Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 73289 zile.
- Ultima oră
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Clar ,asta ar trebui sa fie regula de aur pt ev ,hybrid,e-hybrid . Astea inafara garantiei pot genera cheltuieli foarte mari . -
Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de andrei.rir din Passat B7
Ai pus termostat OE ? Uleiul trece de 80 ? Verifica / inlocuieste senzor temperatura. -
Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire
cozma1 a postat în topic iniţiat de andrei.rir din Passat B7
Buna ziua! Am passat B7, 2.0 manual, CFFB, schimbat termostat si tot la 80 gr sta la drum lung! Concluzie? Ce tb sa mai schimb, multumesc? - Astăzi
-
Mașini electrice - merita sau nu?
CristiALF a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Hibridele normale nu sunt problematice la sh, nu vad ce probleme sa fie. PHEV nu mi-as lua oricum, nici noua nici sh ca nu ma regasesc intr-un use case pentru asa ceva: ori imi iau electrica, ori ICE or hibrida simpla. -
Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow
draganuta a postat în topic iniţiat de AndreyPH din Masina mea
Nu, dar trebuie respectat TPI atasat. TPI2063903_9 Electricity, information electr.pdf -
Mașini electrice - merita sau nu?
Cristian a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Si valoarea la revanzare care va fi, daca bateria va avea doar un anumit procent din capacitatea initiala? -
Mașini electrice - merita sau nu?
cristi511 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Nu imi permit sa comentez cazuri punctuale, fiecare isi stie bucataria. Referitor la situatia phevurilor, sunt de acord cu ceea ce releva studiul, mai departe sunt variante si optiuni pt fiecare. Lucrez in domeniu asa ca informatiile nu mi le iau din presa. Dpmdv valoarea unei masini e data de piata sh. Eu personal n as lua niciun hibrid sh, mai putin toyota si lexus. Ca si in cazul tau Catalin, caci erai certat pe un alt topic ca ti ai luat 3l, decizia de achizitie a fost luata SI pe alte considerente decat cele normale. Personal, orice problema as avea in afara garantiei azi o pot rezolva fara costuri tampite. Dar repet, e o situatie singulara si care nu e permanenta. -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
E varianta ideala ,dar cati isi permit sa-si cumpere masina noua la fiecare 4-6-8 ani ? Mie nu imi pare ca ne vom dubla / tripla veniturile in urmatorii ani ,ci din contra. -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Din pacate si EV-urile au baterii si multa electronica ,care in zilele noaste e cam de unica folosinta 😀 -
Mașini electrice - merita sau nu?
acidone77 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
ori full electric, ori ramai la ICE. -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Cei aprox 25 km cat merge pe electric ,cu o incarcare , la final pare ca-l costa foarte mult . In rest nu consuma deloc putin. Ca sa poata sa mearga moka cei 25 km ,primul propietar a mai platit aprox 20.000 € in plus fata de versiunea fara e-hybrid 😀 La extern . La oras 12-16 lejer -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Off topic In unele cazuri ,EV / Hybrida ,fie noua sau SH ,"economia" costa mult si vine multe compromisuri. Q5 E-Hybrid ,80.000 km Scanare facuta personal. Cost aprox inlocuire baterie 11-13.000 € Garantia....e circ Saturday,06,September,2025,13:44:24:32572 VCDS Version: Release 25.3.1 (x64) Running on Windows 10 x64 www.Ross-Tech.com Address 8C: HV Battery Labels: None Control Module Part Number: 4M0 915 233 AE HW: 4M0 915 233 C Component and/or Version: BMC_PHEV_PL73 H08 0278 Software Coding: Work Shop Code: ASAM Dataset: EV_BECM0842071 001004 (AU49) ROD: EV_BECM0842071_AU49.rod VCID: 6E8EA7D32010F6BA6D5-803A 4 Faults Found: 28734 - Precharge Resistor for HV Battery P1B15 00 [00100000] - Temperature too High Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 28742 - HV Battery Pack Voltage P0BBD 00 [00100000] - Maximum Variation Exceeded [Diag_P_Volt_CMC08_Deviation] Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 32787 - HV System Activation P33F0 00 [00100000] - Malfunction [Diag_F_BJB_IEO] Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 4122 - No Communication with ABS Brake Control Module U0121 00 [00101000] - - [Diag_C_HCAN_ESP_21_TO] Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear -
Verifica firele de la senzorul de temperatura combustibil. Curata toate punctele de masa de la motopr si baterie si daca eroarea mai apare, schimba bateria.
