Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 8 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. Executron

    Inlocuire Injector-pompa Si Reglaj

    Cod motor AVF. Axa cu came nu este in stare perfecta, dar nu este uzată dincolo de o axă clasică de PD Mi-au rămas doar o-ringurile la injectoarele neschimbate. DEȘI s-ar putea un o-ring să afecteze in așa măsura încât după 1 minut să treacă de la corecție de +/- 2.99 la aproape 0?....
  3. Astăzi
  4. Radu Marius Florentin

    Coduri piese - Part numbers Pasat B8

    Să trăiți! Mă puteți ajuta, vă rog, cu un cod la capac culbutori, passat b8 2.0 2016, 190 cai WVWZZZ3CZGE246093. Vă mulțumesc!
  5. EEXCALADE

    Inlocuire Injector-pompa Si Reglaj

    Ce cod de motor ? Verifica axa,tacheti,inlocuieste oringurile
  6. Executron

    Inlocuire Injector-pompa Si Reglaj

    Buna ziua! Am schimbat cablajul (AM, nu OE) și am scăpat de întreruperile din mers, la cald. ”Pufăitura” de fum alb de la pornire (rece sau cald) a rămas din păcate. După 2 săpt de mers impecabil (în afară de fumul de pornire) astăzi a inceput la cald să meargă în 3 pistoane. După ce am lăsat-o să stea 30 de min am pornit-o (deci motorul era tot încins). Rezulatul : 1. după 10 secunde pornire (mers clar inegal). 2. După 2 minute și putină accelaratie, deja nu se mai simtea mersul prost. 3. După 5 minute. Treaba stranie mi se pare că anterior, înainte să schimb cablajul, problema era cu injectorul 4 care pleca în +2,99.... Acum pare a injectorul 2. Totuși, mereu injectorul nr. 3 era in -2,99. Chiar dacă cablajul e AM (nou), mă îndoiesc, având în vedere că s-a menținut pufăiala de fum de la pornire să fie de vină acesta. Să încerc să schimb injectorul 3 care mereu dă rezultate negative? Nu am schimbat încă O-ringurile.
  7. alin 105

    Switch/contact broasca usa - probleme

    Florin, vopsesc masina...am desfacut surubul ( aprox 10 ture complete) cu cap torx de 20 , am scos butucul...am tras de maner spre spate +exterior, in toate manierele posibile, nu iese nicicum.
  8. EEXCALADE

    1.4 tsi lista probleme comune / cod motor

    Diagnoza si posteaza eroarea
  9. SwatKat

    1.4 tsi lista probleme comune / cod motor

    Azi dupa un drum de vreo 50 km mers extraurban zic hai sa ma opresc sa spal masina. Si in timp ce asteptam la omv in tunel la relanti si in N, a incepur sa clipoceasca doar indicatorul de control emisii. Cum am piscat acceleratia a disparut. Lasat iar relanti iar a incepu sa clipoceasca. Apoi spre casa nicio problema,dupa oprire motor si-a revenit si SS (care se dezactivase dupa ce clipocea indicatorul) Ideea e ca am mai avut aleatoriu, in ultimii ani problema asta si de obicei la service ziceau ca sunt misfire aleatorii. Mai am vreo 15k pana la 120k cand ar trebui schimbate iar bujiile si astea de pe masina sunt tot de origine, deci le-as exclude… Vreo idee, ceva sfat?
  10. F l o r i n

    Switch/contact broasca usa - probleme

    Alin, dar de ce vrei sa scoți manerul? Se scoate fără acea scula, doar ca trebuia sa desfaci surubul tort care tine butucul, cu manerul tras spre exterior...ca sa îl poți scoate usor.
  11. Ieri
  12. acidone77

    Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)

    @cascadoru motorul tau n are ce merge cu 0w20, ci cu 5w30 ( sau poate 0w30 ).
  13. cascadoru

    Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)

    Salut! La 2.0tsi cu 180cp (132kw) ai valvelift pe admisie - este ok - pretabil la multe jucarii.....software. Am motorul asta de la 109mii km, acum are 175mii. De la 120mii are stg2-3.cu turbina de la CHH si evacuarea cu teava de 70mm (doar teava schimbata de la 60 la 70mm si inox si toba intermediara cu una sport de la FMIC in rest, evacuarea este OEM (catalizator si finala).. Este BRICI doar cam de la cca 150 -160mii a nceput sa piste ulei si acum papa cam juma de litru la 2500km rulat - ulei 0w 20 - de la urmatorul schimb o sa trec pe 5w 40. Cred ca, cu un consum civilizat de ulei, nu trece cu mult (daca trece) de 200mii km. Cutia DQ500, de obicei la motorizarea asta vine cu mecatronic de DQ381 (facut de BOSCH in China) - daca o exploatezi normal, e ok altfel, trebuie sa i pui meka' de DQ500 (BOSCH, in Germania) +soft. Detalii despre soft: la motor DOP Motorsport, la cutii ...altii. Eu i am pus si GPL- un deliciu, alerg fara grija 😲 O problema cu care ma confrunt de cand o am - bat etrierii la gropi - eu am discuri de 340mm pe fata. Sunt la treilea rand de etrieti cu suporti fata si bat si astia - am placute Brembo Xtra cu disc ventilat. Daca mai ai alte intrebari,iti raspund cu placere.
  14. alin 105

