Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 85 zile.
- Ultima oră
-
Ma poate ajuta cineva cu retrofit la dcc pe kodiaq 2023 ?
- Astăzi
-
bebeadi35 ai rezolvat problema? Si eu am aceleași simptome: in mers imi scade nivelul din borcan sub minim, se aprinde in bord martorul - lipsa lichid, desfac busonul sa completez lichid si in timp ce iasa presiunea de aer revine lichidul inapoi . Menționez ca am presiune normala in vas, temperatura nu urca peste 90 grade, lichidul curat și nu se simte miros de gaze in borcan. Ma poate ajuta cineva, v-ati mai confruntat cu problema asta?
-
Daca face asa numai cind este cald afara, poate fi electrovalva aerisire rezervor benzina.
- 22 replici
-
- pornire grea
- pornire inecata
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
uite aici Upgrading to coast to coast lights | Seat Tarraco Forum (tarracoforums.co.uk)
-
Stropire apa fata + spate + stergator spate
gogandan a postat în topic iniţiat de yseutz din Golf V & Jetta
Pentru cei cărora nu le funcționează stropitoarea parbriz fata/spate +bricheta+motoraș ștergător spate + nu au curent în siguranțele respective la mine a fost de vina acest releu aflat sub volan în partea stânga. 90 ton pe original. Multumesc colegilor pentru implicare😘 -
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
lupo_bv a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Acum m-am prins de ce apar amândouă în acelaşi log (nu ştiam că se poate), dar nu mai face aşa pentru că mă induce în eroare pentru că atunci când este EGR OFF este şi Turbo OFF ceea ce duce la o valoare mai scăzută a valorii măsurate de MAF. În mod normal atunci când se face BS003 turbina este tot timpul pe ON. Deci fă-le pe rând ca să pot să am termenii de comparaţie corecţi. -
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
flaq a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Acuma dau egr jos si il curat , revin dupa ce e curat si montat. Am facut direct din vcds Dai sa faca log pe 03 si il si opreti imediat, in momentul asta se activeaza si a2 -a linie unde introduci 011 si da enter , am pus si un filmulet -
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
lupo_bv a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Cu placere. Ma mulțumesc cu una virtuală Deocamdată curăță EGR și fa logurile cu el în funcțiune sa vedem care este situația. Nu te grăbi să cumperi altul până nu suntem siguri că el este cauza (pot fi și alte cauze). Am o nelămurire. Ai făcut BS în același timp pe 003 și 011 sau ai copiat datele dintr-un log in altul? -
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
flaq a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Buna ziua Intradevar cand am lucrat la EGR am scos un furtun de vacup pe care am uitat sa il mai conectez inapoi L-am conectat si ma facut logurile cu EGR anulat Bs03- 011 LOG-01-003-011-xxx-egr off1 bun.CSV In mers LOG-01-003-010-011 egroff 1 bun.CSV Fara erori Acum merge ca si noua Uraaaa🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊 Urmeaza curat EGR asta sau sa iau unul nou @lupo_bvmultumesc din suflet pentru ajutor. Pe unde te gasesc sa dau o naveta de bere -
Rezerva se aprinde cand mai ai 20 de litri in rezervor. 😉 Cu acul la minim alimentez 83 litri. (rezervorul are 90 litri)
-
Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR
Dan Cristi a postat în topic iniţiat de hallucinogen din TDi Forum
Salut!Nu stiu sa-ti raspund la intrebare dar sunt sigur ca si pompa cp4 de pe audi q5 e la fel de pacatoasa ca si celelalte in privinta spanului,e acelasi design.Un coleg de-al meu a ajuns sa-si vanda masina,un audi q5 dupa ce a avut probleme cu pompa de mai multe ori,i-a facut span si l-a lasat in drum de 2 ori intr-un an.Parerea mea e sa-i pui un kit cp3,mai ales ca pe cbbb se potriveste perfect,ai si debit mai mare de motorina daca vrei sa-i faci soft si sigur scapi de o eventuala problema cu spanul.Eu am cp3 pe passat b6 cbbb din 2009 de mai multi ani fara nici cea mai mica problema. -
Nu mai lasa si tu nivelul de carburant asa de jos. Ajunge pompa sa aspire tot jegul din rezervor...
-
Multumesc! 🙂 Pe spate placutele erau cam "pa" iar discurile pe la 70%, mai "mergeau", puteam schimba doar placutele, ce-i drept. Dar daca tot s-a ridicat masina pe elevator, s-au dat rotile jos, s-a comandat si spray de frane, solutie de curatare, senzori uzura etc, m-am gandit sa impusc 2 iepuri deodata. Mai mult decat atat, la urmatoarea inspectie tehnica, daca ti se impune sa schimbi discurile, trebuie schimbate automat si placutele inca o data si tot acolo ajungi. Am schimbat si lichidul de frana cu ocazia asta, sa fie totul "fresh" si sa nu am dureri de cap ulterior.
-
Pe Engine, cu vcds ul, odis sau alt tester compatibil, poți rezolva
-
Ce probleme ai?
-
Stropire apa fata + spate + stergator spate
F l o r i n a postat în topic iniţiat de yseutz din Golf V & Jetta
Da. Verifica pompa dacă primește curent. Dacă da, insemna ca acesta este defecta și trebuie sa o inlocuiesti -
Sa schimbi discuri si placute la 70% uzura e deja moft si bani aruncati... in rest bravo pt intretinere!
-
Incerc macar ...
-
Skoda Octavia 3 "Bestiuta" Style DSG 2.0 TSI 190CP FWD Velvet Red
zidanne a postat în topic iniţiat de zidanne din Masina mea
Cred ca iar s-a stricat ;)) -
Bine, nu mi au garantat si reusita
-
Multumesc frumos ! Il voi inlocuii si sper sa scap de acest disconfort.
-
Ceva feedback mai detaliat odată cu upgrade ul de la 150 la 200cp privind conduita mașinii ? Ne poți împărtăși?
-
Da, am aceeasi situatie la o corolla mai veche. Nu i da nimeni de cap, nici reprezentanta Mi au aruncat fele de fel de idei, costisitoare. Masina e pe firma, nu pot sa merg din aproape in aproape pana la final, trebuia sa spun clar ce am de reparat Ultima varianta ar fi ca aceal condensator e infundat de praf, mizerie , insecte si ca atunci cand are nevoie sa lucreze in plin nu face fata instalatia si opreste compresorul