Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Au luat-o razna : https://piataauto.md/Stiri/2025/11/Proprietarii-masini-electrice-din-Suedia-au-aflat-cu-stupoare-ca-vor-plati-penalitati-daca-si-incarca-acasa-simultan-cu-pompele-caldura-cuptoare/ -
O mașină la 48.000 Euro nu e chiar opulență în ziua de azi. Un Golf GTI începe de pe la 45.000. Să nu mai vorbim de costurile de reparații la motoarele TSI de la VW, ale cărora costuri de reparație pot ajunge pana la 4.000 Euro la un service din Germania.
- Astăzi
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Cine cumpara AMG nu vrea economie ,vrea lux si opulenta ,se asteapta la cheltuieli mari . Cine cumpara EV ,Hybrid,E-Hybrid ,Mild…are ca prioritate economia ,impozitul… -
Probleme dupa schimbarea distributiei si curatarea supapelor
crycu87 a postat în topic iniţiat de crycu87 din Rapid
Cum sa invarta motorul invers? Ce se poate intampla prin inversarea sensului de rotatie? -
Să vedeti cum e când dai 48.000 euro pe un Mercedes E53 AMG cu 80.000 km si 4 ani vechime, iar după o săptămâna îți ies bieletele prin blocul motor. Urmăresc un tip pe YouTube care repară doar AMG, să vedeți acolo costuri cu înunlocuirea motoarelor. O baterie de 11 Kw pentru un hybrid e chilipir pe lângă un motor. Și nu sunt putine cazuri de motoare distruse, la ani si kilometrii relativ puțini.
-
Probleme dupa schimbarea distributiei si curatarea supapelor
andrei_221 a postat în topic iniţiat de crycu87 din Rapid
trusa se foloseste la motoarele avansate cu dezactivare de cilindrii (din generatia ta, 1.4 TSI ACT are asa ceva dar nu s-a pus pe Rapid) si motoarele EVO si EVO2 ( 1.0 si 1.5 TSI dupa 2019 ), care necesita precizie maxima la actionarea anumitor actuatori ( cei care muta camele pe axe , etc) sau mai bine spus, motorul tau se pune la punct foarte precis cu calele speciale. Mai ales ca pentru a folosi VAS611007 trebuie demontata pompa de apa si golit antigelul, pe cand cu cale se face fara demontarea pompei eu as crede ca de fapt a pus distributia fara cale, cu semne sa alte blocaje... si ma indoiesc ca au VAS611007... care costa vreo 4000 euro -
Oprire motor - nivel motorina in rezervor
andrei_221 a postat în topic iniţiat de entu din TDi Forum
si la filtru -
Ma bucur cand vad oameni pasionati care stiu ce inseamna masina asta si care fac research si nu arunca cu bani aiurea, o problema majora poate fi reparata foarte usor, daca iti dai interesul si te informezi:
-
Probleme dupa schimbarea distributiei si curatarea supapelor
crycu87 a postat în topic iniţiat de crycu87 din Rapid
Intr adevar, asa este.la 1.4 se foloseste. Dar daca s au tot invartit alea pe acolo, motorul de 1.2 are un singur variator , si nu acolo se pune scula. Pe partea opusa unde se pune cala se pune aparataul si arata pozitia corecta a axelor cu came. M am documentat azi un pic. Trusa de vas se foloseste la 1.0,1.2 1.4 si 1.5 -
Probleme dupa schimbarea distributiei si curatarea supapelor
andrei_221 a postat în topic iniţiat de crycu87 din Rapid
mecanicul vorbeste prostii la motorul asta nu se pune distributia cu VAS611007 are blocatori dedicati. -
A fost un fir întrerupt, la început făcea contact când și când, după ce am schimbat pompa de apă a rămas eroarea permanentă, așa a identificat firul. Acum merge perfect
-
Pune niste becuri normale si testeaza asa. Ledurile au comportament dubios uneori.
