Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 3 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. marius1982.11

    BENTLEY "de saraki"

    Voiam sa evidențiez ce inseamna reparații si mentenata pt unii. Sarma si surub de lemn. Sigur a schimbat becuri de 300de europeni.
  3. Astăzi
  4. dercos

    BENTLEY "de saraki"

    Singurul Serie 7 care merita asta, preferabil cel cu facelift. Tin minte cand alergam un 740i E32 prin Bucurestiul liber de acum ceva ani, dar 320i E30 pe Magheru printre rablele de atunci a fost ceva memorabil.
  5. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    Uzura fizica si morala au toate, conteaza mai putin. Bineinteles ca exista si exceptii! Important pana la urma e cat valoreaza masina aia "sufleteste" pentru proprietar. Un 7ar reconditionat de DYC, a avut si un Phaeton superb inainte pe care l-a vandut la scurt timp dupa ce a pus anuntul: https://www.facebook.com/share/p/1CzTHNVtjy/
  6. dercos

    BENTLEY "de saraki"

    Toate masinile ajung, inevitabil, la casat, cu foarte putine exceptii. Nu e vorba doar de intretinere, ci si de uzura fizica si morala. Un E30 e mult mai apreciat decat un Serie 7, pentru ca e o masina speciala.
  7. tavitara

    Mașini electrice - merita sau nu?

    In 4 luni deci - 0.14 amenzi pe zi Asta e ca aia cu radarele fixe care trimit amenda acasa In 2 luni raportul politiei : „De la începutul anului au fost aplicate aproximativ 800 de sancțiuni contravenționale prin sistemul e-sigur”, a explicat pentru „Adevărul” Bogdan Ghebaur, purtător de cuvânt al IGPR. Adica la nivel de tara - 13 / zi Apa de ploaie ca orice in tara asta https://www.libertatea.ro/stiri/proiectul-celor-400-de-radare-fixe-se-amana-5447375
  8. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @marius1982.11Nu stiu care o fi publicul target pt un Phaeton, dar cand alegi sa repari asa unu', nici nu stiu ce sa mai spun. Cine alege sa repare o masina ruginita si parasita indiferent de brand? Parcurile de dezmembrari sunt pline de Phaeton, A8, S, 7are, suvuri, orice, chiar si in alte tari. Piata este imensa! Ce relevanta are postarea ta sau mai bine zis ce ai vrut sa scoti in evidenta? 🤔
  9. marius1982.11

    Mașini electrice - merita sau nu?

    De acord, insa sa fim realisti: nici ei nu pot fi peste tot in acelasi timp. Ar putea face mai mult decat fac acum? categoric, insa nu au cum sa acopere tot. Aia cu senzorul in teore e buna, dar trebuie implementata. Facut contract cu organele, e greu tata. Noi in oras avem camere pt trafic, dar nu folosesc la nimic pt preventie. Nu se pot folosi ca dovada, nu se iau permise pt trecut pe rosu, deci unde potential chiar se pune in joc intergritatea unor cetateni si noi vb de statii de incarcare? Pai sa mearga aia cu EV si PHEV sa se planga la Greta, sa vina aia legata de cruce sa nu se face nimic in privinta asta si aia cu statiile pierd bani din cauza unora care isi lasa bolidul V8 in fata statiei de 400Kwh.
  10. z3dulik

    AC/Climatronic - probleme

    Salutare, nu imi mai baga caldura pe dreapta daca setez sa imi sufle in fata prin grile. Daca las pe automat, gen fara niciun buton apasat pare ca baga. Am mai gasit si o eroare motor for fresh ai recirculated air flap - acuator stuck, dar cand dau pe recirculare motorul face treaba, deschide, de aude sub bord. Atasez niste imagini cu diferite setari poate va dati seama care motoras e de vina. passat b6 cu un singur motoras la recirculare
  11. rustproject

    Filtru diesel de particule - DPF

    Salut! A inlocuit cineva DPF? Ma interesa cat ar costa o astfel de operatiune ..!
  12. cristi511

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Imi pare rau, dar in cazul in care nu ai observat, aproape orice reclamatie aduce de la sine ostilitatea celui vizat. Fiindca nu mai am 20 de ani consider inacceptabil riscul de a fi tras intrun scandal aiurea, scandal care poate degenera foarte usor. Deci da, prefer sa "sa nu dau in gat" atata timp cat EXISTA O INSTITUTIE CARE AR TREBUI SA PREVINA genul asta de situatie. Cea mai facila rezolvare, dpmdv, este instalarea unui senzor de proximitate in statia de incarcat. Daca senzorul e declansat dar statia nu are masina conectata, trimisa alerta automat catre Pulisia Locala si bafta.
  13. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Pana incep ….. cum procedezi ? Suni la 112 ? Te “bati” cu cel care a parcat acolo ? Intreb de curiozitate ,personal nu concep sa dau 30-40k pe o masina care sa ma aduca in astfel de situatii penibile .
  14. marius1982.11

