Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 4002338 zile.
- Ultima oră
-
Cam stiu ce a vrut sa zica Nicusan... piesele sunt toate "made in china", doar ca cele cu ambalaj cu marcaj VDO sunt asamblate, verificate si au codul generat in Germania, iar Continental sunt asamblate/verificate si cod generat in China.
-
Bucuresti- Mamaia: Travel Assist setat la 132 km/h, AC setat la 22, 4 persoane, portbagaj plin, trafic moderat. Bateria a scazut de la 94% la 16%:
- Astăzi
-
Dupa 20 ani inca lumea nu stie sau nu vrea sa stie ca Siemens VDO=Continental Compania Siemens VDO a fost achiziționată in 2007 de Continental! Denumirea azi este: VDO-Continental Continental VDO Brand Transition Flyer A4 RO.pdf
-
Mașini electrice - merita sau nu?
halamadrid a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Am zis de ce nu isi atinge scopul. Plus ca o electrica noua subventionata nu elimina pana in 2025 nicio masina veche de pe strazi, nu? Te duceai frumos si spuneai ca vrei banii, fara sa casezi o masina veche. Marimea sumelor stabilite avand in vedere criteriul poluarii nu are la baza un calcul, ci pur si simplu posibilitatile bugetare. A fost si 10.000, acum e 7.000 de euro. Daca nu era lobby-ul facut de producatori plus interesele unor smecheri cu putere de decizie, nu mai exista nicio subventie pentru masini electrice. Ce sa castige statul? A, ca vor fi mai putine probleme de respiratie in orasele mari? Cui ii pasa? Statului, in niciun caz! Daca vrei sa economiseasca statul banii cheltuiti in sanatate, interzice maine tutunul, limiteaza consumul de bauturi dulci, consumul de alcool. Deja ai insanatosit o mare parte din populatie. Asa cum nici Casa verde nu isi atinge scopul. Majoritatea prosumatorilor nu incarca in sistem decat cantitati mici de nergie,tot poate fi produs peste consumul instant, se pierde. Sistemul nu permite preluarea cantitatilor excedentare produse decat intr-un procent mic. Daca nu ai acumultori, statul roman (de fapt, toti fraierii de platitori de taxe) doar ti-a finantat tie personal o investitie cu 5.000 de euro. Cum sa nu fie multumiti ceilalti cetateni ca o parte dintre ei au primit pomana din banii lor 5.000 de euro, doar e pentru sanatatea lor, nu? Cu ce ajuta asta statul? Cu nimic, pentru ca, din ce produc panourile, mare parte SE PIERDE! -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
j4ever a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Vă salut Am probleme cu cutia de viteze la un Golf 7.5 2.0TDI cu 150hp, 180k km. Mi-a intrat în emergency gearbox mode și la scanare cu testerul apare eroarea: 10668 - P173600 – Position sensor for clutch 2 Mașina schimbă doar în vitezele impare, asta până ajunge în viteza 1 și apoi nu mai poți trece în viteză superioară. Din căutări și întrebări am înțeles că ar fi partea electronică de la mechatronic la care ar trebui schimbat senzorul de presiune. Merită reparatul pe partea electronică ? @a_andrei am văzut că tu ai avut parcă problmema asta. -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Ma uit in trafic si dupa cate fumigene vad imi dau seama ca nu-i pasa nimanui de poluare. Nu va bateti capul prea tare ,aberatiile si deciziile fara pic de logica sunt la ele acasa . -
Mașini electrice - merita sau nu?
CristiALF a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Ce spui tu este un non-sens. Cum adica nu isi atinge scopul ?? Daca eu imi iau o masina noua (nu mai zic sa fie electrica sau hibrid) in loc de una sh, nu e niciun castig? Daca la tine in oras niste unii isi iau electrice, oare tu nu castigi nimic ?? Oare populatia nu e prima castigata ?? Oare Statul nu castiga pe termen mediu si lung ?? Suma nu este discriminatorie cata vreme este legata de poluarea masinii: o electrica polueaza mai (aproape nimic in folosinta) putin decat una hibrida, care si asta polueaza mai putin decat una pe combustie. Daca Statul face maine o campanie de consitientizare/informare la TV (deci sume platite din Buget) in care zice ca recomanda sa nu mancam mititei ca nu sunt sanatosi, dar in schimb sa mancam mai multe salate, tu care nu mananci mici (ca nu mananci) o sa zici ca ..nu e bine, ca ce te intereseaza pe tine sa se cheltuie pe astfel de campanii ? Oare nu cumva ai si tu ceva de castigat in mod indirect ? Dar oare Statul, nu are de castigat in mod direct pe timp mediu si lung ?? -
@miskaaua Completeaza cu adblue si verifica dupa.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
halamadrid a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Cu ministri de finante gen Caciu, Cîțu sau Bolos, pararea mea ca Tanczos Barna s-ar achita mai bine de sarcini, chiar daca, spre deosebire de primii doi, nici nu are pregatire de specialitate. Probabil ca UDMR are echipe de specialisti pregatite pentru cateva domenii, ii cresc de tineri, iar fiecare ministru vine cu echipa sa cand e numit. Celelate partide ar trebui sa ia aminte ce inseamna sa iti cresti membrii, tabara de vara nu e doar pentru betivaneala si agatat colege. -
Mașini electrice - merita sau nu?
