Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 21 zile.
- Ultima oră
-
@icename"Sper sa nu se stearga repede aceasta postare." De ce? Are vreo legatura cu Skoda de pe topicul asta, care s-a vandut? Tu plangi...scuze, "te plangi" ca postarile nu sunt "on topic" si vii cu 6 randuri de argumente care nu au legatura cu SKODA asta. Fa o cerere de topic unde putem dezbate astfel de discutii, ce zici? Iti voi raspunde acolo daca simti nevoia de atentie! ❤️ "laudele de sine" ? WTF? "Da, am mai avut o astfel de inteventie pe un topic (Porsche Macan 2.0), m-am plans, dar nu am plans." Cum ar zice Denise Rifai la "40 de intrebari"...."BINE"!
-
Pai asta este problema, atentia mi-a fost afectata de obiectul "plangerii" mele. Esti baiat "bun", dar nu exagera, laudele de sine sunt bune doar la locul potrivit, depinde de tine sa stapanesti care este acela.
-
Foarte bine ca nu te afecteaza! Ai raspuns in 29 de minute, apropo, vezi ca omu' a lovit o vulpe, nu un caine, fii atent la detalii:
-
Crezi ca textul de mai sus ma afecteaza intr-un fel? Nu. Schimba abordarea. Nu ne mai facem bine? Ca am cerut moderatorilor sa pastreze putin curatenia pe un topic care trebuie sa prezinte o masina? Eu ma mir, totusi, ca nu ne-ai spus din ce masina ai scris textul de mai sus. Am mai vazut o postare pe un topic asemanator, cineva se plangea ca a lovit un caine. A venit un membru, nu-mi amintesc numele, sa ne spuna imediat ca a lovit si el un caine dintr-un BMW seria 5 nu mai stiu ce generatie. A se retine ca nu l-a intrebat nimeni, dar el a tinut sa precizeze masina si apoi a inceput sa "balmajeasca" despre ce a patit atunci si nu mai stiu ce. Trebuie sa mai zic mai multe? Oricum, ceea am mai observat acum, moderatorul a sters tot offtopic-ul de care m-am plans, dar a lasat postarea mea. Postare care nu mai are aceeasi relevanta in contextul sters. Probabil a lasat-o ca sa-mi primesc ceea ce "merit". Da, am o problema. Nu se mai pot urmari aceste topic-uri de prezentare propria masina, de altfel foarte interesante, de cativa "narcisisti" care tin, cu tot pretul, sa se "bage" peste colegi cu propriile (foarte interesante) experiente, in ce masini s-au bronzat ei pe mana stanga - sau mana dreapta in alte cazuri etc. Da, am mai avut o astfel de inteventie pe un topic, m-am plans, dar nu am plans. A fost ceva de genul: lasa naiba omul sa povesteasca despre acel Porsche, da, am inteles, ati avut sau ati mers si voi cu asa ceva. Poate si alti colegi au mers, daca e ceva greu de crezut. Texte ca cele din postarea de mai sus, sunt sigur ca au incins creierul autorului, dar au un efect minim asupra mea. Sper sa nu se stearga repede aceasta postare. Va salut!
-
@DB86CLPMie imi place cat sunt de pasionati unii, ii vezi ca sunt cu adevarat pasionati, ar putea sa iti vorbeasca despre masina cu orele, ii vezi si in trafic de multe ori, cu masini vechi, unele la care nici nu te-ai gandi sau pe care nu le-ai vazut niciodata, de la VAN-uri, la orice tip de masina, dar in stare impecabila, poate unele care nu mai valoreaza 2 bani, dar pentru proprietarul ala, poate inseamna ceva! Cine ar mai merge cu o broasca d-aia VW BEETLE din 1945? Am vazut Ford Cortina, Ford Cosworth RS500, Vauxhall Omega, Calibra, Kadett GSI, Lancia de tot felu chiar si Stratos, in trafic, omu' avea o varsta considerabila, avea casti pe urechi sa il protejeze de "galagie" si manusi de piele. E plin de oameni de acest gen! Eu raman impresionat cand ii vad. Poate omu' ala a facut sacrificii in tinerete sa isi poata permite acea masina si a tinut-o toata viata, are amintiri cu ea, a calatorit peste tot cu ea. Intalnesc multi oameni care fac parte din categoria asta, la munca, in garajele de reconditionari. Pentru mine oamenii astia si povestile din spatele acestor masini reprezinta de fapt PASIUNEA! Cum zicea cineva mai sus, este greu sa poti sa iti permiti in ziua de azi masina la care ai visat si/sau cea care te face fericit. Am mentionat acest eveniment care a intrat in cartea recordurilor cu Ford Transit. Sunt "dube" prezente din toate generatiile, cat de pasionat sa fii sa ai una din 1953? La fel exsita intalniri cu VW TRANSPORTER, de la T1 pana la ultimul model de California. Platesc astia peste 100 000 lire pe o "duba", acu' fie vorba intre noi, cat de nebun sa fii? Eu apreciez orice fel de pasiune pe 4 roti, indiferent de cat costa "fieru"! PRETUL, din punctul meu de vedere este irelevant, conteaza de fapt cat valoreaza masina respectiva pentru proprietar! ❤️ Prin 2013 s-a batut recordul si pentru intalnirea cu cele mai multe PORSCHE 911 din istorie, aniversarea de 50 de ani organizata la Silverstone, a fost prezent inclusiv actorul Jerry Seinfeld, cel mai mare colectionar de PORSCHE din lume: Cica s-a batut recordul si cu intalniri de LAMBO, acum 2 ani, au fost prezenti o gramada de colectionari, inclusiv CEO LAMBO, Stephan Winkelmann!