    BENTLEY "de saraki"

    Motivul e ca la roman cand ii spui ca distributia la un 1.5TSI in reprerentanta costa noojdemilioane zice: las ca fac la Dorel. Si nu zic ca Dorel sau reprezentanta fac neaparat mai bine pt ca m-am convis si cu unii si cu altii, vreau sa zic ca se cauta tot ce e mai ieftin, nu neparat bun. Aparentele conteaza mult. Daca Dorel spune: trebuie sa pui prezoane sau suruburi noi care costa inca 150 de lei, romanu' zice: las ba ca mere si asa, a mersi si dacia cu kilu' de rugina, mere si asta. S-ar putea sa mearga, s-ar putea sa nu mearga, sau urmatorul care pune cheia pe surub il rupe direct, fiind ruginit in filet, cheia dinamometrica complet absenta cam pe oriunde. Asa am avut colegi cu planetarele cazute din flansa in intersectie, suport motor cu 1 surub slabit, imbecil care de fata cu mine alege varianta sa nu bage vaselina noua in burduful de la planetara pt ca "pt ce? e destula", PIT STOP Timisoara, ei sunt aia. Cu toate ca ii lua literlalmente 2 minute sa o curete cat de cat pe cea veche si sa puna cea noua din kitul OE, si cazuri sunt nenumarate, radiatoare de calura infundate cu stop-leak, masini merse pana uleiul se face marmelada. Nu stiu care o fi publicul target pt un Phaeton, dar cand alegi sa repari asa unu', nici nu stiu ce sa mai spun. Si asta e cazul fericit, cand sunt la vedere, sa vezi cand sunt sub chit si iti dai seama ca nu mai ai cum sa dai jos bara decat cu ranga.
  15. Mihai94TDI

    Cum se pliaza oglinzile electrice la O2

    Am rezolvat problema cu ce cod de module trebuie pe mașină ca sa meargă plierea, trebuie 1K0 959 793 M sau R 1K0 959 792 M sau R Sunt hightline si suporta plierea din buton, dar as vrea sa fac si plierea din telecomandă revin cu edit daca rezolv ceva.
  16. Mihai94TDI

    Oglinzi rabatabile din telecomanda (DIY) [Passat CC]

    Salut, daca am o skoda octavia 2 2007 si pun calculator de uși 3C0 959 793 C atât fata cât si spate o sa fie compatibile cu masina, adică sa funcționeze geamurile centralizata etc, si daca o sa merge si plierea din cheie?. P.S masina are oglinzi de facelift cu pliere montate si buton de pliere momentan se pliază doar din buton
  17. DB86CLP

    BENTLEY "de saraki"

    E lucru mare in ziua de azi sa iti permiti masina pe care ti-o doresti, mai ales cand este una destul de rara. Cred ca este unul din motivele pentru care in Romania majoritatea sunt intr-o stare proasta.
  18. detinator

    Mașini electrice - merita sau nu?

