Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 11920 zile.
- Ultima oră
-
- 173 replici
-
- senzori de parcare
- passat cc
-
(şi încă 2 )
Etichete:
- Astăzi
-
Salut, Dintr o data nu mai pot deschide usa stanga spate, nici din interior. Nu funtioneaza nici geamul. Eroare vcds - lipsa comunicare modul usa. Am reusit sa dau fata de usa jos (din interior) dar nu stiu ce sa fac mai departe. Ceva idei ?
-
Gasi si eu pe un tip de motor, era diesel dpf var 11 si dupa regenerare am presiunea de 9 la relanti si smm -9.4 se ducea usor spre 0 si smc 6.7g... Dubios -9 ala, cand ajunge la 0 face regenerare? La diesel var 7 nu imi arata. Oil ash residue am 15g, 57k de km mers preponderent in oras,nu imi dau seama daca e bine sau rau. Am facut un drum de peste 400 de km si am mers cu masina turata la 2500-3000 rpm cateva zeci de minute in tr 5si 6 ca poate ajuta dar imi e neclar daca a ajutat la ceva. Oricum am mers destul de mult din drum cu 130 si 139km/h. Legat de senzor ce as putea face? Am ajuns pana la reprezntanta ca aveam treaba cu alta masina si am vorbit cu consilierul de service care mi-a recomandat sa merg cu ea turata.... Chiar nu stiu daca ajuta la ceva concret.
-
Side Assist / Blind Spot Assist.
Master1ro a postat în topic iniţiat de Master1ro din DIY and FAQs (Golf VII)
Aceasta este codare actuala: Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 5Q0-907-379-IPB-V1.clb Part No SW: 5Q0 907 379 AA HW: 5Q0 907 379 G Component: ESC H31 0457 Revision: 00000000 Serial number: 603240000003BB Coding: 01FA62A1142909730378060041CB2580462890C06082A473F440F07AC008 Shop #: WSC 01357 011 00200 ASAM Dataset: EV_Brake1UDSContiMK100IPB 033001 ROD: EV_Brake1UDSContiMK100IPB_033.rod VCID: 7BFFAA2EF2E56955D7-802E Daca incerc sa bifez Bit 7 Side Assist (RCTA) Installed in Byte 29 primesc eroarea: coding rejected error 13 incorrect message length or invalid format -
@dkmg33 verifici cand ajungi la Buc inca odata nivelul de lichid servo doar sa fii sigur. Problema lor comuna e un furtun care se roade singur si cauzeaza pierderi de fluid.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Cutia aia e exemplu bun cu "ulei lifetime", yeah...🙄 Uite aici cum arata ulei de cutie de 6 ani si muuuult sub 160k km, nici jumate, poate un sfert, cu indulgenta. Mi lene sa caut cati km avea golfu' atunci. -
Schimbat azi tot lichidul de servo cu spalare sistem pana a iesit verde transparent, parca e mai molcuta directia acum, maine am drum pana la Bucuresti, apoi saptamana viitoare voi schimba si bucsele suport de la caseta de directie.
-
Ai de mineee, ce utopie. Bănuiesc ca aici intra si aia cu nu mai munceste nimeni si va fi un venit universal mare pt toata lumea si toti vom avea de toate. =))
-
Salutare. În weekend am desfăcut încă o dată. Am debitat mirror folding, in rest am lăsat totul cum era inclusiv lumini sub oglinzi, după care am verificat încă o dată cablajul pe mufele de 32 si 20 de pini să fie că in schema de mai sus (postarea din 22 iunie), pentru calculatoarele Gen3. Repet la conectorii de 32 pini nu am modificat nimic, fiind exact ca in imaginea de Gen3, iar la cei de 20 de pini, doar 1 singur pin a fost mutat, încă de prima dată. Butonul de reglaj a ramas pe reglajul oglinzii, pe pozitia 0. Am uitat sa testez dacă fără bifă pe folding, când mut butonul pe folding mai funcționează sau nu reglajul electric. Concluzii după ce am contactul: - am pus butonul pe L, funcționează reglajul electric al oglinzii stânga corect; - am pus butonul pe R, funcționează reglajul oglinzii pentru dreapta-stânga corect iar pe sus-jos inversat, în sensul în care dai in sus și oglinda se duce in jos; - luminile sub oglinzi funcționează corect; - semnalizările funcționează corect; - reglajul electric funcționează si după ce pun contactul a doua sau a n-a oară. Când era bifat folding, după ce puneam butonul pe poziția de pliere, nu mai funcționa reglajul electric al oglinzilor; - geamurile față nu coboară până jos ca înainte de schimbarea calculatoarelor, rămânând o bucățică neintrată în portiere. - de asemenea ținând apăsat butonul geamului pentru coborâre încă 5 secunde la capăt și repetând operațiunea când urca de tot, geamul coboară la o apăsare, dar nu de tot cum am spus mai sus, iar de urcat nu merge decât ținând butonul până urcă, atât pe stânga cât si pe dreapta. Ciudat este că atunci când bifez folding-ul funcționează pe dos, dar totuși funcționează, mai puțin reglajul electric. Ce să mai încerc? Ar putea fi ceva legat în Adaptation-10? Să iau alte calculatoare de uși? Ce cod să caut? Să modific pinii?
