Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 61000000000 zile.
- Astăzi
-
Aliniere clapeta Shut-off la motoarele TDI
andrei_221 a postat în topic iniţiat de fler din Octavia 2
ca sa zdrangane bine volant cand opreste motorul si sa rupa suportii si ca sa poata anula DPF si EGR - ca fara clapeta astea nu merg. -
Doamne... de unde va vin ideile astea. maxim se poate la acelasi model, intre non FL si FL si cam atat. Fabia 4 este mai mare decat Fabia 3....
-
Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire
DomaniG a postat în topic iniţiat de martug din Passat B6
@EEXCALADEproblema e ca nu știu care e defect .OE pentru motor nu am găsit fără corp termostat . -
Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de martug din Passat B6
OE (original vw) -
Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire
DomaniG a postat în topic iniţiat de martug din Passat B6
Salutare ! De când a venit frigul am început să am și eu o problemă cu fluctuația temperaturii apei.Am observat ca în oraș acul stă la 90 grade iar dacă merg pe autostradă ,acul coboară la 70-75 grade .Daca e la 90 grade și pornesc căldura pe High , acul coboară la 75-80 grade .Masina in cauza e un Passat 2.0 BMR+DSG .Care termostat trebuie sa il schimb ? Cel de pe motor sau cel de la cutie ? Am observat ca BEHR nu se mai găsește .Ce recomandați Mahle Original în cutia albastră sau Wahler ? Mulțumesc Anticipat ! -
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
Nenciu Victor a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
si la consum ajuta, cutiile etajate lung ... am vazut ca ai vopsit plafonul cu negru. L-am avut si eu la Bora masina revopsita complet si ca aspect e super fain, dar la spalat si sters trebuie avut grija ca se vad zgarieturile pentru ca e lucios, in locul tau i-as pune un ppf si la marginea dintre parbriz si plafon, cel putin la a mea, de la drum numa pietricele am prins in zona aia si in timp s-a ciupit vopseaua si masina a fost vopsita foarte bine, dupa doi ani de la vopsire pe caroserie nimic nici o urma, cateva pe capota dar e normal, dar nu s-a dus pana la tabla ... am gasit pe temu cheder care intra in spatiul dintre parbriz si plafon si are adeziv, cum au bmw-urile ... si am inteles de la vopsitor ca s-ar potrivi si de la vw t5 dar nu am gasit ... eu am vandut masina intre timp dar ca fapt divers. Acum nu stiu daca ti-a dat sau nu parbrizul jos, cat de dezechipata a fost masina. Dar cu parbrizul pus, acolo e zona de mascare si e subtire stratul de vopsea ... in rest super proiectul. Cel mai nasol e tara asta cu taxe mari la diesel euro 4 si asigurarile la masinile mai vechi ... -
Aliniere clapeta Shut-off la motoarele TDI
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de fler din Octavia 2
De ce ai face asta ? -
Da, intre timp am vazut ca sunt service autorizat post garantie pentru VW. Cat despre flota si unde se face service-ul, acolo este politica...
-
Da, sunt autorizati vw, pe hartia cu unghiuri apare modelul si tipul de suspensie pneumatica cu cod. Cred ca majoritatea reprezentantelor Skoda au acces la documentatia service Vw, vad ca inclusiv toata flota Vw de ambulante din judet e servisata tot la ei. Ca sa poata supravietui economic, au devenit in paralel si dealer SsangYong/KGM, iar Vw Suceava vand si MG-uri parca.
-
Aliniere clapeta Shut-off la motoarele TDI
apostu.mihai a postat în topic iniţiat de fler din Octavia 2
buna seara! a anulat cineva clapeta de acceleratie/ shutt off cu VCDS? -
In calculatorul de geometrie de la Adria aveau si datele pentru Tuareg-ul tau? Sunt service autorizat VW in zona?
-
-
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
EmilianPop a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
Si cam asa sta RPM-ul in treapta 5, la 135 km/h. As putea spune ca e avantajul cel mai mare al cutiei de TDI, 5 trepte, pe VR6. Poti merge pe autostrada linistit, la turații relativ mici, fara sa urle motorul deloc. Ca si dezavantaj, probabil ar fi performanta. Cutia foarte lunga nu ajuta, dat fiind faptul ca masina are toti caii la in ture sus. Dar, pana la urma, nu e un race-car -
Daca si-a bagat vulpea coada..
-
Am facut azi geometria si echilibrarea de jante la Skoda, geometria era dereglata bine, janta fata dreapta cu un benghi usor, dar s-a pus pe spate si momentan nu se simte nimic, daca tremura oi merge la indreptat cu ea. Am comandat SH toate plasticele necesare si farul de ceata ( nu am vrut nou ca sa nu fie diferenta mare de aspect fata de celalalt, sa trebuiască sa le schimb pereche). Am comandat si sticla de far aftermarket pt farul cu probleme si mi-o va schimba cineva cu experienta pe subiect ( aici nu e problema ca farurile arata ca noi, pt ca sunt mai noi decat masina ). M-am uitat de curiozitate putin in admisie si s-a mai adunat un pic de mazga in 15000 km sau cat is de la curatare, probabil la primavara mai fac un smotru pe scurt la clapeta. Cu lichidul de servo din fericire nu au mai fost probleme, e la nivel si culoarea potrivita.
