e. Am rezolvat @mad_kat apreciez ca nu m-ai certat, dar nu m-ar fi deranjat nici daca o faceai. Legat de desfacut, cum i-am zis si lui Laur, e greu cand vin oamenii cu banii in mana, uneori poate chiar mai multi decat am dat eu. @cristi511 multumesc! E dureros doar daca te cramponezi in nostalgie, dar nu e cazul. Viata e frumoasa si merge inainte. Va multumesc pentru cuvinte, m-au facut sa vreau sa deschid topic si pentru noua masina. Si voi si faptul ca... am ce povesti 🤦🏽‍♂️. Si asa putem face o comparatie intre cine am fost ca proprietarul bolfului si cine sunt ca proprietarul gtd-ului. LE: @EmilianPop la mine era singura masina. Ma mai descurcam imprumutand de ici colo cand era cazul, dar am ajuns sa nu imi mai doresc asta.
  13. Moog

    Distributie Passat B8 TDI

    Corect...eu am rămas șocat de numărul de km și nu am mai trecut de asta... Acidone are perfecta dreptate...curelele și dacă le ții pe raft se duc naibii...in timp...imbatranesc... Se recomanda sa nu le ții mai mult de 5ani...riscul e mic să-ți fu...ți motorul dar cine se risca chiar dacă e 1% ...La cât costa reparația după și "meseriașii" din ziua de azi... Apropo de km... nemții uzual fac cu un diesel un minim de 40-50k pe an... am vazut multe mașini în ultimii ani și relativ recent 4 B8 ...cu km verificati --istoric VAG reprezentanta nu kkturi de cărți etc... Dacă a ta e din 2017 și au trecut 7 ani ar trebui sa aiba un minim de 200k... daca acum e adusa din Nemtia... Numai dacă ai adus-o acum 5 ani și ai folosit-o numai la carat sacul de cartofi din piata... ar putea sa fie km reali... Dacă mai e și automata , smecherie... vezi de un schimb de ulei la cutie... Bafta... Dacă încă nu ți-ai găsit istoricul , da un PM, îți trimit un contact...
  14. adrian_mm89

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje uscate (DQ200)

    Face si la DQ250 cu ambreiaje umede. Am plecat dintr-o panta super accentuata, in Baile Herculane unde era fost librarie Sabin Dragoi si efectiv masina a luat-o un pic in spate inainte sa plece, si eu cand am simtit am bagat piciorul in acceleratie, cumva din reflex, si apoi am plecat cu scart si s-o uitat toata lumea la mine ca la prost. Mie imi pare oarecum normal, e ca atunci cand pleci tu din panta si ei piciorul de pe frana si o scapi un pic in spate. Probabil cand e noua e calculat sa nu plece dar cum ambreiajul si volantul se uzeaza acel "biting point" se muta si calculatorul decupleaza franele mai repede. Faci calibrare la cutie din cand in cand si probabil nu se mai intampla. Si corect, masinile automate cu convertizor de cuplu nu au aceasta problema pentru ca au alt principiu de functionare.
  15. EmilianPop

    Bolf IV - RUD

    @cristi511, aici te contrazic.. partial: Depinde de situatie. Daca e singura masina, atunci da. Trebuie sa stii cand sa te opresti si sa te orientezi spre altceva care sa nu iti dea batai de cap, timp pierdut, bani etc. Dar daca e a 2-a masina, a 3-a, etc. iar masina in cauza e doar un hobby, nebunie de a ta, atunci nu iti dau dreptate. Si ma pot da pe mine ca si exemplu, avand Superbul de 9 ani. Eu vad Superbul strict ca si un proiect. Un hobby. O provocare, cum a fost swapul de vr6 cand toti ziceau ca nu se poate, ca nu incape, ca nu va merge etc. Am tot timpul chestii TO-DO la ea si sincer imi place, ma tine ocupat pe partea asta in putinul meu timp liber. Evident ca avand o gramada de chestii pe cap, masina ramane pe ultimul plan, si de aia lucruri ce se pot face in decurs de 1 luna, ma intind pe 1 an cu ele. Pasiune / nepasiune, atata timp cat lucrezi cu placere la o chestie, nu vad nici un motiv sa o schimbi. Da, masina de zi cu zi, corect, aia o mai schimbi, faci upgrade la alta mai ok, mai comfortabila, mai dotata, complet de acord. Iar legat de: Sunt 1000 de lucruri mai bune de facut cu banii pe care i-ai baga intr-un fier mort. - asta putem zice de majoritatea hobby-urilor pescuit / vanatoare / etc. etc. Tot timpul am sustinut ca atata timp cat banii investiti intr-un hobby nu ii simti sau nu faci anumite sacrificii inutile pentru acel hobby, atunci nu trebuie gasit un argument valid sau logic pentru cheltuirea lor, gen: merita? are sens? daca te face happy, go for it.
  16. Moog

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Întrebare tâmpită după 5 ani , ai rezolvat problema și cum? Prima eroare am avut-o și eu pe motor... si ceva problema de comunicare dar pe alte calculatoare... pe lane assist ... U042800 - Invalid Data Received From Steering Angle Sensor Module - pe motor Pe 3C Lane Change Assistant Right U112200 - Databus implausible message U112300 - Databus error value received Cauza e acceasi deoarece au apărut simultan...același nr de km... Sa fie oare spira de pe volan? aud pe mulți ca au probleme cu ea... Asta e întrebare și pt meseriașii de pe aici... Am cautat pe Gogu dar sunt bulversat...nimic serios... Problema e sporadica, adică a mai apărut acum vreo 1-2 luni în urma dar nu am băgat-o în seama... Kkturile astea de B8 dau erori destul de multe de "problema de comunicare" , dar uzual nu da nici o eroare... le găsești la o scanare de control... acum s-a dezactivat lane assist... după o oprire de motor și-a revenit... Multumesc anticipat pentru răspunsuri
  17. VladAdrianS