    wow... sa nu reclami o ilegalitate sau o nesimtire ca nu vrei "sa dai in gat"... aceasta mentalitate nu o inteleg, o consider gresita si unul din motivele pt care avem o tara plina de accidente mortale pe sosele (locul 1 in Europa la mortalitatea pe sosele), locul 1 la mortalitate infantila in spitale (spaguta permite in spitale sa aduci orice, oricum oricand, infectii, mancare, flori, lumanari etc) si asa mai departe... Am avut norocul sa traiesc si prin alte tari, colegii de munca "se dadeau in gat unii pe altii" si nu era o tragedie, in acest fel trebuia sa respectam toti regulile... se testau si senzorii anti-incendiu si lumea respecta protocolul, lasi tot si iesi urgent din cladire, nu iti iei intai laptopul, telefon, sac, mancare... Chestii imposibil de inteles la noi, de aplicat nici atat Legal, incep sa apara norme si sanctiuni: Totodată, ocuparea stației de încărcare de către o mașină care nu este electrică sau plug-in hibrid se sancționează cu amenzi cuprinse între 500 – 1.000 de lei pentru persoane fizice și 1.000 – 1.500 de lei pentru persoane juridice. Citește mai mult la: https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/regulament-ce-amenda-risca-soferii-de-masini-care-nu-sunt-electrice-sau-sunt-plug-in-hibrid-care-ocupa-statiile-de-incarcare-21213186 Soferii riscă amenzi mai mult decât usturătoare dacă parchează pe locurile speciale de parcare rezervate persoanelor cu dizabilități și stațiilor de încărcare pentru vehicule electrice, chiar dacă au plătit o taxă de parcare, nu au voie să ocupe abuziv locurile destinate persoanelor cu handicap. În țară, au început mai multe controale în parcările publice pentru a combate ocuparea ilegală a locurilor rezervate persoanelor cu dizabilități și stațiilor de încărcare pentru vehicule electrice. De exemplu, în Ploiești mai multe autoturisme au rămas cu roțile blocate, chiar dacă proprietarii plătiseră tariful standard de parcare. Legea precizează clar că aceste spații speciale nu pot fi folosite decât de beneficiarii pentru care au fost create, iar ocuparea abuzivă a acestora se sancționează drastic, notează capital.ro. „Blocarea accesului la stațiile de încărcare destinate autoturismelor electrice poate avea consecințe neplăcute chiar dacă tariful de parcare a fost achitat corespunzător! Acest lucru este valabil și pentru ocuparea fără drept a locurilor destinate persoanelor cu dizabilități!”, au scris pe Facebook reprezentanții SGU Ploiești. Cei care blochează accesul la stațiile pentru vehicule electrice trebuie să plătească 145 de lei, în timp ce ocuparea abuzivă a locurilor destinate persoanelor cu dizabilități se sancționează cu 218 lei, precizează SGU Ploiești. Sancțiunile diferă în funcție de gravitatea faptei. https://www.gandul.ro/actualitate/locurile-in-care-poti-sa-fi-amendat-daca-parchezi-chiar-daca-ai-platit-taxa-de-stationare-care-pot-fi-consecintele-suplimentare-20601632 Uneori se rezolva adresandu-ne magazinelor respective... ”Depunem constant eforturi în acest sens și de câte ori se întâmplă astfel de situații apelăm la stația radio din galerie pentru a chema posesorii mașinilor să le mute. De asemenea agenții de pază au aceasta sarcină, dar, din păcate, nu îi pot surprinde la timp pe cei implicați. Luăm în calcul și implicarea poliției. Dacă întâmpinați astfel de probleme cănd vă aflați în centrul nostru, vă puteți adresa echipei de la Infodesk-ul situat la intrarea de lângă magazinul Peek & Clopenburg. Vă mulțumim pentru sesizare și vă asigurăm încă o dată de implicarea noastră în a îi face pe cetățeni să înteleagă modul în care putem folosi civilizat spațiile de parcare, fie că vorbim despre stații de încărcare, locuri destinate persoanelor cu dizabilități, mama &copilul, etc. ” a transmis redacției noastre echipa Argeș Mall. ”Conform HCL 60/2016 polițiștii locali pot să-i sancționeze pe cei care parchează pe aceste locuri, destinate exclusiv celor care vor să încarce mașinile electrice, sancțiunea este de la 500 lei la 1000 de lei. De începutul anului până în prezent polițiștii locali au aplicat 17 sacțiuni celor care au încălcat această regulă”, a precizat purtătorul de cuvânt al Poliției Locale Pitești, Bogdan Aristănțoiu. https://curier.ro/2024/05/11/parcare-abuziva-pe-locurile-de-incarcare-electrica/ În municipii precum București, autoritățile au instituit sancțiuni severe pentru ocuparea abuzivă a acestor spații. Amenzile pornesc de la 500 de lei pentru persoane fizice și pot ajunge până la 1.500 de lei în cazul firmelor. În plus, Poliția Rutieră are posibilitatea legală de a dispune ridicarea vehiculelor parcate necorespunzător, în baza legislației rutiere aflate în vigoare. Costurile acestor măsuri — ridicare, transport și depozitare — revin integral proprietarului vehiculului. În anumite orașe, s-a apelat și la măsura blocării roților, ceea ce presupune plata unei taxe suplimentare pentru deblocare, pe lângă amenda aplicată. Pentru a evita ocuparea excesivă a locurilor de încărcare, unele primării au introdus limite stricte de timp. Staționarea este permisă doar atât timp cât autovehiculul este alimentat efectiv. După încheierea încărcării, vehiculul trebuie mutat pentru a elibera spațiul altor utilizatori. Această măsură vizează maximizarea accesului la infrastructura existentă și descurajarea comportamentului pasiv sau abuziv. Totodată, în sprijinul aplicării eficiente a acestor reguli, mai multe administrații locale au început să implementeze soluții tehnologice avansate. Se instalează senzori capabili să detecteze în timp real ocuparea spațiilor, precum și sisteme de monitorizare video interconectate cu poliția locală sau serviciile de control trafic. Astfel, abaterea de la normele stabilite poate fi identificată imediat, iar intervențiile pot avea loc în timp util. https://www.cancan.ro/amenda-de-1-500-de-lei-pentru-toti-romanii-care-parcheaza-in-aceste-locuri-se-ridica-si-masina-21191088
  19. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @dercos Pe vremuri erau multe masini de lux in RO care au stat foarte mult timp in showroom pana sa se vanda. BMW seria 6 Cabrio pe care l-am luat de la Bavaria a stat vreo 8 luni pana sa mi se faca o oferta considerabila. Cineva l-a comandat, a platit avansul si nu l-a mai luat si masina a ramas in stoc la vanzare. Sarbu' de la PROTV si-a luat Phaetonu asta nou, dupa 20 de ani, s-a pus la vanzare, e deja de cateva luni: https://vm.tiktok.com/ZNdnAtM4T/
  20. tavitara

