Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 3905 zile.
- Ultima oră
-
Nu este nici-o coincidenta. Serice-ul nu a facut nimic care sa duca la defectarea pompei. Trebuie schimbata, eu nu agreez ideea montarii uneia reparate, si se pune una mai noua, compatibila, care nu se mai defecteaza. Preturile spuse de tine sunt cam mari, se poate rezolva cam la 1/2 din ce spui tu.
-
Revin si eu pe acest topic, incerc sa mai adaug niste lumini ambientale pe langa cele existente la o Skoda Karoq ce are din fabrica lumini RGB pe usi si bord si footwell albe, am cumparat niste leduri rgb si le pot controla culoarea insa nu pot face dimming pe ele. Am incercat sa activezi un extra "soare" in meniu(ma refer la butonul din care pot face dimming pe o zona specifica) insa fara succes. Am setat toti bitii pe 1 in canalele ambienteumfang_mehrfarbig incercand sa fortez sa imi afiseze toate optiunile posibile dar nu a aparut niciun soare. Cred ca doar un bit a facut sa imi afiseze luminile de la footwell ca fiind colorate, in rest nicio alta modificare. Ceva idei ce m-ar putea ajuta? Mersi mult! adpmap-09-5Q0-937-084-DD.CSV
-
Eu as merge direct pe inlocuire pompa ABS. Mai arunca un ochi pe postarile anterioare si o sa vezi ca majoritatea care am avut eroarea asta, am schimbat pompa cu una model mai nou. Ai grija sa salvezi codarea de pe pompa actuala, te scapa de multa munca dupa inlocuire. Succes!
-
Au, dar nu poate un utilizator final sa cumpere direct de la ei un Werkswagen. Ei au o platforma interna pe care se scot zilnic la licitatii diferite exemplare. La acele licitatii pot participa doar dealeri Porsche din intreaga Europa / Lume (nu stiu exact, dar din Europa sigur). Eu cand am cumparat masina, am primit cu o zi inainte de la dealer configuratia masinii si un pret estimativ. Eu l'am autorizat sa mearga pana la un anumit pas la licitatie si am virat 10k euro ca si garantie ca sunt serios si ca vreau masina. A 2a zi la ora 13:00, am primit telefon ca au castigat masina. Costul total al acestei operatiuni de intermediere este 5% din valoarea masinii, daca mai tin bine minte. In pretul asta e inclus accesul la astfel de masini, transport, inmatriculare, plus acces la leasing cu o dobanda fixa destul de ok la vremea aia (5.2%, acum au oferta si cu 3.99%)
-
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
Am cautat imadiat cum am vazut postarea pe net, nu am gasit nimic relevant ca retrofit E mai simplu sa setezi una din memoriie scaunului pe maxim culisat in spate si ai easy entry. - Astăzi
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Intotdeauna -
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Eu am facut-o și pot spune că nu e nimic rău, dar nici că mașina nu mai are erori de soft. După cum am mai spus erorile "obișnuite" nu au dispărut, deci nu a rezolvat în totalitate treaba asta, însă altceva rău nu mi s-a întâmplat în funcționarea mașinii. Doar ambientala, dar dacă nu ai achiziție din aplicație cu efecte luminoase nu trebuie să te îngrijorezi. E o procedură pe care o efectuezi la reprezentanță, oficial, cu soft original și obținut de la producător. Rău mașinii nu are ce să îi facă. Tehnologia se schimbă și mașinile vor necesita update de soft periodic așa cum se întâmplă cu telefoanele. -
Mașini electrice - merita sau nu?
acidone77 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Tot NOUA o sa ne taie, stai linistit -
De curios, cat a fost kitul pt retrofit? Si oare, e aceeasi coloana ca si la G4?
-
@Gabriel*77 m-au sunat de la Porsche Nord si am facut programare pe data de 14 ianuarie. Aveau cel mai devreme pe 4 decembrie, dar e mai dificil sa-mi iau o zi de co in decembrie. Acum astept feedback de la restul colegilor care au facut actualizarea si daca e de rau nu o mai fac :)).
-
-
Asociere memorie scaun cu cheia q5
adicorbos a postat în topic iniţiat de adicorbos din Q3 / Q5 / Q7
-
Mulțumesc frumos pentru răspuns! Am văzut acolo. De aia am refăcut iar lipiturile. Mai încerc. Mulțumesc!
-
Ambreiaj Passat B8 - probleme etc.