tavitara a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Nu au bani pentru ca statul e dator la stat peste 5 miliarde lei ! Potrivit ANAF, la data de 30 aprilie, valoarea totală a restanțelor „recuperabile” (termenul folosit de ANAF) de la companii este de 33,753 de miliarde de lei. Pentru a reintra în ținta de deficit asumată de România în fața Comisiei Europene (7.5% din PiB) este nevoie de 30 de miliarde de lei. Pentru a înțelege expresia „restanță recuperabilă”, vom apela la explicația furnizată de ministrul de Finanțe, Tanczos Barna la începutul anului 2025. Datele au fost furnizate de ministru în 15 ianuarie, în timp ce informațiile prezentate au fost actualizate pe 30 aprilie: „Avem la nivel național undeva la 124 de miliarde de lei care sunt urmărite de ANAF, în diverse faze de executare silită (...) Avem undeva în jur de 38 de miliarde de lei recuperabili, ceilalți, în mare parte, sunt bani pierduți”, exlica ministrul Tanczos Barna. Potrivit Agenției, sunt 636 de „operatori economici cu capital/patrimoniu integral ori majoritar deținut direct sau indirect de autoritățile publice centrale ori locale” cu restanțe „recuperabile” în valoare de 5,4 miliarde de lei. 124 minus 38 = 86 86 miliarde de lei sunt PIERDUTI ne anunta ministrul finantelor senin Dar ne trebuie sa mai ciupim 1 miliard din diverse chestii asa ca oprim tot si punem jugul pe toti Ce va trebuie masini , alea sunt un lux , nu conteaza ca sunt din banii vostri munciti corect , puneti mana sa platiti datoriile statului la stat ! Oricum , ca sa nu mori de foame am inteles ca este nevoie de 11 mii de euro lunar -
Mașini electrice - merita sau nu?
halamadrid a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Stiu despre ce vorbeai, si nu se incadra la Casa verde. E vorba totusi de un forum despre masini. -
-
Mașini electrice - merita sau nu?
Doc Morelli a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
@halamadridEu ma refer la Programul Casa Verde 2024 care este inca in derulare pentru ca AFM nu a achitat subventiile. Dar fimele deja au platit din propriul buzunar diferenta de bani. Si au mai platit si TVA la acele sume. -
Salutari, am si eu o curiozitate legata de uleiul folosit pentru o skoda ocatvia 2, motor 1.2tsi. Masina este fabrica pe data de 1.12.2011 si eu am cumprat-o la mana a doua in 2023, parca. Pana in 2020 a fost servisata la Brady. Uleiul folosit a fost 5w-30, norma 504/507 LL3. Dupa ce am luat-o, 2 ani i-am facut schimburile la Avia unde mi-au pus acelasi tip de ulei, respectiv norma 504/507. Anul asta am cerut o oferta si de la Porsche si in oferta la ulei mi-au pus norma 502 in loc de 504/507. Din ce am citit, nu ca m-as pricepe foarte bine, norma 504 este recomandata pentru masinile Euro5+ iar 502, care este 5w-40, este pentru motoare euro 4. Din asta inteleg ca practic este vorba de poluare si de aceea se recomanda 5w-30 in loc de 5w-40 pentru acest tip de motor. In acelasi timp am citit pe site la castrol si ei recomanda ca in regim normal sa aiba o vascozitate mai ridicata, deci pentru motor ar fi mai bun 5w-40 (in regim de iarna fiind aceasi valoare, respectiv 5w). Intrebarea mea este, oare de ce cei de la porsche nu recomanda ce recomanda producatorul Inteleg abordarea asta la un service de cartier, nu chiar la reprezentanta. Masina are 93000km Multumesc
-
Jante, anvelope & TPMS (Tiguan 5N & 5N2)
Doomy a postat în topic iniţiat de gynel din Tiguan 5N & 5N2
@Alin2214 toleranta maxima acceptata pentru Tiguan este de 2mm pe punte ( stanga/dreapta) si tot 2 mm intre punti. Trebuie schimbate toate 4. -
Mașini electrice - merita sau nu?
