Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 8 zile.
- Astăzi
-
Salutare! Un răspuns?
-
Achiziție, configurare si timpi de așteptare (Tayron)
CristiM a postat în topic iniţiat de CristiM din Tayron
Super, așteptare ușoară! Luna viitoare pe vremea asta dau și eu comandă. -
Achiziție, configurare si timpi de așteptare (Tayron)
Ssoulstream a postat în topic iniţiat de CristiM din Tayron
pana la urma am facut comanda pt un tyron PHEV life (204CP). Ca si optionale am ales pachetul exclusive (cu matrix led) + jante de 18 + culoare metalizata. Pret: 48500 euro. Termen de livrare: 4 luni Pentru nevoile mele e deajuns. -
Nu baga caldura in habitaclu - mister 5F
cobrax2 a postat în topic iniţiat de Catalinescul din Leon 5F
Mai ziceau unii pe niste forumuri ca ar trebui sa existe o punguta cu ceva "silica" pe langa vasul de expansiune, care se mai sparge si contamineaza antigelul? Eu nu am gasit asa ceva, dar pe vas scrie mit silikate -
Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR
cosminwon a postat în topic iniţiat de hallucinogen din TDi Forum
Salut! Trebuie sa schimb pompa de inalte la masina mea si am o rugaminte la voi: ma puteti ajuta cu cuplul de strangere ptr piulita centrala de la fulia pompei de inalta presiune? Masina este Passat B8 l,an 2016,cod motor CRLB. Va rog daca puteti si un cuplu ptr cele 2 suruburi de la calele injectoarelor(vreau sa schimb simeringurile de la.injectoare). La motoarele euro 5,stiu ca erau 8nm si dupa aia 180°. Multumesc! -
-
Nu baga caldura in habitaclu - mister 5F
cobrax2 a postat în topic iniţiat de Catalinescul din Leon 5F
Antigelul arata ok, cred, cam ca la colegul OP. O sa mai umblu si la clapeta din stga sa o blochez manual la max sa vad daca baga la fel. Dar problema mai mare este, cred, pierderea de antigel. Nu mult prin Bucuresti, dar asta vara pierdea la drum de vreo 1500km cam 500 ml. Merci Fum alb nu scoate -
Salutare, am si eu probleme cu cardanul la un Passat CC 4 Motion 2011. Intre 2200 si 2800 RPM se simte un vibrat si face zgomot pe spate. Urmeaza sa il dau jos sa vad exact care e problema, intrebarea mea ar fi, daca pot circula cateva zile fara cardan pana vad exact de unde provin vibratiile si zgomotul si sa comand flansa/flansele? Mersi
-
Probleme dupa schimbarea distributiei si curatarea supapelor
Al Bundy a postat în topic iniţiat de crycu87 din Rapid
sa sara distributia unul sau mai multi dinti. -
Nu baga caldura in habitaclu - mister 5F
Al Bundy a postat în topic iniţiat de Catalinescul din Leon 5F
Iti dai seama ca acei senzori care masoara temperatura nu au o clasa prea mare de precizie, asa ca 2 grade nu e o problema. Si da, pe retur e normal sa fie mai rece de cat turul, nu e logic ? Daca ar fi la fel de calde ambele insemna ca nu se face schimbul de caldura. era posibil sa fie partial obturat daca era invers, mai rece pe dreapta. - Ieri
-
Sunt unii care au si folosit functia asta de la hybride, un utilizator din vecinatatea Bucurestiului si-a alimentat casa 11h dupa o furtuna. A pornit termicul, care este in ciclu Atkinson, nici noaptea pe liniste nu-l percepeai, si-a alimentat casa si cu 3,5kW a reusit sa-si duca frigider, tv, centrala si niste becuri. Avea autonomie de aproape 3 zile fara realimentare. Asta este partea buna a hybridelor care furnizeaza energie in retea, util celor care stau la casa.
-
Eroare AdBlue P205B00 Reductant tank temperature sensor, signal faulty
Ghioca ionut a postat în topic iniţiat de Calin.Bostan din Sharan
Azi am facut si eu aceasta operatiune de schimbare e senzorului de temperatura! Nu am avut tester sa sterg eroarea! Insa la mine se stingea singur martorul galbel de check engine dupa ce temperarura exterioara depasea 20 grade! Iarna aparea vara se stingea! Astept sa vad daca se stinge singur,cateva zile dupa care am sa verific si cu un tester! Am sa revin cu rezultatul final dupa ce se stinge martorul sau dupa ce o sa pun testerul pe masina! -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
realman_ro a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Salutare colegi. Verdictul in cazul meu este....se va schimba calculatorul de pe mechatronic (sper ca am inteles bine). Intrebarea mea este...acest calculator are legatura cu senzorul de pozitie? Merita sa cer schimbarea mecatronicului cu totul sau sa merg pe mana lor (reprezentanta SEAT)? Multumesc -
Va salut, ce service imi recomandati in Bucuresti/Voluntari pentru schimbare ulei cutie viteze DSG 7 DQ 200? Multumesc.