- Astăzi
-
@icenameAi mai "plans" pe topicul de Porsche Macan 2.0! Nu te-au luat in seama baietii! Uite ca ti s-a ascultat "ruga", insfarsit! 😭 Bah ce probleme au unii! Daca nu te intereseaza un topic/subiect sa stii ca poti sa si ignori! Moderatorii vad si fara sa ii sesizezi tu, stai linistit! Masina prezentata aici s-a vandut, ma gandesc ca o sa se inchida in curand topicul. Multumim ca ne-ai spus ca urmaresti topicurile SKODA, chiar eram curiosi! Tu poti sa scrii acolo ce masini ai condus, nu e problema! Ba baiatule, cat hate! Nu ne mai facem bine! "Don't let me leave, Murph!" -bun film!
-
Tot in Europa se demoleaza baraje vechi si se renatureaza raurile. Energia hidro de tip ceausist nu isi mai are locul, oricat de populisti sunt politicienii. Noi distrugem inca natura pentru ca suntem prosti, desi asta e principalul avantaj al nostru cu care putem face, de exemplu, turism in tara asta. Parcuri fotovoltaice mult mai ieftine si mai usor de intretinut ar trebui facute, le poti construi pe terenuri degradate, pe gropi vechi de gunoi samd. Ma gandesc ce costuri vor fi pentru excavarea sedimentelor din lacul Vidraru, si cat a pierdut din volumul de apa din aceasta cauza. Green Deal a fost implementat prost, comunicare dezastruoasa si ambitii prea mari. Momentan, la modul general, electricele sunt dezavantajoase fata de termice, dar pentru mersul in oras si pe distante mici, si acolo unde le poti incarca sunt perfecte. Daca nu le poti incarca acasa nu au nici un sens.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
detinator a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
-
To lobster claw or to lobster fork? That is the question
Images added to a gallery album owned by marius1982.11 in Masina mea
Da, sunt 4 jante de pe puntea față. 8J, nici macar alea de 9.5J. E suficient, apoi vedem mai incolo daca caut si pe clele de spate 11J -
Va salut !Nu stiu daca am nimerit bine... Vreau sa mi instalez VAG DPF pe masina din semnatura . As vrea sa stiu ce dispozitiv OBD ar fi recomandat (Carista Elm etc ), am un OBD eleven dar ofera informatii putine despre DPF si, nu pot sa l asociez cu softul VAG DPF.
-
Buna ziua. Am un passat b8 4motion 190cp DFCA 2016 am acest cod e eroare. Ce ar fi de facut.
costel.barnea77 a adăugat topic în Passat B8
-
Probleme cu incarcarea Skoda Superb 3
andrei_221 a postat în topic iniţiat de mariusradu74 din Superb 3
adica? ai schimbat bateria, ai codat-o si nu incarca ? -
ai si tu dreptate acum e bine?
-
Masina nu porneste,martorii din bord nu se aprind!
biteaclaudiu5 a postat în topic iniţiat de Ice-D din Passat B6
Buna ziua am si eu o problema la masina...am dat bateria jos si dupa numai mi se aprind becurile in bord...adică doar bordul celelalte se aprind la clima gen ,la usi...am verificat sigurante la ochi si mi sau părut ok...multumesc -
Bai, frate, nu mai sunt moderatori pe forumul acesta? Nu se poate face un alt topic pentru astfel de discutii? Este un topic de prezentare a unei masini, nu pot sa cred ce postari sunt pe aceasta pagina. Cei 2, 3 membri isi bat joc, efectiv, de propriile topic-uri si acum de acest topic. Eu urmaresc doar topicurile Skoda, Masina mea si inca 2, 3. Nici nu-mi imaginez ce debiteaza pe alte sectiuni ale acestui forum. Asa o demonstratie gretoasa de: "ce cool suntem noi si ce le stim pe toate si ce masini am condus noi si ce ne pricem la toate" nu am vazut de multa vreme.
