Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 998 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. cascadoru

    Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)

    Salut! La 2.0tsi cu 180cp (132kw) ai valvelift pe admisie - este ok - pretabil la multe jucarii.....software. Am motorul asta de la 109mii km, acum are 175mii. De la 120mii are stg2-3.cu turbina de la CHH si evacuarea cu teava de 70mm. Este BRICI doar cam de la cca 150 -160mii a nceput sa piste ulei si acum papa cam juma de litru la 2500km rulat - ulei 0w 20 - de la urmatorul schimb o sa trec pe 5w 40. Cred ca, cu un consum civilizat de ulei, nu trece cu mult (daca trece) de 200mii km. Cutia DQ500, de obicei la motorizarea asta vine cu mecatronic de DQ381 (facut de BOSCH in China) - daca o exploatezi normal, e ok altfel, trebuie sa i pui meka' de DQ500 (BOSCH, in Germania) +soft. Detalii despre soft: la motor DOP Motorsport, la cutii ...altii. Eu i am pus si GPL- un deliciu, alerg fara grija 😲 O problema cu care ma confrunt de cand o am - bat etrierii la gropi - eu am discuri de 340mm pe fata. Sunt la al treilea rand de etrieti cu suporti fata si bat si astia - am placute Brembo Xtra cu disc ventilat. Daca mai ai alte intrebari,iti raspund cu placere.
  3. alin 105

    Switch/contact broasca usa - probleme

    Am nevoie de putina indrumare ,nu reusesc sa scot manerul exterior usa spate.Am scos butucul , am declipsat cablul ( sufa) de pe maner, dar manerul nu iese nicicum. La usa din fata am scos manerul foarte usor.Este nevoie de acea scula tip carlig T10389 ,cu care sa agat ( orbeste....?) ceva clema in interior si sa trag spre spate 5 mm?Am urmarit ceva tutoriale YT, acolo nu foloseau asa ceva, din documentatia gasita pe net pare ca totusi trebuie scula si manevra de agatare-tragere spre spate. Precizez ca este inchidere centralizata, nu stiu daca conteaza. Am cautat pe forum subiectul , nu am gasit decat pt Golf , nu dati cu pietre! 🙂
  4. kef_petry

    Probleme senzori parcare O3

    Problema e pe cablajul buzzer-ului. L-am demontat din pozitie( plafon spate central), si l-am lasat in stalpul dreapta spate. Am asteptat,am urmarit, si de atunci (au trecut aproape 2 sapt), nu a mai facut deloc figuri! A funcționat de fiecare data indiferent de temperatura! Dar nu înțeleg cum poate fii problema la un cablaj care nu este supus uzurii/ forfecarii, cum se intampla la cele de la portbagaj. In fine, am facut rost de mufa micuta care intra in buzzer, am cumparat cheite pentru scos pini din diferite mufe auto, si probabil intr-o zi voi reface cablajul, din stalp pana in pozitia normala a buzzer-ului.
  5. Astăzi
  6. Andrew95

    DPF Delete

    Ce te face sa crezi acest aspect? Eu am cerut o parere despre valorile expuse, dar ce sa faci.. mai bine te dai destept, nu?
  7. ovidiu_vr

    DPF Delete

    Astepta si el sa-i faceti o chemare in service..., eventual sa-i puneti piesa pe banii nu ai lui....
  8. drflorinel

    Functionare intermitenta climatronic seat alhambra 2012 cffb

    *Completare: masina avand aprox. 320.000km, radiatorul de clima fiind cel din foto, e posibil ca simtomele de mai sus sa fie legate de starea acestuia? (am observat si ca la viteze mici, dupa un drum scurt, ventilatoarele raman functionale si dupa oprire motor vreo 3-4 minute, rezultand deci o slaba racire, in mers a motorului, tot datorită celui de Ac care e in fața acestuia).
  9. F l o r i n

    Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5

    Atunci, dacă nu te deranjează immo off, poți merge înainte Da, poți pune și 3dmfd, ca să fie superb. Ultimul l-am montat pe un Passat B5.5
  10. acidone77

    Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)

    Nu confundati 1.8TSI de 180cp cu 2.0TSI de 180cp, nu sunt aceleasi motoare!
  11. spido

    Conectivitate Bluetooth OEM

    Suntem OT. Depide de ceasuri. Da-mi pe PM daca ai , PN ceasuri si versiune soft si-ti spun daca e update ptr ele.
  12. cristi511

    Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)

    Da, mersi @Bebeee Mi-a dat si el un raport, masina my17, fabricata in 2016. raportul pana la 76k si 06.2021 e curat. Ramane de vazut ce s-a mai intamplat intre timp
  13. alextudor28

    Conectivitate Bluetooth OEM

    Se poate actualiza softul la ceasuri sau trebuie schimbate cu alte ceasuri mai noi ?
  14. Bebeee

    Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)

    Este VIN-ul intr-o poza din anunt, daca vorbim tot de Tiguan ala de mai sus.
  15. immo off-ul se face, nu e un impediment. Astept sa-mi vina (daca am noroc sa vina) cochilia de RSI (sper) si de acolo vad daca ar incapea un cluster de golf 4 (sa montez si un 3dmfd pe el). Cluster complet nu o sa pot pune,dar macar placa sa incapa fizic acolo si ii fac o fata dreapta gen cum are audi-ul TT. Putina imprimanta 3d si iese ceva ok.
  16. Happyman

    Vw T4 - jante si cauciucuri

    Salut, poti sa ma ajuti și pe mine cu o informație? Am si eu un rand de anvelope pe 16 si as vrea sa stiu daca pot sa le omologhez sau nu. In CIV am doar pe 15 Masina e model Multivan din 98 102 cp. Cum stiu daca are placuta cu omologare europeana? Multumesc.
  17. spido

    Conectivitate Bluetooth OEM

    Da.
  18. drflorinel

    Functionare intermitenta climatronic seat alhambra 2012 cffb

    Mulțumesc mult pt raspuns! Am postat in varianta cand funcționează si cand nu. Ieri am facut si un test in miscare, in mers dar nu am apucat sa fac poze. In mers, am intre 13-15bari aproape constant, cu 5-7 grade la evaporator, cu 2 38C afara. Viteza si turatie constante, 60kmph, 2200rpm. La început am omis sa mentionez un aspect important: daca nu pornește clima o data cu motorul si plec de pe loc, doar înainte, in maxim 30m, totul e ok. Daca o turez pe loc, nu pornește.
  19. cristi511

    Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)

    Asa e si din pacate se aplica nu doar in situatia de fata... Intre timp i-am cerut VIN-ul, sa vedem ce succes am.
  20. Dolfin

    Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)

    @cristi511 Daca te duci la vizionare cu Stelvio nu mai poti sa "play dumb" si nici pe "saracie". Nu este chiar acelasi lucru motorul pus pe Skoda cu cel de pe VW.
  21. yeeeeman

    Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)

    Eu am ajuns la 145000km si motorul se tine bine. Cutia e manuala la mine, deci nu ma pot pronunta, dar in general DSG umed e fiabil.
  22. cristi511

    Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)

    Salut, Minusurile mașinii, la o prima scanare, le am vazut. Personal ma interesează partea de motor/cutie daca e ok, restul se rezolva. Nu ma sperie o bara revopsita sau mai stiu eu ce nimicuri d astea. In plus, mulțumesc colegilor care au punctat mai sus diverse aspecte. Personal prefer sa fac pe prostu cand vorbesc cu un pui de samsarel, e mai sănătos asa. Keep you posted.
  23. F l o r i n

    Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5

    Lupo nu are immo în ceasuri, deci trebuie sa faci immo off, ca să porneasca masina. Diferente mari între platforme, la polo 9n și Beetle Cel mai apropiat , în teorie....dar tot e departe, este ceasul de Golf. Totuși, sunt diferente care trebuie rezolvate
  24. Salutare internatiune. Pentru al meu beetle, cred ca am reusit sa fac rost de piesele pentru swap-ul la ceasuri de rsi (care ca forma sunt ca cele de LUPO si POLO 6n2 si sunt facute de TRW). Acum din ce am sapat eu internetul in 2 zile (poate prea putin) am vazut ca spre deosebire de cele VDO, informatia tinde spre 0. Cum ma aflu in imposibilitatea sa gasesc un ceas de bord de Beetle RSI si cum singurele pe care le am la indemana sunt cele de LUPO si POLO, cum as putea face sa modific scalele astfel incat pe al meu 1.8T de 250 cai sa am mai mult de 7000 ture si 220 km/h ? Sa imi complic mintea cu asa ceva, sau sa incerc sa adaptez niste ceasuri de golf 4 mult mai prietenoase?
  25. F l o r i n

    Probleme si rezolvari

    2 este pe partea dreapta a masinii, adică pasager, la cei care circula pe partea dreapta a drumului (cum suntem noi în Europa)
  26. Al Bundy

    Probleme si rezolvari

    Avea eroare pe motorasul numarul 2.
  27. andrei0241

    Probleme si rezolvari

    2 pare a fi totusi amortizorul de pe dreapta, ramane de confirmat, oricum sper sa fie timp sa verifice firele de la ambele, ca daca firele de la unul sunt duse, f probabil nici la celalalt sa nu fie in conditie buna Aftermarket ar fi o solutie de la Deffner, insa doar la set. Chiar si asa, mai ieftin decat unul OEM, care la Autokarma e 1612ron
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!