-
Mulțumesc frumos! Crezi că ar fi de la ăla? Am acea eroare de când am luat mașina din 2008, însă problema cu turația la ralanti si "Drive Battery Voltage 000 - - - Intermittent" a apărut recent.
-
Intretinere si costuri de service Tarraco
Cristian a postat în topic iniţiat de Teodoreanu din Tarraco
Ai o comunicare oficiala legata de aceasta recomandare? Eu am schimbat acum cateva luni uleiul la Haldex si nu mi-au spus nimic legat de recomandarea sa revin peste 2 ani. -
Mașini electrice - merita sau nu?
acidone77 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Nu stiu ce sa zic... cunosc N cazuri cand bateriile cedeaza prematur si service-ul/reprezentanta face cam tot ce ii sta in putere sa NU remedieze problema in garantie... costuri, lipsa de cunostinte, incompetenta, etc... nu stiu... dar nu e chiar asa. -
16567 - Fuel Temp. Sensor A (G81) P0183 - 000 - Open or Short Verifica cablaj
-
Buna ziua! Vă rog să mă ajutați și pe mine cu un sfat la o problemă! Mașina: Skoda Octavia 2, an 2005, motor 2.0 TDI BKD. Din când în când, motorul se turează la 1000 - 1200 rot/min la ralanti și pornesc ventilatoarele de pe radiator, deși motorul este rece. Am avut azi nevoie să pornesc dezaburirea pe spate atunci când a apărut simptomul (era la 2 minute de când am pornit motorul) și ledul indicator din butonul dezaburirii clipea intermitent. La fiecare oprire la semafor, turația creștea de la 850 rot/min la 100-1200 rot/min. Nu mi se întâmplă în fiecare zi, sau la fiecare drum. Ci când și când. La o scanare mi-au apărut următoarele erori: Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.clb Part No SW: 03G 906 016 F HW: 028 101 139 1 Component: R4 2,0L EDC G210SG 6201 Revision: 12345678 Serial number: SKZ7Z0D2737494 Coding: 0000072 Shop #: WSC 73430 790 00000 VCID: 2642CE0491E70876D0-8072 3 Faults Found: 16567 - Fuel Temp. Sensor A (G81) P0183 - 000 - Open or Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 46.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.24 V Temperature: 57.6°C Temperature: 4.5°C 18104 - Powertrain Data Bus P1696 - 000 - Implausible Message from Steering Column Controller - Intermittent Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 28.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.16 V Bin. Bits: 11001100 Bin. Bits: 11000000 (no units): 1.0 18051 - Please check DTC Memory of Electric Load Controller P1643 - 000 - Freeze Frame: RPM: 1008 /min Torque: 36.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.29 V Bin. Bits: 00101000 Load: 31.0 % (no units): 1.0 Readiness: 0 1 0 0 0 Tind să cred că ultima eroare are legătură cu simptomul. Așa că m-am uitat și la eroarea din centrala electronică. Pe centrala electronică am următoarea eroare: Address 09: Cent. Elect. Labels:. 3C0-937-049-23-H.lbl Part No SW: 1K0 937 049 N HW: 1K0 937 049 N* Component: Bordnetz-SG H34 0803 Revision: 00H34000 Serial number: 00000001419904 Coding: F58A8F101105190000110D000000000000194F0E2D Shop #: WSC 73430 790 12345 VCID: 3A7A0A74755F9C9684-806E Subsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 A Labels: 1KX-955-119.CLB Component: Wischer SK351 012 0401 Coding: 00065525 Shop #: WSC 73430 Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 M Labels: 1K0-955-559-AF.CLB Component: RegenLichtSens 005 0605 Coding: 00208933 Shop #: WSC 73430 1 Fault Found: 01598 - Drive Battery Voltage 000 - - - Intermittent Nu știu dacă are legătură cu problema, dar mai am și următoarele erori pe ușa șoferului: Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MIN1.lbl Part No: 1T0 959 701 Component: Tuersteuergeraet 09 0165 Coding: 0000118 Shop #: WSC 73430 790 00000 VCID: 74E6E44C17BB2AE69E-8020 2 Faults Found: 00120 - Outside Warning Light/Door exit Light Driver Side 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent 00131 - Outside Door Handle Illumination/mirror Light Driver Side 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent Am căutat informații pe forum dar și pe internet, însă rezolvările se refereau doar la o parte dintre simptomele pe care le are a mea. Iar eroarea de pe centrală era Drive battery voltage signal too low nu intermitent ca la a mea. Pe aria de Octavia 2, ultimul mesaj care se apropia de problema mea, era de acum 10 ani și nu am știut dacă e ok să învii un topic așa vechi. Orice sfat e binevenit! Mulțumesc!