-
Nu, mi-am pus mie pe maini dupa ce am lucrat, masina a primit momentan soricei, ca altfel isi taraie pe jos sortul fata cu aparatorile de noroi.
- Ieri
-
Incapatanat cum il stiu, n-a ascultat povetele altora si s-a grabit sa faca de capul lui... A cumparat "separat" cablajul pt bujia 3, din cate am inteles, acolo era ceva problema. Nu mi-a dat log sau poza dupa diagnoza, mi-a replicat : tipu` la care am fost, e "doctor".:)) Na, cu doctori d-astia, murim in serie. Multumesc pt ajutor, am incercat sa intind o mana mai departe, se pare ca a fost intinsa degeaba.
-
In seara asta, consum instant pe A3, cu bateria goala si masina plina: 7.4l/100 de km. La intoarcere, singur, la viteza mai mare, nu e bine, cu suspensia in S, nu prea simti/auzi nimic.
-
Update la ~12.000 km: nou record de incarcare de la 0 la 85% in seara asta, la o statie iHunt, a pornit cu 51.4 kW
-
cumpara una OE si lasa prostiile de magneti marelli made in mother china si reambalate. e clar ca era pompa blocata si a ars prima siguranta, a doua nu a mai ars-o ca a plecat pompa si mai merge o perioada.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
detinator a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
nu vad legatura dintre problemele din Europa si "structura profunda" a romanului... Europa are o infrastructura care pt noi poate fi descrisa doar ca "extraterestra", sa ai 14000 km de autostrada in Germania doar si sa o si intretii? wow. Metrouri, trenuri care sa si functioneze? Noi ne-am chinuim sa pacalim in 2020 FIFA ca avem un tren intre Buc si Otopeni, e inca semi-functional (pe o singura sina, nu reusim sa facem 2 sensuri...). Localitati legate cu mijloace transport? La noi a luat viitura podul de pe Arges si nu l-am refacut in vreo 15 ani... se faceau 2 ore intre Buc si Giurgiu cu trenul... Multe rute sint mai lente ca acum 40-50 de ani de altfel. Nu stiu cu ce ne-a ajutat modul nostru de a fi... foloseam tactici unice, incendiam casele si ne otraveam fantanile... Daca e ceva bun ca nu avem regenerabile la nivelul altora, cu siguranta ne dorim sa avem mai multe. Chiar Hidroelectrica (care in 2012 era in insolventa, apropo de calitatile noastre de manageri), a cumparat parcuri fotovoltaice si va continua. Oricum, debitele de apa pe rauri nu mai sint de mult cum erau... Efectiv niciunul din raurile pe care le stiam nu mai sint cum erau acum 20-30 de ani cand eram copii... Tot ce vedem la TV cu populismele cu hidrocentralele neterminate sint in mare povesti, despre puterea INSTALATA care nu are legatura cu puterea pe care o vor produce efectiv. Care centrala aflata in functiune a mai produs la 100% capacitate in ultimii 15 ani? Niciuna. Si nici povestile cu carbunele nu sint asa cum le servesc populistii unei audiente nu f educata in domeniu... Puterea instalata era mare dar din cauza unor erori de proiectare sau din cauza calității proaste a cărbunelui aproape niciun grup nu scotea cât scria la proiect.Vezi Mintia care a fost mai tot timpul o gaura neagra care a consumat mai mult decât a produs. Carbunele era prost pentru ca la proiectare s-a folosit carbune din Polonia pentru a justifica randamentul, dar huila noastra era sub nivelul optim. Cu toate astea, mergeau 24/24. Da, in ziua de azi este o problema pentru ca ai pret bun ca producator cateva ore pe zi si in rest pretul per MWh este sub 300 de lei, ceea ce face ca o termocentrala sa nu fie profitabila daca nu are consum maxim mereu la un pret decent. Energia nucleara este ieftina la noi pentru ca reactoarele sunt facute si amortizate de mult, dar daca le faci de la 0 merita si nu prea, dar fiind ca nu avem consum constant. Ce faci de sarbatori? Opresti reactoarele 2 zile ? Europa e afectata de un razboi. E unul din acele evenimente care nu se pot prevedea... Ca si pandemiile. Evenimente exceptionale. Gazul rusesc ieftin s-a terminat brusc, dar regenerabilele se dezvolta. E totusi o diferenta mare intre o centrale pe orice combustibil fosil in curte sau in casa cuiva si un sistem fotovoltaic care tacut si fara poluare isi face treaba. Cand ma uit cat chin e cu transportul si taiatul si manipulatul lemnelor... e mult de discutat. Pornisem de la nesimtirea unora care nu pot respecta niste reguli... nu vad cum am putea sa zicem ca asta e un avantaj... Toti laudam disciplina germana sau elvetiana pana la urma. Sper -
Sunt ieftine de la Hella noi faruri de ceata I-ai pus spirt pe buba la masina ?