-
Salut! Nu am gasit un topic mai potrivit pentru situatia mea asa ca incerc aici. Am schimbat pe puntea spate a unui Passat B7 Variant cele 2 brate in forma de S. In urma realizarii geometriei fata spate am realizat ca pentru a rula drept trebuie sa tin volanul spre stanga 1-2 grade. Masina nu trage stanga sau dreapta sesizabil daca eliberez volanul. Am reechilibrat rotile dar nu s-a schimbat nimic. Vreau sa refac geometria dar service-ul VW din zona nu are disponibilitate in perioada imediata si as vrea sa stiu daca exista vreo procedura care trebuie facuta prin echipamentul de diagnoza? Eu am OBD11 dar pot apela la un mecanic cu VCDS. Multumesc anticipat!
-
Mașini electrice - merita sau nu?
acidone77 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
https://www.weforum.org/stories/2016/12/goodbye-car-ownership-hello-clean-air-this-is-the-future-of-transport/ -
Mașini electrice - merita sau nu?
razvancc a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
"calitatea germana" a fost inlocuita cu succes de "lacomia germana". Dar nu disper :), mai am un pic de asteptat si japonezii o sa scoata pe piata (la competitie directa cu chinezii, desigur) roboti umanoizi care sa ma care in spate. Si gata, nu mai imi trebuie masina (electrica). Pa anvelope, pa revizie, pa benzinarii sau statii de incarcare. O sa-l incarc acasa ,de la soare sau de la priza, am loc pe trotuar, dar si pe strada, pot chiar sa intru in magazin tinut in brate (sau in carca, depinde de cat de luxos este modelul). Ba chiar o sa-mi tina umbreluta daca ploua sau e prea tare soarele in calatoria mea catre birou. Iata varianta "cheap", cu roti, varianta full e cu picioare , off road garantat (scari etc accesibile fara problema). Ce sa zic , imi plac electrocasnicele -
Traducere din poloneza.
-
Am reusit sa fac update la versiunea K, am instalat si un RCD 510 si acum sa vedem daca raman fara baterie pana maine. La scanare nu am erori si RCD-ul se opreste cand scot cheia din contact. Multumesc tuturor pentru informatii !
-
Ce Ulei de Motor Recomandati?
halamadrid a postat în topic iniţiat de B77PZY din Uleiuri si Carburanti
Cred ca intrebarea era adresata celor cu motorizare asemanatoare. Asa, recomand si eu Mobil1 0w20, dar cu ce-l ajuta? -
Ce Ulei de Motor Recomandati?
SelesanD a postat în topic iniţiat de B77PZY din Uleiuri si Carburanti
@PELEANEu folosescValvoline XL-III C3 5w3 facut in Olanda la Golf 6 1.4 tsi 160 cp si dintre toate uleiurile mi se pare ca arata cel mai bine dupa 10kkm .Recomand! -
Un alt subiect la electrice e "misleading marketing". Nu aveti atatea revizii, sunt mai eco, nu sunt uleiuri de schimbat, etc. Bullshit! Fac copy-pasta, de la EV Clinic de pe Facebook ca poate nu toata lume are asa ceva: Tradus in Romana: Facem masini ECO? Facem. Dar daca ne scad veniturile? Eh, facem noi cumva sa producem mai multe masini eco, chiar daca poluam cand le producem. Punem si poze ca asa e frumos. 😐 Mno, internele de la motorul meu diesel 1.9 cu 400 000 km+ nu arata asa rau ca cutia asta de viteze. 😐
-
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
themusso a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
Dar nu sunt informații oficiale. -
Masina s-a vandut astazi. Se poate inchide.
-
Ce Ulei de Motor Recomandati?
acidone77 a postat în topic iniţiat de B77PZY din Uleiuri si Carburanti
Eu am avut experienta f buna cu ulei Motul Specific 504/507. Cu schimburi la 10k km, nu am completat niciodata ulei. -
Platesti masina X , cheala, cu suma XXX. Masina X cu dotarile Y, cu suma YYY, si Masina X cu dotarile Z, cu suma ZZZ. Ca dupaia sa vii sa zici, da...dar doar primii 3 ani ai access gratuit la anumite dotari, dupaia, platesti anual/lunar/etc. - Vrei leduri la picioare? 150 lei (Skoda Kodiaq). Ce conteaza ca le ai acolo si ca le-ai platit oricum in pretul masinii? Le vrei? Plateste. - Vrei Navi? 1400 lei. - Vrei scaune incalzite? X lei. Pe aia cu Online Services, o inteleg. Un E-sim care si ala costa, servere, intretinere, OTA, etc. Bruh.... stupid. MA gandesc serios sa iau masina pana in 2020 maxim.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
CristiALF a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Dupa ce ca oricum au vandut mai nimic pe electrice, s-au gandit sa ia si tesla (unealta, nu masina... ) in mana si sa dea cu ea... Ce sa zic, vorba lui Cristi... succesuri ! -
Mașini electrice - merita sau nu?
cristi511 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Desigur, le doresc faliment linistit. Au mai incercat ei, nemtii, prin bmw, sa ofere optiuni "on demand", cu abonament. Si-au luat mare lamaie de la utilizatori. Aceasta obsesie a producatorilor legacy auto de a mima sau a copia piata de smartphone-uri este cea mai mare tampenie a secolului. Sunt convins insa ca se intampla datorita schimbarii focusului pe noile generatii, generatii a caror lume se invarse in jurul subscription based services (netflix, disney, tidal, trotinete, uber, etc). In 10 ani astia vor fi clientii principali iar producatorii vor fi nevoiti sa vanda pe Marte pt ca astia mici nu isi vor bate capul cu ideea de "proprietate". -
Mașini electrice - merita sau nu?
razvancc a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
O excelenta strategie impotriva electricelor chinezesti, care ,pentru anumite modele, ofera 4x4 doar pentru mersul inainte, pentru mersul inapoi nici macar cu abonament nu ai parte de aceasta dotare - Ieri
-
De pe olx.