Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 9223372036854775807 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. acidone77

    Anvelope de iarnă 2023/2024

    Nu sunt la noi ierni pentru asa anvelope de iarna din pacate
  3. CristiALF

    Anvelope de iarnă 2023/2024

  4. Astăzi
  5. EmilianPop

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    @Nenciu Victor multumesc frumos ! Dupa detailing, ii voi pune o folie, cel mai probabil ! @mad_kat da, corect. Depinde si unde utilizezi masina. Eu merg cu ea mai mult in oras. Trepte mai lungi, e mai comfortabil.. Dar da, pierzi la performanta. Iar legat de cai si NM, ai mai putini, dar si ai vreo 300 de kg mai putin
  6. Xman_ghio

    1.4 TSI (TFSI)

    Dar au verificat fizic cablajul sau doar si-au expus parerea verbal? Eu zic sa verifici si cablajul ala; ce ai de pierdut?
  7. Andrei_72

    Review-uri si impresii de la proprietari (Tiguan III)

    Am creat topic pentru revizii, va rog sa continuați discuția acolo: @Ionutbeethoven, daca dorești, poți sa repostezi acolo întrebarea. Multumesc.
  8. Andrei_72

    Revizii (Tiguan III)

    Prezentul topic are ca subiect de discuție tot ce tine de subiectul revizii (intervale de service; planuri de mentenanța; schimburi de ulei de motor; filtre etc), pentru cea de a treia generație de Volkswagen Tiguan.
  9. mad_kat

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    Vreo 700rpm diferenta al 135kmh, uau, e ceva ... Aproape un ralantiu in plus la mine Stiam de diferenta, am cantarit un swap, insa prefer reprizele mai bune, am totusi mai putini cai si Nm
  10. adicorbos

    1.4 TSI (TFSI)

    Doi electricieni mi-au spus că atât timp cât erorile se șterg și apar doar în sarcina, este problema mecanică
  11. SelesanD

    1.4 TSI (TFSI)

    @adicorbos, Asa era si la mine si era de vina cablajul de la G31 la turbo . Eu imi mentin parerea ca ai o problema de contact pe partea electrica. Eroarea de la mine era: 000566 - Senzor presiune admisie/presiune turbo -G31- semnal neplauzibil P0236 - 000 - - intermitent împrejurari cod: Stare defect: 00100000 Prioritate defect: 0 Frecventa defect: 1 Resetare contor: 255 rulaj: 205979 km Sugerez un electrician priceput!
  12. EEXCALADE

    Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire

    Nu cred ca are termostat la dsg
  13. adicorbos

    1.4 TSI (TFSI)

    Am înlocuit furtunul, după ce se încălzește bine motorul aceeași eroare . Am pățit la fel ca la clapeta de accelerație: după înlocuirea piesei merge bine 15-20 minute apoi reapar simptomele și becul în bord se reaprinde după prima oprire a motorului
  14. Ieri
  15. andrei_221

    Aliniere clapeta Shut-off la motoarele TDI

    ca sa zdrangane bine volant cand opreste motorul si sa rupa suportii si ca sa poata anula DPF si EGR - ca fara clapeta astea nu merg.
  16. andrei_221

    Fabia 3 - discuții generale

    Doamne... de unde va vin ideile astea. maxim se poate la acelasi model, intre non FL si FL si cam atat. Fabia 4 este mai mare decat Fabia 3....
  17. DomaniG

    Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire

    @EEXCALADEproblema e ca nu știu care e defect .OE pentru motor nu am găsit fără corp termostat .
  18. EEXCALADE

    Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire

    OE (original vw)
  19. DomaniG

    Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire

    Salutare ! De când a venit frigul am început să am și eu o problemă cu fluctuația temperaturii apei.Am observat ca în oraș acul stă la 90 grade iar dacă merg pe autostradă ,acul coboară la 70-75 grade .Daca e la 90 grade și pornesc căldura pe High , acul coboară la 75-80 grade .Masina in cauza e un Passat 2.0 BMR+DSG .Care termostat trebuie sa il schimb ? Cel de pe motor sau cel de la cutie ? Am observat ca BEHR nu se mai găsește .Ce recomandați Mahle Original în cutia albastră sau Wahler ? Mulțumesc Anticipat !
  20. Nenciu Victor

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    si la consum ajuta, cutiile etajate lung ... am vazut ca ai vopsit plafonul cu negru. L-am avut si eu la Bora masina revopsita complet si ca aspect e super fain, dar la spalat si sters trebuie avut grija ca se vad zgarieturile pentru ca e lucios, in locul tau i-as pune un ppf si la marginea dintre parbriz si plafon, cel putin la a mea, de la drum numa pietricele am prins in zona aia si in timp s-a ciupit vopseaua si masina a fost vopsita foarte bine, dupa doi ani de la vopsire pe caroserie nimic nici o urma, cateva pe capota dar e normal, dar nu s-a dus pana la tabla ... am gasit pe temu cheder care intra in spatiul dintre parbriz si plafon si are adeziv, cum au bmw-urile ... si am inteles de la vopsitor ca s-ar potrivi si de la vw t5 dar nu am gasit ... eu am vandut masina intre timp dar ca fapt divers. Acum nu stiu daca ti-a dat sau nu parbrizul jos, cat de dezechipata a fost masina. Dar cu parbrizul pus, acolo e zona de mascare si e subtire stratul de vopsea ... in rest super proiectul. Cel mai nasol e tara asta cu taxe mari la diesel euro 4 si asigurarile la masinile mai vechi ...
  21. EEXCALADE

    Aliniere clapeta Shut-off la motoarele TDI

    De ce ai face asta ?
  22. Dolfin

    Volkswagen Touareg 2017

    Da, intre timp am vazut ca sunt service autorizat post garantie pentru VW. Cat despre flota si unde se face service-ul, acolo este politica...
  23. dkmg33

    Volkswagen Touareg 2017

    Da, sunt autorizati vw, pe hartia cu unghiuri apare modelul si tipul de suspensie pneumatica cu cod. Cred ca majoritatea reprezentantelor Skoda au acces la documentatia service Vw, vad ca inclusiv toata flota Vw de ambulante din judet e servisata tot la ei. Ca sa poata supravietui economic, au devenit in paralel si dealer SsangYong/KGM, iar Vw Suceava vand si MG-uri parca.
  24. apostu.mihai

    Aliniere clapeta Shut-off la motoarele TDI

    buna seara! a anulat cineva clapeta de acceleratie/ shutt off cu VCDS?
  25. Dolfin

    Volkswagen Touareg 2017

    In calculatorul de geometrie de la Adria aveau si datele pentru Tuareg-ul tau? Sunt service autorizat VW in zona?
  26. EmilianPop

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    Si cam asa sta RPM-ul in treapta 5, la 135 km/h. As putea spune ca e avantajul cel mai mare al cutiei de TDI, 5 trepte, pe VR6. Poti merge pe autostrada linistit, la turații relativ mici, fara sa urle motorul deloc. Ca si dezavantaj, probabil ar fi performanta. Cutia foarte lunga nu ajuta, dat fiind faptul ca masina are toti caii la in ture sus. Dar, pana la urma, nu e un race-car
  27. dkmg33

    Hai si cu un Superb iV pe forum

    Daca si-a bagat vulpea coada..
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!