Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
Am luat la verificat cele trei sigurante de pe baterie. Acum mi-a aparut si eroarea asta de care nu pot scapa P1612
-
Cum ți-am spus și în celălalt topic, trebuie să mergi la dealer pentru actualizările software. Problemele pe care le ai acum sunt aceleași care au fost la început, exact acum un an. Mașina ta e fabricată anul trecut, știi cumva în ce lună? Scoaterea siguranței 22 e doar o soluție provizorie…
- Astăzi
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Bune,rele ,multi CP ,NM…. doar cifrele conteaza ,si astea sunt in cadere libera . Urmeaza vremuri complicate . -
Mașini electrice - merita sau nu?
detinator a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
deci niste scaderi nesemnificative, sa nu uitam ca noul model a venit cu o scumpire... repet, nu am platit niciodata pretul de lista la vreo masina la producatorii traditionali, si vw, ford, opel sint renumiti pt reduceri MARI e o lupta surda sa fie totul rau si negativ de electrice... acum cica chinezii sint extraordinari (nu sint, au mari problemele masinile lor mai ales pe partea de soft, si pretul de revanzare va fi o mare problema pt cine isi cumpara...) dar pe de alta parte jumate din topicul acesta consta din critici aduse europei pt trecerea la electrice... -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Iată cele mai importante modificări de preț până în prezent : Ianuarie 2025 Reduceri în China și Europa: - Model 3/Y au primit reduceri de 5-8% în China (datorită concurenței din partea BYD, Xpeng și a răcirii pieței). - Model Y Long Range a scăzut cu ~3.000 EUR în unele țări europene 2. Martie 2025 – Ajustări în SUA: - Model Y RWD a fost ieftinit cu $1.000 (în contextul noilor credite fiscale federale). - Model S/X au primit reduceri de $2.000–$5.000 (pentru a stimula vânzările în fața lui Lucid Air și BMW i7). 3. Mai 2025 – Reduceri limitate pentru stocuri rămase: - Tesla a oferit rabaturi de până la $2.500 pentru modelele 2024 nevândute (în SUA și Canada). …. etc La momentul actual : Tesla vorbeste de inlocuirea lui Musk,vanzari in declin,probleme cu subventiile din europa…. BYD vorbeste despre vanzari in ascendiune ,noi fabrici in lume ,o noua generatie de baterii,incarcare in 5 min …. -
Cutie viteze 6trepte manuala, bătaie/Trepidatii la viraj dreapta plecare de pe loc mai tare ,verificat suport tampon cutie viteze, ambreiaj cu volant are maxim 20.000km. cap planetara de la roata are joc radial,si cu cel Nou la fel,posibil sa se uzeze canelurile axului, deși nu se vede cu ochiul liber . Tind sa cred ca nu este din ambreiaj, la viraj stanga nu se aude nimic
-
Firele duc la modulul abs. Nu în spatele bordului. Firele să measiara cu un aparat de măsură. Nu la ochi.