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Bună ziua, O decodare Vin pentru VSSZZZKNZNW006722 va rog! Mulțumesc frumos!
  18. Oli77

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje uscate (DQ200)

    Pun aici o problema care a aparut ocazional (si mie si la alti posesori de DQ200 si posibil si alte modele) - foarte neplacuta si posibil periculoasa - cu o posibila solutie: Uneori, la urcarea unei pante cu mai multe opriri (crawling), la repornire a) masina nu mai tine pozitia si "scapa" la vale - in spate - b) cutia pare ca nu angajeaza treapta 1 c) motorul nu se tureaza (echivalent limp mode). Masina NU are buton/mod optional hill-hold - cum, dealtfel, personal nu am vazut/auzit la masini automate (si am avut/condus cateva zeci de modele, de la istorice, la foarte moderne ) - acesta fiind a feature implicit la orice cutie de viteza automata, indiferent de tip - in "Drive" masina fiind, virtual, tot timpul in viteza si nu pleaca la vale, sau in spate. De retinut, in schimb, ca DSG la VW (nu stiu daca la toate modelele) au o particularitate: la stationare in D, sau S cu frana calcata, cutia e complet "dezangajata" pentru protectia ambreiajelor. Baiul e ca reangajarea are, by default, o intarziere de cateva multe milisecunde - treaba care a si cauzat ceva accidente grave si o intreaga istorie de procese cu VW in SUA si Australia pe aceasta tema (Google it). Intuitia mea ca problema la plecarea din panta dupa o scurta stationare poate fi cauzata: 1) de viteza de reactie a computerului la detectarea unei schimbari a starii vehicolului si apare daca frana este eliberata rapid (mutat rapid piciorul de pe frana pe acceleratie), un posibil remediu fiind eliberarea mai lenta a franei, ceea ce ar trebui sa ofere timp computerului sa re-angajeze treapta 1. sau 2) de o eroare a senzorului magnetic al pozitiei pedalei de frana - acesta e situat in pompa centrala de frana (exista doua modele, cu logici inverse - ON/OFF, sau OFF/ON) - SI/SAU in conjunctie cu pozitia franei de serviciu - aici nu imi dau seama ce remediu ar exista, mai ales daca problema apare intermitent.
  19. MroRbt

    Codari VCDS - probate si functionale

    salutare, scriu aici pentru ca nu am gasit pe Forum. se poate activa inchiderea usilor cu motorul pornit. Masina are kessy. Multumesc
  20. @acidone77 in teorie eu am 5Q0 407 182 A, baietii cu S3 au 5Q0 407 183 E studiez problema
  21. Silvian21

    Injectoare 2.0 TDI CR

    Bună ziua ! Dețin un Audi a5 8ta 2011 , cod motor CAGA . De când am luat masina am un țăcănit la accelerație care pare sa fie legat de injecție . Am încercat ( injectoare duse la recondiționat , alta rampă de injecție , alte injectoare , acel senzor de presiune care este montat lângă pompa de înaltă ) + schimbarea motorului ( și alte motive pt care s a schimbat ) Am zis ca le rezolv pe toate cu schimbarea motorului , dar pare sa nu fie asa . Țăcănitul încă a rămas , se aude numai în accelerezi , indiferent dacă motorul este cald sau rece .
  22. acidone77

    Skoda Octavia 3 "Bestiuta" Style DSG 2.0 TSI 190CP FWD Velvet Red

    Erau ceva de la PowerFlex ce mai recomandau lumea pe aici...
  23. Alex0910

    Golf 6 - Climatronic/AC - probleme

    Salut, ce implica schimbarea consolei de clima manuala cu una de climatronic automata (vezi pozele mai jos). Este plug and play sau este mai complicata aceasta operație?
  24. AnNemic

    Activare/montare TPMS - Tire Presure Monitoring System

    Salutare, vin si eu cu o intrebare scurta desi am Passat, nu Octavia: daca am mufa montata din fabrica (cea albastra exista langa schimbator) si pompa 3C0 614 095 N trebuie doar codat modulul si o sa functioneze?
  25. tavitara

    Frane - Discuții & probleme (Touareg 7P)

    Poza e de pe net dupa codul de pe factura Nu am stat sa pozez placutele in service Nu stiu unde sunt fabricate In alta ordine de idei , mi-a disparut sunetul asta dupa schimbare ... mai verific zilele urmatoare sa fiu sigur
  26. Alexvlad23

    B6 nu mai porneste

    Nu se pune nici contactul. Pur și simplu te urci în ea vrei să i pui contactul și să îi dai cheie și nu se întâmplă nimic. Nu se aprinde nimic în bord.
  27. adrian_mm89

    Codari VCDS Passat B8

    Aaaa, nu stiu de ce am inteles ca nu il aveai, l-ai activat si apoi are probleme. Daca il aveai dinainte.............. Aici in aria de codari parca discutam de lucruri pe care le codam noi, nu gata codate din fabrica
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!