    Switch/contact broasca usa - probleme

    Am nevoie de putina indrumare ,nu reusesc sa scot manerul exterior usa spate.Am scos butucul , am declipsat cablul ( sufa) de pe maner, dar manerul nu iese nicicum. La usa din fata am scos manerul foarte usor.Este nevoie de acea scula tip carlig T10389 ,cu care sa agat ( orbeste....?) ceva clema in interior si sa trag spre spate 5 mm?Am urmarit ceva tutoriale YT, acolo nu foloseau asa ceva, din documentatia gasita pe net pare ca totusi trebuie scula si manevra de agatare-tragere spre spate. Precizez ca este inchidere centralizata, nu stiu daca conteaza. Am cautat pe forum subiectul , nu am gasit decat pt Golf , nu dati cu pietre! 🙂
  15. kef_petry

    Probleme senzori parcare O3

    Problema e pe cablajul buzzer-ului. L-am demontat din pozitie( plafon spate central), si l-am lasat in stalpul dreapta spate. Am asteptat,am urmarit, si de atunci (au trecut aproape 2 sapt), nu a mai facut deloc figuri! A funcționat de fiecare data indiferent de temperatura! Dar nu înțeleg cum poate fii problema la un cablaj care nu este supus uzurii/ forfecarii, cum se intampla la cele de la portbagaj. In fine, am facut rost de mufa micuta care intra in buzzer, am cumparat cheite pentru scos pini din diferite mufe auto, si probabil intr-o zi voi reface cablajul, din stalp pana in pozitia normala a buzzer-ului.
  16. Andrew95

    DPF Delete

    Ce te face sa crezi acest aspect? Eu am cerut o parere despre valorile expuse, dar ce sa faci.. mai bine te dai destept, nu?
  17. ovidiu_vr

    DPF Delete

    Astepta si el sa-i faceti o chemare in service..., eventual sa-i puneti piesa pe banii nu ai lui....
  18. drflorinel

    Functionare intermitenta climatronic seat alhambra 2012 cffb

    *Completare: masina avand aprox. 320.000km, radiatorul de clima fiind cel din foto, e posibil ca simtomele de mai sus sa fie legate de starea acestuia? (am observat si ca la viteze mici, dupa un drum scurt, ventilatoarele raman functionale si dupa oprire motor vreo 3-4 minute, rezultand deci o slaba racire, in mers a motorului, tot datorită celui de Ac care e in fața acestuia).
  19. F l o r i n

    Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5

    Atunci, dacă nu te deranjează immo off, poți merge înainte Da, poți pune și 3dmfd, ca să fie superb. Ultimul l-am montat pe un Passat B5.5
  20. acidone77

    Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)

    Nu confundati 1.8TSI de 180cp cu 2.0TSI de 180cp, nu sunt aceleasi motoare!
  21. spido

    Conectivitate Bluetooth OEM

    Suntem OT. Depide de ceasuri. Da-mi pe PM daca ai , PN ceasuri si versiune soft si-ti spun daca e update ptr ele.
  22. cristi511

    Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)

    Da, mersi @Bebeee Mi-a dat si el un raport, masina my17, fabricata in 2016. raportul pana la 76k si 06.2021 e curat. Ramane de vazut ce s-a mai intamplat intre timp
  23. alextudor28

    Conectivitate Bluetooth OEM

    Se poate actualiza softul la ceasuri sau trebuie schimbate cu alte ceasuri mai noi ?
  24. Bebeee

    Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)

    Este VIN-ul intr-o poza din anunt, daca vorbim tot de Tiguan ala de mai sus.
  25. immo off-ul se face, nu e un impediment. Astept sa-mi vina (daca am noroc sa vina) cochilia de RSI (sper) si de acolo vad daca ar incapea un cluster de golf 4 (sa montez si un 3dmfd pe el). Cluster complet nu o sa pot pune,dar macar placa sa incapa fizic acolo si ii fac o fata dreapta gen cum are audi-ul TT. Putina imprimanta 3d si iese ceva ok.
  26. Happyman

    Vw T4 - jante si cauciucuri

    Salut, poti sa ma ajuti și pe mine cu o informație? Am si eu un rand de anvelope pe 16 si as vrea sa stiu daca pot sa le omologhez sau nu. In CIV am doar pe 15 Masina e model Multivan din 98 102 cp. Cum stiu daca are placuta cu omologare europeana? Multumesc.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!