-
Nu poti vedea nu. Nu vezi unde duc firele. Posibil cu bordul dat jos poti vedea.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
detinator a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
despre ce reduceri e vorba? Tesla nu prea face reduceri. In schimb, la VW, Ford, Opel etc intotdeauna m-am asteptat la reduceri si le-am primit, cam 15-20% La e-Golf, am prins o mare reducere (MARE). Si la Tesla mai apar dar rar. Oricum, pe partea de cai putere, cuplu e greu de batut o electrica in general si Tesla in special. Acum, vanzarile Tesla merita sa cada din cauza lui Musk, poate primeste un mesaj. Sau si mai bine, poate pleaca si el in treaba lui nu e mare pierde... desi intalnesc destul de des oameni care nu au avut electrice in viata lor care vorbesc excesiv de pompa de caldura. Un cost in plus, complexitate in plus, nu poti recupera pretul pompei prin reducerea de consum decat dupa f f multi km parcursi... Sa nu uitam ca pana in 2021 nicio Tesla nu avea pompa caldura... -
Ai dreptate, am incurcat pozitiile. Mai ciudat este ca la bricheta mai bag din cand in cand un modulator banal pentru muzica
-
Emag este broker de asigurari... deci poti incerca la orice broker: preturile sunt cam la fel pentru ca se extrag din aceeasi baza de date 😉
-
Valoare RCA după 2022
Nenciu Victor a postat în topic iniţiat de andrei0241 din Legislatie & asigurari
Salutare, la masina mea fiind pe firma, anul trecut la Grupama am dat 1050 lei, anul acesta am facut pe eMag o simulare si voi plati 890 lei Puteti pe eMag sa verificati, preturile, nu cred ca mai trec prin cabinete de broker ... La sectiunea auto, asigurare RCA. Va trebuie datele din Buletin si Cartea de Identitate. Puteti face si pe persoana fizica si juridica. Si va da mai multi asiguratori -
Nu a ce măsură la senzor. Doar la g4 îl puteai măsura. Ce treaba are cu spatele bordului ? Ce nu poți vedea ? Ți-am dat niște sugestii. Ai măsurat ?
-
Da,da cred ca am sters. Am postat iar deoarece am crezut ca nici nu mai exista aceia. O ideie buna. Am incercat dar firele intra pe sub protectia dun plastic in caroserie, pe aceiasi gaura cu firul de la semnalizare. Ce este in spatele bordului nu pot vedea. Cert este ca am masurat mufa si imi da cu circuit inchis. Daca era intrerupt ni arata nimic. La fel si senzorul.
-
Care siguranță de lunetă ? Ca din cele 2 încercuite nu e vreuna de la lunetă.
-
Verifica valori electrovalva
-
Da, fa-ti poze și codeaza noua centrala în consecință
-
Ar trebui sa lamureasca ce este înfrânarea asta. In mod normal motorul chiar daca se opreste nu se înfrânează (bineînțeles daca se pastreaza treapta de viteză)
-
Din ce se deduce din mesajul lui pare sa fi avut/aiba span in instalatia de alimentare si de acolo poate acele intreruperi in mers. Plus ca la ce s-a lucrat nu prea are legatura cu injectia si injectoarele. Daca am inteles eu ok.
-
@ViciTDI nu posta același lucru de mai multe ori sau în topic-uri separate.
-
Nu mai deschid alt topic, voi "deturna" topicul colegului. Am reconditionat turbina (Garret 1646) la un VW Touran 1.9 TDI cod motor BRU 90 CP, iar dupa reconditionare nu mai trage la fel. Inainte simeteam cum de la 1800 RPM ma impinge in scaun si tragea constant pana la turatii ridicate. Acum senzatia asta o am doar in jur de 2300-2400 RPM, dar se simte ca nici macar de aici nu trage ca inainte. In plus, daca ridic piciorul de pe acceleratie in jur de 2000 RPM face un sunet ca de bufnita (owling sound, overboost?). Mecanicul mi-a spus ca turbina nu este reglata cum trebuie, am mers inapoi la cei la care am reconditionat-o si bineinteles ca nu este vina lor, ei zic ca este reglata dupa specificatiile producatorului. Am facut un log in mers, treapta a-3-a, talpa de la 1500 RPM la 4000 RPM si intr-adevar, turbina nu pare sa lucreze corespunzator. Nu as dori sa platesc manopera pentru demontat/montat si sa ma intorc de la "reglaj" cu acelasi rezultat. Se poate regla direct pe masina, dupa valorile din VCDS? La cum arata logul, trebuie umblat la lungimea tijei sau/si surubul de oprire? 1.xls
-
Pompa ca pompa, dar siguranta de la incalzire in luneta de ce se arde si ea? Ai verificat cumva daca pozitiile sunt corecte?
-
cum adica se infraneaza????
-
trebuie codata asta noua corespunzator dotarilor si functiilor masinii tale, cea vecje e pe 21 sau 23 iar cea noua e pe 30 bytes.