    BENTLEY "de saraki"

    In tara numai cazaturi sunt Probabil ca putine sunt ok peste tot , avem noroc sa vedem in acest topic una din ele
  21. dercos

    BENTLEY "de saraki"

    Imi aduc aminte in 2010, era un Phaeton nou de vanzare la Porsche Bucuresti Nord, a stat acolo cam un an de zile. Aceeasi masina, interesul era foate scazut. Vad, ocazional, cate unul doua pe strada, in general cazaturi, probabil foarte ieftine la achizitie.
  22. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @tavitaraBa da, 415 gbp/an roadtax se numeste, un fel de impozit+taxa de drum. Probabil ca atat costa si la glc, cum am zis, la Londra poate fi mai scump. 1600 gbp platesc cu tot cu asigurare RCA si recovery in toata Europa.
  23. tavitara

    BENTLEY "de saraki"

    Adica definitv nu 3-400 lire / an total pe an in inima Londrei la un motor de 2.2 Zicea ca pe masura ce trece timpul plateste mai putin ca masina e mai veche si scade impozitul Eu vad ca tu platesti 1600 lire la motor de 3 si masina numai noua nu e
  24. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @marius1982.11 Parcarea costa. Nu ai voie sa parchezi masina pe strada decat in locurile special amenajate si daca platesti/ora sau pe luna la primarie. Nimic nu e gratis, oricum nu as fi luat un Phaeton sa il tin pe marginea drumului. Combustibilul il pun extra cost, daca aveam 2.0 tdi m-ar fi costat jumatate. La intretinere nu consider ca e moft, poti sa pui la Golf 4 jante cu 1500 eur, la Phaeton atat costa doar un amortizor sau o revizie mare.
  25. marius1982.11

    BENTLEY "de saraki"

    In ro sigur e mai ieftin. In UK, cu toate ca impozitul pare mai mic, in rest te rupe. 1200GBP sper, bat in LEMN, sa nu ajunga si la noi asemenea numere. In general la noi ajunge ce mai rau de obicei, taxele cele mai mari si salariile cele mai mici. Parcarea sincer nu stiu cat costa, dar ceva modic comparativ cu 5 numere din UK, la maica-mea era ceva de genul cateva sute de lei, dar ea prefera sa parcheze golful in noroi (facepalm). Dar daca e sa o iei asa, locul de parcare in cluj(un oras la moda acum) poate sa ajunga si la 15-20k si e al tau pe CF, Sigur, platesti impozit si pe ala, ca daca e al TAU, de ce sa nu platesti ceva la stat pe ceva ce e al TAU, imobil/teren. Daca il dai in chirie, mai platesti si impozit pe venit, dar deja deraiem. U-saaaaaa. Chill. Vb lui Caragiale, astea sunt mofturi. Nu trebuie sa ai si parcarea ta si poti sa mergi cu ea la piata doar luni, caz in care Dieselul costa putin si ala LOL. Combustibilul nu intra la costuri de intratinere ci de exploatare, care poate sa fie atat si la un golf 4 pe benzina de ex, un 2.8 V6 dar care nu costa cat un phaeton. Becul da...dar nu mofturile. Ca asa pot sa zic si eu ca am bagat jante de 1500 euro in golf 4, mama ce scumpa e masina la intretinere
  26. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @tavitara impozitul se plateste si in functie de zone, trebuie introduse datele masinii, numarul de inmatriculare, vechime, clase de poluare etc. In Londra se plateste si taxa de poluare pentru oras, nu stiu sa iti zic. La asigurare la fel, e in functie si de varsta, un coleg de 24 de ani cu un GTi plateste asigurarea dublu fata de mine. In medie cam 200-250 gbp/an e impozitul cu taxa de autostrazi inclusa pentru o masina normala cu motor pana in 2.0. In zona Londrei este posibil sa fie mai scump.
  27. tavitara

    BENTLEY "de saraki"

    Cat costa acolo aproximativ impozit si asigurare la un GLC de 2.2 din 2016 ? Londra Wembley Intreb ca sa prind cu minciuna pe cineva
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!