Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 85 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. ShadoWzZ

    Kodiaq - Modificări/upgrade-uri

    Ma poate ajuta cineva cu retrofit la dcc pe kodiaq 2023 ?
  3. Astăzi
  4. Benny89

    Presiune prea mare instalatie racire

    bebeadi35 ai rezolvat problema? Si eu am aceleași simptome: in mers imi scade nivelul din borcan sub minim, se aprinde in bord martorul - lipsa lichid, desfac busonul sa completez lichid si in timp ce iasa presiunea de aer revine lichidul inapoi . Menționez ca am presiune normala in vas, temperatura nu urca peste 90 grade, lichidul curat și nu se simte miros de gaze in borcan. Ma poate ajuta cineva, v-ati mai confruntat cu problema asta?
  5. io-6r

    Pornire inecata

    Daca face asa numai cind este cald afara, poate fi electrovalva aerisire rezervor benzina.
  6. emilluss

    Modificari si accesorii Seat Tarraco

    uite aici Upgrading to coast to coast lights | Seat Tarraco Forum (tarracoforums.co.uk)
  7. gogandan

    Stropire apa fata + spate + stergator spate

    Pentru cei cărora nu le funcționează stropitoarea parbriz fata/spate +bricheta+motoraș ștergător spate + nu au curent în siguranțele respective la mine a fost de vina acest releu aflat sub volan în partea stânga. 90 ton pe original. Multumesc colegilor pentru implicare😘
  8. lupo_bv

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Acum m-am prins de ce apar amândouă în acelaşi log (nu ştiam că se poate), dar nu mai face aşa pentru că mă induce în eroare pentru că atunci când este EGR OFF este şi Turbo OFF ceea ce duce la o valoare mai scăzută a valorii măsurate de MAF. În mod normal atunci când se face BS003 turbina este tot timpul pe ON. Deci fă-le pe rând ca să pot să am termenii de comparaţie corecţi.
  9. flaq

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Acuma dau egr jos si il curat , revin dupa ce e curat si montat. Am facut direct din vcds Dai sa faca log pe 03 si il si opreti imediat, in momentul asta se activeaza si a2 -a linie unde introduci 011 si da enter , am pus si un filmulet
  10. lupo_bv

    Phev+ 4x4

    Vezi că este arie separata pentru Phev. Acesta se închide.
  11. geopsi

    Phev+ 4x4

    Salut, Sunt masini in gama vag care pot fi achizitionate cu sistem plug-in hibrid si 4x4? Stiti cumva daca o sa apara ceva pe skoda, seat, cupra anul asta?
  12. lupo_bv

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Cu placere. Ma mulțumesc cu una virtuală Deocamdată curăță EGR și fa logurile cu el în funcțiune sa vedem care este situația. Nu te grăbi să cumperi altul până nu suntem siguri că el este cauza (pot fi și alte cauze). Am o nelămurire. Ai făcut BS în același timp pe 003 și 011 sau ai copiat datele dintr-un log in altul?
  13. flaq

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Buna ziua Intradevar cand am lucrat la EGR am scos un furtun de vacup pe care am uitat sa il mai conectez inapoi L-am conectat si ma facut logurile cu EGR anulat Bs03- 011 LOG-01-003-011-xxx-egr off1 bun.CSV In mers LOG-01-003-010-011 egroff 1 bun.CSV Fara erori Acum merge ca si noua Uraaaa🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊 Urmeaza curat EGR asta sau sa iau unul nou @lupo_bvmultumesc din suflet pentru ajutor. Pe unde te gasesc sa dau o naveta de bere
  14. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    Rezerva se aprinde cand mai ai 20 de litri in rezervor. 😉 Cu acul la minim alimentez 83 litri. (rezervorul are 90 litri)
  15. Dan Cristi

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Salut!Nu stiu sa-ti raspund la intrebare dar sunt sigur ca si pompa cp4 de pe audi q5 e la fel de pacatoasa ca si celelalte in privinta spanului,e acelasi design.Un coleg de-al meu a ajuns sa-si vanda masina,un audi q5 dupa ce a avut probleme cu pompa de mai multe ori,i-a facut span si l-a lasat in drum de 2 ori intr-un an.Parerea mea e sa-i pui un kit cp3,mai ales ca pe cbbb se potriveste perfect,ai si debit mai mare de motorina daca vrei sa-i faci soft si sigur scapi de o eventuala problema cu spanul.Eu am cp3 pe passat b6 cbbb din 2009 de mai multi ani fara nici cea mai mica problema.
  16. Xman_ghio

    BENTLEY "de saraki"

    Nu mai lasa si tu nivelul de carburant asa de jos. Ajunge pompa sa aspire tot jegul din rezervor...
  17. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    Multumesc! 🙂 Pe spate placutele erau cam "pa" iar discurile pe la 70%, mai "mergeau", puteam schimba doar placutele, ce-i drept. Dar daca tot s-a ridicat masina pe elevator, s-au dat rotile jos, s-a comandat si spray de frane, solutie de curatare, senzori uzura etc, m-am gandit sa impusc 2 iepuri deodata. Mai mult decat atat, la urmatoarea inspectie tehnica, daca ti se impune sa schimbi discurile, trebuie schimbate automat si placutele inca o data si tot acolo ajungi. Am schimbat si lichidul de frana cu ocazia asta, sa fie totul "fresh" si sa nu am dureri de cap ulterior.
  18. F l o r i n

    Tempomat VW Crafter

    Pe Engine, cu vcds ul, odis sau alt tester compatibil, poți rezolva
  19. F l o r i n

    Oglinzi rabatabile electric

    Ce probleme ai?
  20. F l o r i n

    Stropire apa fata + spate + stergator spate

    Da. Verifica pompa dacă primește curent. Dacă da, insemna ca acesta este defecta și trebuie sa o inlocuiesti
  21. acidone77

    BENTLEY "de saraki"

    Sa schimbi discuri si placute la 70% uzura e deja moft si bani aruncati... in rest bravo pt intretinere!
  22. alex_87

    Probleme Climatronic

    Incerc macar ...
  23. Cred ca iar s-a stricat ;))
  24. skodamen

    Probleme Climatronic

    Bine, nu mi au garantat si reusita
  25. alex_87

    Probleme Climatronic

    Multumesc frumos ! Il voi inlocuii si sper sa scap de acest disconfort.
  26. Cosmin Cojocea

    Consum Kodiaq - motorina

    Ceva feedback mai detaliat odată cu upgrade ul de la 150 la 200cp privind conduita mașinii ? Ne poți împărtăși?
  27. skodamen

    Probleme Climatronic

    Da, am aceeasi situatie la o corolla mai veche. Nu i da nimeni de cap, nici reprezentanta Mi au aruncat fele de fel de idei, costisitoare. Masina e pe firma, nu pot sa merg din aproape in aproape pana la final, trebuia sa spun clar ce am de reparat Ultima varianta ar fi ca aceal condensator e infundat de praf, mizerie , insecte si ca atunci cand are nevoie sa lucreze in plin nu face fata instalatia si opreste compresorul
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!