-
Nu baga caldura in habitaclu - mister 5F
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Catalinescul din Leon 5F
Posibil calorifer infundat . Cum arata antigelul din vasul de expansiune ? -
Nu baga caldura in habitaclu - mister 5F
cobrax2 a postat în topic iniţiat de Catalinescul din Leon 5F
Este normal si aerul suflat in stga sa fie cu vreo 2 grade mai rece decat in dreapta? Si returul de la caloriferul din habitaclu mult mai rece decat turul? Merci frumos pentru raspunsuri -
Mașini electrice - merita sau nu?
cristi511 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Traiasca internetu. Azi am mai invatat ceva: V2L power typically ranges from 2.2 kW to 9.6 kW, powering external devices, while V2G systems can handle 11 kW to 45 kW or more, designed for exporting significant power to the grid or home. The specific power handling depends on the vehicle's inverter, V2L adapter, and V2G charger capabilities. Vehicle-to-Load (V2L) Power Output: Usually 2.2 kW (like a standard home plug) up to 3.6 kW for models like the Hyundai Ioniq 5, and up to 9.6 kW for the Ford F-150 Lightning. Function: Powers external appliances and devices directly from the car's battery, useful for camping or backup. Examples: Ford F-150 Lightning: Up to 9.6 kW. Hyundai Ioniq 5/6, Kia EV6/EV9: Up to 3.6 kW. BYD models, MG ZS EV/MG4: Around 2.2-2.4 kW. Vehicle-to-Grid (V2G) Power Output: Typically starts around 11 kW and can go up to 45 kW or more, depending on the charger and grid connection. Function: Allows the EV to send power back to the electrical grid or a home, often to balance energy usage or provide backup power. Requirements: Needs a bidirectional V2G charger and support from the utility provider. Examples: Nissan Leaf/Outlander PHEV: Supports V2G (with CHAdeMO). Wallbox Quasar 2: A V2G charger approved for use with some EVs. Key Differences V2L: Lower power, for direct device use, using a V2L adapter. V2G: Higher power, for grid/home integration, requiring a dedicated V2G charger and approval. -
Nu baga caldura in habitaclu - mister 5F
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Catalinescul din Leon 5F
Nu. Daca ar fi asa ,nu ai avea caldura in masina pana termostatul deschide. -
Nu baga caldura in habitaclu - mister 5F
cobrax2 a postat în topic iniţiat de Catalinescul din Leon 5F
Ok, dar rolul lui nu este sa dea drumul pe circuitul de incalzire habitaclu doar dupa ce motorule la 87 g? Mie mi se incalzeste conducta de tur din habitaclu (la picioare sofer, consola centrala) imediat, la 1-2 minute de la pornirea motorului. Cand temperatura in diagnoza e undeva la 50grade, se simte calduta inauntru, decie peste 37 grade Plus, temperatura pe diagnoza, creste constant pana la 90-93 grade, nu are un punct, cum ar fi 87 grade cand daca termostatul ar deschide, ar trebui sa scada? Am 2 senzori pe diagnoza de temperatura lichid racire, ambii arata cam la fel +- 3 grade pana ajung la 90-93 -
Bujii incandescente - la ce interval se inlocuiesc , tipuri de bujii incandescente
andrei_221 a postat în topic iniţiat de vw intermediar din TDi Forum
cred ca boala clasica cu faptul ca pe vreme rece se actioneaza releul doar 2 secunde si porneste greu, pe cand pe vreme calda se actioneaza normal. -
Se incepe cu o diagnoza sa vezi starea senzorului.
-
Nu baga caldura in habitaclu - mister 5F
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Catalinescul din Leon 5F
Termostatul e pe radiator ,NU pe caloriferul care incalzeste habitaclu -
Nu baga caldura in habitaclu - mister 5F
cobrax2 a postat în topic iniţiat de Catalinescul din Leon 5F
Si de ce e turul de la radiatorul din masina caldut deja imediat dupa pornire? Termostatul nu ar trebui sa fie inchis? -
Bujii incandescente - la ce interval se inlocuiesc , tipuri de bujii incandescente
lupo_bv a postat în topic iniţiat de vw intermediar din TDi Forum
La punerea contactului sunt activate cateva secunde in funcție de temperatura lichidului de răcire (daca temperatura este sub 5 grade). Durata de actionare este materializata prin durata aprinderii martorului de bujii. După pornirea motorului mai sunt activate tot asa in funcție de temperatura lichidului de răcire (afterglow). Pentru secventa asta nu se aprinde martorul de bujii, dar se poate vizualiza cu vcds. Ma uit mai pe seara de releu cand ajung la calculator. Care este problema pe care o întâmpini? -
Ok, multumesc de raspuns. Saptamana viitoare pe la sfarsit fac inversarea ( caci sunt plecat din tara ) si va anunt. Multumesc inca odata.