Marius Pascalau a postat în topic iniţiat de passat2015 din Passat B8
Salutare tuturor. Având în vedere ca am citit tot topicul acesta și pe cel cu probleme tehnice, nu am găsit ceva asemănătoare problemei mele. Mai exact, am cumpărat în octombrie un Passat B8.5 2021 2L 150 cai diesel cutie manuală, cu 43000 km din România (100% reali), mașina a fost pe leasing 4 ani la o firma din București. Momentan am 45500 km și am observat o problemă ciudată când bag în viteză 1 și 2 în special (simt și pe celelalte trepte dar mai ușor), mai exact agata. Este normal să agațe în aceste viteze? De când a venit frigul cel puțin până ajunge uleiul la 85 grade, agata destul de tare, efectiv simt un contact metalic ce se opune când duc schimbătorul în poziția 1,2,3 etc. Agata și mai apoi, dar nu mai așa de tare. Eu am mai condus mașini cu cutie manuală de la BMW și Audi, însă la nici una nu simțeam acel contact metalic, efectiv intra “ca în brânză” în viteze. Am observat ca atunci când bag în marșarier, nu am nici un sunet ciudat, pare să debreieze complet, merge OK. Pe loc, cu motorul oprit, schimba absolut perfect, cum mă așteptam. Posibil să fie discul de ambreiaj sau rulmentul de presiune deja gripat? Să mă gândesc la sincroanele din cutie asa repede? Am programat în prima fază o vizită săptămâna viitoare la mecanic să schimb uleiul în cutie + aerisire ambreiaj + verificare timonerie. Alte idei? Mă îndoiesc ca toate cutiile de pe vw manuale au acest fenomen de “agățare”. - Ieri
-
Ai o pagina in urma aceeasi eroare si rezolvarea. Piesa inca este defecta, incearca si refa lipiturile si la cea sh daca nu le-ai facut deja.
-
M'am documentat temeinic azi si am scos de pe internet cel putin 10 cazuri de proprietari care au avut tot interiorul demontat si schimbate toate cablurile + modulul de comanda. Fiind toate in manunchi, cica nu se scot cablurile vechi, ci se pun altele noi pe langa. @tavitaraeu doar voiam sa zic ca fostul proprietar nu a fost persoana fizica si a vandut masina de proasta ce era. Aia de la fabrica oricum tin masina maxim 1.5 - 2 ani, deci ii venise randul.
-
Pierburg ar fi de incredere ? sau este cel mai bun dintre cele proaste ?
-
Salutare tuturor, Revin cu o problemă legată de mașina mea, un VW Golf Plus 2010, cod motor CBDB, 2.0 TDI. Totul a pornit după un schimb de rulment pe partea dreapta spate. Am dus mașina la un service din Sighișoara pentru înlocuirea rulmentului împreună cu butucul (piese SKF). Când am ridicat mașina, am observat că frâna „prindea” abia la a doua apăsare a pedalei. M-am întors la service, unde s-a constatat că aveam aer pe instalația de frânare. După aerisire și rezolvarea problemei, am pornit spre Brașov și am folosit mașina prin oraș timp de 3 zile fără niciun fel de simptom. În a patra dimineață (la a patra zi după schimbarea rulmentului – coincidență, cred eu), am pornit mașina și în bord s-au aprins martorii ESP, ABS și frâna de mână. Am dus mașina la un service pentru diagnoză, iar eroarea găsită a fost 01330 – ABS Operation: Implausible Signal (atașez mai jos poza). Mi s-a spus că ar fi recomandat să consult un electrician auto, deoarece cel mai probabil pompa ABS este defectă. Am vorbit și cu un electrician, care mi-a spus că reparația ar costa aproximativ 2000 lei pentru recondiționare sau 3000 lei pentru una nouă. Fac această postare în speranța că mă poate lămuri cineva înainte să iau o decizie. Coincidențele mi se par puțin prea mari, iar cei de la service nu par foarte convinși că au verificat tot ce ține de mufele/cablajele/senzorul de ABS sau chiar dacă rulmentul a fost montat corect. Am ușoara impresie că se încearcă „pasarea” unei probleme care poate nici nu ține de pompă. Ce mă sfătuiți să fac? Să schimb pompa ABS sau să mai verific și alte posibile cauze înainte? Vă mulțumesc frumos pentru timpul acordat și îmi cer scuze pentru deranj!