-
Mașini electrice - merita sau nu?
tavitara a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Mi se pare prea scumpa o hibrida ca sa o pastrezi doar 7 ani , asta ca sa o mai poti vinde pe o suma cat de cat ... Daca realitatea se va confirma , cine va mai cumpara hibride second cu vechimi de 7-8 ani ? Si atunci devine si mai scumpa ca diferenta intre cumparare si revanzare Poate pe viitor cand vor exista baterii ieftine .. si daca nu vor exista probleme la sistemul hibrid .. -
Mașini electrice - merita sau nu?
cristi511 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Fiindca detin un Phev pot sa opinez: garantia de 8 ani pt baterie este mai mult decat suficienta din 2 motive: - in principiu nu tinem masinile 8 ani - nu facem/atingem borna kilometrica - relatia cu serviceul (azi) este de asa natura incat daca bateria sufera vreo problema se schimba pe garantie fara probleme/comentarii. -
@Benchia Gabriel nu stiu sa ti spun, ca nu m-am ocupat personal de service-area lor. Dar masinile inca circula si nu a avut niciuna vreo problema majora ( in afara de consumabilele uzuale - ulei filtre placute discuri bucsaraie etc ) in afara mici chestii de soft. Destul de reusite, unele avand peste 150k km.
-
In continuare probleme si mai multe pentru hibride. Cititi TOT articolul, si NU pe sarite, ca sa intelegeti ce se spune acolo si ce reiese din studiul ADAC. Germanii de la ADAC au adunat date de la 28.500 baterii de pe maşinile plug-in hibride şi au anunţat cât rezistă acestea
-
Adaptarea senzorului de rotire a volanului
yo8rze a postat în topic iniţiat de Andi TDI din Tuning si alte modificari
Mulțumesc pentru explicații! Am făcut setările de bază în modulul 44 dar din păcate am fix aceeași problemă: mașina trage ușor spre dreapta când volanul e centrat. În blocurile de măsură la modulele de frână și direcție, unghiul volanului când e centrat este 0.0, fără DTC-uri pe module...Deci eu cred că setările de bază sunt ok...O să merg la un atelier să verific geometria, direcția; am montat cauciucuri noi înainte de încercarea de swap instrumente de bord, cine știe.. Poate nu sunt echilibrate roțile cum trebuie. Legat de ceasuri.. Poate îmi recomandați pe cineva din zona Roman/Piatra-Neamț/Bacău care m-ar putea ajuta cu înlocuirea lor. Dispun de multiple programatoare de EEPROM-uri, microcontrollere, scule, etc (sunt electronist) dar nu am mai executat genul acesta de lucrări... Vă mulțumesc încă odată! - Ieri
-
Intretinere si costuri de service Tarraco
andrei_221 a postat în topic iniţiat de Teodoreanu din Tarraco
conform ultimelor actualizari pentru intervale de service, se pare ca VAG a vazut problemele cauzate de lipsa aunui filtru adecvat la Haldex si a redus intervalul de schimb la uleiul haldex la fiecare 2 ani , indiferent de km. -
inseamna ca tu ai cutie DQ200, cu ambreaje uscate ( probabil pe un motor 1.5 TSI) DE asta nu ai ce ulei sa schimbi la ea.... E o cutie manuala robotizata. Nu e la fel ca sora mai scumpa si mai rafinata DQ381/ 400/500 zgomotul de fluierat la rulare /schimbare trepte inseamna ca o sa urmeze de inlocuit ambreajele la un moment dat (patineaza unul din ele)