-
Este ok pe 18 pentru dimensiunea asta de masina. Si confortul il stiu prea bine - am la fel pe tanc
-
Probleme dupa schimbarea distributiei si curatarea supapelor
crycu87 a postat în topic iniţiat de crycu87 din Rapid
Pai prima data cand au invartit, eram acolo. Au rotit in sensul corect. Mi a zis mecanicul ca cica acum v-a folosi scula vas 11 007 sa puna distributia la punct iar. Voi da si galeria jos sa verific tot. va multumesc mult tuturor pt sfaturi si incercarea de a ma ajuta -
Mulțumesc pentru răspunsuri! Înseamnă că am de demontat. Așa doar la o observație sumară, am verificat cu multimetrul valorile pe senzorul de temperatură. Sper să îl fi nimerit. E pe un furtun de combustibil care intră (sau iese) din pompa tandem în dreapta motorului, cum te uiți la el, și spre fața mașinii. Are două fire. Pe mufa cu fire am măsurat 5 V, iar pe senzor am măsurat 6 KΩ. Firele sunt protejate de un tub de plastic subțire până intră în unul mai gros. Nu par întrerupte, din ce am putut verifica la mână până la tubul mai gros, fără să demontez EGR și ce mai era nevoie, și mufa nu este oxidată în interior. Sunt în regulă valorile? Preventiv, am luat și bateria în casă pentru a o pune la încărcat. Avea 12,46 V Să îmi fac griji? E un Varta Silver Dynamic de 77 Ah și are un an. Mulțumesc!
-
Am desfacut, am verificat! Sunt leduri pe pozitie, celelalte merg! Daca opresc luminile din buton cu motorul porni si le reaprin dupa cateva secunde, porneste din nou pentru o perioada scurta Atasez erori Multumesc Log-HD18AAB-TRUZZZ8P491007498-263570km.txt
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Mai pot adauga si din aria mild hybrid ,Q7 ,Q8 si A5 😀 -
"Anvelope mai ieftine , masina mai comoda" +1 👍
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Nu cunosc ,ma refer strict la vag si in general la experiente reale ,propii. Am si golf GTE cu defectiune la charger …21.000 lei piesele. Reprezentanta din Bacau l-a trimis la Bucuresti ,vara trecuta 😀 Ca propietar,cand vad astfel de cheltuieli ,le pun in balanta cu “economia” si tare nu imi da bine . -
Si eu sunt unul din aia care fac invers si mi-am pus roti mai mici (pe 17) la un w221…minunata alegere! N-as sacrifica niciodata confortul pe aspect, cel putin nu aici pe drumurile astea. Mergi linistit pe 18, faci o alegere buna. Imi place masina, mereu mi-a placut modelul acesta.
-
-
Mașini electrice - merita sau nu?
CristiALF a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Si-a luat var-miu Yaris hibrid din 2014 (parca) cu vreo 70k Km in urma cu ..3-4 ani. Impecabila, 0 probleme, super masina. Iar despre Toyota hibrid in general, eu nu am auzit nimic de rau, indiferent de model. -
Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow
AndreyPH a postat în topic iniţiat de AndreyPH din Masina mea
Da, am luat legatura cu @draganuta. Trebuie sa vedem daca gasim versiunile de firmware anterioare, 0178 si 0278. 😕 -
Pune o poza cu furtunele ce intra in pompa
-
Va salut ! Dupa 4 ani si jumatate cu Tarraco meu am fost nevoit sa fac un schimb la o masina cu , cutie automata . Fiind foarte multumit de Tarraco am cautat unul cu o cutie automata . Asa ca de nevoie am facut sa zicem un upgrade la un Tarraco 2.0 TDI 4X4 200 cp an 2023 prima inmatriculate in 2024 , 30 de mii de km la bord . Masina este aceias versiune de echipare, eu am avut excellence acum denumirea noua este xperience . Ca plus conexiunea wi fi la sistemul android , putere mai mare a motorului , confortul pe care il cautam al unei cutii automate , luminile ambientale din usi sunt in mai multe culori disponibile ( la fosta masina erau doar albe ) si nu neaparat ca plus pentru mine sistemul 4X4 . Dar am si fost nevoit sa renunt la unele optionale pe care le aveam la vechea masina . Masina noua nu le are , camera 360 ( actuala are doar pe spate , incarcatorul wi fi pentru telefon ( asta nu este o tragedie , nu il foloseam incarca foarte greu si incalzea foarte tare telefonul ) si sitemul de muzica Beats ( se aude si cel standard destul de decent dar nu este la acelas nivel ) in rest dotari similare . La consum am vazut ca diferenta este cam de 1 l, penalizeaza cutia , puterea mai mare si sitemul 4X4 . Nu am vrut 4X4 dar nu am gasit una 4X2 cu km putini .