halamadrid a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Salariul si pensia nu-s subventii, sunt drepturi castigate. Ele reprezinta mijloace de trai, masina e in cele mai multe cazuri un moft. Daca e o necesitate (gen naveta fara posibilitate de a folosi mijloace de transport in comun) si nu sunt exista buget, exista masini functionale la 1000 de euro. Dar da, pot fi reduse si salariile din sistemul bugetar (pensiile nu, se incalca legea). Dar taierile incep cu subventiile gen Rabla, nu cu salariile. Nu are niciun sens ce zici tu. Singura legatura cu 2024 este ca dealerul a trebuit sa achite TVA strict pentru avansul platit de tine. Asta nu inseamna ca Rabla 2025 a inceput in anul fiscal 2024. Tu nu ai cumparat masina pe baza unei promisiuni din 2025. Ai cumparat masina sperand la continuarea programului Rabla 2025. Eu inteleg supararea celor care au mizat pe Rabla, am fost si eu in situatia asta, dar certitudine 100% nu exista, iar cand ai nevoie de masina, o cumperi oricum. Adevarat la masinile hybride si electrice renunti la mult mai mult, dar statul nu a facut contract cu nimeni in 2024 ca ii va subventiona masina in 2025. Poti renunta la electrica si cumperi varianta termica, daca nu mai poti acoperi pretul electricei in lipsa subventiei. Exercitiile fiscale sunt independente, deficitul din 2024 nu are legatura cu cel din 2025, doar investitiile sunt multianuale. -
Mașini electrice - merita sau nu?
Doc Morelli a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
@Dolfindiscutam de programe deja incepute, inclusiv de restante anul fiscal 2024. Sunt firme care au emis facturi si eu platit deja TVA in cadrul acelor programe. Ce ti se pare subtire, "semantica si neaceptarea realitatii" ? Inteleg oprirea unui program la sfarsitul unui an fiscal. Stoparea in acest mod a programelor AFM poate baga multe firme mici in faliment. Si nici producatorii auto locali, ma refer la Ford aici, care taman ce a pornit instalatiile pentru 3 modele EV, vor fi impactati. Iar despre "deficitul comercial si de Cont Curent" nu mai bine interzicem orice supermarket in RO, ca toate aduc marfa din import. Sau sa nu mai plateasca pensiile intrucat se duc si ele la alimentarea deficitului comercial. Nu este kosher rationamentul tau. -
Fagurele il am de f mult timp. Gasesti aici exact ce am cumparat in urma cu vreo 8 ani. https://pimpauto.ro/product/plasa-fagure-din-abs-plastic/ Fixarea : - grilele oem - soricei negri (zip ties) - grilele printate - le-am creat zone de fixare cu surub.
-
Coduri Si Preturi Piese Seat , Audi , Skoda , Vw
Dolfin a postat în topic iniţiat de Elanul din Intrebari Frecvente
Reper 7A - 03L145117C - garnitura -
Salut, frumos rezultatul final. Am o intrebare, 2 de fapt: 1. De unde ai achizitionat fagurele pentru grile? 2. Cum l-ai aplicat/fixat?
-
Cateva detalii: Fagura pe interiorul grilelor. Am incercat mai multe versiuni pentru fusta de V6. Am ramas la asta :
-
Probabil e dezactivat sistemul de adblue.
-
Coduri Si Preturi Piese Seat , Audi , Skoda , Vw
sdR+ a postat în topic iniţiat de Elanul din Intrebari Frecvente
La reperul 7A. - Ieri
-
Coduri Si Preturi Piese Seat , Audi , Skoda , Vw
Dolfin a postat în topic iniţiat de Elanul din Intrebari Frecvente
-
Mașini electrice - merita sau nu?
CristiALF a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
In aceeasi nota eu zic sa taie 30% din salarii si pensii, ce zici ? Nu sunt de acord cu ce spui tu si o lasam asa.