-
Nu porneste dimineata la prima cheie
Marian96-1 a postat în topic iniţiat de adyasu din Golf IV & Bora
Salut, am o problema cu pornirea, la fel același motor 1.6 16 v, o ia doar din a doua cheie dimineața.... Restu pornește bine toată ziua, dar oscilează și relanti când treg de pe benzina pe gaz și mai întrerupe..... -
Review-uri si impresii de la proprietari (Tiguan III)
Ionutbeethoven a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tiguan III
A schimbat cineva uleiul la varianta 2.0 diesel? Imi puteti spune cat a costat estimativ un schimb In reprezentanta ? -
Am fost la service azi, am plecat vorbind singur si scarpinandu-ma in cap 😅 A desfacut telecomanda a gadilat-o 10 secunde si..surpriza! Merge in hiderea din cheie si pe deachis si pe inchis. A vazut el ca nu mi se aprindea ledul 😐
-
Ai circulat fara centura? Daca da, incearca sa pornesti masina, cuplezi centura, o decuplezi, faci asta de 2-3 ori, apoi cuplezi, pleci cu ea cuplata, conduci cativa KM, apoi opresti masina, decuplezi centura, opresti motorul. Daca nu isi revine sau daca nu ai circulat fara centura, atunci e posibil sa iti fie defect senzorul din scaun pentru detectie pasager.
-
Buna detin o fabia 3 2022 si as dori sa pun fata de fabia 4 se poate?menționez ca masina care este este fabia 3 facelif
-
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
EmilianPop a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
@marius1982.11 nici nu am bagat de seama. Daca opresti masina dar nu scoti cheia din contact, informatiile alea raman. Cu cheia scoasa, nu apar. Nici cand bagi cheia dar nu pui contactul. -
Daca vreti consum bun, umflati rotile 2.6 sau 2.4 cat vrea la R17 ... La 100km economisiti cam juma de litru ... Consumul de 3L il poti atinge facand mult coasting si rulat subturat ... in 2cy consuma 3-2.5 l ... Ca fapt divers
-
orice masina de la orice brand auto, este lege. Atat timp cat masina este in garantie, intretinerea ei se poate efectua la orice service auto autorizat din Romania!!! Ce nu au toate service-urile pentru ca $$ mult, sunt programele pe care le folosesc cei de vag sa iti introduca datele, la nr de km x s-a facut y .. gen completarea istoricului digital. Dar orice service autorizat, poate emite factura bon fiscal ... La reprezentanta intradevar manopera costa mult si adaosul de comerciant. Pretul manoperei nu vine de la Sefu de reprezentanta, ci ii este impus de la VW din Germanica Dar cum mai toate service-urile au VCDS sau vre-un OBD 11 sau asemanator, va puteti schimba linistiti ulei-ul din motor la 10.000km sau 15.000km depinde cat si pe unde si cum conduceti, reseta intervalul de service de la 30.000 km la cat doriti, schimba placute de frana discuri etc ... fara probleme. Doar sa respectati normele, de exemplu daca ulei-ul e 0w20 puneti 0w20 nu 5w30, la masinile mai noi cam dupa 2019 incoa, au mai multi senzori, furtune mai subtiri in diametru, alte cote si alte tolerante si mai ales iarna daca e frig si "ingheata" uleiul in baie, pana se unge motor-ul se strica pompa Doar la DSG avand cateva proceduri de facut e bine sa le faceti la reprezentanta, la DSG cam pe la 60.000-70.000 km, e bine sa schimbati uleiul, chiar daca in fisa de la VW e la 120.000km, cutia lucreaza mecanic si electronic mult mai mult in trafic bara la bara cum e des la noi, fata de tara din care vine masina. Ea vine la 30.000km la schimb pentru ca in Germanica, ai plecat de acasa, te-ai urcat pe autostrada si 100km - 50km, nu te opresti pana la munca si faci 20 de minute de exemplu, dar la noi faci 2km in 3 ore in trafic masina stand pe loc se uzeaza mai mult si mai repede decat daca ar rula si stiu ca suna a paradox dar e adevarat. N-ati vazut (fac putin off-topic) o masina cu 300.000km adusa din afara dar intretinuta cum se aude motorul si cum merge, fata de una rulata in Romania ... Eu am un G7.5 din 2017 cu 1.0TSI de 110 CP si ma uitam la un upgrade la G8 sau G8.5 de 1.5 eTSI de 150 CP ... Circul atat in oras cat si in afara dar as avea nevoie de mai multa putere, pentru depasiri si mers constant pe autostrada fara griji ... la 1.0 asta mie asa si asa chiar daca nu am probleme cu el si are 140k Ma asteptam sa gasesc mai multi posesori de G8 pentru ca in trafic vad dar pe forum ... putini. Eram curios daca au ceva problmele, rechemari ... Daca Admin-ul considera ca e offtopic il rog sa ma indrume daca e topic deschis. Nu sunt sigur ca acelasi 1.5 eTSI e pus identic fara modificari si pe Tiguan, T-Roc si ce mai e ...
-
Cat aveai cu distributia, de a ajuns sa se rupa?
-
Skoda Octavia 3 NonFL- DSG-1.4 TSI 150CP
eldyablos a postat în topic iniţiat de eldyablos din Masina mea
Update 240.700KM: Nu am mai scris de ceva vreme dar au fost efectuate urmatoarele: - revizie ulei si filtre - 228.500KM (7.500KM intre schimburi) - lamele stergator parbriz OE - 234.700KM - la mine au tinut aprox 2.5 ani si 34.000KM - revizie ulei si filtre - 235.500KM (7.000KM intre schimburi) - inlocuit regulator presiune ulei - 240.700KM Masina a fost implicata intr-un accident pe drumurile patriei din cauza unui caine care a sarit fix in fata mea si nu am putut sa-l evit . Las mai jos cateva poze cu dauna si ce elemente au schimbat. MAsina a fost reparata la GTT Pallady si totul a iesit exemplar.