-
Probabil o masina mai joasa ar fi avut mai mult de suferit. Intr-adevar, am scapat usor, ma asteptam la orice. Din fericire am reusit sa franez putin si sa o iau cumva doar cu roata. In special de pana imi era frica, la cate bagaje aveam. Erau sarite mai multe plastice pe la bara, dar am reusit sa le prind la loc, nu se mai aseaza ea la linie perfect, dar se mai poate regla. Cred ca trebuie si o geometrie ca parca trage putin dreapta dupa eveniment si o reechilibrare la roti, in rest pare in regula. Farul de ceata a fost si rupt pe interior, dar a mers lipit cu picatura.
-
Buun, eu am dat intr-un caine la Pitesti, cu un seria 5 e39, in urma cu niste ani, inainte sa intru pe autostrada spre Buc, am spart bara, proiector, grila, am spart si radiatorul de apa si toate plasticaraiele alea care se afla intre, mi-a curs tot antingelu pe jos, am plecat cu platforma. Cainele, de vreo 50 KG, care a alergat prin fata masinii, fara "sa se asigure", s-a ridicat si a fugit cu ceilalti 2 prieteni, cred ca daca ar fi putut, mi-ar fi aratat si degetul mijlociu! Ma mir ca n-au sarit airbagurile! Bine ca n-ai patit nimic, bine ca e masina ok si bine ca ai putut ajunge cu bine acasa! Eu a trebuit sa sun la recovery. Toata distractia cu reparatie cu tot m-a costat vreo 2000 euro si par alb... A fost si nevasta la Istanbul anu' asta, cu socrii, imi tot trimiteau poze cu haleala (saorma/kebab, peste, baclavale si inghetata cu fistic) + locuri vizitate si plimbari cu vaporul, eu salivam de la munca. 😭
-
68300 km. Proaspat intorsi din İstanbul via litoralul bulgar ( Nesebar, Sunny Beach). Nu am mai fost pana acum la turci, am gasit un oras foarte curat si ingrijit, cu infrastructura buna si transport in comun exceptional si turcii foarte primitori. Aproape ca te simti prost cand iti place asa de mult la ce ne-au facut timp de secole. Am luat si fetele si, facand uz de carut ( desi sunt cam mari pt el), am reusit sa vedem o gramada, sa ne plimbam, ba chiar ne-am prelungit excursia la 5 zile full in Istanbul, mai ales ca check in-ul si checkoutul au fost flexibile bine. O experienta placuta. Nu am gasit vinieta de Turcia nicaieri (am intrat duminica dimineata in vama si ghiseul era inchis), deci am platit ulterior 107 lire ( cam 10 lei) pe un site de al lor pt trecerile pe autostrada. La bulgari, cam ca la noi ( in afara de preturile mult mai bune la ei la orice, ca la noi s-a dus totul in cap economic). Zona Burgas e ok, lucrurile si-au revenit, peisajele sunt splendide la Nesebar si pe tot litoralul lor, dar atitudinea fata de turisti ca de obicei : parcari cu plata si ridicat masina peste tot, dar cu panouri informative si plata doar in limba lor, semafoare capcana in Varna ( clipea verdele si nu intelegeam de ce franeaza toti cand eu acceleram si deodata mi se punea rosu in mijlocul intersectiei - am luat vreo 2 pana m-am prins, astept scrisori de dragoste) si, in general, mult sictir. La vami n-am avut probleme am trecut rapid pe la Derekoy si dus si intors, m-au pus sa deschid portbagajul si cand au vazut ce e acolo pana in tavan radeau si imi faceau semn sa-l inchid la loc. Masina a mers fara probleme. Din pacate, la intoarcere, in apropiere de tara, fiind noapte, mi-a sarit in fata o vulpe fix dupa curba, la peste 100 km/h in afara localitatii si, desi pana acum am reusit sa evit sa lovesc orice animal, de data asta nu mi-a iesit si urmarile se vad in poze. Putea sa fie si mai rau. Am reusit sa repar farul de ceata ( se sparsese doar becul), restul de plastice le-oi cauta prin dezmembrari si le montez singur. Cu ocazia asta poate schimb si sticla la farul ce abureste.