-
Mașini electrice - merita sau nu?
tavitara a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Nu-si taie astia nicio mana , nimic de la ei , mai degraba is taie o felie de salam -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Guvernatii o sa-si taie fiecare cate o mana dar combustibilii si pensiile speciale nu . Aduc prea multi bani si acopera prea multe gauri . -
Bună ziua! Mașina cu probleme e VW Touran 1.6 CAYC 2014, am schimbat recent radiatorul mare de antigel, caloriferul mic, răcitorul de ulei și termostatul și în urma acestor schimbări se aude înainte de accelerație și după ce eliberez pedala sunet de aer în caloriferul din bord. Nu bagă căldură decât dacă mașina e scoasă din viteză sau depășesc 2800 RPM (la turații mari nu bagă căldură decât dacă temperatura antigelului a trecut de aprox. 70gr.). Nu pierd antigel, nu este murdar antigelul (e schimbat recent), nu este presiune în furtunele de antigel, pe returul de la vasul de expansiune antigelul curge normal în funcție de turația motorului, nu scoate fum alb, antigelul stă la 90gr, am Webasto și funcționează fără probleme. Am încercat înlocuirea antigelului prin vidare, pentru a verifica etanșeitatea și pentru a elimina posibilele goluri de aer, problema nu s-a rezolvat. Am înlocuit provizoriu și capacul bușonului, am circulat și cu el desfăcut, nu s-a schimbat situația. (distribuția a fost schimbată anul trecut cu tot cu pompa de apă Hepu) Mașina o dețin de mai mulți ani, problema a apărut după schimbările amintite. Am scris un topic nou pentru că majoritatea aveau problema lipsei de căldură la relanti. În schimb, la mine la relanti căldura funcționează fără probleme. Mecanicul l-a care apelez deobicei se consideră depășit de situație. Orice sfat e binevenit, mulțumesc!
-
- lipsă căldură
- căldură turație
-
(şi încă 2 )
Etichete:
-
Ai o mufa crapata (sau care nu etanseaza bine )in care intra umezeala ,am intalnit asa problema .
-
Nici fabrica si nici angajatul nu sunt scutiti de surprize , au avut ghinion , next Doar nu crezi cu ai tu ghinion si la ei totul a mers super ok cat au avut masina Eu nu mai am incredere in nimeni si nimic , m-am lamurit demult cum merge lumea asta , de prin armata cand iti furau iarna boneta de pe cap cand ieseai de la dus ptr ca era intuneric iar solutia era sa furi si tu de la altcineva
-
Buna ziua! Am si eu o problema legata de Aux heating. Am mai avut-o o data, acum vreo 10 ani, dar atunci s-a remediat dupa ce am refacut lipiturile in urma sfaturilor gasite aici pe forum, si pe topicul asta in special. Totul a fost bine pana acum cateva saptamani, timp in care Z35 functiona aleatoriu. Stiu asta ca il urmaream aproape in fiecare zi pe canalul 20 din meniul secret. Acum vreo 2 saptamani aveam eroarea asta intermitenta: Address 7D: Aux. Heat Labels: 1K0-963-235.lbl Part No SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E Component: PTC-Element 0404 Revision: 00800000 Serial number: Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 2D503128B4113B2E11-8078 1 Fault Found: 00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent Acum o saptamana a inceput sa nu mai functioneze deloc. Am zis, gata, il dau jos si refac iar lipiturile. Dupa ce am refacut lipiturile am in continuare eroarea, de data asta "Defective": Address 7D: Aux. Heat Labels: 1K0-963-235.lbl Part No SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E Component: PTC-Element 0404 Revision: 00800000 Serial number: Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 2D503128B4113B2E11-8078 1 Fault Found: 00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 014 - Defective Am mai dat-o o data jos si am reincercat refacerea lipiturilor, insa fara succes. Am luat una second, identica si la cod si ca producator, si am inlocuit-o pe cea de pe masina. Poza este de exemplificare. Codul este 1 K0 963 235 E. Am in continuare acelasi cod de eroare: 00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 014 - Defective In output test se vede ca lucreaza. Ba chiar cand ii dau output test imi arata si pe climatronic in meniul secret pe canalul 20, subcanalul 1 = 1, 2=1, 3= curentul efectiv. Cum ies din output test, cum se opreste si rezistenta. Daca incerc sa sterg eroarea ma lovesc de un refuz categoric din partea modulului de control: EDIT: ori de cate ori incerc sa sterg eroarea primesc refuzul de mai sus. Nu mai stiu ce sa ii fac. A mea cu lipiturile refacute de doua ori, asta second hand, cu aceeasi eroare. Ce ma sfatuiti? Vine frigul 🥶
-
Salutare tuturor. Am și eu un polo 6r 2011 1.2 TDI și am o problemă cu lumina ambientă nu mai merge lumina la butoanele de la geamuri de pe portiere la comutatorul de lumini panoul de ventilație lumina de la brichetă și nici pe butoanele de sub aeratoare . A mai pățiț cineva așa ceva? Este cumva vreo siguranță pt acestea ? A și nici stopul de pe haion nu mai merge ( care nu cred ca are legautura cu luminile ambiente + nici clapeta de la portbagaj nu merge se deschide doar din telecomandă ținând apăsat 2 secunde . Vă mulțumesc
